Nee ik wist echt niet wie je bedoeld maar als moppersmurf de nieuwe bijnaam van Marciano is weet ik dat nu ook.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet wie ik bedoel
wat heeft Kim K gedaan
dat mopper boos is
het is je vergevenquote:Op woensdag 16 november 2022 18:28 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik wist echt niet wie je bedoeld maar als moppersmurf de nieuwe bijnaam van Marciano is weet ik dat nu ook.
quote:Op woensdag 16 november 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is je vergeven![]()
![]()
vond het wel bij hem passen
erg positief is hij niet
Kim heeft wat gedaanquote:Op woensdag 16 november 2022 18:31 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee zeker niet maar zou hem ook niet de negatiefste noemen. Tevens kan ik hem niet verstaan in bed dus ook geen idee wat hij nu moppert.
Ja heb ik wel gelezen dat ze boos was dat hij ze verstopt/weggeven heeft zoiets.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim heeft wat gedaan
geen idee wat
over de m&m's
En zeiken over Erik denk ik ... uitlikken met zn vingers terwijl de rest nog niet klaar is ... Maar ze gaat er wel eens een keer iets van zeggen ooit misschien ....quote:Op woensdag 16 november 2022 18:31 schreef greysbones het volgende:
Wanda vraagt of ze kan uitbuiken
doe dan zegt Tiano
Wanda die vibe in de kamer
voel hem![]()
quote:Op woensdag 16 november 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heb ik wel gelezen dat ze boos was dat hij ze verstopt/weggeven heeft zoiets.
quote:Op woensdag 16 november 2022 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
En zeiken over Erik denk ik ... uitlikken met zn vingers terwijl de rest nog niet klaar is ... Maar ze gaat er wel eens een keer iets van zeggen ooit misschien ....
Lees vorige topic ff terug mijn post rond 250 of later staat de uitleg xquote:Op woensdag 16 november 2022 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim heeft wat gedaan
geen idee wat
over de m&m's
Ja zoiets vaagsquote:Op woensdag 16 november 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
omdat ze de m&m;'s niet meer mag eten van hem???![]()
Nouja het is ook wel heel smerig.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
inderdaad
helemaal aan de tetter die Wanda
voor zn neus echt een kilo in op etenquote:Op woensdag 16 november 2022 18:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zoiets vaags![]()
Zou me ziek eten tot ik moest kotsen als iemand dat zou zeggen
ja is het ookquote:Op woensdag 16 november 2022 18:34 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja het is ook wel heel smerig.
staat onder de douche nuquote:Op woensdag 16 november 2022 18:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die komt als een boemerang weer terug
Wat denkt die marciano wel. Allerlei dingen verbieden. Zal nog wat worden als deze relatie stand houd buiten deze loods.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Al die meangirls er meteen omheen want het zal ze maar ontgaan hoorquote:
echt zo'n highschool ideequote:Op woensdag 16 november 2022 18:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al die meangirls er meteen omheen want het zal ze maar ontgaan hoor
KimK heeft zelfs letterlijk gezegd dat ze Mexx eigenlijk helemaal niet magquote:
is toch ookquote:Op woensdag 16 november 2022 18:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimK heeft zelfs letterlijk gezegd dat ze Mexx eigenlijk helemaal niet mag
De Febo hoop ikquote:Op woensdag 16 november 2022 18:38 schreef engine het volgende:
Heeey vanavond talkshow.....wie is er te gast?
ik nietquote:Op woensdag 16 november 2022 18:38 schreef engine het volgende:
Mogen ze ook wel skippenquote:Op woensdag 16 november 2022 18:38 schreef engine het volgende:
Dit is toch niet boosquote:
ze kreeg een standje van E maar weet niet het fijne ervanquote:Op woensdag 16 november 2022 18:39 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is toch niet boosGewoon een gesprek.
dat dusquote:Op woensdag 16 november 2022 18:40 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ze kreeg een standje van E maar weet niet het fijne ervan
quote:Op woensdag 16 november 2022 18:40 schreef greysbones het volgende:
Eunice wordt toch ook niet boos zoals anderen boos worden
Die highschoolcossers zien overal ruzie en ellendequote:Op woensdag 16 november 2022 18:39 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is toch niet boosGewoon een gesprek.
Precies dat.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:32 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Is bij Mirthe ook wel nodig anders snapt ze er helemaal geen zak van.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
eunice wordt niet echt boos
die leest je de les
absoluutquote:Op woensdag 16 november 2022 18:41 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar je kunt toch ooit kritiek op iemand hebben zonder boos te zijn. Juist wel mooi eigenlijk.
quote:Op woensdag 16 november 2022 18:41 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die highschoolcossers zien overal ruzie en ellende
quote:Op woensdag 16 november 2022 18:41 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die highschoolcossers zien overal ruzie en ellende
Bepaal ik zelf welquote:Op woensdag 16 november 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
absoluut
maar ook boos is een emotie die nut heeft
quote:Op woensdag 16 november 2022 18:41 schreef Kakadylo het volgende:
Al die zeikwijven uit kamer drie moeten nu ook niet meer gaan zeiken over de sigaretten en drank nietwaar?
Mexx zelf is ook AliExpressquote:Op woensdag 16 november 2022 18:40 schreef Poesjuh het volgende:
Alles komt uit polen, van de alie express.
Dit is meuk, zegt mex
Zoey lacht erom
Heeft ze dat ook zelf opgehangen aan de muur? Netjes eunicequote:Op woensdag 16 november 2022 18:42 schreef Aggie46 het volgende:
Plankjes, gemaakt door Eunice die er erg trots op is.
[ afbeelding ]
oudjes snappen dat niet hequote:Op woensdag 16 november 2022 18:46 schreef R0T29 het volgende:
Leuk....live nagelstudiootje spelen...nagelstudioterie!
Ik denk dat Erik ze heeft opgehangen, maar kan ook dat ze het zelf gedaan heeft.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:45 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Heeft ze dat ook zelf opgehangen aan de muur? Netjes eunice
Denk dat een febo hulpje naar de action is geweest vanmiddagquote:Op woensdag 16 november 2022 18:48 schreef spapaars het volgende:
Hadden ze die nog liggen in het magazijn van de Utopia spulletjes?
Die is ook wel wat ouder hè...die heeft genoeg gedaanquote:Op woensdag 16 november 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
Wendy gaat maar weer helpen
ja stel je voor dat JW eens wat meer doet
Die doet maar weinig in de loods, en waarom kan hij nu weer niet helpen dan?quote:Op woensdag 16 november 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
Wendy gaat maar weer helpen
ja stel je voor dat JW eens wat meer doet
20 broodjes gesmeerd?quote:Op woensdag 16 november 2022 18:50 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die is ook wel wat ouder hè...die heeft genoeg gedaan
geeeen ideequote:Op woensdag 16 november 2022 18:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Die doet maar weinig in de loods, en waarom kan hij nu weer niet helpen dan?
'Aaaaarwgghhhhhhhh'quote:Op woensdag 16 november 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis zo lekker rustig zonder Kim D
GJ gaat zwemmen in bacardi lemonquote:Op woensdag 16 november 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
GJ loopt vooral in een korte broek en een hemdje
mooi lekker de poort uitquote:Op woensdag 16 november 2022 18:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ gaat zwemmen in bacardi lemon
Romy style.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:54 schreef chufi het volgende:
Die nagelstudio is zo weer failliet ... vermoed ik ...
Hallo Alicia, ik ben thuisquote:
maar neemt geen slok ... het kanquote:Op woensdag 16 november 2022 18:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ gaat zwemmen in bacardi lemon
wat ergquote:Op woensdag 16 november 2022 19:02 schreef spapaars het volgende:
Op tv hebben ze na de reclame het gedeelte herhaald van gisteren na de reclame![]()
Stelletje amateurs.
Wel leuk, begon met snoep sorteren, en na de pauze aan het eind de cliffhanger dat ze morgen snoep moeten sorteren.quote:
Ik mis ook de uitzending 1 dag vooraf op videolandquote:Op woensdag 16 november 2022 19:02 schreef spapaars het volgende:
Op tv hebben ze na de reclame het gedeelte herhaald van gisteren na de reclame![]()
Stelletje amateurs.
Babs had een keer een zwak moment in de tuin toen ze alleen was en zei letterlijk dat alles in het doel van het miljoen stondquote:
Man man manquote:Op woensdag 16 november 2022 19:02 schreef spapaars het volgende:
Stelletje amateurs.
Toen ze het vertikte om op tijd bij een opdracht te zijn en iedereen moest wachten.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
Berend is ook pissig geweest op Mirthe??
dankquote:Op woensdag 16 november 2022 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen ze het vertikte om op tijd bij een opdracht te zijn en iedereen moest wachten.
jij mag wel bij de etende Djedi streams kijkenquote:Op woensdag 16 november 2022 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
Waar is iedereen? Ziet niemand anders in beide streams dan de 2 'hoofdpersonen' daar.
Ook meteen het enige Berend goed deed volgens Jeff tijdens die opdrachtquote:Op woensdag 16 november 2022 19:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen ze het vertikte om op tijd bij een opdracht te zijn en iedereen moest wachten.
Haha ja dat bedoel ik, ook daar zie je niemand op de achtergrond ofzo.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij mag wel bij de etende Djedi streams kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 november 2022 19:15 schreef mikekomen het volgende:
Kim en Djedi zijn aan t eten en ouwehoerenGewoon uitloggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Kim en Djedi zijn aan t eten en ouwehoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Kim en Djedi zijn aan t eten en ouwehoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
En het stadium meisje al gepasseerd.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
Mirthe is een heel gevoelig meisje
blablabla
er zijn meer gevoelige mensen Babbel
maar ze moet daar ook mee om leren gaan
preciesquote:Op woensdag 16 november 2022 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En het stadium meisje al gepasseerd.
Gevoelige meisjes moeten niet in een RLS willen en mogenquote:Op woensdag 16 november 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
Mirthe is een heel gevoelig meisje
blablabla
er zijn meer gevoelige mensen Babbel
maar ze moet daar ook mee om leren gaan
ik vraag me bij Mirthe heel vaak af of het geen act isquote:Op woensdag 16 november 2022 19:18 schreef chufi het volgende:
Wat
[..]
Gevoelige meisjes moeten niet in een RLS willen en mogen
Het zou mij heel erg verbazen als het een act is. Zo is ze gewoon en daar is helemaal niks mis meequote:Op woensdag 16 november 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me bij Mirthe heel vaak af of het geen act is
tis niet mijn dingquote:Op woensdag 16 november 2022 19:26 schreef engine het volgende:
[..]
Het zou mij heel erg verbazen als het een act is. Zo is ze gewoon en daar is helemaal niks mis mee
Ik weet dat het een tijd terug was. Maar Wanda vertelde op de kamer dat dit gestuurd was door 'dit' (microfoon), omdat Mexx iets te doen moest hebben. Dus ik denk eigenlijk niet dat Jeff veel keus had.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx is een ondankbaar secreet die niet normaal kan nadenken en veelal verkeerde conclusies trekt. Geen enkele andere manager zou haar dit hebben gegeven. Vijf minuten voordat ze het ontving besprak ze nog dat Jeff zo snel mogelijk weg moet.
er wordt enorm veel gestuurdquote:Op woensdag 16 november 2022 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet dat het een tijd terug was. Maar Wanda vertelde op de kamer dat dit gestuurd was door 'dit' (microfoon), omdat Mexx iets te doen moest hebben. Dus ik denk eigenlijk niet dat Jeff veel keus had.
Met van die klapdeurtjes?quote:
Hij maakt zichzelf belangrijk.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
Komop Babbel
stink niet overal zo in omdat het Matin is
Regelt ie wel weer .. Tiano loopt de poort niet uit.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
wat nu als Mexx gaat of Kim K gaat
jij bent nog hetzelfde en Tiano ook
nouuuuu
dat denk ik niet
Tiano die alles zelf moet gaan doen??
Babs is een slimme tante en hoort bij de grote pionnen aldaarquote:Op woensdag 16 november 2022 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette: Die meiden zijn marionettenpoppen. Doen alles wat jullie willen. Als ze iets niet aan mogen van die mannen, dan doen ze dat niet. Als ze naar bed moeten, doen ze dat. Het voelt alsof ik 2 generaties terug ga in de tijd. Alsof ik m'n opa en oma zie.
sorryquote:Op woensdag 16 november 2022 19:38 schreef mikekomen het volgende:
Ik praat minder dronken dan sommige hier. Ohja! Martin praat met Babbel
Babs ziet ook lang niet allesquote:Op woensdag 16 november 2022 19:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs is een slimme tante en hoort bij de grote pionnen aldaar
Zeker waar maar voor haar goed dat Alicia pleite is want dat werd een sektequote:Op woensdag 16 november 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs ziet ook lang niet alles
en vult graag in
dat is haar valkuil
Elk geintje heeft een seintjequote:Op woensdag 16 november 2022 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Achter elk grapje zit een stukje waarheid.
Vond die van jouw mooier @:FreshFruit
Tegeltje van vandaag net zo.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Elk geintje heeft een seintje
van het tegeltje of?quote:Op woensdag 16 november 2022 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tegeltje van vandaag net zo.
Mijn onderschrift is beter.
De uitspraak van Mattin is er op gebaseerd.quote:
nee volgens mij was jeff er wel alleen niet in beeldquote:Op woensdag 16 november 2022 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Mirthe nu (net) alleen in het kantoor?
aah diequote:Op woensdag 16 november 2022 19:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De uitspraak van Mattin is er op gebaseerd.
klopt wat babette zegt, dat had ik erder ook alquote:Op woensdag 16 november 2022 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette: Die meiden zijn marionettenpoppen. Doen alles wat jullie willen. Als ze iets niet aan mogen van die mannen, dan doen ze dat niet. Als ze naar bed moeten, doen ze dat. Het voelt alsof ik 2 generaties terug ga in de tijd. Alsof ik m'n opa en oma zie.
quote:Op woensdag 16 november 2022 19:46 schreef Kakadylo het volgende:
KimD is weer terecht en heeft gelijk herpes op haar lip
Heb daar nog niks van gezien..quote:Op woensdag 16 november 2022 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, het water staat al. De talkshow zal toch zo wel beginnen ... we zijn precies op tijd![]()
thnx voor de waarschuwingquote:Op woensdag 16 november 2022 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, het water staat al. De talkshow zal toch zo wel beginnen ... we zijn precies op tijd![]()
KimD stapt even naar linksquote:Op woensdag 16 november 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
Mexx
Kim je kan niet goed stil zitten
Zoe nee zij is enorm druk
Ik had zoe allang een stuc duct tape om haar waffeltje geplakt
vermoeiend zo iemand naast jequote:Op woensdag 16 november 2022 19:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD stapt even naar links
Zoe: 'ze stapt niet naar rechts'
Normaal loop je gewoon weg jaquote:Op woensdag 16 november 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
vermoeiend zo iemand naast je
ik had allang een keer mijn mond opengetrokkenquote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 19:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe (zachtjes) : Jeffrey is ook knapper geworden. In de promo vond ik 'm niet zo.
KimD : Ik heb die hele promo niet gezien....
Zoe : Ik heb hem de eerste weken helemaal niet gezien, pas toen hij tegen Martin ging schreeuwen in de kring...
the ghost off Aliesquote:Op woensdag 16 november 2022 19:56 schreef Loveable het volgende:
Wie zitten er straks bij GJ zijn praat programma?
En natuurlijk herinneringen ophalen.quote:
Ik niet, zodra die gaat praten is dat mijn signaal eten te gaan zoekenquote:Op woensdag 16 november 2022 19:56 schreef Loveable het volgende:
Wie zitten er straks bij GJ zijn praat programma?
quote:Op woensdag 16 november 2022 19:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En natuurlijk herinneringen ophalen.
Gelukkig maar dat je hem niet veel hoort op de streamsquote:Op woensdag 16 november 2022 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik niet, zodra die gaat praten is dat mijn signaal eten te gaan zoeken
ligt vast in bedquote:Op woensdag 16 november 2022 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Even op de insta en tiktok van Alies gekeken, maar ze heeft er nog helemaal niks opgezet sinds vorige week.
Mogen een week ofzo niets posten op de socialsquote:Op woensdag 16 november 2022 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Even op de insta en tiktok van Alies gekeken, maar ze heeft er nog helemaal niks opgezet sinds vorige week.
Geloof dat na vertrek van Nadir werd gezegd dat ze minimaal een week niks op socials mogen zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir al wel gezien maar die was er eerder uitquote:Op woensdag 16 november 2022 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geloof dat na vertrek van Nadir werd gezegd dat ze minimaal een week niks op socials mogen zeggen.
quote:Op woensdag 16 november 2022 19:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je hem niet veel hoort op de streams
Niet alleen vorige week hoor.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:59 schreef Kakadylo het volgende:
Alicia had helemaal niks zinnigs te melden vorige week en als ze al iets zei dat ging het over een modeshow terwijl ze wegging
Ze hebben geen toeter of een bel nodigquote:Op woensdag 16 november 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
het publiek wil nog niet echt klaar gaan zitten
Nou leek best wel leukquote:Op woensdag 16 november 2022 20:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb medelijden met dat stopcontact
Ik sla ook even over.quote:
Niet gezien, maar lijkt mij wel ja dat die dat niet zelf heeft gedaanquote:
doet ie vakerquote:Op woensdag 16 november 2022 20:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Niet gezien, maar lijkt mij wel ja dat die dat niet zelf heeft gedaan
Hij begint het te leren.quote:
Dit wilde ik nou juist missen , dacht dat het donderdag wasquote:
Mexx is en blijft onvoorspelbaar en deed het helemaal spontaanquote:Op woensdag 16 november 2022 20:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit wilde ik nou juist missen , dacht dat het donderdag was![]()
quote:
Huh wacht ... wat bedoel je?quote:Op woensdag 16 november 2022 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Mexx is en blijft onvoorspelbaar en deed het helemaal spontaan
quote:
Nope ... de deed de e-vijl met opzetstuk ff tussen haar benen alsof het de satisfyer wasquote:Op woensdag 16 november 2022 20:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huh wacht ... wat bedoel je?
Ik had het over die kut show van GJ
Wow hij gaat er steeds meer uitzien zoals hij isquote:
Dat zag ik jaquote:Op woensdag 16 november 2022 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nope ... de deed de e-vijl met opzetstuk ff tussen haar benen alsof het de satisfyer was
Verrek je hebt gelijk.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Twee druppels water Gerard Joling
Hebben de vrouwen nog een speeltje dat ze kunnen delenquote:Op woensdag 16 november 2022 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nope ... de deed de e-vijl met opzetstuk ff tussen haar benen alsof het de satisfyer was
Deze?quote:Op woensdag 16 november 2022 20:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Verrek je hebt gelijk.
Toen die jong was.
Ik dacht al dat Jeff op iemand leek .
quote:Op woensdag 16 november 2022 20:11 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Hebben de vrouwen nog een speeltje dat ze kunnen delen
Zorgwekkend.. die gaan later kinderen opvoeden met dit beeldquote:Op woensdag 16 november 2022 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zit dichter bij de microfoon hequote:Op woensdag 16 november 2022 20:18 schreef Loveable het volgende:
Erik is minder te verstaan dan Wanda, of heeft Wanda gewoon een hardere stem?
ze checkt of JW wel een hart heeftquote:
Dat is best leuk bedacht.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:22 schreef Loveable het volgende:
Ah Erik heeft dus ook weer een ''spel'' bedacht, kegelen met een frisbee
ah jaquote:Op woensdag 16 november 2022 20:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Jappie en Isaac kijken ook vol verbazing naar Eunice
[ afbeelding ]
na 4(?) x deze poppenkastquote:Op woensdag 16 november 2022 20:23 schreef HappyCharly het volgende:
Wat kijken ze allemaal onwijs geïnteresseerd he, fijn hoor, zulk betrokken publiek
het verbaast me elke keer dat ze er allemaal zittenquote:Op woensdag 16 november 2022 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
En ook echt 2 streams op deze onzin..
ik al na 1 keerquote:Op woensdag 16 november 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
na 4(?) x deze poppenkast
ben je er wel klaar mee denk ik
ftfyquote:Op woensdag 16 november 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
het verbaast me elke keer dat ze er allemaal zitten
is een moetje
5 mensen niet, die zitten verder opquote:Op woensdag 16 november 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
het verbaast me elke keer dat ze er allemaal zitten
lijkt wel een moetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |