quote:
Nog eenmaal en dan is het scheepsrecht...quote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 20:13 schreef ExTec het volgende:
Meestal doe je lappen tekst tussen spoiler tags, anders moet je veel scrollen
Wat win ik dan?quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:07 schreef AchJa het volgende:
Nog eenmaal en dan is het scheepsrecht...
Hoop mensen vinden het vervelend om veel te moeten scrollen. Voordat de OP ingekort werd, werd daar dus ook over geklaagd.quote:Sinds wanneer is die regel verzonnen?
Alsof de kolenvloot van 120 jaar geleden aan de horizon komt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
In betere tijden
[ afbeelding ]
Aan de andere kant, een keertje door een degelijk stuk scrollen is beter dan door die velen pagina’s aan gewauwel van sommigenquote:Op zaterdag 19 november 2022 20:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat win ik dan?
[..]
Hoop mensen vinden het vervelend om veel te moeten scrollen. Voordat de OP ingekort werd, werd daar dus ook over geklaagd.
Een smiley naar keuze.quote:
Bij de OP heb ik daar wel enigszins beeld bij als die per deel uitgebreider gaat worden. Voor de rest niet.quote:Hoop mensen vinden het vervelend om veel te moeten scrollen. Voordat de OP ingekort werd, werd daar dus ook over geklaagd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wikipagina van die schuit is ook lachen. Alsof de CIA continu loopt te klooien, of Johnny English.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Alsof de kolenvloot van 120 jaar geleden aan de horizon komt.
Dr is zo’n vent op bnr en die leest de hele dag alle Oekraïners nieuws en media.quote:
Stel je eens voor dat die mensen iets zouden moeten lezen. Informatie tot zich zouden moeten nemen! Misschien kan er een handige knop in het forum worden geïntroduceerd: ga direct naar het invoerveld.quote:Op zaterdag 19 november 2022 20:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat win ik dan?
[..]
Hoop mensen vinden het vervelend om veel te moeten scrollen. Voordat de OP ingekort werd, werd daar dus ook over geklaagd.
oke?quote:Op zaterdag 19 november 2022 21:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr is zo’n vent op bnr en die leest de hele dag alle Oekraïners nieuws en media.
Die zei al dat het in Oekraïne voornamelijk over dieren ging, en vnl die wasbeer.
Ik zie al voor me dat Pakistan de VS gaat helpen met het bouwen van drones.quote:
Dat filmpje stopt net als er een granaat word gedroptquote:Op zaterdag 19 november 2022 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
Langer proberen te rennen dan de drone aan batterijtijd heeft
https://www.reddit.com/r/(...)ng_russian_soldiers/
Er zijn inderdaad best wel wat mensen pissig, maar niet op de onschuldige mensen uit Oekraïne.quote:
quote:
Ik word liever niet gemarteld door de VS dan wel door Rusland hahahah!quote:US will now take our industry.
We are done.
quote:Op zaterdag 19 november 2022 22:03 schreef oheng het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor strategie![]()
Dat is niet hoe je een oorlog wint, stelletje randdebielen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |