Jeff houdt hem te vriend voorlopigquote:Op woensdag 16 november 2022 10:06 schreef Silves het volgende:
[..]
En toch blijft jef alles vertellen ..vreemd.
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zijn ze aan het balsemen?
quote:Op woensdag 16 november 2022 10:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zijn ze aan het balsemen?
Zo smerig ook, hebben inmiddels al 100 vliegen opgezeten.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:14 schreef Silves het volgende:
Smeer toch jullie eigen boterhammen, wie heeft dit toch bedacht ? lijkt prisonbreak wel.
Ik zag Ruben zn broodjes roosteren in de pan ... een beginnetje misschien?quote:Op woensdag 16 november 2022 10:10 schreef Silves het volgende:
En niemand is bezig met de roast..zal ook wel weer aangeleverd geworden door de febo..alle grapjes over de bewoners, zo mag zoe de eer op strijken.
De rijmer, die heeft 0 humor..hopen dat iemand hem echt eens roostertquote:Op woensdag 16 november 2022 10:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag Ruben zn broodjes roosteren in de pan ... een beginnetje misschien?
Wel leuk bedacht.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:19 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. Erik maakt de dakgoten schoon
[ afbeelding ]
Je zal hier toch naast wakker worden.... gelijk door naar de hartbewakingquote:
Eh maar hoe dan dat er zoveeel water in blijft staan.. nu al verstopt met bladeren ...quote:Op woensdag 16 november 2022 10:19 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. Erik maakt de dakgoten schoon
[ afbeelding ]
Tja herfst.Dan heb je dat.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh maar hoe dan dat er zoveeel water in blijft staan.. nu al verstopt met bladeren ...
Hebben ze Babette geconserveerd?quote:
Isaac wil geen manager meer wordenquote:Op woensdag 16 november 2022 10:09 schreef D. het volgende:
[..]
Jeff houdt hem te vriend voorlopig
Als Isaac volgende maand manager is wil Jeff natuurlijk graag optimaal meeprofiteren
Gaat iets niet goed als er zoveel water in blijft staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |