Beste deelnemers, om deze tijd wordt er nog niet gepijptquote:Op woensdag 16 november 2022 21:26 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Kim K ging erg laag op de borst/buik van Marciano liggen... meteen SL
PTSS.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor ook hele andere verhalen over militairen
die vele anger issue's hebben
Gewoon op stream laten zijn... NL kan wel iets minder preutsquote:Op woensdag 16 november 2022 21:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Beste deelnemers, om deze tijd wordt er nog niet gepijpt
en de volgende dag in de loodsquote:Op woensdag 16 november 2022 21:30 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Gewoon op stream laten zijn... NL kan wel iets minder preuts
preciesquote:Op woensdag 16 november 2022 21:31 schreef Silves het volgende:
het zaagt maar door , en zaagt maar door..dit hebben ze wel beiden gemeen.
Ze doen niet voor elkaar onderquote:Op woensdag 16 november 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
allebei stronteigenwijs
Andere stream was de betere optie.... De nagelstudio van Mexx en haar gezeverquote:Op woensdag 16 november 2022 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
We mochten blijkbaar niet het hele gesprek meekrijgen want een kwartier lang keken we naar die debiele KimK/Ciano
Zeg je nou nooit tegen mij.quote:
Zelfs als Erik en Mora zometeen het bed induiken krijgen we die kutnagelstudio te zienquote:Op woensdag 16 november 2022 21:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Andere stream was de betere optie.... De nagelstudio van Mexx en haar gezever
gedicht aan het schrijvenquote:Op woensdag 16 november 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Nou Kim D, daar lig je dan, had je goud in handen, zit je nu met een denigrerende grootmuil.
Ik dacht heel even dat ze in haar dagboek lag te schrijvenquote:
tis jeff's schriftjequote:Op woensdag 16 november 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat ze in haar dagboek lag te schrijven
Awwquote:Op woensdag 16 november 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Nou Kim D, daar lig je dan, had je goud in handen, zit je nu met een denigrerende grootmuil.
Ik vind het beiden een ongezonde relatie, Jeff en Kim veranderen ook echt niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:34 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hou niet van al die ruzies maar zie dan toch nog liever Jeff en Kim omdat Kim er wel tegenin gaat, lijken iets meer aan elkaar gewaagd. Kim K is soms boos, Marciano luistert en verandert niet, ze knuffelen en alles is weer goed tot de volgende ruzie.
ik ookquote:Op woensdag 16 november 2022 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het beiden een ongezonde relatie, Jeff en Kim veranderen ook echt niet.
Ja ik weet dat ze er steekwoorden in ging schrijven, maar na dat geruzie, schrijven in een dagboek,.....ach laat maarquote:
Ik had goud in handen,quote:
ik snap je gedachtenquote:Op woensdag 16 november 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ze er steekwoorden in ging schrijven, maar na dat geruzie, schrijven in een dagboek,.....ach laat maar
Ruzie is niks, maar Mora en Leila overtreffen ze daar niet meer!quote:Op woensdag 16 november 2022 21:34 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hou niet van al die ruzies maar zie dan toch nog liever Jeff en Kim omdat Kim er wel tegenin gaat, lijken iets meer aan elkaar gewaagd. Kim K is soms boos, Marciano luistert en verandert niet, ze knuffelen en alles is weer goed tot de volgende ruzie.
Nu zit ik thuisquote:Op woensdag 16 november 2022 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had goud in handen,
sla Zoe op haar bek,
vol op haar tanden,
ben heus niet gek.
quote:Op woensdag 16 november 2022 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had goud in handen,
sla Zoe op haar bek,
vol op haar tanden,
ben heus niet gek.
Juistem!quote:Op woensdag 16 november 2022 21:34 schreef HappyCharly het volgende:
ik ben echt zwaar tegen elke vorm van fysiek geweldquote:Op woensdag 16 november 2022 21:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat je handen soms gaan jeuken bij Zoe, vind ik heel normaal
Jij gaat op je handen zitten?quote:Op woensdag 16 november 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben echt zwaar tegen elke vorm van fysiek geweld
ik zal nooit de eerste zijn die een klap uitdeeltquote:
Dat is toch exzeem, Zoe is besmettelijkquote:Op woensdag 16 november 2022 21:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat je handen soms gaan jeuken bij Zoe, vind ik heel normaal
quote:Op woensdag 16 november 2022 21:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is toch exzeem, Zoe is besmettelijk
Haha! Die kans komt vast nog wel!quote:Op woensdag 16 november 2022 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het minstens in een TT verwacht
Twee oninteressante figuren ookquote:Op woensdag 16 november 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
Uit het gesprek tussen wanda en bern maak ik op dat ze van de FEBO de dagen moeten invullen
Zijn gewoon werknemers die tv moeten maken.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
Uit het gesprek tussen wanda en bern maak ik op dat ze van de FEBO de dagen moeten invullen
quote:Op woensdag 16 november 2022 21:42 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Zijn gewoon werknemers die tv moeten maken.
Erikquote:Op woensdag 16 november 2022 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Martin en Erik zijn tegen de duopakketten.
Als duo?quote:Op woensdag 16 november 2022 21:43 schreef Deisyy het volgende:
Martin en Erik zijn tegen de duopakketten.
Leuk ideequote:Op woensdag 16 november 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
Wanda wil een restaurant avond doen
Wanda steelt al drie maanden de show.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Twee oninteressante figuren ook
jij bent wel heel hoopvolquote:Op woensdag 16 november 2022 21:45 schreef Kakadylo het volgende:
KimD gaat Jeffrey achterwaarts in de poepert nemen!
Eerlijk is eerlijk....als Wanda iets organiseert wordt het meestal wel wat. Ze steekt er heel veel moeite in.quote:
ben met je eens dat ze er moeite in steektquote:Op woensdag 16 november 2022 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk....als Wanda iets organiseert word het meestal wel wat. Ze steekt er heel veel moeite in.
En zijn er ook betalende gasten?quote:Op woensdag 16 november 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben met je eens dat ze er moeite in steekt
maar wie moet dan koken
en wie serveren
neequote:Op woensdag 16 november 2022 21:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En zijn er ook betalende gasten?
Daar is vast iets op te verzinnen.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wie moet dan koken
en wie serveren
Boeit me niet,boeit me niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wie moet dan koken
en wie serveren
oempaloempa'squote:Op woensdag 16 november 2022 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Daar is vast iets op te verzinnen.
En wat gaat het kosten?quote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 21:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die meid is een ongecontroleerde wildebras
Dat is vrouw eigen.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die meid is een ongecontroleerde wildebras
Spuit 11quote:Op woensdag 16 november 2022 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
Rupert tegen Zoe:
Di tis een droevig lied
over de manager die
jou niet ziet.
Ja ja.quote:
Terwijl ze er 13 afgevallen wasquote:Op woensdag 16 november 2022 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe is 2 kilo aangekomen van de M&M `s
Lijkt me beter jaquote:Op woensdag 16 november 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:
Misschien moet Zoe eens proberen Tiano te versieren
quote:Op woensdag 16 november 2022 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
Rupert tegen Zoe:
Dit is een droevig lied
over de manager die
jou niet ziet.
quote:Op woensdag 16 november 2022 21:58 schreef greysbones het volgende:
Misschien moet Zoe eens proberen Tiano te versieren
Allemaal gelijk weer in die onderkinquote:Op woensdag 16 november 2022 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe is 2 kilo aangekomen van de M&M `s
Marciano kan nooit iets opbrengenquote:Op woensdag 16 november 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
Tiano kan het gewoon niet opbrengen lang naar Zoe te luisteren
Ook meteen het eerste verstandige wat ie gedacht heeft in die bijna drie maandenquote:Op woensdag 16 november 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
Tiano kan het gewoon niet opbrengen lang naar Zoe te luisteren
Ah dacht al dat die verstandig was gewordenquote:Op woensdag 16 november 2022 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Marciano kan nooit iets opbrengen
En zo iemand laat KimD in haar hoofd kruipenquote:Op woensdag 16 november 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
Zoe roddelen over Mexx tegen Tiano
dom hequote:Op woensdag 16 november 2022 22:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En zo iemand laat KimD in haar hoofd kruipen
Daar staat de D dus voor.quote:
doe dat potje maar in een ander potje met een deksel en dan in de zeequote:Op woensdag 16 november 2022 22:06 schreef Kakadylo het volgende:
Haar gedrag maakt Zoe zo lelijk terwijl er echt wel potjes zijn voor die deksel
Zou dit EOTB zijn dan kwam kwarreltje nu uit de zee gelopenquote:Op woensdag 16 november 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe dat potje maar in een ander potje met een deksel en dan in de zee
quote:Op woensdag 16 november 2022 22:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou dit EOTB zijn dan kwam kwarreltje nu uit de zee gelopen
Doet ze ook, en het lukt haar ook nog, zij heeft grip op de mindset van Kimquote:
onvoorstelbaarquote:Op woensdag 16 november 2022 22:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doet ze ook, en het luk haar ook nog, zij heeft grip op de mindset van Kim
Toen de kaarten vorige week weg waren vond ik Maddy erger."Ik kaart om mijn tijd hier door te komen."quote:Op woensdag 16 november 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
Berend doet ook alleen maar kaarten
met de oudjes
die kan net zo goed vertrekken naar verzorgingstehuis Sonnedael
quote:Op woensdag 16 november 2022 22:11 schreef Seattle het volgende:
Rupie nu het liedje zingen tegen Zoe waar Jeff en KimD bij zijn
Nee joh, die maakt er dan bij die andere theemutjes weer van dat Kim D zwanger is.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:10 schreef Kakadylo het volgende:
KimD en Jeffrey zouden elkaar vol op de bek moeten pakken recht in het gezicht van Zoe![]()
Rupie is een pestkop eerste klasquote:
Je kan ook overdrijven.quote:
Tja.quote:
Precies dat he.. ik heb hier buikpijn van de ruzie en zij gaan een half uur laten gewoon op bed op elkaar liggen stoeien en verder met de dag..quote:Op woensdag 16 november 2022 22:13 schreef Seattle het volgende:
Die heftige woordenwisselingen tussen KimD en Jeff. Zelf val ik van mijn stoel, maar zij hebben er echt zelf totaal geen problemen mee. Fascinerend
Nee hoor want Zoe vraagt er zelf om met haar valse vulvaquote:
Maar jij bent een sfeerspons.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies dat he.. ik heb hier buikpijn van de ruzie en zij gaan een half uur laten gewoon op bed op elkaar liggen stoeien en verder met de dag..
Buikpijn van de ruzie? Misschien moet je een andere hobby zoekenquote:Op woensdag 16 november 2022 22:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies dat he.. ik heb hier buikpijn van de ruzie en zij gaan een half uur laten gewoon op bed op elkaar liggen stoeien en verder met de dag..
quote:Op woensdag 16 november 2022 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar jij bent een sfeerspons.
ook die raken een keer volquote:Op woensdag 16 november 2022 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net in bed allebei bevestigen dat ze een groot probleem hebben omdat hun gevoelens veel te groot worden voor elkaarquote:Op woensdag 16 november 2022 22:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Whutttt?? t Je maakt een grapje toch? Want dat is niet gezondquote:Op woensdag 16 november 2022 22:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Valse vulvaquote:Op woensdag 16 november 2022 22:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee hoor want Zoe vraagt er zelf om met haar valse vulva
Weet niet wie dat is maar kan me er van alles bij voorstellenquote:Op woensdag 16 november 2022 22:16 schreef freaky40 het volgende:
KimD heeft echt de lach van Romy uit Utopia.
quote:Op woensdag 16 november 2022 22:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet niet wie dat is maar kan me er van alles bij voorstellen
quote:Op woensdag 16 november 2022 22:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, zou ze zichzelf slechthorend hebben gemaakt?
Wel alleen volgens de definitie van Babette..quote:Op woensdag 16 november 2022 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het zelf vaak ook niet door.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:19 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
als ze zichzelf zou horen zou ze dan ook zo schreeuwen
KimD is dat in relaties gewend en als ze iets heeft met een vrouw dan is ze zelf het alphamannetjequote:Op woensdag 16 november 2022 22:13 schreef Seattle het volgende:
Die heftige woordenwisselingen tussen KimD en Jeff. Zelf val ik van mijn stoel, maar zij hebben er echt zelf totaal geen problemen mee. Fascinerend
tipjequote:Op woensdag 16 november 2022 22:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wel alleen volgens de definitie van Babette..![]()
Ik ben idd een beetje een softie
Jij schreeuwt ook dan? Ik vind dat wel meevallen, hoorquote:Op woensdag 16 november 2022 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het zelf vaak ook niet door.
Nah. Ik leef me gewoon snel in. Is zo weer over hoor, ga niet huilend naar bedquote:Op woensdag 16 november 2022 22:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Whutttt?? t Je maakt een grapje toch? Want dat is niet gezond
WATquote:Op woensdag 16 november 2022 22:21 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jij schreeuwt ook dan? Ik vind dat wel meevallen, hoor
Hear hear.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
tipje
trek je niet alles zo aan
hier niet en in het echte leven niet
Als ze er nu ook nog eerlijk bij zegde dat ze dat ook over het sporten denktquote:Op woensdag 16 november 2022 22:22 schreef KinKiJan het volgende:
Holy shit! Ben het zowaar met Esther eens!
Heb ik ook hoor. Gewoon een enorm empathisch vermogenquote:Op woensdag 16 november 2022 22:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nah. Ik leef me gewoon snel in. Is zo weer over hoor, ga niet huilend naar bed
80% doof aan 1 oor.Regelmatig dat ik te hard praat of het geluid te hard staat.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:21 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jij schreeuwt ook dan? Ik vind dat wel meevallen, hoor
Jeffrey en KimD zijn zwaar in love dus dat ze daarna in bed gingen liggen kroelen daar had je geen rekenmachine voor nodigquote:Op woensdag 16 november 2022 22:16 schreef Seattle het volgende:
[..]
Net in bed allebei bevestigen dat ze een groot probleem hebben omdat hun gevoelens veel te groot worden voor elkaar
ik hou er ook wel van als het af en toe knettertquote:Op woensdag 16 november 2022 22:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey en KimD zijn zwaar in love dus dat ze daarna in bed gingen liggen kroelen daar had je geen rekenmachine voor nodig
Nou ik zou zelf even een half uurtje moeten bijkomen of afkoelen en had hem even niet meer zo leuk gevonden. Dat vind ik dus fascinerendquote:Op woensdag 16 november 2022 22:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey en KimD zijn zwaar in love dus dat ze daarna in bed gingen liggen kroelen daar had je geen rekenmachine voor nodig
hoezo lachte wendy zo ?quote:Op woensdag 16 november 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
Esther over elimineren
ik hoor het wel van je he, tegen Isaac
dan komt Eva Braun weerquote:Op woensdag 16 november 2022 22:26 schreef puzziepie het volgende:
Eentje gaat in zijn broek schijten als Esther iemand weg gaat sturen
Heel gemeen maar ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 16 november 2022 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe dat potje maar in een ander potje met een deksel en dan in de zee
Zoe ben ik wel klaar meequote:Op woensdag 16 november 2022 22:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heel gemeen maar ik moest hardop lachen
Eva iemand wegsturen. Hoe ziet ze dat voor zich dan?quote:
De vonken vliegen er constant vanaf ook als ze een meningsverschil hebben dan zie je dat ze elkaar willen bespringenquote:Op woensdag 16 november 2022 22:25 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nou ik zou zelf even een half uurtje moeten bijkomen of afkoelen en had hem even niet meer zo leuk gevonden. Dat vind ik dus fascinerend
op zijn buikje leggenquote:Op woensdag 16 november 2022 22:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eva iemand wegsturen. Hoe ziet ze dat voor zich dan?
Iets liefs? Dat heb ik gemist.. jammerquote:Op woensdag 16 november 2022 22:16 schreef Seattle het volgende:
[..]
Net in bed allebei bevestigen dat ze een groot probleem hebben omdat hun gevoelens veel te groot worden voor elkaar
Deze is wel heel inside.quote:
Mijn ex vriend was ook aan 1 kant doof. Best onhandig.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
80% doof aan 1 oor.Regelmatig dat ik te hard praat of het geluid te hard staat.
Isaacquote:Op woensdag 16 november 2022 22:26 schreef puzziepie het volgende:
Eentje gaat in zijn broek schijten als Esther iemand weg gaat sturen
Ja was liefquote:Op woensdag 16 november 2022 22:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Iets liefs? Dat heb ik gemist.. jammer
quote:Op woensdag 16 november 2022 22:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Mijn ex vriend was ook aan 1 kant doof. Best onhandig.
(Lag hij op zijn goede oor, ik allemaal lieve dingen fluisteren, geen reactie)
Jeff heeft het er een paar een dagen over."Een groot probleem."quote:Op woensdag 16 november 2022 22:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Iets liefs? Dat heb ik gemist.. jammer
Wel mooiquote:Op woensdag 16 november 2022 22:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De vonken vliegen er constant vanaf ook als ze een meningsverschil hebben dan zie je dat ze elkaar willen bespringen
quote:Op woensdag 16 november 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
tipje
trek je niet alles zo aan
hier niet en in het echte leven niet
Herkenbaar.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Mijn ex vriend was ook aan 1 kant doof. Best onhandig.
(Lag hij op zijn goede oor, ik allemaal lieve dingen fluisteren, geen reactie)
tegen Babbel had hij het anders wel verdacht veel over Mexx/meccaquote:Op woensdag 16 november 2022 22:33 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx heeft totaal niet door dat Mattin haar gebruikt want die valt op totaal andere types maar dan ook totaal
Wel fijn dat ze dat ook doen, blijkbaar kunnen ze die ruzie allebei snel loslaten.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is het voor zichzelf een beetje aan het goedpraten omdat hij ook wel weet hoe het allemaal overkomtquote:Op woensdag 16 november 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
tegen Babbel had hij het anders wel verdacht veel over Mexx/mecca
quote:
Heeft ook wel iets zo'n heftige relatiequote:Op woensdag 16 november 2022 22:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De vonken vliegen er constant vanaf ook als ze een meningsverschil hebben dan zie je dat ze elkaar willen bespringen
dat vraag ik me afquote:Op woensdag 16 november 2022 22:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is het voor zichzelf een beetje aan het goedpraten omdat hij ook wel weet hoe het allemaal overkomt
Ze doen maar lekker joh zolang wij er maar van profiteren met gezeik en alquote:Op woensdag 16 november 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat vraag ik me af
normaal zou hij er niet op vallen nee
maar in zo'n setting is alles anders
is het blijvend na de loods nee
maar voor nu
maybe
Mexx is zo'n type die na het sporten zichzelf trakteert met een ijsje want ja gesport dus dat mag gevierd wordenquote:Op woensdag 16 november 2022 22:37 schreef FreshFruit het volgende:
Mexx ziet het planken en denkt: Wegwezen hier.
Ik had stiekem getraind denk ikquote:Op woensdag 16 november 2022 22:40 schreef Kakadylo het volgende:
Als je het (nog) niet kunt dan moet je dat vooral ten overstaan van de groep laten zien ja
Tegen Mora?quote:
Moraima wil niet met de gameshow tatuu tatuuquote:Op woensdag 16 november 2022 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tegen Mora?
Klopt,dit is trekken aan een dood paard.
Zij is voor mij echt een reden om de stream uit te zetten. Totaal oninteressant en verder een vals wijf met een aandachtstrekkerige zeurstemquote:
Shaken baby syndrome.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:44 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe wil oppassen op de toekomstige kindjes van Jeff en KimD maar zou haar zelfs in die setting al totaal niet vertrouwen
The hand that rocks the cradlequote:Op woensdag 16 november 2022 22:44 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe wil oppassen op de toekomstige kindjes van Jeff en KimD maar zou haar zelfs in die setting al totaal niet vertrouwen
nee ze slaapt er meequote:Op woensdag 16 november 2022 22:46 schreef HappyCharly het volgende:
Zien we Zoë eigenlijk weleens zonder make up? In de ochtend of avond?
Fatal attraction.quote:
Spuit 11.quote:
Ook die hebben we nodigquote:Op woensdag 16 november 2022 22:44 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zij is voor mij echt een reden om de stream uit te zetten. Totaal oninteressant en verder een vals wijf met een aandachtstrekkerige zeurstem
babette niet hoorquote:Op woensdag 16 november 2022 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Babette dat GJ zich al die tijd geïsoleerd heeft.
Zoe had zomaar het debiele zusje kunnen zijn van Nikkietutorialsquote:Op woensdag 16 november 2022 22:46 schreef HappyCharly het volgende:
Zien we Zoë eigenlijk weleens zonder make up? In de ochtend of avond?
Alles goedpraten.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Babette dat GJ zich al die tijd geïsoleerd heeft.
Ik dacht dat Babette dat zei, was het Wendy?quote:
Dat was niet wat gebeurde, ze lopen beiden te klagen over hem.quote:
Die heb ik ook nodigquote:
En dan iedereen verbazen bij de eliminatie en 10 minuten plankenquote:Op woensdag 16 november 2022 22:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In de nacht heb je die hele ruimte voor je alleen
nee ik bedoelde dat babette hetzelfde deed de laatste 2 wekenquote:Op woensdag 16 november 2022 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Babette dat zei, was het Wendy?
Ow zoquote:Op woensdag 16 november 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik bedoelde dat babette hetzelfde deed de laatste 2 weken
das handig voor modsquote:Op woensdag 16 november 2022 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Babette is meer van de lijnen uitgummen
Nog nooit eerder gehoord.quote:Op woensdag 16 november 2022 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Babette is meer van de lijnen uitgummen
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 22:51 schreef Kakadylo het volgende:
Het kind (Alies) is van huis en mams (Babs) en paps (GJ) gaan scheiden
Dat is pubertijd.quote:
Lekker slipe.quote:
Ingegroeide haarquote:Op woensdag 16 november 2022 22:56 schreef Kakadylo het volgende:
Heeft die Lil Ciano nou een puist of worden z'n amandelen getrokken?
Lil Cianoquote:Op woensdag 16 november 2022 22:56 schreef Kakadylo het volgende:
Heeft die Lil Ciano nou een puist of worden z'n amandelen getrokken?
GJ: 'Ja ja ja ja ja zeker zeker is zo is zo helemaal waar inderdaad inderdaad ja ja ja'quote:Op woensdag 16 november 2022 22:59 schreef Seattle het volgende:
Vind het wel knap dat die mensen in de loods Mora begrijpen. Ik versta er echt geen zak van. Waar is @:Lionheart als je hem nodig hebt?
Ja GJ verstond ik welquote:Op woensdag 16 november 2022 23:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ: 'Ja ja ja ja ja zeker zeker is zo is zo helemaal waar inderdaad inderdaad ja ja ja'
Ze wil zo graag....quote:Op woensdag 16 november 2022 23:02 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe moet gewoon eens helemaal uit mekaar getrokken worden maar ja wie gaat zich willen opofferen hè
Bestel een dikke dildo voor haar...vind oom Jeff vast goed....quote:Op woensdag 16 november 2022 23:02 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe moet gewoon eens helemaal uit mekaar getrokken worden maar ja wie gaat zich willen opofferen hè
Nou dat dusquote:Op woensdag 16 november 2022 23:08 schreef freaky40 het volgende:
Haar ogen staan niet snugger in haar hoofd, over haar mond maar te zwijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |