SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wordt binnenkort op een platte wagen met kaalgeschoren hoofd door Kiev gereden.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:30 schreef ExTec het volgende:
Vrij voorspelbaar. Reken er maar op dat al die verraders spontaan ongelukjes krijgen, of verdwijnen op het moment dat oekraine de regio's terugkrijgt. Waarom, omdat het kremlin niks kan met koninkjes die hun koninkrijk kwijt zijn. Die gaan alleen maar zeuren dat ze hun koninkrijk terug willen. Zit het kremlin niet op te wachten.
[ twitter ]
Hu maar ik dacht dat hEt wEstuH zo graag een derde wereldoorlog wilde dus ik kan dit niet zo goed plaatsen.quote:
Mooi om te zien dat zelfs de reactie van Polen beheerst is.quote:
TT wel aardig achter de feiten aan nie?quote:
Zelfs geen artikel 4quote:
De raket blijkt van Zelensky te zijn, toch?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hu maar ik dacht dat hEt wEstuH zo graag een derde wereldoorlog wilde dus ik kan dit niet zo goed plaatsen.
A) moet je wat invullenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:47 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
TT wel aardig achter de feiten aan nie?
Omdat die zich verdedigde, wil dat niet zeggen dat dit Rusland vrijwaart.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
De raket blijkt van Zelensky te zijn, toch?
Ik denk niet dat Zelensky zelf raketten bezit.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lijkt het nu wel op, maar die raket was natuurlijk nooit afgevuurd als Rusland niet had besloten om zo dicht bij de grens een ontzettend belangrijk doelwit als een speeltuin, flat of energiecentrale te demilitariseren.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
De invasie kwam van Rusland.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat de VS ze dat even goed duidelijk heeft gemaakt. Normaliter zijn het ook gewoon hawks.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat zelfs de reactie van Polen beheerst is.
Wie is deze oorlog gestart? Rusland en Poetin. Dus ga heen met je domme complotshit.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:32 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Ziie link die iets eerder is gepost.
Er vliegt toch al niets boven Oekrainequote:Op woensdag 16 november 2022 13:24 schreef capricia het volgende:
Er komt geen no fly zone boven Oekraïne, zo te lezen.
Lijkt me ook ondoenlijk en heel veel haken en ogen aan zitten.
[ twitter ]
Absolute baggerbron, meer valt er niet over te zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:37 schreef Alarmonoff het volgende:
Aangaande het plaatje:
Deze link in de vorige reeks
https://www.thegatewaypun(...)ollars-us-democrats/
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Gateway_Punditquote:The Gateway Pundit (TGP) is an American far-right[2] fake news website.[1] The website is known for publishing falsehoods, hoaxes, and conspiracy theories.[33]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |