Wierd kon zich nu niet verdedigen, daar ging het om. En vriend van de show.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Snap niet dat ze zo verongelijkt doen over het feit dat Wierd er zelf niet bij zat. Dit kwam gewoon spontaan op toen Wilfred erom vroeg. Dolf Jansen zat er ook niet bij toen Wierd zijn ingeplande bash opvoerde toch? En alle andere mensen die ze zelf met de grond gelijk maken ook niet.
en een Kaag of zo kan dat wel?quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wierd kon zich nu niet verdedigen, daar ging het om. En vriend van de show.
Die krijgt alle tijd die hij nodig heeft én meer de volgende keer dat hij er zit. Bovendien zeggen ze nu wel dat het nergens op gebaseerd was (was het wel, staat ze alleen niet aan) maar ze komen niet met tegenargumenten. Ja, onderbuikgevoelens en vriendjespolitiek. Vond het sowieso al heel slap dat ze gisteren stil waren en nu wel van zich afbijten.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wierd kon zich nu niet verdedigen, daar ging het om. En vriend van de show.
https://www.dumpert.nl/item/100046333_5fc2a908quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:41 schreef Epistaxiophobia het volgende:
heeft iemand een link van dat filmpje van biden met Rutte op de achtergrond
Kaag is geen vriend van de show. Verre van zelfs.quote:Op vrijdag 18 november 2022 22:58 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
en een Kaag of zo kan dat wel?
ja dat snap ik maar ik reageerde op de eerste zinquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kaag is geen vriend van de show. Verre van zelfs.
quote:
Zag het vanochtend ook ja, denk dat ze veel klachten erover hebben gehad want ze hebben hem veranderdquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het originele plaatje. Lekker subtiel weer van de NOS.
[ afbeelding ]
Oh serieus, de NOS valt ook steeds vaker door de mand als objectief mediumquote:Op vrijdag 30 december 2022 17:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het originele plaatje. Lekker subtiel weer van de NOS.
[ afbeelding ]
Ongelofelijk idd.quote:Op zaterdag 31 december 2022 21:15 schreef DKUp het volgende:
Rox denkt ook het talent van 2022 te zijn.
Precies, ik had ook alleen wat hoogtepunten verwacht. Dit is een stuk leuker! Wat een topkwaliteit leveren deze mannen en vrouwen af zeg. Ik zou zeggen geef die Genee, Gijp en Derksen een flinke bonus + een enorme opslag. Dat verdienen ze absoluut.quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:39 schreef RipCity het volgende:
Leuke uitzending!! Dacht alleen de hoogtepunten maar gewoon weer TOPSJOW!
Komt geen zinnig woord uit. Op zichzelf kickende, onkundige bijzettafeltjes.quote:
Meen je dat nou of ben je afgunstig omdat het vrouwen zijn? Ik vind ze alle 3 leuk om te zien en om naar te luisteren. Niks mis mee, beter dan die NPO-troep die er alleen zitten omdat ze vrouw zijn. Deze 3 zitten er omdat ze juist wel wat toevoegen. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik van Helene wat meer verwacht had aan de VI-tafel.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt geen zinnig woord uit. Op zichzelf kickende, onkundige bijzettafeltjes.
Kneteman heeft wielerverstand, en daar houdt het mee op. Ek is ook eenzijdig en Henriks is totaal onzijdig.quote:Op zondag 1 januari 2023 13:45 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Meen je dat nou of ben je afgunstig omdat het vrouwen zijn? Ik vind ze alle 3 leuk om te zien en om naar te luisteren. Niks mis mee, beter dan die NPO-troep die er alleen zitten omdat ze vrouw zijn. Deze 3 zitten er omdat ze juist wel wat toevoegen. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik van Helene wat meer verwacht had aan de VI-tafel.
een hoop mensen willen gewoon gezellig lachend het jaar uit. Die hebben geen zin in een belerende preek van dominee de Breij of pastoor Weijersquote:Op zondag 1 januari 2023 13:59 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ongeveer 700k kijkers gemiddeld, met een totaal van 1.6 miljoen.
Geen slechte score gezien de concurrentie. Hebben dus echt een diehard fanbase
Interessant. Laat weer zien hoe schijnheilig Derksen is. Zegt altijd wars te zijn van die ijdeltuitige onzin.quote:Op zondag 1 januari 2023 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
Morgenavond om 21.30u stelt Rob Kemps 10 levensvragen aan Johan.
Dat was toch Jeroen Pauw?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
Morgenavond om 21.30u stelt Rob Kemps 10 levensvragen aan Johan.
Ja, maar dan is het niet de eerste aflevering toch?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Het is een reeks van zes afleveringen
Jeroen Pauw was gisteren, vanavond Johan Derksen.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het niet de eerste aflevering toch?
Overigens vond ik de eindejaarsshow een erg leuke show!
Daarom staat er morgenavond, dus vanavond inmiddels.quote:
Helemaal nerveus van die vent idd Snuifje coke van Sint gekregen.quote:Op maandag 2 januari 2023 20:21 schreef Maanvis het volgende:
Vanavond Johan Derksen idd!
Wou ik ook ff melden.
Ze zeiden dat ie wellicht was weggelopen tijdens de vragen? Dus ben wel benieuwd of dat waaar blijkt
En over Matthijs Gate..
Dit is VI achter de schermen tijdens een gemiddelde uitzending. Dan begrijp ik wel dat in zo'n sfeertje af en toe de stemmen verheven moeten worden om het goed te laten verlopen
heb wel gehoord dat ze in de TV wereld vaak zulke lange dagen maken dat mensen aan de drugs gaan om niet om te vallen...quote:Op maandag 2 januari 2023 21:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Helemaal nerveus van die vent idd Snuifje coke van Sint gekregen.
ja en dat vond ik bij Pauw ook al, maar dat is ook eigenlijk wel onderdeel van het format. Hij zei dat het een soort gesprek moest worden, maar dat krijg je juist niet als je elke keer dezelfde 10 vragen stelt.quote:
Vond die van Pauw beter, bij Johan weet je wat ie gaat zeggen (omdat ik hem al jaren volg)quote:Op maandag 2 januari 2023 21:51 schreef Pvt.Webster het volgende:
Kijkt wel lekker weg, niks mis mee op de maandagavond.
Dat filmpje uit de regiekamer: damn, dat is gewoon een sportdag voor ze . Wel respect voor.
Ik word hier doodnerveus van!quote:Op maandag 2 januari 2023 20:21 schreef Maanvis het volgende:
Vanavond Johan Derksen idd!
Wou ik ook ff melden.
Ze zeiden dat ie wellicht was weggelopen tijdens de vragen? Dus ben wel benieuwd of dat waaar blijkt
En over Matthijs Gate..
Dit is VI achter de schermen tijdens een gemiddelde uitzending. Dan begrijp ik wel dat in zo'n sfeertje af en toe de stemmen verheven moeten worden om het goed te laten verlopen
Komt drie....quote:Op maandag 2 januari 2023 21:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik word hier doodnerveus van!
ik denk dat het bij VI helemaal chaotisch is omdat er totaal geen script is.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb wel gehoord dat ze in de TV wereld vaak zulke lange dagen maken dat mensen aan de drugs gaan om niet om te vallen...
klopt wel, ik kom veel in de gay wereld en de meeste homostellen zijn gewoon precies zoals John de Bever en Kees .quote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:03 schreef Evertjan het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-heel-gewone-mensen/
FOPHEF!!!
Grappig om nu te kijken. Maar Rob Kemps is ongeschikt.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:09 schreef Maanvis het volgende:
Volgende week vanaf maandag 9 jan dus I love Vandaag Inside, met bekende Nederlanders die op VI reageren..
Klopt. Interessant door Derksen voor de rest kut.quote:
die met Pauw was wel beter want hij stuurt 'm een beetje bijquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Interessant door Derksen voor de rest kut.
De term schoolkrant interview dekt wel de lading.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die met Pauw was wel beter want hij stuurt 'm een beetje bij
Ja dat is toch ook het format... 10 vragen die telkens hetzelfde zijn... beetje vraag maar raak gast van telekids niveau...quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
De term schoolkrant interview dekt wel de lading.
Pauw had een mooi interview programma met vaste vragen waar de geïnterviewde jaren later mee werd geconfronteerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja dat is toch ook het format... 10 vragen die telkens hetzelfde zijn... beetje vraag maar raak gast van telekids niveau...
Dan was het format was Pauw wilde gaan doen veel beter.. iemand met een onverwacht dilemma confronteren wat spontaan ontstaat na een aantal dagne contact
SBS Rob Kemps van Snollebollekes "interviewt" hem. Nu in de herhaling.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:21 schreef GwaiLow het volgende:
Oh even gemist. Bij welk programma zat Johan gisteren?
De 10 vragen met Rob Kemps op SBS6quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:21 schreef GwaiLow het volgende:
Oh even gemist. Bij welk programma zat Johan gisteren?
Volgens wikipedia stond hij in 2007 in de finale van Lama Gezocht. Dus dan ben je een hele grote!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:27 schreef Pvt.Webster het volgende:
"De 10 vragen" heet het. Gisteren 588k kijkers, totaal 1.3 miljoen.
Ik vind dat Rob het best leuk doet. Beetje laagdrempelige programmma's waarin hij een beetje feeling kan krijgen. Laatst deed hij ook Ik jou van Holland (oudjaarsdag).
Hij komt toch vrij uit het niets vanuit de muziek, of deed hij op de achtergrond altijd al TV werk?
Lama's bestaan toch niet meerquote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens wikipedia stond hij in 2007 in de finale van Lama Gezocht. Dus dan ben je een hele grote!
Ze duiken helaas wel in 90% van commerciele programma's op met hun non-humorquote:
Tijl Beckand was toch van de lamas? Daar heb ik nou nooit om kunnen glimlachen!quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens wikipedia stond hij in 2007 in de finale van Lama Gezocht. Dus dan ben je een hele grote!
Danny Vera met het langverwachte vervolg op Roller Coaster: Merry-go-round.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:17 schreef nils_22 het volgende:
Zou het Johan ooit gaan lukken om zijn grote hit te schrijven? En wie moet die dan zingen, Matt Anderson terwijl hij bij Johan de pot volschijt?
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 14:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ze duiken helaas wel in 90% van commerciele programma's op met hun non-humor
Rampzalig inderdaad. Slechtste tafelgast ooit ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:19 schreef nils_22 het volgende:
[..]
Tijl Beckand was toch van de lamas? Daar heb ik nou nooit om kunnen glimlachen!
In zijn onderbroek heel onsmakelijk op Joháns bank.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:17 schreef nils_22 het volgende:
Zou het Johan ooit gaan lukken om zijn grote hit te schrijven? En wie moet die dan zingen, Matt Anderson terwijl hij bij Johan de pot volschijt?
Robbie Kemps Schuldemannetje afgeslacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |