SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wordt binnenkort op een platte wagen met kaalgeschoren hoofd door Kiev gereden.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:30 schreef ExTec het volgende:
Vrij voorspelbaar. Reken er maar op dat al die verraders spontaan ongelukjes krijgen, of verdwijnen op het moment dat oekraine de regio's terugkrijgt. Waarom, omdat het kremlin niks kan met koninkjes die hun koninkrijk kwijt zijn. Die gaan alleen maar zeuren dat ze hun koninkrijk terug willen. Zit het kremlin niet op te wachten.
[ twitter ]
Hu maar ik dacht dat hEt wEstuH zo graag een derde wereldoorlog wilde dus ik kan dit niet zo goed plaatsen.quote:
Mooi om te zien dat zelfs de reactie van Polen beheerst is.quote:
TT wel aardig achter de feiten aan nie?quote:
Zelfs geen artikel 4quote:
De raket blijkt van Zelensky te zijn, toch?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hu maar ik dacht dat hEt wEstuH zo graag een derde wereldoorlog wilde dus ik kan dit niet zo goed plaatsen.
A) moet je wat invullenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:47 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
TT wel aardig achter de feiten aan nie?
Omdat die zich verdedigde, wil dat niet zeggen dat dit Rusland vrijwaart.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
De raket blijkt van Zelensky te zijn, toch?
Ik denk niet dat Zelensky zelf raketten bezit.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lijkt het nu wel op, maar die raket was natuurlijk nooit afgevuurd als Rusland niet had besloten om zo dicht bij de grens een ontzettend belangrijk doelwit als een speeltuin, flat of energiecentrale te demilitariseren.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
De invasie kwam van Rusland.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat de VS ze dat even goed duidelijk heeft gemaakt. Normaliter zijn het ook gewoon hawks.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat zelfs de reactie van Polen beheerst is.
Wie is deze oorlog gestart? Rusland en Poetin. Dus ga heen met je domme complotshit.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:32 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Ziie link die iets eerder is gepost.
Er vliegt toch al niets boven Oekrainequote:Op woensdag 16 november 2022 13:24 schreef capricia het volgende:
Er komt geen no fly zone boven Oekraïne, zo te lezen.
Lijkt me ook ondoenlijk en heel veel haken en ogen aan zitten.
[ twitter ]
Absolute baggerbron, meer valt er niet over te zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:37 schreef Alarmonoff het volgende:
Aangaande het plaatje:
Deze link in de vorige reeks
https://www.thegatewaypun(...)ollars-us-democrats/
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Gateway_Punditquote:The Gateway Pundit (TGP) is an American far-right[2] fake news website.[1] The website is known for publishing falsehoods, hoaxes, and conspiracy theories.[33]
wat? tuurlijk zit oekraine daar wel op te wachten. No fly zone is geen rakketen meer.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar zit oekraine niet op te wachten.
No Fly zone is dat een 3de partij zorgt dat beide strijdende partijen niet gebruik kunnen maken van het luchtruim.
Zorg je dat 1 van de strijdende partijen dat niet kan, dan ben je zelf een strijdende partij geworden.
En ook geen Oekraïnse vliegtuigen en helikopters die luchtsteun kunnen geven aan eigen troepen.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wat? tuurlijk zit oekraine daar wel op te wachten. No fly zone is geen rakketen meer.
Geen rakketen is ook geen HIMARS meer.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wat? tuurlijk zit oekraine daar wel op te wachten. No fly zone is geen rakketen meer.
Yep. Hoewel het een logische zaak zou zijn om de burgerbevolking te beschermen tegen bombardementen, vereist een no-fly zone de bereidheid om overtreders uit de lucht te schieten dat vervolgens weer niet onbeantwoord zal blijven.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:24 schreef capricia het volgende:
Er komt geen no fly zone boven Oekraïne, zo te lezen.
Lijkt me ook ondoenlijk en heel veel haken en ogen aan zitten.
[ twitter ]
Dan kunnen ze zelf het front niet meer bombarderen, kunnen ze geen troepen transporteren via helikopter.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ivm de link met Oekraine. Afdwalen heet dat.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:55 schreef Vallon het volgende:
Waarom gaat het hier ineens over bitcoins en ftx ?
quote:[..]
Daar zit oekraine niet op te wachten.
No Fly zone is dat een 3de partij zorgt dat beide strijdende partijen niet gebruik kunnen maken van het luchtruim.
Zorg je dat 1 van de strijdende partijen dat niet kan, dan ben je zelf een strijdende partij geworden.
Bovendien kan Oekraïne dan ook geen drones, afweergeschut etc gebruiken.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:53 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep. Hoewel het een logische zaak zou zijn om de burgerbevolking te beschermen tegen bombardementen, vereist een no-fly zone de bereidheid om overtreders uit de lucht te schieten dat vervolgens weer niet onbeantwoord zal blijven.
Een no-fly zone kan alleen onder auspiciën van een VN resolutie dat Rusland zal veto'en.
"link"quote:Op woensdag 16 november 2022 14:00 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Ivm de link met Oekraine. Afdwalen heet dat.
En geen drones meer.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan kunnen ze zelf het front niet meer bombarderen, kunnen ze geen troepen transporteren via helikopter.
En beide doen ze met enige regelmaat.
Daarbij heb je 0 garantie dat als bv de NAVO No Fly Zone instelt, er dan geen raketten meer doorkomen.
https://www.aa.com.tr/en/(...)ile-incident/2740031quote:Kremlin praises US for measured response after Poland missile incident| Spokesman Dmitry Peskov says US comments on incident in Przewodow 'restrained, professional'
Ja, en zoals Toscadisco opmerkte voor.. dikke vinger: geen HIMARS.quote:
Natuurlijk niet. Ze zitten net zo min te wachten op een escalatie, daar hebben ze de US niet voor nodig om ze rustig te houden.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik denk dat de VS ze dat even goed duidelijk heeft gemaakt. Normaliter zijn het ook gewoon hawks.
Gewoon zorgen dat Oekraïne de overhand heeft dus.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en zoals Toscadisco opmerkte voor.. dikke vinger: geen HIMARS.
No Fly handhaven kan alleen als dat eerlijk gebeurt. Maar dan kan je niet rus raketten gaan neerhalen en een oogje toeknijpen als oekraine GMLRS'en afvuurt.
Ja sorry, dat was ik.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:01 schreef ExTec het volgende:
Mod met dikke vingers?
Ik denk dat deze post van mij best had mogen blijven.
[..]
Niet janken en gewoon drinken. Is goed voor je immuunsysteem.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:11 schreef ExTec het volgende:
Random of oorlogsgerelateerd?
[ twitter ]
Gelukkig zijn er sinds eergisteren nieuwe op weg:quote:Op woensdag 16 november 2022 14:16 schreef Slayage het volgende:
Heel veel van dit soort Lancet inslagen op Oekraïnse doelen recentelijk. De Russen beginnen hun zaakjes op orde te krijgen. Daarnaast is de Ceasar ook nog een mobiele systeem net als de Zuzana die recentelijk ook was geraakt. Wat het in principe lastiger maakt om ze te spotten.
[ twitter ]
Nee, daar staat hooguit dat de Russische kruisraketten onbedoeld richting Lviv waren gestuurd, niet naar Polen.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:24 schreef Bensel het volgende:
Er werd aangegeven dat de raketten die in polen zijn geland mogelijk bedoeld waren voor kiev, maar dat ze de coordinaten omgewisseld hebben.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |