Ja, ik vroeg me net af waarom dit zo hoog staat.quote:Op donderdag 17 november 2022 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch gewoon een zevernummer?
Het einde is het meest boeiende aan het nummer jaquote:Op donderdag 17 november 2022 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch gewoon een zevernummer?
Zevernummers zijn populairquote:Op donderdag 17 november 2022 13:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me net af waarom dit zo hoog staat.
Ik noem een Black...quote:Op donderdag 17 november 2022 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zevernummers zijn populair
Wij zijn het niet eens. Hurt is ook gewoon zwak materiaal voor NIN, daar wil je gewoon knallers als Wish of Last.quote:Op donderdag 17 november 2022 13:17 schreef Tussle266 het volgende:
Doe toch maar Nine Inch. Deze is alleen maar populair omdat die krasjesstem vals sentiment oproept. Alsof hij het allemaal zelf bedacht heeft.
Ja maar dat zijn twee verschillende dingen. Ik zeg niet dat ik Hurt het ultieme NIN-nummer vind. Ik zeg alleen dat deze versie van Johannes vals sentiment oproept en die van NIN in ieder geval, voor mij, echt klinkt. Dat er een hele bak betere nummers te noemen is, lijkt me evident.quote:Op donderdag 17 november 2022 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij zijn het niet eens. Hurt is ook gewoon zwak materiaal voor NIN, daar wil je gewoon knallers als Wish of Last.
Ik vind de versie van Cash wel erg mooi. Die heeft mijn oudjaarsavond nog wel eens gehaald.quote:Op donderdag 17 november 2022 13:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn twee verschillende dingen. Ik zeg niet dat ik Hurt het ultieme NIN-nummer vind. Ik zeg alleen dat deze versie van Johannes vals sentiment oproept en die van NIN in ieder geval, voor mij, echt klinkt. Dat er een hele bak betere nummers te noemen is, lijkt me evident.
Van Vera? Ja, maar dit is wel diegene die ze ook altijd bij de Top 2000 draaiden.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, kan het zijn dat ik een andere versie ken?
Ah, ik hoorde opeens een soort Cor Steyn en ik miste het koorquote:Op donderdag 17 november 2022 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Vera? Ja, maar dit is wel diegene die ze ook altijd bij de Top 2000 draaiden.
Zo groot is Volendam toch niet qua inwonersaantal?quote:Op donderdag 17 november 2022 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, we moeten nog 15x de Cats
Niet Deep Purple vorige maand gezien hebben!quote:Op donderdag 17 november 2022 14:43 schreef ok01 het volgende:
Niet de volledige versie van Smoke on the water draaien
Hoger dan in de Top 2000. Ik vraag me toch altijd af waar die stemmers van 2007 heen zijnquote:Op donderdag 17 november 2022 15:08 schreef PippenScottie het volgende:
Wat staat A day in the Life laag dan?
Radio 5 is een smakeloze zender
They deadquote:Op donderdag 17 november 2022 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoger dan in de Top 2000. Ik vraag me toch altijd af waar die stemmers van 2007 heen zijn
Stem jij nog steeds hetzelfde als in 2007 en/of alle jaren daarna?quote:Op donderdag 17 november 2022 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoger dan in de Top 2000. Ik vraag me toch altijd af waar die stemmers van 2007 heen zijn
Zeker niet, maar je zou verwachten dat voor iedereen die een plaat ineens niet meer leuk vindt, er een ander komt die hem gaat waarderen.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stem jij nog steeds hetzelfde als in 2007 en/of alle jaren daarna?
Single knip van dat nummer is echt intens nutteloosquote:
Naarmate de platen ouder worden, verwacht ik dat eigenlijk niet...quote:Op donderdag 17 november 2022 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker niet, maar je zou verwachten dat voor iedereen die een plaat ineens niet meer leuk vindt, er een ander komt die hem gaat waarderen.
Do tell?quote:Op donderdag 17 november 2022 15:34 schreef Tussle266 het volgende:
Van, kom er maar in met die verborgen boodschappen.
Hij had de opa van Kanye kunnen zijn, zullen we maar zeggen.quote:
Ik kan je zin wel afmakenquote:Op donderdag 17 november 2022 15:42 schreef cafca het volgende:
Simple Minds hebben veel goede nummers gemaakt.....
Ook al niet waar.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:13 schreef Tussle266 het volgende:
Jaarlijks dreigement, volgend jaar gewoon weer.
De Zeven Zussenquote:Op donderdag 17 november 2022 16:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Het boek waar dit nummer over gaat was echt fantastisch
Staat in mijn top 5 beste boekenquote:Op donderdag 17 november 2022 16:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Het boek waar dit nummer over gaat was echt fantastisch
Ik heb voor mijn eindexamenlijst destijds meerdere boeken in dat genre gelezen en dat viel de examinator bij mijn mondeling op dus het hele gesprek ging daar overquote:Op donderdag 17 november 2022 16:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Staat in mijn top 5 beste boeken
How can you mend a broken heart?quote:Op donderdag 17 november 2022 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah, de vraag die elke one night stand weer opborrelt
How Deep is Yours, lovequote:Op donderdag 17 november 2022 16:16 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
How can you mend a broken heart?
Er is een hele reeks aan parodieën op gemaakt. Het is allemaal publiek domein, dus iedereen mag los gaan en dus kan je nu Pride and Prejudice and Zombies lezen. En Sense and Sensibility and Sea Monsters.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn eindexamenlijst destijds meerdere boeken in dat genre gelezen en dat viel de examinator bij mijn mondeling op dus het hele gesprek ging daar over
Ha ma, ik heb een nieuw nummer, oude mag je weggooien. Ik zit met een probleempje, ik moet een rekening van 300 euro betalen maar kan even niet bij mn bank. Wil jij m ajb voorschieten?quote:Op donderdag 17 november 2022 16:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik realiseer me opeens dat mijn eindexamen meer dan 30 jaar geleden was. Ik hoor wel echt bij het publiek voor deze lijst he?
Wuthering Heights is ook pas leuk vanaf de soloquote:Op donderdag 17 november 2022 16:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
De nieuwe klassiekers van Kate Bush lijken haar oude klassiekers inmiddels te overschaduwen
Ik dacht al, staat The Clash echt in deze lijst?quote:Op donderdag 17 november 2022 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sorry kind, ik gebruik geen whatsapp of mobiele telefoonquote:Op donderdag 17 november 2022 16:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ha ma, ik heb een nieuw nummer, oude mag je weggooien. Ik zit met een probleempje, ik moet een rekening van 300 euro betalen maar kan even niet bij mn bank. Wil jij m ajb voorschieten?
30 cm bij de FOK!ker hequote:Op donderdag 17 november 2022 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Huuuhquote:Op donderdag 17 november 2022 16:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er is een hele reeks aan parodieën op gemaakt. Het is allemaal publiek domein, dus iedereen mag los gaan en dus kan je nu Pride and Prejudice and Zombies lezen. En Sense and Sensibility and Sea Monsters.
En dat heb ik ook gedaan. Niet trots.
Dat is niet meer te controleren sinds t keldertje dicht isquote:
Ik had zelf al geen kaarten gekocht uit angst dat het tegen zou vallen. Maar wel gaaf om ze een keer gezien te hebbenquote:Op donderdag 17 november 2022 15:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Niet Deep Purple vorige maand gezien hebben!![]()
(Ik vond het een tegenvallend concert. Ze zijn oud en de nieuwe gitarist is niet ingespeeld en er waren wel heeeul veel solootjes)
Volgens mij spelen ze Child in Time al decennia niet meer, omdat Gillan dat eigenlijk nooit leuk heeft gevonden qua bereik.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik had zelf al geen kaarten gekocht uit angst dat het tegen zou vallen. Maar wel gaaf om ze een keer gezien te hebbenHadden ze Child in Time gespeeld? En was Ian nog een beetje bij stem?
Nice! Hier Agnes Grey, Jane Eyre en Wuthering Heights van de drie Brontë zusjes op m'n eindexamenlijst gehad. Het eindresultaat plus overschouwende vergelijking van de drie boeken tijdens m'n mondeling viel bij m'n leraar Engels ook wel in goede aarde geloof ik:)quote:Op donderdag 17 november 2022 16:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn eindexamenlijst destijds meerdere boeken in dat genre gelezen en dat viel de examinator bij mijn mondeling op dus het hele gesprek ging daar over
Ohquote:Op donderdag 17 november 2022 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij spelen ze Child in Time al decennia niet meer, omdat Gillan dat eigenlijk nooit leuk heeft gevonden qua bereik.
Hij wilde niet meer gillan?quote:Op donderdag 17 november 2022 16:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij spelen ze Child in Time al decennia niet meer, omdat Gillan dat eigenlijk nooit leuk heeft gevonden qua bereik.
Neequote:Op donderdag 17 november 2022 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit nou later blijft wel heel lelijk he
Het moet natuurlijk gewoon Is dit nu later zijn.quote:
Jaquote:Op donderdag 17 november 2022 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit nou later blijft wel heel lelijk he
Ja, wat is de reden voor dat laatstequote:Op donderdag 17 november 2022 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch komen ze hier wel het best tot hun recht, die Everlies. Twintig jaar productie-evolutie brengt veel.
Blijft zonde dat dit mist op de bekende Zweedse liedjesboer.
Geen idee. Je kunt wel kiezen voor Jantje Keizer.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja, wat is de reden voor dat laatste
Nee, geen Child in Time. Er was een klein stukje gitaarsolo van het nummer.quote:Op donderdag 17 november 2022 16:21 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik had zelf al geen kaarten gekocht uit angst dat het tegen zou vallen. Maar wel gaaf om ze een keer gezien te hebbenHadden ze Child in Time gespeeld? En was Ian nog een beetje bij stem?
Heette de kontpetser Sebastiaan of Fernando?quote:Op donderdag 17 november 2022 17:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik kijk nu VI van gisteren terug
Geen idee, maar ongepast was t wel in een liveprogrammaquote:Op donderdag 17 november 2022 17:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heette de kontpetser Sebastiaan of Fernando?
Ik ook, gelukkig was Symph net thuis en kon ik vanuit de keuken roepen dat het geluid uit moestquote:Op donderdag 17 november 2022 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
ah Vicki. Ik heb dit weleens op een begrafenis gehoord
Absoluut waar. Een live klap terug in zijn gezicht was gepast geweestquote:Op donderdag 17 november 2022 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ongepast was t wel in een liveprogramma
Wie niet.quote:Op donderdag 17 november 2022 17:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
ah Vicki. Ik heb dit weleens op een begrafenis gehoord
Dit is de enige versie die ik kenquote:Op donderdag 17 november 2022 17:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Weer een overdosis toegevoegde violen enzo, waarom zo’n versie?
Heb niet veel gemist dusquote:Op donderdag 17 november 2022 16:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nee, geen Child in Time. Er was een klein stukje gitaarsolo van het nummer.
En Ian kan eigenlijk al jaren niet meer zingen.
Ik heb liever Tante Lienquote:Op donderdag 17 november 2022 18:03 schreef MadMaster het volgende:
Ja, Tante Julia, ik lijk alweer veel ouder…
De Mex2000 staat vol begrafenisparels, zo blijkt.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:29 schreef Doedezemaar het volgende:
En het volgende begrafenisnummer
Ja was een typfoutje, je hebt gelijk. Maar dan nog vind ik het best veel.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
1/3 dag? volgens mij toch ruim 1/2
En veel meer reclamequote:Op donderdag 17 november 2022 20:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Idd, bij de Top 2000 is zo'n 135 nummers vergelijkbaar in die laatste 14 uur. Maar daar zitten ook wel veel heule lange bij.
Vooral om mee wakker te worden…quote:Op vrijdag 18 november 2022 07:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En veel meer reclame
Jim heeft zo’n fijne stem he
Check!quote:
En van Abbey Road in Liverpoolquote:Op vrijdag 18 november 2022 08:23 schreef Tussle266 het volgende:
Ach Bert, de man van de feiten. Tijd voor Radiohead.
Sterker nog, de eerste 5 of 6 jaar was dit een top 10-notering.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Blueberry Hill kan ik me nog wel herinneren dat ie diep in de middag kwam. Ook hier is wel ander stempubliek gekomen de laatste vijf jaar - te weten de ietwat nostalgische oude top 2000 luisteraar
Hermes House troepquote:
Dit vind ik 1x per jaar wel prima eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:42 schreef Tussle266 het volgende:
Zo erg kan het nou allemaal ook weer niet zijn.
Tot over 2 weken in de stemweek! Weer prima vermaakt deze week!quote:Op vrijdag 18 november 2022 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik 1x per jaar wel prima eigenlijk.
Ik zal jullie zo verlaten en verwacht daarna ook niet veel meer te horen, de vele Catsnummers blijven mij dus grotendeels bespaard. De meesten van jullie zie ik tijdens de Top 2000, een enkeling wellicht eerder bij het WK in dat waardeloze land of bij Serious Request. De Top 4000 geloof ik zoals gebruikelijk wel.
Dag Mexi, het was gezelligquote:Op vrijdag 18 november 2022 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik 1x per jaar wel prima eigenlijk.
Ik zal jullie zo verlaten en verwacht daarna ook niet veel meer te horen, de vele Catsnummers blijven mij dus grotendeels bespaard. De meesten van jullie zie ik tijdens de Top 2000, een enkeling wellicht eerder bij het WK in dat waardeloze land of bij Serious Request. De Top 4000 geloof ik zoals gebruikelijk wel.
Er zijn nog wel een paar nummers die ik leuk vind om in deze lijstjescontext te horen, maar na een uur op 15:00 drijf ik denk ik ook af naar iets anders.quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik vandaag weinig in de woonkamer waar de radio aan staat
Ik moet zeggen, het luncht lekker zonder Daniël Dekker.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:06 schreef Tussle266 het volgende:
Dat is toch niet hoogstwaarschijnlijk? Dat weten we toch al 3 weken? En trouwens, wat komt die Rietman hier ineens doen?
Vorig jaar nog op 638, dit jaar eruit. Hoogste uitvaller.quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:52 schreef Fred_B het volgende:
Je mist toch het origineel van Leen in deze lijst.
Het is een beetje de Top 2000 van 15 jaar terug.quote:Op vrijdag 18 november 2022 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar nog op 638, dit jaar eruit. Hoogste uitvaller.
Nog even een dertigtal minuten inpikken. Maar nu is het gewoon 31 december maar dan met wat nummers die tegenwoordig diep in de nacht staan en zonder nieuwerwetse fratsen
Het regent begrafenisnummersquote:Op vrijdag 18 november 2022 15:50 schreef Seeburg54 het volgende:
Old and wise. Colin Blunstone. Dit is toch geweldig.
Ik ben de inhoud van de keuken aan het inpakken voor de verhuizing, prima muziek voor erbijquote:Op vrijdag 18 november 2022 16:25 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja. Maar wel mooi.
Ik trek een flesje wijn open. Lekker genieten.
Wij hoorden net meteen weer albatros toen we de auto in gingen. Heb m even afgezetquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:58 schreef MadMaster het volgende:
Even de eindejaarslijsten op een rijtje gezet qua uitzenddata (voor zover ik het zo snel kon vinden):
KINK 1500: 17-28 oktober 2022
Arrow Classic Rock Top 500: 24-28 oktober 2022
Radio 2 Top 90's: 7-11 november 2022
Veronica Top 1000 Allertijden: 11-18 november 2022
Q Music Top 1000: 13-18 november 2022
Radio 5 Evergreen Top 1000: 14-18 november 2022
Radio 10 Top 4000: december 2022
Snob 2000: 18 - 31 december 2022 (overdag van 7 tot 7)
Radio 2 Top 2000: 25-31 december 2022
Allemaal stemmen op de Cats in de Top 2000quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:02 schreef Tussle266 het volgende:
Het is al een uurtje over, maar voor de volledigheid toch nog de gebruikelijke conclusie.
Wel van genoten. Blij dat er even een (tijdelijke?) rem op de modernisering zit. T2k en T1k moeten niet te veel op elkaar gaan lijken. Jan Rot had wel anders gemogen. Oh en volgend jaar graag nog iets meer Cats nog, vooral in het middenstuk. Daar is nog wel wat ruimte.
Ik ben ook geen D66 fan, maar je politieke voorkeur mag je elders (en misschien in iets andere bewoordingen) kenbaar maken…quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:37 schreef TLC het volgende:
Wat gaat zo'n lijstje weer snel voorbij![]()
Het was weer mooiop naar de Top 2000
![]()
(kleine klacht : ik was aan t kijken op NPO1 extra toen de lijst ineens onderbroken werd door een gesprek met de minister-president, en het was Rutte niet eens ! het was kaag![]()
)
Ik denk er niet aan, we leven niet in een dictatuur waar je niks zeggen magquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben ook geen D66 fan, maar je politieke voorkeur mag je elders (en misschien in iets andere bewoordingen) kenbaar maken…
Ik was er niet bij. Deze dag kan niet ellendiger.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, vandaag de toplijst van de Jaren 60. We beginnen meteen met een stemplaatje over de DC9
Gelukkig nu weer een absoluut fijne eendagsvlieg (oke hij had daarna nog 1 nummer wat demense misschien kennen)quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:03 schreef Tussle266 het volgende:
En dan nu en stukje je had er waarschijnlijk bij moeten zijn om het te begrijpen. Waarvan we er later dit uur nog wat krijgen.
Jeetje, nog beter dan 7-8?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:52 schreef Tussle266 het volgende:
We naderen nu een van de waarschijnlijk beste uurtjes op de Nederlandse radio van 2023. Slechts onderbroken door wat dronken gelal van The Dubliners. Dit uurtje is wel echt een reden waarom ik zo’n lijstjespsychopaat ben.
Die heb ik helaas gemist omdat ik om 8:00 ben ingehaakt. Maar nu ik terugkijk kan die de concurrentie met dit uur behoorlijk aan. Die ga ik vanavond nog wel even terugluisteren.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, nog beter dan 7-8?
Honeurs waargenomen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had ik natuurlijk op moeten stemmen. Mijn fout.
Wow haha dacht hetzelfde net. Dusty en de Everly's na elkaar kunnen je echt vloeren. Met Drafi weer even op adem komenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:43 schreef Tussle266 het volgende:
Ja, even serieus, het is ook nog de bedoeling dat er wel wat gewerkt wordt vandaag...
Dit is ook weer een stemplaatquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:43 schreef Tussle266 het volgende:
Ja, even serieus, het is ook nog de bedoeling dat er wel wat gewerkt wordt vandaag...
Deze? Ik zet dit altijd op als ik een uurtje of twee door de stad ga wandelen. Extreem psychedelische ervaring zonder dat er een paddenstoeltje of postzegeltje aan te pas hoeft te komen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:53 schreef Fred_B het volgende:
Gelukkig begint het komende uur een beetje zeikerig, dan kunnen we wat nuttigs doen.
Ja, daar hebben bands als The Sundays goed naar geluisterd. Dus voor mij al super. (De term 'Jangle Pop' komt zeker van de tekst van Mr Tambourine Man zelf?)quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Deze? Ik zet dit altijd op als ik een uurtje of twee door de stad ga wandelen. Extreem psychedelische ervaring zonder dat er een paddenstoeltje of postzegeltje aan te pas hoeft te komen.
Ja, het zou fijn zijn als de heren iets meer verdeeld zouden staan in de lijst (en ook iets minder vaak)quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
4x Cats in de top 10?mag Radio 5-stemmer aub het stemrecht ontnomen worden?
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
4x Cats in de top 10?mag Radio 5-stemmer aub het stemrecht ontnomen worden?
We kunnen ongetwijfeld ook weer een lijstje van missers maken, die op die plekken hadden kunnen staan. Die Cats-obsessie van die mensen is wel heel extreem in ieder lijstje dat op hun pad komt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, het zou fijn zijn als de heren iets meer verdeeld zouden staan in de lijst (en ook iets minder vaak)
Toch 17 weken de Top 40 gehaald en stond jaren in de Top 2000quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
Een voor mij compleet onbekend nummer
Ik betreur voor je dat die staat nu voorbij is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
Een voor mij compleet onbekend nummer
Je merkt aan dit soort keuzes echt dat je erbij geweest moet zijn geweest. Ongetwijfeld hebben al die mensen er fijne herinneringen aan, maar als je ze achteraf hebt leren kennen, dan kijk je anders naar wat toen goed was. Dat geldt trouwens voor elk decennium natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dit is wel een minder uur he?
Ja dit heb ik ook met Antoon en Flemming. Daar moet je bij zijn geweest, maar als je ze achteraf leert kennen, kijk je toch anders naar wat toen goed was.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:37 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je merkt aan dit soort keuzes echt dat je erbij geweest moet zijn geweest. Ongetwijfeld hebben al die mensen er fijne herinneringen aan, maar als je ze achteraf hebt leren kennen, dan kijk je anders naar wat toen goed was. Dat geldt trouwens voor elk decennium natuurlijk.
Er ligt een presentielijst ergens op een tafelquote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tof, moeten we ons nog ergens inschrijven?
En oom Arnold Layne?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:49 schreef Tussle266 het volgende:
Penny. Ze had ook een tante, maar die staat niet in deze lijst.
Ik heb liever Tante Lien.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:49 schreef Tussle266 het volgende:
Penny. Ze had ook een tante, maar die staat niet in deze lijst.
Die was al vroeg, om te voorkomen dat het dronken gelal wordt denk ik.quote:
Albumversie als het goed isquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit wordt vast geen bijna 12 minuten Doors
Gelukkig beperk ik mijzelf tot Miss Montreal, Danny Vera en Claudia de Breij, naast Lou en Led Zepquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan ‘m vandaag ff niet hebben. Stom altijd, die uitvaartnummers
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan ‘m vandaag ff niet hebben. Stom altijd, die uitvaartnummers
Verstandige jongen ben jequote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig beperk ik mijzelf tot Miss Montreal, Danny Vera en Claudia de Breij, naast Lou en Led Zep
Je vindt me vast minder verstandig als ik zeg dat ik Door de Wind uit die selectie geen onaardig lied vind.quote:
Heb dat dan weer bij de één richting waaiende wind, maar dat is 70's dus vandaag geen last van.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig beperk ik mijzelf tot Miss Montreal, Danny Vera en Claudia de Breij, naast Lou en Led Zep
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de versie van Patti Umberto Tozzi fijner.
beetje laat wel voor ontbijtkoekquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet precies nu een stuk ontbijtkoek.
Oh wellquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:03 schreef Fred_B het volgende:
Er komt nu wel een erg genottelijk stukje aan hoor
Dit is fantastischquote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:25 schreef golfer het volgende:
Over echte 'draken' van nummers gesproken. Dit is er wel eentje in die categorie:
Junge, Komm Bald Wieder van Freddy Quinn.
Maar dan met minder liedjes en uit 1969.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:37 schreef Fred_B het volgende:
Het is nu wel een soort Top 2000 uit betere tijden zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |