Nee ik wist echt niet wie je bedoeld maar als moppersmurf de nieuwe bijnaam van Marciano is weet ik dat nu ook.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet wie ik bedoel
wat heeft Kim K gedaan
dat mopper boos is
het is je vergevenquote:Op woensdag 16 november 2022 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik wist echt niet wie je bedoeld maar als moppersmurf de nieuwe bijnaam van Marciano is weet ik dat nu ook.
quote:Op woensdag 16 november 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is je vergeven![]()
![]()
vond het wel bij hem passen
erg positief is hij niet
Kim heeft wat gedaanquote:Op woensdag 16 november 2022 18:31 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee zeker niet maar zou hem ook niet de negatiefste noemen. Tevens kan ik hem niet verstaan in bed dus ook geen idee wat hij nu moppert.
Ja heb ik wel gelezen dat ze boos was dat hij ze verstopt/weggeven heeft zoiets.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim heeft wat gedaan
geen idee wat
over de m&m's
En zeiken over Erik denk ik ... uitlikken met zn vingers terwijl de rest nog niet klaar is ... Maar ze gaat er wel eens een keer iets van zeggen ooit misschien ....quote:Op woensdag 16 november 2022 18:31 schreef greysbones het volgende:
Wanda vraagt of ze kan uitbuiken
doe dan zegt Tiano
Wanda die vibe in de kamer
voel hem![]()
quote:Op woensdag 16 november 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heb ik wel gelezen dat ze boos was dat hij ze verstopt/weggeven heeft zoiets.
quote:Op woensdag 16 november 2022 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
En zeiken over Erik denk ik ... uitlikken met zn vingers terwijl de rest nog niet klaar is ... Maar ze gaat er wel eens een keer iets van zeggen ooit misschien ....
Lees vorige topic ff terug mijn post rond 250 of later staat de uitleg xquote:Op woensdag 16 november 2022 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim heeft wat gedaan
geen idee wat
over de m&m's
Ja zoiets vaagsquote:Op woensdag 16 november 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
omdat ze de m&m;'s niet meer mag eten van hem???![]()
Nouja het is ook wel heel smerig.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
inderdaad
helemaal aan de tetter die Wanda
voor zn neus echt een kilo in op etenquote:Op woensdag 16 november 2022 18:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zoiets vaags![]()
Zou me ziek eten tot ik moest kotsen als iemand dat zou zeggen
ja is het ookquote:Op woensdag 16 november 2022 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja het is ook wel heel smerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |