Het zal wel een combinatie zijn.quote:tarwebier, gebrouwen van (…) Texelse gerst
Het is glas is alleen een beetje te groot, want ook al schenk je het blikje helemaal leeg, dan nog is het glas iets meer dan half volquote:
Lolquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:37 schreef Domnivoor het volgende:
Op het etiket staat:
[..]
Het zal wel een combinatie zijn.
Man3 das al een oudje ... Volgens mij was ik de 1e in Nederland die de LP hadquote:
Ja die mr Hopquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is glas is alleen een beetje te groot, want ook al schenk je het blikje helemaal leeg, dan nog is het glas iets meer dan half vol
Goede smaak heeft hijquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:34 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou...SF vindt het een lekker biertje.
Hoe verrassend
Ik zit net weer in die sferenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Man3 das al een oudje ... Volgens mij was ik de 1e in Nederland die de LP had
🚣.... 🍺🍺🍺quote:
Ik ga nergens heen hoorquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zit net weer in die sferen
Mijn favo
Mijn versie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn versie:Oh wat tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu even luisteren
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
[..]
Mijn versie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Ik overwoog meteen mijn bed in te gaan toen ik thuis kwam van kantoor, maar toch maar niet gedaan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Niet eens
Druk geweest, en nu gaan zitten, en dat was voldoende
[..]
Mijn versie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dan zou ik echt midden in de nacht wakker wordenquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overwoog meteen mijn bed in te gaan toen ik thuis kwam van kantoor, maar toch maar niet gedaan.
Johquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik overwoog meteen mijn bed in te gaan toen ik thuis kwam van kantoor, maar toch maar niet gedaan.
Proostquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:42 schreef D. het volgende:
Biertje dan maar, wellicht knap ik daar van op
Dat was voor mij ook de reden om het niet te doen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan zou ik echt midden in de nacht wakker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |