Ja, ik vroeg me net af waarom dit zo hoog staat.quote:Op donderdag 17 november 2022 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch gewoon een zevernummer?
Het einde is het meest boeiende aan het nummer jaquote:Op donderdag 17 november 2022 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch gewoon een zevernummer?
Zevernummers zijn populairquote:Op donderdag 17 november 2022 13:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg me net af waarom dit zo hoog staat.
Ik noem een Black...quote:Op donderdag 17 november 2022 13:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zevernummers zijn populair
Wij zijn het niet eens. Hurt is ook gewoon zwak materiaal voor NIN, daar wil je gewoon knallers als Wish of Last.quote:Op donderdag 17 november 2022 13:17 schreef Tussle266 het volgende:
Doe toch maar Nine Inch. Deze is alleen maar populair omdat die krasjesstem vals sentiment oproept. Alsof hij het allemaal zelf bedacht heeft.
Ja maar dat zijn twee verschillende dingen. Ik zeg niet dat ik Hurt het ultieme NIN-nummer vind. Ik zeg alleen dat deze versie van Johannes vals sentiment oproept en die van NIN in ieder geval, voor mij, echt klinkt. Dat er een hele bak betere nummers te noemen is, lijkt me evident.quote:Op donderdag 17 november 2022 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij zijn het niet eens. Hurt is ook gewoon zwak materiaal voor NIN, daar wil je gewoon knallers als Wish of Last.
Ik vind de versie van Cash wel erg mooi. Die heeft mijn oudjaarsavond nog wel eens gehaald.quote:Op donderdag 17 november 2022 13:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn twee verschillende dingen. Ik zeg niet dat ik Hurt het ultieme NIN-nummer vind. Ik zeg alleen dat deze versie van Johannes vals sentiment oproept en die van NIN in ieder geval, voor mij, echt klinkt. Dat er een hele bak betere nummers te noemen is, lijkt me evident.
Van Vera? Ja, maar dit is wel diegene die ze ook altijd bij de Top 2000 draaiden.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, kan het zijn dat ik een andere versie ken?
Ah, ik hoorde opeens een soort Cor Steyn en ik miste het koorquote:Op donderdag 17 november 2022 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Vera? Ja, maar dit is wel diegene die ze ook altijd bij de Top 2000 draaiden.
Zo groot is Volendam toch niet qua inwonersaantal?quote:Op donderdag 17 november 2022 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, we moeten nog 15x de Cats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |