Ik een fles wegspoelbaileysquote:Op donderdag 24 november 2022 21:19 schreef D. het volgende:
Ik heb weer 2 reservebiertjes klaarliggen
Iedereen met een gangetje van 140 door de provinciesquote:Op donderdag 24 november 2022 21:30 schreef SQ het volgende:
Voor mensen in regio 040 kan ik het Biermeisje in Veldhoven ook aanraden. Echt ontzettend veel keuze en ontzettend leuk biermeisje in de winkel
Pfff, gelukkig. Anders kon ik er niet bij zijn.quote:Op donderdag 24 november 2022 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat mag ook, wij doen hier niet moeilijk
Zonder Baileys doe je niet mee?quote:Op vrijdag 25 november 2022 09:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Pfff, gelukkig. Anders kon ik er niet bij zijn.De laatste alweer van 2022.
Nee, als je alleen maar met bier mee mag doen.. Moet het toch ergens mee wegspoelenquote:
Maar goed dat we zo flexibel zijn danquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, als je alleen maar met bier mee mag doen.. Moet het toch ergens mee wegspoelen
Volgende keer halen we al het bier bij dat biermeisjequote:
Om het bier, of om het meisje?quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende keer halen we al het bier bij dat biermeisje
Ik ben nieuwsgierig geworden naar die combiquote:
Je gaat het namens de groep daar ophalen dan?quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig geworden naar die combi
Ze zal vast wel verzenden,ik ga dan wat moois uitzoekenquote:Op vrijdag 25 november 2022 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Je gaat het namens de groep daar ophalen dan?
Hij laat 'zijn meiden' gewoon roeien.quote:Op vrijdag 25 november 2022 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Je gaat het namens de groep daar ophalen dan?
Ik vind het prima, dan doet @pullup de organisatie volgende keerquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij laat 'zijn meiden' gewoon roeien.
Dan doen we allemaal deze hoodie aanquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:16 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het prima, dan doet @:pullup de organisatie volgende keer
Dan schreeuw ik wel, dat jullie door moeten roeien.... Ik roei niet voor bierquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan doen we allemaal deze hoodie aan
[ afbeelding ]
Skolquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan wel met roeiriemen en niet met kanopeddelsquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook een mooi plekje voor jequote:Op vrijdag 25 november 2022 12:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan schreeuw ik wel, dat jullie door moeten roeien.... Ik roei niet voor bier
Ik roei niet na bierquote:Op vrijdag 25 november 2022 12:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan schreeuw ik wel, dat jullie door moeten roeien.... Ik roei niet voor bier
Ook een manier om nooit te zeggenquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook een mooi plekje voor je
[ afbeelding ]
Hoe vaak roei je?quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:32 schreef D. het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat ik altijd aan het bier ben?
quote:Op vrijdag 25 november 2022 12:49 schreef D. het volgende:
[..]
Telt het roeiapparaat in de sportschool ook?
1 biertje voor de proeverij en 1 na de proeverijquote:Op donderdag 24 november 2022 21:19 schreef D. het volgende:
Ik heb weer 2 reservebiertjes klaarliggen
Ik werk tot half 6quote:Op vrijdag 25 november 2022 16:47 schreef pullup het volgende:
Eerst even voetbal kijken
Op zich is het goed getimed
Denk dat iedereen nu al wel thuis zit .... en er is vaak extra extra tijdquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:50 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik werk tot half 6
Ik zag al file, dus ik doe over 12 minuten nu een half uur...... Dus hoop dat ik het laatste half uurtje nog kan meepikken
Nope helaasquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat iedereen nu al wel thuis zit .... en er is vaak extra extra tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nope helaasok.. kun je niet stiekem mobiel streamen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
black friday dus druk in de winkel...... en er mag geen tv aan hier....quote:Op vrijdag 25 november 2022 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ok.. kun je niet stiekem mobiel streamen?
okquote:Op vrijdag 25 november 2022 17:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
black friday dus druk in de winkel...... en er mag geen tv aan hier....
allemaal voetbal haters
Ah, daarom was de sportschool leegquote:Op vrijdag 25 november 2022 16:47 schreef pullup het volgende:
Eerst even voetbal kijken
Op zich is het goed getimed
Je hebt nog niets gemistquote:
Dan heb je bier verdiendquote:
Die theorie lijken ze te hanteren jaquote:
Vooralsnog heb ik nog niets gezien van het WK, dus de boycot verloopt volgens planquote:Op vrijdag 25 november 2022 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Die theorie lijken ze te hanteren ja
Heb je ook geroeid?quote:Op vrijdag 25 november 2022 18:31 schreef Mazikeen het volgende:
Zo net even erwtensoep op. Nu nog een tosti. Dan wedstrijd afkijken. Douchen en dan bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |