ik zit altijd in spaanse sferenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
We zitten in Spaanse sferen vanavond 💃
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:50 schreef Domnivoor het volgende:
We zitten in Spaanse sferen vanavond 💃
Ik zit nog op Texelquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:50 schreef pullup het volgende:
Ik doe vast het hele topic van Chufi na![]()
Maar zit wat in Spaanse sferen
Ben nu wel benieuwd waar die brouwerij zitquote:
Hij is bijna vol maar geen zin nog om een nieuwe te openenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:50 schreef pullup het volgende:
Ik doe vast het hele topic van Chufi na![]()
Maar zit wat in Spaanse sferen
Vlak voor Den Burg, ik ben er weleens langs gefietst, spijt dat ik er niet naar binnen ben gegaanquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd waar die brouwerij zit
effe googlen
Ah gewoon midden in den Burgquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd waar die brouwerij zit
effe googlen
Doe ik hetquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is bijna vol maar geen zin nog om een nieuwe te openen
Ik was twee jaar geleden op Texel en toen zat het echt niet midden in Den Burg, maar zie het op Maps wel daarquote:
Aardverschuivingen aldaarquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was twee jaar geleden op Texel en toen zat het echt niet midden in Den Burg, maar zie het op Maps wel daar
Oh oh Den Burg, moje stad, achter de duinuhquote:
Van alles bijgebouwd waarschijnlijkquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was twee jaar geleden op Texel en toen zat het echt niet midden in Den Burg, maar zie het op Maps wel daar
Goede omzet gedraaid waarschijnlijkquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Van alles bijgebouwd waarschijnlijk
Ik was echt niet naar de brouwerij geweest, dus had niet teveel biertjes op ookquote:
Het ene kan prima zonder het ander hoorquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was echt niet naar de brouwerij geweest, dus had niet teveel biertjes op ook
Bij die 2e hep ik de boot gemist ..quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:47 schreef D. het volgende:
En goed te zien dat jij ook weer van de partij bent @:chufi
Kun je met oma een proeverij doenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij die 2e hep ik de boot gemist ..
Neem wel een Baileys
Ben onderweg met een flesquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij die 2e hep ik de boot gemist ..
Neem wel een Baileys
Ja hequote:
SF zit al 10 minuten met zijn pantoffels te trappelen...heeft hij mijn blik ook nogquote:
Tenzij iedereen zit te wachten, dan kunnen we ook eerderquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja he
Nu nog een kwartiertje wachten
Nope. Jouw maps was van het Texel's bierlokaal, dit is de bierbrouwerijquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Van alles bijgebouwd waarschijnlijk
Haha ja die kan zo zijn lol opquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
SF zit al 10 minuten met zijn pantoffels te trappelen...heeft hij mijn blik ook nog
Wat mij betreft kunnen we eerderquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Tenzij iedereen zit te wachten, dan kunnen we ook eerder
Ik wou net zeggenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
SF zit al 10 minuten met zijn pantoffels te trappelen...heeft hij mijn blik ook nog
*noteert: Pullup niet laten navigeren als ie bier op heeftquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nope. Jouw maps was van het Texel's bierlokaal, dit is de bierbrouwerij
Ahquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nope. Jouw maps was van het Texel's bierlokaal, dit is de bierbrouwerij
Je moet het maar wetenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
*noteert: Pullup niet laten navigeren als ie bier op heeft
Mooi dat jij in het bierlokaal was gekomen achter mij aanquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
*noteert: Pullup niet laten navigeren als ie bier op heeft
Gewoon op de geur afquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi dat jij in het bierlokaal was gekomen achter mij aan
Deisyy zat naar de en of andere ketel te kijken ondertussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |