Beste deelnemers, om deze tijd wordt er nog niet gepijptquote:Op woensdag 16 november 2022 21:26 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Kim K ging erg laag op de borst/buik van Marciano liggen... meteen SL
PTSS.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoor ook hele andere verhalen over militairen
die vele anger issue's hebben
Gewoon op stream laten zijn... NL kan wel iets minder preutsquote:Op woensdag 16 november 2022 21:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Beste deelnemers, om deze tijd wordt er nog niet gepijpt
en de volgende dag in de loodsquote:Op woensdag 16 november 2022 21:30 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Gewoon op stream laten zijn... NL kan wel iets minder preuts
preciesquote:Op woensdag 16 november 2022 21:31 schreef Silves het volgende:
het zaagt maar door , en zaagt maar door..dit hebben ze wel beiden gemeen.
Ze doen niet voor elkaar onderquote:Op woensdag 16 november 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
allebei stronteigenwijs
Andere stream was de betere optie.... De nagelstudio van Mexx en haar gezeverquote:Op woensdag 16 november 2022 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
We mochten blijkbaar niet het hele gesprek meekrijgen want een kwartier lang keken we naar die debiele KimK/Ciano
Zeg je nou nooit tegen mij.quote:
Zelfs als Erik en Mora zometeen het bed induiken krijgen we die kutnagelstudio te zienquote:Op woensdag 16 november 2022 21:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Andere stream was de betere optie.... De nagelstudio van Mexx en haar gezever
gedicht aan het schrijvenquote:Op woensdag 16 november 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Nou Kim D, daar lig je dan, had je goud in handen, zit je nu met een denigrerende grootmuil.
Ik dacht heel even dat ze in haar dagboek lag te schrijvenquote:
tis jeff's schriftjequote:Op woensdag 16 november 2022 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat ze in haar dagboek lag te schrijven
Awwquote:Op woensdag 16 november 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Nou Kim D, daar lig je dan, had je goud in handen, zit je nu met een denigrerende grootmuil.
Ik vind het beiden een ongezonde relatie, Jeff en Kim veranderen ook echt niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:34 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hou niet van al die ruzies maar zie dan toch nog liever Jeff en Kim omdat Kim er wel tegenin gaat, lijken iets meer aan elkaar gewaagd. Kim K is soms boos, Marciano luistert en verandert niet, ze knuffelen en alles is weer goed tot de volgende ruzie.
ik ookquote:Op woensdag 16 november 2022 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het beiden een ongezonde relatie, Jeff en Kim veranderen ook echt niet.
Ja ik weet dat ze er steekwoorden in ging schrijven, maar na dat geruzie, schrijven in een dagboek,.....ach laat maarquote:
Ik had goud in handen,quote:
ik snap je gedachtenquote:Op woensdag 16 november 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ze er steekwoorden in ging schrijven, maar na dat geruzie, schrijven in een dagboek,.....ach laat maar
Ruzie is niks, maar Mora en Leila overtreffen ze daar niet meer!quote:Op woensdag 16 november 2022 21:34 schreef HappyCharly het volgende:
Ik hou niet van al die ruzies maar zie dan toch nog liever Jeff en Kim omdat Kim er wel tegenin gaat, lijken iets meer aan elkaar gewaagd. Kim K is soms boos, Marciano luistert en verandert niet, ze knuffelen en alles is weer goed tot de volgende ruzie.
Nu zit ik thuisquote:Op woensdag 16 november 2022 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had goud in handen,
sla Zoe op haar bek,
vol op haar tanden,
ben heus niet gek.
quote:Op woensdag 16 november 2022 21:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had goud in handen,
sla Zoe op haar bek,
vol op haar tanden,
ben heus niet gek.
Juistem!quote:Op woensdag 16 november 2022 21:34 schreef HappyCharly het volgende:
ik ben echt zwaar tegen elke vorm van fysiek geweldquote:Op woensdag 16 november 2022 21:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat je handen soms gaan jeuken bij Zoe, vind ik heel normaal
Jij gaat op je handen zitten?quote:Op woensdag 16 november 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben echt zwaar tegen elke vorm van fysiek geweld
ik zal nooit de eerste zijn die een klap uitdeeltquote:
Dat is toch exzeem, Zoe is besmettelijkquote:Op woensdag 16 november 2022 21:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat je handen soms gaan jeuken bij Zoe, vind ik heel normaal
quote:Op woensdag 16 november 2022 21:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat is toch exzeem, Zoe is besmettelijk
Haha! Die kans komt vast nog wel!quote:Op woensdag 16 november 2022 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het minstens in een TT verwacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |