Tuurlijk...die heeft ook een dubbele agenda. Waarom denk je dat hij met Wanda aanpapt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:00 schreef HappyCharly het volgende:
Zou Jappie dit nu niet even doorspelen aan Jeff..
Jappie zit in de kont van Jeff dus wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:00 schreef HappyCharly het volgende:
Zou Jappie dit nu niet even doorspelen aan Jeff..
Omdat hij haar oprecht aardig vindt!quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:00 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Tuurlijk...die heeft ook een dubbele agenda. Waarom denk je dat hij met Wanda aanpapt.
Ja, als dat echt zo is, heeft hij weinig mensenkennisquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat hij haar oprecht aardig vindt!
Hoewel ik me dat absoluut niet kan voorstellen sluit ik het ook niet helemaal uit!quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat hij haar oprecht aardig vindt!
Ik hou van chaos.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:02 schreef KoningWouter het volgende:
Ik hoop dat dit uitloopt op een goede chaos.
En weg was ze.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper stelt wel goede vragen, waarom zeg je het niet, waarom wachten tot dinsdag?
Mirthe, ja maar iedereen heeft er problemen mee, Jasper: waarom zegt niemand wat dan en houden ze de mond dicht? Jullie praten er onderling allemaal over, maar dan moet je het tegen hem zeggen
Had je anders verwacht?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:08 schreef Kakadylo het volgende:
Die hele volksopstand is nu dus dankzij Mirthe meteen uitgelekt
'Je ogen vallen langzaam dicht, je kunt je niet meer herinneren waar je bent, laat het maar gewoon gebeuren...'quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:07 schreef R0T29 het volgende:
Eunice tegen Moraime: "Je lichaam wordt steeds zwaarder en zwaarder"
"Denk aan een happy place."quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Je ogen vallen langzaam dicht, je kunt je niet meer herinneren waar je bent, laat het maar gewoon gebeuren...'
Dat klinkt als eutanasiaquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Je ogen vallen langzaam dicht, je kunt je niet meer herinneren waar je bent, laat het maar gewoon gebeuren...'
Volgens mij zei Mirthe wel drie keer dat ze dat ook tegen Jeff en Kim D had gezegd, of heb ik dat gedroomd??quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper stelt wel goede vragen, waarom zeg je het niet, waarom wachten tot dinsdag?
Mirthe, ja maar iedereen heeft er problemen mee, Jasper: waarom zegt niemand wat dan en houden ze de mond dicht? Jullie praten er onderling allemaal over, maar dan moet je het tegen hem zeggen
Ze heeft het wel eens heeeeeeel subtiel gezegd.. dat hij er niet eens echt serieus op inging.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:12 schreef Harry het volgende:
[..]
Volgens mij zei Mirthe wel drie keer dat ze dat ook tegen Jeff en Kim D ha gezegd, of heb ik dat gedroomd??
leuk is zequote:Op vrijdag 18 november 2022 17:12 schreef R0T29 het volgende:
Babette heeft al genoeg lessen die ze daar moet leren en die zijn soms al emotioneel genoeg...
Je doet mee aan een gameshow....
En bent een psych in opleiding.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:12 schreef R0T29 het volgende:
Babette heeft al genoeg lessen die ze daar moet leren en die zijn soms al emotioneel genoeg...
Je doet mee aan een gameshow....
Ik heb ook geen hekel aan haar, maar come on... overdrijf je shit niet...welke lessen moet je leren in een RLS...quote:
Haar soort type mensch praat idd altijd over lessen, leert overal veel van etc etcquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hekel aan haar, maar come on... overdrijf je shit niet...welke lessen moet je leren in een RLS...
Ja dat is wat raar iddquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hekel aan haar, maar come on... overdrijf je shit niet...welke lessen moet je leren in een RLS...
Eerste les dat het allemaal play is.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat was een bewust tv-momentje pakken... 30 minuten daarvoor ging ze zonder probleem naar de overkantquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:14 schreef HappyCharly het volgende:
Aww die Babette, ik heb nog steeds medelijden met haar soort van faalangst bij de monkeybar
Iedereen leert lessen , alleen maar goedquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
CAMERA !!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerste les dat het allemaal play is.
Bij Zoe blijft het geleerde alleen niet zo goed hangenquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen leert lessen , alleen maar goed
Neejoh, echte faalangst/ performance anxiety overvalt je op de momenten dat het voor het echie is. Je zag aan haar dat ze niet overdreef. En zo wel, geef die vrouw een oscar.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:15 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat was een bewust tv-momentje pakken... 30 minuten daarvoor ging ze zonder probleem naar de overkant
Wat is er aan de hand, waar zit Mirthe mee?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:12 schreef Harry het volgende:
[..]
Volgens mij zei Mirthe wel drie keer dat ze dat ook tegen Jeff en Kim D had gezegd, of heb ik dat gedroomd??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |