Tuurlijk...die heeft ook een dubbele agenda. Waarom denk je dat hij met Wanda aanpapt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:00 schreef HappyCharly het volgende:
Zou Jappie dit nu niet even doorspelen aan Jeff..
Jappie zit in de kont van Jeff dus wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:00 schreef HappyCharly het volgende:
Zou Jappie dit nu niet even doorspelen aan Jeff..
Omdat hij haar oprecht aardig vindt!quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:00 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Tuurlijk...die heeft ook een dubbele agenda. Waarom denk je dat hij met Wanda aanpapt.
Ja, als dat echt zo is, heeft hij weinig mensenkennisquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat hij haar oprecht aardig vindt!
Hoewel ik me dat absoluut niet kan voorstellen sluit ik het ook niet helemaal uit!quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat hij haar oprecht aardig vindt!
Ik hou van chaos.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:02 schreef KoningWouter het volgende:
Ik hoop dat dit uitloopt op een goede chaos.
En weg was ze.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper stelt wel goede vragen, waarom zeg je het niet, waarom wachten tot dinsdag?
Mirthe, ja maar iedereen heeft er problemen mee, Jasper: waarom zegt niemand wat dan en houden ze de mond dicht? Jullie praten er onderling allemaal over, maar dan moet je het tegen hem zeggen
Had je anders verwacht?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:08 schreef Kakadylo het volgende:
Die hele volksopstand is nu dus dankzij Mirthe meteen uitgelekt
'Je ogen vallen langzaam dicht, je kunt je niet meer herinneren waar je bent, laat het maar gewoon gebeuren...'quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:07 schreef R0T29 het volgende:
Eunice tegen Moraime: "Je lichaam wordt steeds zwaarder en zwaarder"
"Denk aan een happy place."quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Je ogen vallen langzaam dicht, je kunt je niet meer herinneren waar je bent, laat het maar gewoon gebeuren...'
Dat klinkt als eutanasiaquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Je ogen vallen langzaam dicht, je kunt je niet meer herinneren waar je bent, laat het maar gewoon gebeuren...'
Volgens mij zei Mirthe wel drie keer dat ze dat ook tegen Jeff en Kim D had gezegd, of heb ik dat gedroomd??quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jasper stelt wel goede vragen, waarom zeg je het niet, waarom wachten tot dinsdag?
Mirthe, ja maar iedereen heeft er problemen mee, Jasper: waarom zegt niemand wat dan en houden ze de mond dicht? Jullie praten er onderling allemaal over, maar dan moet je het tegen hem zeggen
Ze heeft het wel eens heeeeeeel subtiel gezegd.. dat hij er niet eens echt serieus op inging.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:12 schreef Harry het volgende:
[..]
Volgens mij zei Mirthe wel drie keer dat ze dat ook tegen Jeff en Kim D ha gezegd, of heb ik dat gedroomd??
leuk is zequote:Op vrijdag 18 november 2022 17:12 schreef R0T29 het volgende:
Babette heeft al genoeg lessen die ze daar moet leren en die zijn soms al emotioneel genoeg...
Je doet mee aan een gameshow....
En bent een psych in opleiding.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:12 schreef R0T29 het volgende:
Babette heeft al genoeg lessen die ze daar moet leren en die zijn soms al emotioneel genoeg...
Je doet mee aan een gameshow....
Ik heb ook geen hekel aan haar, maar come on... overdrijf je shit niet...welke lessen moet je leren in een RLS...quote:
Haar soort type mensch praat idd altijd over lessen, leert overal veel van etc etcquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hekel aan haar, maar come on... overdrijf je shit niet...welke lessen moet je leren in een RLS...
Ja dat is wat raar iddquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen hekel aan haar, maar come on... overdrijf je shit niet...welke lessen moet je leren in een RLS...
Eerste les dat het allemaal play is.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat was een bewust tv-momentje pakken... 30 minuten daarvoor ging ze zonder probleem naar de overkantquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:14 schreef HappyCharly het volgende:
Aww die Babette, ik heb nog steeds medelijden met haar soort van faalangst bij de monkeybar
Iedereen leert lessen , alleen maar goedquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
CAMERA !!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerste les dat het allemaal play is.
Bij Zoe blijft het geleerde alleen niet zo goed hangenquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iedereen leert lessen , alleen maar goed
Neejoh, echte faalangst/ performance anxiety overvalt je op de momenten dat het voor het echie is. Je zag aan haar dat ze niet overdreef. En zo wel, geef die vrouw een oscar.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:15 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat was een bewust tv-momentje pakken... 30 minuten daarvoor ging ze zonder probleem naar de overkant
Wat is er aan de hand, waar zit Mirthe mee?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:12 schreef Harry het volgende:
[..]
Volgens mij zei Mirthe wel drie keer dat ze dat ook tegen Jeff en Kim D had gezegd, of heb ik dat gedroomd??
Nou ja zeg.quote:
Mooi gesprek dit.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:21 schreef R0T29 het volgende:
Eunice: "Ik ben ooit in slaap gevallen op een stalen trap"
Mora: "Nee...Je bent heel apart"
Als ik het type is het niet leuk...als Mora het zegt...wel
Klopt.quote:
Doe die fucking deurmat van je kanis. Dat is beterquote:
Ik hoef die zooi nietquote:
Die moet je met de opening boven ophangen. Dat weet ik dan weer welquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:27 schreef Harry het volgende:
Jasper overspeeld zijn hand nu.
Compliment voor Wanda!
Ik vind dit heksen gedoe. Je bent wat debiel om er in te geloven.quote:
Weet je nog in Utopia dat er eentje doodsbenauwd was van de Bakroe?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dit heksen gedoe. Je bent wat debiel om er in te geloven.
Gemist, wat dan?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:27 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Jasper overspeeld zijn hand nu. Hij zegt dat er voor de komende maanden geen goede managers in de Loods zitten.
Compliment voor Wanda! Die zegt, dat nergens in de wereld een grote groep op 1 lijn te krijgen zijn.
Nee weet ik niet meer omdat ik die shit weg lachquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je nog in Utopia dat er eentje doodsbenauwd was van de Bakroe?
Ze is dooooooodsbang.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:30 schreef puzziepie het volgende:
Esther is totaal niet bang om geëlimineerd te worden
Praten tegen je eigen belang zie je zelden.....quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:33 schreef Kakadylo het volgende:
Babs praat weer even uit eigen belang met Esther
Ze rakelt zelfs persoonlijke dingen van haar op om zo een band te creërenquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Praten tegen je eigen belang zie je zelden.....
Ja, vooral niet over jezelf praten.....quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze rakelt zelfs persoonlijke dingen van haar op om zo een band te creëren
Ik denk dat ze daar wel gelijk in heeft.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther is totaal niet bang om geëlimineerd te worden.
Nou ik denk dat vele op haar willen stemmenquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar wel gelijk in heeft.
Ze stuurt er wel behoorlijk op aan.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther is totaal niet bang om geëlimineerd te worden.
Babs vertelt amper iets over haarzelf en is heel gericht daarmee bezig terwijl ze ondertussen maar blijft melken aan die uiersquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, vooral niet over jezelf praten.....
Ze is nogal onbelangrijk. Of kijk ik te veel ERquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze stuurt er wel behoorlijk op aan.
Met het gevolg dat ze denkt Atlas te zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs vertelt amper iets over haarzelf en is heel gericht daarmee bezig terwijl ze ondertussen maar blijft melken aan die uiers
ER lijkt me anders met wegstemmen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is nogal onbelangrijk. Of kijk ik te veel ER
Febo denkt dat dat interessanter is dan het verhaal van Esther ?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:40 schreef R0T29 het volgende:
Marciano is gestrest omdat hij de strijkbout niet kan vinden
Knap dat hij weet wat het is.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:40 schreef R0T29 het volgende:
Dat wilde ik net typen, raar kom ik nog niet van Esther afquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Hmm.. geluid van stream 1 op stream 2... of ligt dat aan mij?
Ja nou er komt een tijd...quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ER lijkt me anders met wegstemmen.
Fixed.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:40 schreef R0T29 het volgende:
Marciano is altijd gestrest omdat hij de strijkbout niet kan vinden
Kan ie KimK niet vinden? Want bedoelt ie niet eigenlijk schattebout?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:40 schreef R0T29 het volgende:
Vandaag of voor op tv over een week ?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Huh? Vandaag is mijn vader jarig! 75 jaar! .. Shit!
wel zondequote:Op vrijdag 18 november 2022 17:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Febo denkt dat dat interessanter is dan het verhaal van Esther ?
Is hij ziek dan?quote:
Moet dat?quote:
Nou 75 is best jongquote:
Ik mag geen vergelijking meer maken.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:47 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Wel hoor volgens Marciano heeft ze genoeg gegeten
Jij zegt dat hij er bij moet zijn. Ik denk waarbij?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag geen vergelijking meer maken.
Wat denk je?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij zegt dat hij er bij moet zijn. Ik denk waarbij?
Niet alles draait om jouquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat denk je?
Mijn vader heeft het nooit gehaald.
Nice.quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:51 schreef puzziepie het volgende:
Kim W is dus ook geopereerd aan der kut
Heeft ze die tussen haar neus en haar kin laten zetten? Komen alleen maar gladde, stinkende praatjes uitquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:51 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:54 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Heeft ze die tussen haar neus en haar kin laten zetten? Komen alleen maar gladde, stinkende praatjes uit
Hoop echt dat een van de stelletjes volgende week uit elkaar gaat door een eliminatie. Tijd voor een beetje drama en ruziequote:Op vrijdag 18 november 2022 17:57 schreef puzziepie het volgende:
Het echtpaar ligt ook weer in bed
[ afbeelding ]
"Kom je wat te kort? Vraag het maar aan Jeffrey"quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
Alweer frikandellen?
Gisteren stamppot met bal
Marciano dan graag wegquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:58 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hoop echt dat een van de stelletjes volgende week uit elkaar gaat door een eliminatie. Tijd voor een beetje drama en ruzie
quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:58 schreef HappyCharly het volgende:
Heb Maddy en Djedi bijna niet gezien vandaag
Eten meestal pas twee uur laterquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:57 schreef puzziepie het volgende:
Het echtpaar ligt ook weer in bed
[ afbeelding ]
Met frikandellenquote:
The roof the roof is on firequote:Op vrijdag 18 november 2022 18:01 schreef pingu66 het volgende:
Stat die strijkbout gewoon nog aan terwijl Marciano zit te eten?
Lichtje ging uit,ik let daar op.quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:01 schreef pingu66 het volgende:
Stat die strijkbout gewoon nog aan terwijl Marciano zit te eten?
Dat zegt niksquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lichtje ging uit,ik let daar op.
Zijn vertrek gaat niet voor reuring, ruzie of drama zorgenquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eerst Berend kost teveel geld en voegt niets toe aan corvee of uberhaupt de groep
Heet je Kim (Holland) dan laat je wat doen aan je kutquote:Op vrijdag 18 november 2022 17:51 schreef puzziepie het volgende:
In Kim's kutjes kliniekquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heet je Kim (Holland) dan laat je wat doen aan je kut
Berend/ Marciano/ Ruben/ Maddy/ Esther etc.. Opties genoegquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Eerst Berend kost teveel geld en voegt niets toe aan corvee of uberhaupt de groep
Jeff moet uiteraard verdedigd worden , ik snap hetquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat straks dat gedoe begint ja
Ik geloof dat soort meiden niet echtquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:08 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe is ontzettend vals want ze werd gepest maar doet zelf aan pesten nu het haar uitkomt
Is dat fragment ergens te zien geweest? Toen ie een vaccinatie vergeleek met verkrachting?quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:09 schreef puzziepie het volgende:
Esther heeft dus een probleem met rechtlijnige Wappert GJ
Een patstelling zegt Babette wel goed.quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:09 schreef puzziepie het volgende:
Het is gezien door onsquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is dat fragment ergens te zien geweest? Toen ie een vaccinatie vergeleek met verkrachting?
quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een patstelling zegt Babette wel goed.
Nee maar dat is uitgebreid besprokenquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is dat fragment ergens te zien geweest? Toen ie een vaccinatie vergeleek met verkrachting?
Dat zou vandaag in de uitzending moeten zitten, maar denk dat ze het wijselijk niet laten zien....quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
wat geloof je niet?quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof dat soort meiden niet echt
haha.. denk je?quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zou vandaag in de uitzending moeten zitten, maar denk dat ze het wijselijk niet laten zien....
Nee, het was ook maar erg kort, niet relevant met de rest van de verhaallijnen daar.quote:
Jij hebt het zelf ook gezienquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Geloof het meteen maar zou het graag eens zien
Die is hoger dan zij isquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:12 schreef Li0nHeart het volgende:
De barre is in gebruik
[ afbeelding ]
Esther is net zo rechtlijnig op haar manier. Maar eigenlijk moet ik niets zeggen want ik heb echt niets met haar sterker nog een aversiequote:Op vrijdag 18 november 2022 18:09 schreef puzziepie het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Tijdens het hardlopen alles weer doorratelen aan GJ en erbij zeggen dat je vandaag een topdag hebt gehadquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:11 schreef HappyCharly het volgende:
Babette zet haar psychologenrol weer even in. Esther heeft moeite met GJ. Babette: dan kunnen we er samen toch eens over praten?
Die eeuwig durende fake "Balletshowtraining" met haar dikke pootjes en idem reet mag nu wel op de hoop...quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:12 schreef Li0nHeart het volgende:
De barre is in gebruik
[ afbeelding ]
Nou .... kuchquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:15 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hoop als ik net zo oud als Esther ben dat ik wat wijzer ben..
Barréquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:12 schreef Li0nHeart het volgende:
De barre is in gebruik
[ afbeelding ]
Nou zeg, #doesliefquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die eeuwig durende fake "Balletshowtraining" met haar dikke pootjes en idem reet mag nu wel op de hoop...
Ik ken kleine meisjes met meer ballet talent dan Eunicequote:Op vrijdag 18 november 2022 18:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die eeuwig durende fake "Balletshowtraining" met haar dikke pootjes en idem reet mag nu wel op de hoop...
Jawel.. ze wil weer balletdansen.. ( aldus dat propje eigendunk..)quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nou zeg, #doeslief
Nergens beweert ze dat een ballerina is of een ballerinalijf heeft
Erik zijn Barré.quote:
Ja ik ben wat eng van mensen die een soort van idool hebben en er verliefd op zijn.quote:
laat haar maar lekker dansen, heerlijk dat ze er zo van genietquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jawel.. ze wil weer balletdansen.. ( aldus dat propje eigendunk..)
Nep ballerinaquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:12 schreef Li0nHeart het volgende:
De barre is in gebruik
[ afbeelding ]
Ik gun haar alles...quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
laat haar maar lekker dansen, heerlijk dat ze er zo van geniet
Tegen wie zei hij dat?quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Geloof het meteen maar zou het graag eens zien
Herkenbaar, heb ik ook! Twins!quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben wat eng van mensen die een soort van idool hebben en er verliefd op zijn.
Waarom heeft hij eigenlijk die theedoek altijd op zijn gezicht (en zit er meestal aan te frunniken of verplaatsen)quote:
Als je haar zo instabiel bezig ziet met al die pieken en dalen. Of hyperventilatie als ze eens een keer als individu voor de groep centen moet binnenhalen. Het niet durven om voor een groep te spreken. De constante verslaving aan wijn en sigaretten. Nooit iets uitvoeren qua huishouden maar in achterkamertjes het allemaal beter weten. Dat mens is niet eens psycholoog joh.quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Blijkbaar zaten de tranen heel hoog, anders kwamen ze er nu niet uit...
Top psych .. .echt..
Achterkant niet gestreken?quote:
Chronische oogontstekingquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom heeft hij eigenlijk die theedoek altijd op zijn gezicht (en zit er meestal aan te frunniken of verplaatsen)
Met jouw diagnose eerder een casus.quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je haar zo instabiel bezig ziet met al die pieken en dalen. Of hyperventilatie als ze eens een keer als individu voor de groep centen moet binnenhalen. Het niet durven om voor een groep te spreken. De constante verslaving aan wijn en sigaretten. Nooit iets uitvoeren qua huishouden maar in achterkamertjes het allemaal beter weten. Dat mens is niet eens psycholoog joh.
Ze zit ook pas in het eerste jaar van haar studie die nu weer een jaar stilstaat..quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je haar zo instabiel bezig ziet met al die pieken en dalen. Of hyperventilatie als ze eens een keer als individu voor de groep centen moet binnenhalen. Het niet durven om voor een groep te spreken. De constante verslaving aan wijn en sigaretten. Nooit iets uitvoeren qua huishouden maar in achterkamertjes het allemaal beter weten. Dat mens is niet eens psycholoog joh.
Alle mensen die ik ken die psychologie studeren (HBO of op de UNI) hebben allemaal issues en rugzakjesquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Uhhquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Herkenbaar, heb ik ook! Twins!
En het ligt maar en het ligt maar met zijn rood geblokte handdoekje op zijn gezichtquote:
Het zijn ook maar mensen met een eigen levenquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Alle mensen die ik ken die psychologie studeren (HBO of op de UNI) hebben allemaal issues en rugzakjes
Het kan niks,doet niks en wil niks.quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En het ligt maar en het ligt maar met zijn rood geblokte handdoekje op zijn gezicht![]()
Iedereen die ik ken (ongeacht wat voor studie of opleiding) hebben issues en rugzakjesquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Alle mensen die ik ken die psychologie studeren (HBO of op de UNI) hebben allemaal issues en rugzakjes
Zelfs cliënten hebben nog meer ervaring.quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken (ongeacht wat voor studie of opleiding) hebben issues en rugzakjes
Wat deed ze daarvoor dan?quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze zit ook pas in het eerste jaar van haar studie die nu weer een jaar stilstaat..
Hij vertelde dat zelf in het begin.quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie geen ontsteking, meer een halve oogleden-verlamming.
Borrel stond op Kermissen en Festivals achter de bar.quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat deed ze daarvoor dan?
Zecis best een oude studente (39) onderbreken van je studie,is dat wel zo slim volgens mij kan dat niet en moet je dan stoppen of ze doet het via de LOI
Hij lult zoveel, neem niets serieus.quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij vertelde dat zelf in het begin.
Je weet toch helemaal niet hoe ze in een werksituatie is. Ze is nu gewoon thuis en thuis mag je je beroep van je afschudden.quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, dat is best makkelijkquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken (ongeacht wat voor studie of opleiding) hebben issues en rugzakjes
Nou bedankt.quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, dat is best makkelijk
Degene die ik ken grote issues en grote rugzakken.quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen dankquote:
Nope, ik denk dat ze gescheiden zijnquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:38 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha en Bern vandaag denk ik nog niet samen gespot?
Ik denk... beeld?quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:33 schreef Ireth het volgende:
Beeld - struik - beeld - struik - beeld - struik - beeld - struik....
Of rete saaiquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, ik denk dat ze gescheiden zijn
Haha Borrel...( met birrelpraatjes)quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Borrel stond op Kermissen en Festivals achter de bar.
Volgens mij doet ze het via de Open Universiteitquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat deed ze daarvoor dan?
Ze is best een ou de studente(39). Het onderbreken van je studie,is dat wel zo slim volgens mij kan dat niet en moet je dan stoppen of ze doet het via de LOI
Ik zei ook alleen maar dat ik ze ken, heb nergens "vrienden" gezegdquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, dat is best makkelijk
Afterparty.quote:
Frankly my dear, I don't give a damn...!quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:38 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Sasha en Bern vandaag denk ik nog niet samen gespot?
Haha zo erg zal het niet zijnquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, ik denk dat ze gescheiden zijn
Zullen ze zo wel mee gaan beginnenquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:42 schreef pingu66 het volgende:
Marciano en zijn onderdaan hadden toch een spel vandaag?
Granituur?quote:
Ohh....quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:44 schreef Ireth het volgende:
Esther heeft eten weggegooid, mad door het lint
Ze ratelt maar er over door, en niemand reageert er opquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee trek open!!!! Gooi het er uit!!!
That's a blast from the pastquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik voel de pH graad dalen in de CoS
Waarom in godsnaam?quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:43 schreef Loveable het volgende:
Esther heeft haar bord eten weg gegooid
Omdat ... Estherquote:
mooi 1 minderquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Omdat ... Esther![]()
Ze weigert nog frikandellen te eten.
ze was wel ballen aan het grabbelenquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
Maar neuken hómaar![]()
[ afbeelding ]
En SL
Balle controle moet hé?quote:Op vrijdag 18 november 2022 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze was wel ballen aan het grabbelen
Dadelijk is het weer jankenquote:Op vrijdag 18 november 2022 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Omdat ... Esther![]()
Ze weigert nog frikandellen te eten.
Precies, Kenzy was VALS volgens Wandaquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
Wanda en Kenzi
een maand geleden moest en zou Kenzi er uit van Wanda
quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
Precies, Kenzy was VALS volgens Wanda
Daar zijn ze best goed nooit een oeps, nou ja bijna nooit.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:00 schreef mnesymne het volgende:
Regie is a veilige hoek aan het zoeken in de badkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |