Neem wel eigen sterke drank mee in veldflessen en dan bestel ik alleen cola etc.quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:22 schreef Koen66 het volgende:
misschien heeft @:oma-nijn die op de meet
hoed plan welquote:Op vrijdag 18 november 2022 23:25 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Neem wel eigen sterke drank mee in veldflessen en dan bestel ik alleen cola etc.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ah, thanks. Ga ik eens proberen. Maar is die Arehucas van 7 jaar oud ook te zuipeh (rond de 20 euro) of heb je meer met die van 12 jaar van rond de 40?
Heb Nijntje altijd leuk gevonden. Toen ik 15 jaar geleden hoorde, dat ik oma werd, heb me scheel gekocht aan babyspul met Nijntje. Dus sindsdien ben ik of oma Nijn en in de kroeg mw. Verdonk.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
En nog gefeliciteerd Nijn!![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kom je eigenlijk aan die naam "Nijn"?
[ afbeelding ]
Veel plezier nog of trusten!
Mooi! Heb je daar een adresje voor? Al hebben supermarkten tegenwoordig ook een aardig assortiment.quote:Op zaterdag 19 november 2022 16:21 schreef Mazikeen het volgende:
Weer wat biertje gescoord.
[ afbeelding ]
Brother bear in Spijkenissequote:Op zaterdag 19 november 2022 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi! Heb je daar een adresje voor? Al hebben supermarkten tegenwoordig ook een aardig assortiment.
Die zit in de Kopspijker zie ik op Maps, als ik weer eens in Spijk ben ga ik er ff langs.quote:
Jemig, daar houd je het wel een uurtje op volquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:21 schreef Mazikeen het volgende:
Weer wat biertje gescoord.
[ afbeelding ]
Yes kloptquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zit in de Kopspijker zie ik op Maps, als ik weer eens in Spijk ben ga ik er ff langs.
Hahaha uurtje. Gekquote:Op zaterdag 19 november 2022 16:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Jemig, daar houd je het wel een uurtje op vol
Ziet er super uit
Zo te zien hoeft dat bij mij weer niet deze week, Die eerste ken ik en de tweede heeft een te mooi etiket om vies te wezen.quote:Op donderdag 24 november 2022 21:19 schreef D. het volgende:
Ik heb weer 2 reservebiertjes klaarliggen
Ze zijn idd als aanvulling op de 2 van de proeverijquote:Op donderdag 24 november 2022 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo te zien hoeft dat bij mij weer niet deze week, Die eerste ken ik en de tweede heeft een te mooi etiket om vies te wezen.
Of je moet meer dorst hebben met je reserve biertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |