Zucht...nou ok danquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:05 schreef D. het volgende:
[modbreak]Iedereen zit te wachten, dus tijd voor het tweede biertje[/modbreak]
Er rolt hier een Roadrunner naar de koelkastquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:05 schreef D. het volgende:
[modbreak]Iedereen zit te wachten, dus tijd voor het tweede biertje[/modbreak]
Op pantoffelsquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er rolt hier een Roadrunner naar de koelkast![]()
![]()
Die zat te wachten op het startchot voor het tweede biertjequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er rolt hier een Roadrunner naar de koelkast![]()
![]()
Ja... Nu loopt hij nog...na deze 2quote:
15 jaar oude Baileys zou ik ook niet doenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:08 schreef chufi het volgende:
Ik heb helemaal geen 15-jarige Baileys meer zie ik ... Dan maaar een wijntje
Als Amsterdammer? Gek op Rieu?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:07 schreef pullup het volgende:
Ok ik haal die tweede ook
Was al blij met dat etiket
gewoon ff schuddenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
15 jaar oude Baileys zou ik ook niet doen
quote:
Zijn ook gek op roeienquote:
Dat weer nietquote:
quote:
Zal wel photoshop zijnquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]Hoe krijg je dat schuim?
Bij mij geen mm
Nee hij geeft vrijwel nooit schuimquote:
Misschien moet je het en keer aan Prisha uitlenen, die is goed met schuim.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee hij geeft vrijwel nooit schuim
Ben ik lam of staat er een groen Dino eiquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:15 schreef pullup het volgende:
En aan het aantal keer dat D. ineens mijn posts zit te liken te merken zal hij hem wel hebben uitgezocht
Kloptquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben ik lam of staat er een groen Dino ei
Dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:15 schreef pullup het volgende:
En aan het aantal keer dat D. ineens mijn posts zit te liken te merken zal hij hem wel hebben uitgezocht
Ohquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Bij Rowwen Heze staat Rowwen niet voor roeien he
Beiden misschienquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben ik lam of staat er een groen Dino ei
Donder jij je sokken maar eens in je glasquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je het en keer aan Prisha uitlenen, die is goed met schuim.
Tja je kan het of je kan het nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:12 schreef pullup het volgende:
[..]Hoe krijg je dat schuim?
Bij mij geen mm
weer zo;n oudje ....quote:
Ik ging er natuurlijk ook niet van uit dat je het bier complimenteerde om mij een plezier te doenquote:
Jajajaquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Tja je kan het of je kan het niet
Eerst schuin schenken, laatste beetje rechtop schenken en dan krijg je 2 vingers schuim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |