Zou me er ook niet mee bemoeien, Kim is een volwassen vrouw en moet maar voor zichzelf opkomen, ze heeft haar mondje echt wel klaarquote:Op woensdag 16 november 2022 15:36 schreef HappyCharly het volgende:
En toch spreekt bijna niemand Marciano aan
Als je je ermee gaat bemoeien dan ben je bovendien al snel zelf de kop van jutquote:Op woensdag 16 november 2022 15:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou me er ook niet mee bemoeien, Kim is een volwassen vrouw en moet maar voor zichzelf opkomen, ze heeft haar mondje echt wel klaar
Ik vind Ruben irritant.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:42 schreef freaky40 het volgende:
Ruben vind eigenlijk iedereen irritant...nou gast, als het je niet bevalt ga je toch lekker naar huis!
Als figuren zoals GJ en KimD nou gewoon op Djedi hadden gestemd dan zat die halfgare Ruben er nu niet eens meerquote:Op woensdag 16 november 2022 15:42 schreef freaky40 het volgende:
Ruben vind eigenlijk iedereen irritant...nou gast, als het je niet bevalt ga je toch lekker naar huis!
Wordt tijd dat die mogelijkheid weer gaat komen.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als figuren zoals GJ en KimD nou gewoon op Djedi hadden gestemd dan zat die halfgare Ruben er nu niet eens meer
Dat riep Kim K al veel eerder als Marci zou worden weggestemd, maar Jeffrey moest de niet veel pratende Jerrold naar huis sturen.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als figuren zoals GJ en KimD nou gewoon op Djedi hadden gestemd dan zat die halfgare Ruben er nu niet eens meer
Wanda is een lichtgewicht, hoop gelul weinig wol. Type zure schoolpleinmoeder, dat kaliber.quote:
ahja, daar denk ik dan anders overquote:Op woensdag 16 november 2022 15:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou me er ook niet mee bemoeien, Kim is een volwassen vrouw en moet maar voor zichzelf opkomen, ze heeft haar mondje echt wel klaar
ahja, daar denk ik dan anders overquote:Op woensdag 16 november 2022 15:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je je ermee gaat bemoeien dan ben je bovendien al snel zelf de kop van jut
Maar ze vormen wel een select groepje dus opmerkelijke uitspraak van hemquote:Op woensdag 16 november 2022 15:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wanda is een lichtgewicht, hoop gelul weinig wol. Type zure schoolpleinmoeder, dat kaliber.
was dat de roddeltante waar hij het over had?quote:
Het zal de laatste maanden hard gaan, nu nog niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wordt tijd dat die mogelijkheid weer gaat komen.
Dat groepje Wanda brokkelt dus behoorlijk af...quote:Op woensdag 16 november 2022 15:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar ze vormen wel een select groepje dus opmerkelijke uitspraak van hem
Gaat nog wel komen en dat kan deze week zijn maar misschien ook wel de laatste week van zijn ambtstermijn.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:51 schreef HappyCharly het volgende:
Zou het jammer vinden als er geen eliminatie komt nu Jeff manager is. Liever dat er iemand anders gaat, nu hij vrijgewaard is
Iedere anderhalve maand 1 eliminatie, ze doen wel echt hun best om ons weg te jagenquote:Op woensdag 16 november 2022 15:51 schreef HappyCharly het volgende:
Zou het jammer vinden als er geen eliminatie komt nu Jeff manager is. Liever dat er iemand anders gaat, nu hij vrijgewaard is
hoop het!quote:Op woensdag 16 november 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat nog wel komen en dat kan deze week zijn maar misschien ook wel de laatste week van zijn ambtstermijn.
En dan vertrekt er weer een nietszeggende figurant.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:55 schreef D. het volgende:
[..]
Iedere anderhalve maand 1 eliminatie, ze doen wel echt hun best om ons weg te jagen
is het 1,5 maand geleden?quote:Op woensdag 16 november 2022 15:55 schreef D. het volgende:
[..]
Iedere anderhalve maand 1 eliminatie, ze doen wel echt hun best om ons weg te jagen
Laatste week denk ik niet, want dat gaat dan weer helemaal over de komende manager verkiezingenquote:Op woensdag 16 november 2022 15:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat nog wel komen en dat kan deze week zijn maar misschien ook wel de laatste week van zijn ambtstermijn.
Dat valt wel mee, eigenlijk scoort het heel stabielquote:Op woensdag 16 november 2022 15:55 schreef D. het volgende:
[..]
Stabiel vrij laag.quote:Op woensdag 16 november 2022 15:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, eigenlijk scoort het heel stabiel.
Ja, voor hen is het net zo saai als voor ons, dus als eliminaties uitblijven (of met deze lage frequentie) dan zie ik nog wel meer mensen zelf hun koffer pakkenquote:Op woensdag 16 november 2022 15:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan vertrekt er weer een nietszeggende figurant.
Leuk pijltjes gooienquote:Op woensdag 16 november 2022 15:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi bedrag nog ... De kasten zijn gevuld, dartbord en andere dingen die nog binnen komen zijn al betaald...
Omdat wij hoop blijven houdenquote:Op woensdag 16 november 2022 15:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, eigenlijk scoort het heel stabiel
De hoop in de vorm van zo’n opdracht a la 110 sec onder waterquote:
Ook de opschudding/opwinding in de groep, het moeten stemmen...quote:Op woensdag 16 november 2022 16:03 schreef Seattle het volgende:
[..]
De hoop in de vorm van zo’n opdracht a la 110 sec onder water. Dat was echt super spannend en gaaf vond ik
Welke muts zei dat? Zoe? Wanda?quote:Op woensdag 16 november 2022 16:03 schreef mnesymne het volgende:
Beetje jaloezie hier.... Gerry was lelijk ? D:
Wanda, en Bern vondt het zelf ook niet aantrekkelijk. Hij snapt dat andere dat vinden maar voor hem, neequote:Op woensdag 16 november 2022 16:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Welke muts zei dat? Zoe? Wanda?
Gerry was by far de allerknapste in die loods en totaal misbegrepen door die schapenquote:Op woensdag 16 november 2022 16:08 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Wanda, en Bern vondt het zelf ook niet aantrekkelijk. Hij snapt dat andere dat vinden maar voor hem, nee
Welke Kim?quote:Op woensdag 16 november 2022 16:10 schreef mnesymne het volgende:
Hmm... Gerry of Kim. Hangt een beetje van je smaak af
Zowel KimK als KimD boeien me totaal niet. Jeffrey, KimD en Wendy hadden het twee nachten geleden over van wie ze het meest baalden van de tien vertrekkers. Bij allen stond Johan op eenzame hoogte en daar baalden ze nog steeds enorm van. Verder noemden ze alleen Alicia die in de eerste maand op bed lag en in de laatste maand alleen omging met Babs en GJ.quote:Op woensdag 16 november 2022 16:10 schreef mnesymne het volgende:
Hmm... Gerry of Kim. Hangt een beetje van je smaak af
Ach ja, Johan….quote:Op woensdag 16 november 2022 16:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zowel KimK als KimD boeien me totaal niet. Jeffrey, KimD en Wendy hadden het twee nachten geleden over van wie ze het meest baalden van de tien vertrekkers. Bij allen stond Johan op eenzame hoogte en daar baalden ze nog steeds enorm van.
Die was daar vrij kort, dus kunnen ze wel van alles roepen.quote:
Zorgzame meid.quote:Op woensdag 16 november 2022 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
En Zoe maar steeds Jeff in de gaten houden. Nu weer dat hij al 2 uur de verf in z'n haar heeft ..
Ze hebben geen zin in een grote bek krijgen.quote:Op woensdag 16 november 2022 16:25 schreef Li0nHeart het volgende:
En maar roddelen, roddelen, roddelen .. en niemand die gewoon Jeff aanspreekt.
quote:
quote:
Wat? Ik heb het atwoordquote:
Het geld wordt niet eerlijk verdeeld (kort gezegd).quote:
Duidelijkquote:Op woensdag 16 november 2022 16:35 schreef engine het volgende:
[..]
Het geld wordt niet eerlijk verdeeld (kort gezegd).
MADDY !! JE SHIRT ZIT BINNENSTEBUITEN!!!quote:Op woensdag 16 november 2022 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
Kan iemand Maddy even zeggen dat haar shirt binnenstebuiten zit.
Thanks.quote:Op woensdag 16 november 2022 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
MADDY !! JE SHIRT ZIT BINNENSTEBUITEN!!!
Dat klopt. Was vooral in de eerste helft van haar periode. Tweede periode heeft ze aanzienlijk minder gehad.quote:Op woensdag 16 november 2022 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy al weer vergeten dat ze zelf ook duizenden euro's heeft verdiend tijdens haar periode. Maar alles weggegeven als zakgeld.
Na een stemming, dus je kan dat niet geheel aan haar verwijten.quote:Op woensdag 16 november 2022 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy al weer vergeten dat ze zelf ook duizenden euro's heeft verdiend tijdens haar periode. Maar alles weggegeven als zakgeld.
Tuurlijk wel ... zij heeft de voorwaarden geschapen.quote:Op woensdag 16 november 2022 16:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Na een stemming, dus je kan dat niet geheel aan haar verwijten.
sowieso belachelijk om sjeffie de schuld geven dat er met opdrachten veel geld is verdiend, dat ligt echt aan hunzelf.quote:Op woensdag 16 november 2022 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Sterker nog, Sjeffie heeft geen cent binnengebracht.quote:Op woensdag 16 november 2022 16:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
sowieso belachelijk om sjeffie de schuld geven dat er met opdrachten veel geld is verdiend, dat ligt echt aan hunzelf.
Ja... de perks van het manager zijn. Volgende maand gaat weer iemand anders dat doen.quote:Op woensdag 16 november 2022 16:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sterker nog, Sjeffie heeft geen cent binnengebracht.
Maar speelt wel de mooie sier met dat geld.
dat moet wel, want hij is op het moment managerquote:Op woensdag 16 november 2022 16:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Sterker nog, Sjeffie heeft geen cent binnengebracht.
Maar speelt wel de mooie sier met dat geld.
Elke manager heeft deze cyclus. Tegen het eind zijn ze 'm zat. Waren ze Maddy en Martin ook .. en dat is binnen een paar dagen daarna weer vergeten.quote:Op woensdag 16 november 2022 16:50 schreef engine het volgende:
Ze zijn Jeff steeds meer beu zo te horen. Zijn grove taalgebruik hebben ze ook opgemerkt.
Alle bewustwordingen gaat daar traag.quote:Op woensdag 16 november 2022 16:50 schreef engine het volgende:
Ze zijn Jeff steeds meer beu zo te horen. Zijn grove taalgebruik hebben ze ook opgemerkt.
Ja is ook zo.....maar hij moet nog 3 weken.quote:Op woensdag 16 november 2022 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Elke manager heeft deze cyclus. Tegen het eind zijn ze 'm zat. Waren ze Maddy en Martin ook .. en dat is binnen een paar dagen daarna weer vergeten.
ik denk dat geen enkele manager het goed zal doenquote:Op woensdag 16 november 2022 16:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Elke manager heeft deze cyclus. Tegen het eind zijn ze 'm zat. Waren ze Maddy en Martin ook .. en dat is binnen een paar dagen daarna weer vergeten.
Martin deed het wel aardig als eerste en weinig budget.quote:Op woensdag 16 november 2022 16:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk dat geen enkele manager het goed zal
Die kreeg ook een berg kritiekquote:Op woensdag 16 november 2022 16:52 schreef engine het volgende:
[..]
Martin deed het wel aardig als eerste en weinig budget.
Oh zeker. Dat was meer mijn eigen mening eroverquote:
Alle ballen informatie verzamelenquote:Op woensdag 16 november 2022 16:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff biedt een luisterend oor aan Mirthe die even haar verhaal kwijt moet over vannacht toen ze wou slapen bij Kenzi.
Doet ie goed.
Maar dat weet ie zelf ook dat mensen dat gaan denken dus Wanda denkt beter eens twee keer na voordat ze wat brultquote:Op woensdag 16 november 2022 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh ... da's jammer voor Wanda .. Jeff bestelt gewoon nieuwe shampoo voor Mirthe.
Wanda zei dat Jeff een hekel had aan Mirthe, en haar dus geen nieuwe shampoo wou geven....
What a difference a day makes....quote:Op woensdag 16 november 2022 16:56 schreef Kakadylo het volgende:
Als Mirthe hem poogt te bellen dan blokkeert ie dat nummer gelijk zei Jeff gisteren
Nee joh twee petten met heel veel grijze tintenquote:Op woensdag 16 november 2022 16:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
What a difference a day makes....
Ik geloof nooit dat ze het hier ooit buiten die slaapkamer over gaan hebben.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:00 schreef puzziepie het volgende:
Wat ik n et allemaal hoorde doet me goed![]()
Het begin is er
Uiteraard , pappen en nathouden . kan hij morgen weer mensen afzeikenquote:Op woensdag 16 november 2022 17:00 schreef engine het volgende:
Is Jeff van de trap gevallen vandaag?
Hij klinkt ineens redelijk. Toont zelfs een zwakte en heeft het over de juiste mensen om hem heen verzamelen (die hem kunnen helpen).
Dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 16 november 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat ze het hier ooit buiten die slaapkamer over gaan hebben.
Ja waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uiteraard , pappen en nathouden . kan hij morgen weer mensen afzeiken
December zegt Jeff ...quote:Op woensdag 16 november 2022 17:03 schreef mnesymne het volgende:
Geld is op. Maar massage salon kan wel
Ik hoorde Wanda net over hem praten , en nog wat mensen en eindelijk worden er mensen wakkerquote:
Dat heb ik nooit begrepen.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:03 schreef mnesymne het volgende:
Geld is op. Maar massage salon kan wel
Ja heb ik ook een tijdje naar zitten luisteren. Benieuwd wat ze er mee gaan doen.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoorde Wanda net over hem praten , en nog wat mensen en eindelijk worden er mensen wakker
Ja, maar was onbegrijpelijk voor mij. Leek erop alsof Sasha een droom aan het vertellen was die ze vannacht had gehad.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:03 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Dank voor de caps! 🙏 - hadden Sasha en Bern het nog ergens over?
Oke. Waren ze lang op beeld? Stream 1 of 2? 😊quote:Op woensdag 16 november 2022 17:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar was onbegrijpelijk voor mij. Leek erop alsof Sasha een droom aan het vertellen was die ze vannacht had gehad.
Nog niets wss, maar dat komt vast wel. Soms duurt wat langer en komen er dingen tussendoor . wat daar standaard gebeurtquote:Op woensdag 16 november 2022 17:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heb ik ook een tijdje naar zitten luisteren. Benieuwd wat ze er mee gaan doen.
En jij hebt het door zeker?quote:Op woensdag 16 november 2022 17:04 schreef Kakadylo het volgende:
Als je Jeff doorhebt dan kun je het waarderen wat ie allemaal doet en hoe maar de meesten komen niet eens op dat punt
Natuurlijk doet ie dat en datzelfde zei ik gisteren ook alquote:Op woensdag 16 november 2022 17:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff polst Mirthe of ze niet de volgende manager wil worden.
Hij moet nog 3 wekenquote:Op woensdag 16 november 2022 17:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nog niets wss, maar dat komt vast wel. Soms duurt wat langer en komen er dingen tussendoor . wat daar standaard gebeurt
Hij wil gewoon manager blijven volgens mijquote:Op woensdag 16 november 2022 17:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff polst Mirthe of ze niet de volgende manager wil worden.
Ik zou als manager ook iedereen rustig willen. Het is niet de juiste aanpakquote:
Dan hebben ze nog ff de tijd om te bedenken wie manager wil wordenquote:
Jaquote:Op woensdag 16 november 2022 17:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. Mirthe zei net 'dankjewel' voor de nagelknipper van Jeff.
Zat ie gister nog over te zeuren.
Weet dat het arrogant over kwam maar dat is niet zo bedoeldquote:
Haren bleken ???? Even serieusquote:Op woensdag 16 november 2022 17:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. Mirthe zei net 'dankjewel' voor de nagelknipper van Jeff.
Zat ie gister nog over te zeuren.
Chloor is goedkoopquote:Op woensdag 16 november 2022 17:10 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Gooi er beetje chloor bij 😂
Ja héquote:
quote:
Nagelset voor Mexx.quote:
Die stream van mij loopt momenteel achter maar er komt alleen maar vals geroddel uit Wanda, Mexx, Zoe en Kenzyquote:
Zoals Jeff en Jappie vannacht dedenquote:Op woensdag 16 november 2022 17:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die stream van mij loopt momenteel achter maar er komt alleen maar vals geroddel uit Wanda, Mexx, Zoe en Kenzy
Maar dat is tenminste inhoudelijk sterkquote:Op woensdag 16 november 2022 17:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoals Jeff en Jappie vannacht deden
Nee ze maakt gewoon hele redelijke punten op dit moment.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die stream van mij loopt momenteel achter maar er komt alleen maar vals geroddel uit Wanda, Mexx, Zoe en Kenzy
Puur je eigen perceptie.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dat is tenminste inhoudelijk sterk
Nee die roddelen niet die praten alleen maarquote:Op woensdag 16 november 2022 17:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoals Jeff en Jappie vannacht deden
lul niet zo domquote:Op woensdag 16 november 2022 17:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar dat is tenminste inhoudelijk sterk
Dat jaquote:Op woensdag 16 november 2022 17:25 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nee die roddelen niet die praten alleen maar![]()
Die meangirls geloven wat ze willen geloven en natuurlijk snap ik ook wel dat ze Jeff snel weg willen hebbenquote:
Hoe eerder hoe beterquote:Op woensdag 16 november 2022 17:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die meangirls geloven wat ze willen geloven en natuurlijk snap ik ook wel dat ze Jeff snel weg willen hebben
Blijft de grauwe middelmaat over dus waar je zin in hebtquote:
Wat voor onwaarheden heeft Wanda net verteld dan? En ik heb het over Wanda specifiek dus niet over Zoë.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die meangirls geloven wat ze willen geloven en natuurlijk snap ik ook wel dat ze Jeff snel weg willen hebben
lolquote:Op woensdag 16 november 2022 17:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Blijft de grauwe middelmaat over dus waar je zin in hebt
Isaac gaat de uitgifte reguleren,ze vreten ze als snoepjes.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:31 schreef chufi het volgende:
Waarom moet Isaac paracetamol en Ibu's ?
Ik vermaak me prima : we gaan naar de maan *Yeahh* en ik kijk naar een interessante discussie tussen mensen die eindelijk wakker zijnquote:Op woensdag 16 november 2022 17:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Met wie vermaak jij je? Behalve mijzelf dan?
Dat zegt ie nu dus ....quote:Op woensdag 16 november 2022 17:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac weer een leugen vertellen ... andere managers hadden niet zoveel geld. Want niet waar is, maar als je duizend euro weggeeft als zakgeld blijft er niet veel over.
Omdat ze er bijna doorheen zijn?quote:Op woensdag 16 november 2022 17:31 schreef chufi het volgende:
Waarom moet Isaac paracetamol en Ibu's ?
Het mooiste aan dat gesprek is nog dat Isaac en Wanda aan het discussiëren zijn en je aan Zoe ziet dat ze water ziet brandenquote:Op woensdag 16 november 2022 17:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vermaal me prima : we gaan naar de maan *Yeahh* en ik kijk naar een interessante discussie tussen mensen die eindelijk wakker zijn
Voor zichzelf blijkbaar ... Iedereen schijnt daar wel wat te slikken ...quote:Op woensdag 16 november 2022 17:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat ze er bijna doorheen zijn?
Zoe is een domme muts die alleen maar bezig is met ikke ikke ikkequote:Op woensdag 16 november 2022 17:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het mooiste aan dat gesprek is nog dat Isaac en Wanda aan het discussiëren zijn en je aan Zoe ziet dat ze water ziet branden
De laatste week waren er veel mensen met pijntjesquote:Op woensdag 16 november 2022 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor zichzelf blijkbaar ... Iedereen schijnt daar wel wat te slikken ...
Achter de billen van Kim.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano gaat de strijd aan !!!!! Vanuit z'n bed.
Zoe is vals uit onzekerheid want ze wil erbij horen dus doet ze op haar manier interessant en dan krijg je juice ipv inhoudquote:Op woensdag 16 november 2022 17:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoe is een domme muts die alleen maar bezig is met ikke ikke ikke
Maar toch : hij ziet het goed , eindelijk praten mensen over wat er al een paar weken gebeurtquote:Op woensdag 16 november 2022 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ga op een bierkrat staan en roep op tot een burgeroorlog!quote:Op woensdag 16 november 2022 17:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben nu zeker 3 keer in de week een spel voor extra en daar kan Jeff de mooie sier mee maken want de bewoners zijn immers tevreden met het verdiende. Bij de andere managers liepen veel spellen mis.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac weer een leugen vertellen ... andere managers hadden niet zoveel geld. Want niet waar is, maar als je duizend euro weggeeft als zakgeld blijft er niet veel over.
Hij weet met z'n mond precies hoe het moet. Ik heb hem nog nooit iemand zien aanspreken. Als hij al iets doet, is het KimK die de kolen uit het vuur moet halen voor hem. Maar nu een grote mond hebben.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar toch : hij ziet het goed , eindelijk praten mensen over wat er al een paar weken gebeurt
Hij ook. Verder boeit hij me niet![]()
In bed uit bed .. Jeff ligt ook steeds meer in zijn bed .
Bij alle managers gebeurt dat. En ze hebben ook allemaal grote klappers gemaakt.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:40 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze hebben nu zeker 3 keer in de week een spel voor extra en daar kan Jeff de mooie sier mee maken want de bewoners zijn immers tevreden met het verdiende. Bij de andere managers liepen veel spellen mis.
Zou haar lekker laten wachten want gedraagt zich als een klein kutkind die meteen haar surprise wil uitpakkenquote:Op woensdag 16 november 2022 17:40 schreef R0T29 het volgende:
Mexx klopt op de deur van het kantoor maar er wordt niet opengedaan
Vandaar dat de mensen zoveel afvielen.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bij alle managers gebeurt dat. En ze hebben ook allemaal grote klappers gemaakt.
Vorige week met die spiraal werd er ook maar weinig verdiend.
Je kan op een gegeven ook de keuze maken om te kijken waar je gedrag vandaan komt ipv doen alsof jij zo bijzonder bent en alleen maar kan blaten :'Hey luisterrr ... luister dan ik ben zo knap en belangrijkquote:Op woensdag 16 november 2022 17:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe is vals uit onzekerheid want ze wil erbij horen dus doet ze op haar manier interessant en dan krijg je juice ipv inhoud
Jeff zit ook gewoon op kantoor in gesprek met JW. Even lekker aan een biertjequote:Op woensdag 16 november 2022 17:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou haar lekker laten wachten want gedraagt zich als een klein kutkind die meteen haar surprise wil uitpakken
Yup, een overzichtje:quote:Op woensdag 16 november 2022 17:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bij alle managers gebeurt dat. En ze hebben ook allemaal grote klappers gemaakt.
Vorige week met die spiraal werd er ook maar weinig verdiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Zometeen nog een biertje inschenken en proosten op Mexxquote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 17:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Yup, een overzichtje:Je ziet ook het aantal van de spellen? Jeff is nog maar net manager, he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
[..]
Yup, een overzichtje:Mooi bijgehouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik ben voor.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zometeen nog een biertje inschenken en proosten op Mexx![]()
[..]
Yup, een overzichtje:Strijder! Tijger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Hij moet wel nog 3 weken he. Stel hij krijgt er dus nog die 1k bij heeft hij 1500 voor de rest van de maand.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:46 schreef mnesymne het volgende:
Valt nog best mee voor Jeff... hij zou nog 1k euro moeten krijgen voordat hij evenveel heeft als de vorige managers
Verversen.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
maddy heeft maar 2 spellen meer van wat Jeff nu al heeft gehad.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:48 schreef engine het volgende:
[..]
Hij moet wel nog 3 weken he. Stel hij krijgt er dus nog die 1k bij heeft hij 1500 voor de rest van de maand.
Hij hoeft toch nog maar 1 1/2 week?quote:Op woensdag 16 november 2022 17:48 schreef engine het volgende:
[..]
Hij moet wel nog 3 weken he. Stel hij krijgt er dus nog die 1k bij heeft hij 1500 voor de rest van de maand.
Zijn termijn loopt tot 7 december. Precies 3 weken dus.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:49 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij hoeft toch nog maar 1 1/2 week?
Ow ok dan. Hoeveel weken is hij dan manager?quote:Op woensdag 16 november 2022 17:50 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn termijn loopt tot 7 december. Precies 3 weken dus.
5 weken volgens mij.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ow ok dan. Hoeveel weken is hij dan manager?
Kan ongeveer kloppen.quote:
Dat bederft nietquote:Op woensdag 16 november 2022 17:59 schreef chufi het volgende:
Oh .. de FEBO heeft er ook nog allerlei dingetjes bij gedaan .... Ooopss een open flesje aceton ... die kun je weggooien dus
Ja maar dan ben je domquote:Op woensdag 16 november 2022 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
aceton is toch op alcoholbasis... dat verdampt bij open flesje
aceton is niet op alcoholbasis, is op een andere vluchtige basis, welke weet ik nu even niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
aceton is toch op alcoholbasis... dat verdampt bij open flesje
Is Eunice niet vega ?quote:Op woensdag 16 november 2022 18:12 schreef Poesjuh het volgende:
Esther klaagde over weeer frikandellen die in stukjes gehakt worden. Het eten is echt niet goed hoor. En er zijn al 3 grote bakken sigaretten gekocht, zei ze.
Ohhh febo zoemt nu in op esther en eunice die geen frikandellen wilden hahah ben benieuwd of ze hun pasta opeten ja hoorrrrr
quote:Op woensdag 16 november 2022 18:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kijk daar hebben we de spagetti!![]()
Frikandellen in de pasta. Jakkesquote:Op woensdag 16 november 2022 18:14 schreef Poesjuh het volgende:
Esther vraagt waarom weer frikandellen in de pasta?
Ruppert zegt is gehakt gemengd met frikandellen omdat het restjes dag is en we ook alles moeten opmaken.
Meteen stil
Eunice zegt zelfs, is voor restjesdag wel goed gevuld.
Isaac vindt het echt lekker zegt hij
Oh er komt nog veel meer op tafelz gemaakt door imadidin babaganoush geloof ik
Mexx is een ondankbaar secreet die niet normaal kan nadenken en veelal verkeerde conclusies trekt. Geen enkele andere manager zou haar dit hebben gegeven. Vijf minuten voordat ze het ontving besprak ze nog dat Jeff zo snel mogelijk weg moet.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:12 schreef chufi het volgende:
Mexx nog niet helemaal blij... gel ontbreekt ... Zou ze daar wel om gevraagd hebben ? Wat ik me herinner is dat ze zo'n nagelsetje wou en toen moest Jeff wat mailen en kwam de FEBO terug met nog wat vragen ... Mexx werd er toen weer door Jeff bijgehaald ... Ja .. zeg het maar
Ik zou niet blij worden van frikandellen in de pastaquote:Op woensdag 16 november 2022 18:14 schreef Poesjuh het volgende:
Esther vraagt waarom weer frikandellen in de pasta?
Ruppert zegt is gehakt gemengd met frikandellen omdat het restjes dag is en we ook alles moeten opmaken.
Meteen stil
Eunice zegt zelfs, is voor restjesdag wel goed gevuld.
Isaac vindt het echt lekker zegt hij
Oh er komt nog veel meer op tafelz gemaakt door imadidin babaganoush geloof ik
Is daar echt een befaamd recept.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Frikandellen in de pasta. Jakkes
afvalvlees in onze cultuur ....quote:Op woensdag 16 november 2022 18:17 schreef Poesjuh het volgende:
Een frikandel is sowieso afval vlees eigenlijk toch dacht ik, dus 1x in de maand n dellie is wel lekker maar voor de rest pas ik ook
De loods zit echt te genieten
Waarschijnlijk heeft GJ inspraak gehadquote:Op woensdag 16 november 2022 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is daar echt een befaamd recept.
KimK zit aan Ciano vastgeplakt want loods maar ja daar kiest ze allemaal zelf voorquote:Op woensdag 16 november 2022 18:18 schreef engine het volgende:
Marciano en Kim moeten het even uitpraten ofzo.
Met zijn frikandel omelet.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft GJ inspraak gehad
Wat tiep jij snelquote:Op woensdag 16 november 2022 18:21 schreef chufi het volgende:
Tiano gaat nu nog ff niet eten ... want zure dingen in zn keel ... Maar ondertussen zeiken over te weinig vreten
Ohhh nog steeds. Gaat over dat tiano te lang doorgaat met m en m grap.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:18 schreef engine het volgende:
Marciano en Kim moeten het even uitpraten ofzo.
Van een zure mening krijg je een zure keelquote:Op woensdag 16 november 2022 18:21 schreef chufi het volgende:
Tiano gaat nu nog ff niet eten ... want zure dingen in zn keel ... Maar ondertussen zeiken over te weinig vreten
Oh nee er zijn er tweequote:
Jeff? Valt wel mee vandaag toch?quote:
je weet wie ik bedoelquote:
Whehehehe....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |