Ja, ik vroeg me net af waarom dit zo hoog staat.quote:Op donderdag 17 november 2022 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch gewoon een zevernummer?
Het einde is het meest boeiende aan het nummer jaquote:Op donderdag 17 november 2022 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch gewoon een zevernummer?
Zevernummers zijn populairquote:Op donderdag 17 november 2022 13:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me net af waarom dit zo hoog staat.
Ik noem een Black...quote:Op donderdag 17 november 2022 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zevernummers zijn populair
Wij zijn het niet eens. Hurt is ook gewoon zwak materiaal voor NIN, daar wil je gewoon knallers als Wish of Last.quote:Op donderdag 17 november 2022 13:17 schreef Tussle266 het volgende:
Doe toch maar Nine Inch. Deze is alleen maar populair omdat die krasjesstem vals sentiment oproept. Alsof hij het allemaal zelf bedacht heeft.
Ja maar dat zijn twee verschillende dingen. Ik zeg niet dat ik Hurt het ultieme NIN-nummer vind. Ik zeg alleen dat deze versie van Johannes vals sentiment oproept en die van NIN in ieder geval, voor mij, echt klinkt. Dat er een hele bak betere nummers te noemen is, lijkt me evident.quote:Op donderdag 17 november 2022 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij zijn het niet eens. Hurt is ook gewoon zwak materiaal voor NIN, daar wil je gewoon knallers als Wish of Last.
Ik vind de versie van Cash wel erg mooi. Die heeft mijn oudjaarsavond nog wel eens gehaald.quote:Op donderdag 17 november 2022 13:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn twee verschillende dingen. Ik zeg niet dat ik Hurt het ultieme NIN-nummer vind. Ik zeg alleen dat deze versie van Johannes vals sentiment oproept en die van NIN in ieder geval, voor mij, echt klinkt. Dat er een hele bak betere nummers te noemen is, lijkt me evident.
Van Vera? Ja, maar dit is wel diegene die ze ook altijd bij de Top 2000 draaiden.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, kan het zijn dat ik een andere versie ken?
Ah, ik hoorde opeens een soort Cor Steyn en ik miste het koorquote:Op donderdag 17 november 2022 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Vera? Ja, maar dit is wel diegene die ze ook altijd bij de Top 2000 draaiden.
Zo groot is Volendam toch niet qua inwonersaantal?quote:Op donderdag 17 november 2022 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, we moeten nog 15x de Cats
Niet Deep Purple vorige maand gezien hebben!quote:Op donderdag 17 november 2022 14:43 schreef ok01 het volgende:
Niet de volledige versie van Smoke on the water draaien
Hoger dan in de Top 2000. Ik vraag me toch altijd af waar die stemmers van 2007 heen zijnquote:Op donderdag 17 november 2022 15:08 schreef PippenScottie het volgende:
Wat staat A day in the Life laag dan?
Radio 5 is een smakeloze zender
They deadquote:Op donderdag 17 november 2022 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoger dan in de Top 2000. Ik vraag me toch altijd af waar die stemmers van 2007 heen zijn
Stem jij nog steeds hetzelfde als in 2007 en/of alle jaren daarna?quote:Op donderdag 17 november 2022 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoger dan in de Top 2000. Ik vraag me toch altijd af waar die stemmers van 2007 heen zijn
Zeker niet, maar je zou verwachten dat voor iedereen die een plaat ineens niet meer leuk vindt, er een ander komt die hem gaat waarderen.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stem jij nog steeds hetzelfde als in 2007 en/of alle jaren daarna?
Single knip van dat nummer is echt intens nutteloosquote:
Naarmate de platen ouder worden, verwacht ik dat eigenlijk niet...quote:Op donderdag 17 november 2022 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker niet, maar je zou verwachten dat voor iedereen die een plaat ineens niet meer leuk vindt, er een ander komt die hem gaat waarderen.
Do tell?quote:Op donderdag 17 november 2022 15:34 schreef Tussle266 het volgende:
Van, kom er maar in met die verborgen boodschappen.
Hij had de opa van Kanye kunnen zijn, zullen we maar zeggen.quote:
Ik kan je zin wel afmakenquote:Op donderdag 17 november 2022 15:42 schreef cafca het volgende:
Simple Minds hebben veel goede nummers gemaakt.....
Ook al niet waar.quote:Op donderdag 17 november 2022 15:13 schreef Tussle266 het volgende:
Jaarlijks dreigement, volgend jaar gewoon weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |