Dat was toch Jeroen Pauw?quote:Op zondag 1 januari 2023 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
Morgenavond om 21.30u stelt Rob Kemps 10 levensvragen aan Johan.
Ja, maar dan is het niet de eerste aflevering toch?quote:Op maandag 2 januari 2023 15:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Het is een reeks van zes afleveringen
Jeroen Pauw was gisteren, vanavond Johan Derksen.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het niet de eerste aflevering toch?
Overigens vond ik de eindejaarsshow een erg leuke show!
Helemaal nerveus van die vent iddquote:Op maandag 2 januari 2023 20:21 schreef Maanvis het volgende:
Vanavond Johan Derksen idd!
Wou ik ook ff melden.
Ze zeiden dat ie wellicht was weggelopen tijdens de vragen? Dus ben wel benieuwd of dat waaar blijkt
En over Matthijs Gate..
Dit is VI achter de schermen tijdens een gemiddelde uitzending. Dan begrijp ik wel dat in zo'n sfeertje af en toe de stemmen verheven moeten worden om het goed te laten verlopen
heb wel gehoord dat ze in de TV wereld vaak zulke lange dagen maken dat mensen aan de drugs gaan om niet om te vallen...quote:Op maandag 2 januari 2023 21:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Helemaal nerveus van die vent iddSnuifje coke van Sint gekregen.
ja en dat vond ik bij Pauw ook al, maar dat is ook eigenlijk wel onderdeel van het format. Hij zei dat het een soort gesprek moest worden, maar dat krijg je juist niet als je elke keer dezelfde 10 vragen stelt.quote:
Vond die van Pauw beter, bij Johan weet je wat ie gaat zeggen (omdat ik hem al jaren volg)quote:Op maandag 2 januari 2023 21:51 schreef Pvt.Webster het volgende:
Kijkt wel lekker weg, niks mis mee op de maandagavond.
Dat filmpje uit de regiekamer: damn, dat is gewoon een sportdag voor ze. Wel respect voor.
Ik word hier doodnerveus van!quote:Op maandag 2 januari 2023 20:21 schreef Maanvis het volgende:
Vanavond Johan Derksen idd!
Wou ik ook ff melden.
Ze zeiden dat ie wellicht was weggelopen tijdens de vragen? Dus ben wel benieuwd of dat waaar blijkt
En over Matthijs Gate..
Dit is VI achter de schermen tijdens een gemiddelde uitzending. Dan begrijp ik wel dat in zo'n sfeertje af en toe de stemmen verheven moeten worden om het goed te laten verlopen
Komt drie....quote:Op maandag 2 januari 2023 21:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik word hier doodnerveus van!
ik denk dat het bij VI helemaal chaotisch is omdat er totaal geen script is.quote:Op maandag 2 januari 2023 21:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb wel gehoord dat ze in de TV wereld vaak zulke lange dagen maken dat mensen aan de drugs gaan om niet om te vallen...
klopt wel, ik kom veel in de gay wereld en de meeste homostellen zijn gewoon precies zoals John de Bever en Keesquote:Op dinsdag 3 januari 2023 10:03 schreef Evertjan het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-heel-gewone-mensen/
FOPHEF!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |