Dank, in tegenstelling tot eergisteren heb ik vannacht als een blok geslapen, dankzij 2 Valdispert pilletjes.quote:
Als een blok. Wel weer veel gedroomd en weer wakker van de wekker midden in de remslaap. Het enige wat ik me van die droom nog herinner is dat ik aan de telefoon zat met een Zuid Koreaans vrouwtje dat zei "Maar nu doe je het weer, je rouwt niet"quote:Op woensdag 16 november 2022 07:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Heb je een beetje kunnen slapen vannacht @:Lonaa?
Sterkte vandaag @:MadMaster
Zag ik nou met een schuin oog dat je iets met een tandarts moest? Sterkte.quote:Op woensdag 16 november 2022 07:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, in tegenstelling tot eergisteren heb ik vannacht als een blok geslapen, dankzij 2 Valdispert pilletjes.
Nog nooit eerder geslikt en ben ook niet zo van dat soort hulpmiddelen, maar het doel heiligt de middelen.
Over 3 uur is het hopelijk achter de rug…
Dat is ook niet zo vreemd na iets met zo'n impact én je intense betrokkenheid.quote:Op woensdag 16 november 2022 07:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als een blok. Wel weer veel gedroomd en weer wakker van de wekker midden in de remslaap. Het enige wat ik me van die droom nog herinner is dat ik aan de telefoon zat met een Zuid Koreaans vrouwtje dat zei "Maar nu doe je het weer, je rouwt niet"
Dus ik geloof dat mijn brein er nog wel mee bezig is, ook onderbewust.
Kaakchirurg, heb een cyste (gat) in mijn kaak van 2 cm onder de plek waar een kroon zit en waarvoor ik destijds een wortelkanaalbehandeling heb gehad. Kennelijk is dat ontstoken geweest, hoewel ik er geen last van heb gehad.quote:Op woensdag 16 november 2022 07:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zag ik nou met een schuin oog dat je iets met een tandarts moest? Sterkte.
Ja en dat mag ook. Er komt straks "de eerste keer" van alles bijvoorbeeld. Gisteren reed ik voor het eerst langs haar huis sinds vorige week.quote:Op woensdag 16 november 2022 07:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo vreemd na iets met zo'n impact én je intense betrokkenheid.
Het zal nog wel vaker oppoppen, het moet slijten…
Brrr. Ja, ik snap dat je daar tegenop ziet.quote:Op woensdag 16 november 2022 07:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kaakchirurg, heb een cyste (gat) in mijn kaak van 2 cm onder de plek waar een kroon zit en waarvoor ik destijds een wortelkanaalbehandeling heb gehad. Kennelijk is dat ontstoken geweest, hoewel ik er geen last van heb gehad.
Die cyste gaan ze straks uitboren, dan de resterende wortelpunten van onderen afvlakken, het gat weer vullen en dan alles weer dicht maken.
En er wordt een fibroom verwijderd…
Dat laatste is zo herkenbaar.quote:Op woensdag 16 november 2022 07:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja en dat mag ook. Er komt straks "de eerste keer" van alles bijvoorbeeld. Gisteren reed ik voor het eerst langs haar huis sinds vorige week.
En mijn vader die zich gisteren voor het eerst echt realiseerde dat hij zijn moeder niet meer de dingen kan vertellen. "Daar had ik mijn moeder voor". Nou dan kun je me ook wegdragen hoor.
quote:Op woensdag 16 november 2022 07:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste is zo herkenbaar.
Mijn moeder is op jonge leeftijd overleden, inmiddels al weer 26 jaar geleden en ik zou nog steeds graag zaken met haar willen bespreken.
Het huis van mijn ouders hebben we na het overlijden van mijn vader aan vrienden verkocht.
Ik kan daar nu niet meer naar binnen gaan, het verstikt me zelfs als ik daar in de buurt ben…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister las ik het (kinder)boek 'Films die nergens draaien' uit. Prachtig. Ik hield het niet droog
. Absoluut een aanrader maar ik zou het niet gaan lezen als je net een dierbare bent verloren.
Venus in pocketformaat
© loveli
Oef, dat klinkt niet fijn. En nu weer er tegenop moeten zienquote:Op woensdag 16 november 2022 11:10 schreef MadMaster het volgende:
OK…
Mijn hele mond is verdoofd en daar is het bij gebleven.
Ondanks de verdoving voelde ik alles nog en dus is de behandeling afgebroken.
Over enkele maanden volgt er een nieuwe poging onder gehele narcose…
Mijn vader is een aantal jaren na het overlijden van mijn moeder ook overleden en heeft de laatste weken in dat huis ziek op bed gelegen, waarna hij uiteindelijk thuis is overleden d.m.v. euthanasie.quote:Op woensdag 16 november 2022 08:56 schreef Vanyel het volgende:
Al doe je er niks aan, kan me wel voorstellen dat de impact van jong je ouder(s) verliezen heel groot is.
@:MadMaster, zou je eigenlijk wel weer eens bij die vrienden op bezoek willen of is het ergens ook een herinneringsiets, wat je soort van vasthoudt?
Shit zeg. Heb je er normaalgesproken last van?quote:Op woensdag 16 november 2022 11:10 schreef MadMaster het volgende:
OK…
Mijn hele mond is verdoofd en daar is het bij gebleven.
Ondanks de verdoving voelde ik alles nog en dus is de behandeling afgebroken.
Over enkele maanden volgt er een nieuwe poging onder gehele narcose…
Dat dus, de tranen stonden in mijn ogen toen ik het voelde/hoorde.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oef, dat klinkt niet fijn. En nu weer er tegenop moeten zien
Ja, ik ben moeilijk te verdoven, dat had ik ook bij het 1e consult aangegeven.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Shit zeg. Heb je er normaalgesproken last van?
Wellicht, maar ik heb geen klachten, dus wat dat betreft heeft het geen haast...quote:Op woensdag 16 november 2022 11:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Bah. Zou je niet via je zorgverzekering kunnen proberen eerder ergens geholpen te kunnen worden?
Oef. Dat is wel heel veel emotionele lading op één plek.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn vader is een aantal jaren na het overlijden van mijn moeder ook overleden en heeft de laatste weken in dat huis ziek op bed gelegen, waarna hij uiteindelijk thuis is overleden d.m.v. euthanasie.
Daar waren we bij aanwezig en die beelden vergeet ik nooit meer.
Ik ben nog 2 keer bij die vrienden in dat huis geweest, maar dan zie ik denkbeeldig mijn moeder in haar stoel zitten en vader boven stervende op bed.
We spreken voortaan wel bij ons af of ergens in een horeca gelegenheid…
Goed dat je je daar bewust van werd én je eigen advies opvolgde! Well donequote:Op woensdag 16 november 2022 17:00 schreef Vanyel het volgende:
Topic dood jonge.
Ik mensen vertellen "jong je moet toch geen genoegen nemen met 'best te doen', zorg dat je krijgt wat je nodig hebt om weer gewoon ok te zijn, dat mag je jezelf gunnen".
Realiseer ik me vanmiddag dat t misschien niet zo anders is dan dat ik telkens wil omrijden naar, jawel, therapie, omdat ik om redenen niet langs de oude school van kind wil rijden. Beviel niet zo toen ik dat laatst wegens tijdgebrek eens moest.
Dus vandaag toch maar eens heel bewust wel gedaan. Heen en terug.
Toch alweer heel ander gevoel dan vermijden en machteloos zijn als t móet
Tis het verschil tussen leven en overlevenquote:Op woensdag 16 november 2022 17:04 schreef Clubsoda het volgende:
Je eerste zinnen herken ik ook wel, sinds ik traumabehandelingen doen. Het verschil tussen 'het is te doen' en 'ik kan dit aan' is groot.
bron distrifoodquote:De Duitse overheid werkt aan een noodplan voor cash geld om boodschappen doen en de economie overeind te houden. Het plan komt in werking in geval van een stroomstoring veroorzaakt door de Oekraïne-oorlog. Zestig procent van de dagelijkse aankopen gaat nog in cash.
De plannen voor de garantie van cash geld voor boodschappen meldt Reuters op basis van vier bronnen. Volgens het persbureau zet het land zich schrap voor mogelijke stroomstoringen als gevolg van de oorlog in Oekraïne. Mensen kunnen dan geen geld meer opnemen voor basisbehoeften als boodschappen doen. Reuters noemt op basis van bronnen het hamsteren van extra miljarden door de Bundesbank om een stijging van de vraag op te vangen en mogelijke beperkingen op opnames.
Ambtenaren en banken kijken ook naar de distributie van het cash geld en bespreken volgens het persbureau bijvoorbeeld ook brandstoftoegang met voorrang voor geldtransporteurs. De plannen worden versneld uitgewerkt nadat Rusland de gasleveringen afremde. Hoewel de Duitse autoriteiten volgens Reuters publiekelijk de kans op een stroomstoring hebben gebagatelliseerd, tonen het maken van de plannen aan hoe serieus zij de dreiging nemen en hoe moeilijk zij zich kunnen voorbereiden op mogelijke verlammende stroomuitval door stijgende energiekosten of zelfs sabotage.
De toegang tot cash geld is van groot belang voor Duitsers, die waarde hechten aan de veiligheid en anonimiteit die het geld biedt, en die het meer gebruiken dan andere Europeanen. Ruwweg 60 procent van de dagelijkse aankopen wordt contant betaald, volgens een recente studie van de Bundesbank. Uit de studie blijkt dat Duitsers jaarlijks gemiddeld meer dan 6.600 euro opnemen, voornamelijk uit geldautomaten. In Nederland ligt dat veel lager, sommige winkels zijn zelfs cashloos. Nu al raadt de Duitse overheid de burgers aan om cash geld achter de hand te houden. Duitse supermarkten besparen nu al op energie door verlichting ’s nachts uit te doen of eerder te sluiten.
Tsja. Als er grote pinstoringen optreden hebben we in Nederland - zonder veel behouden cashtraditie - misschien wel een groter probleem.quote:
Ja dat dusquote:Op woensdag 16 november 2022 18:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja. Als er grote pinstoringen optreden hebben we in Nederland - zonder veel behouden cashtraditie - misschien wel een groter probleem.
Zie hier, het feest is last minute afgelast: MadMaster in CUL / [CUL SC] Ontbijttijdquote:Op woensdag 16 november 2022 17:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe gaat het met jullie monden @:MadMaster en @:Lucky_Strike geen napijn gehad?
Bij de Jumbo* Plus zal het inderdaad een probleem zijn, maar bij de slager, groenteboer of op de markt kun je dan nog gewoon aan eten komen.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:18 schreef Molo het volgende:
Cash kunnen betalen lijkt mij ook wel nuttig als we massale stroomuitval zouden krijgen
Aan de andere kant werken kassasystemen dan ook niet gok ik dus zijn we sowieso fucked
Dat had ik gelezen, maar wanneer de kaakchirurg wel heeft zitten wroeten kan je toch nog last hebbenquote:Op woensdag 16 november 2022 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie hier, het feest is last minute afgelast: MadMaster in CUL / [CUL SC] Ontbijttijd
Behalve de verdovingsinjecties is er niks gebeurd, op wat testjes na (prikken in het tandvlees met iets) om te checken of de verdoving voldoende was.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen, maar wanneer de kaakchirurg wel heeft zitten wroeten kan je toch nog last hebben
Ik vind het daarentegen heel irritant dat je niet overal kan pinnen.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:35 schreef Molo het volgende:
Vind het belachelijk slecht dat je in steeds meer winkels alleen met pin kunt betalen, en überhaupt dat het kan.
Maar wat is het bezwaar tegen een paar tientjes in je portemonnee hebben?quote:Op woensdag 16 november 2022 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het daarentegen heel irritant dat je niet overal kan pinnen.
Ik heb nooit meer cash op zak…
Op zich geen, maar soms zijn een paar tientjes niet genoeg.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar wat is het bezwaar tegen een paar tientjes in je portemonnee hebben?
Mn.X had speciaal nog gepind voor onnavolgbare ruil aankopen.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:59 schreef derLudolf het volgende:
Afgelopen zondag ruim twintig minuten in de rij gestaan bij de beurs, puur omdat sommige mensen de entree moeten pinnen. Ik en een aantal mensen voor me hadden de entree gepast, toen liep het ineens weer een stuk door.
Een camera, twee objectieven. ¤75 totaal. Koopje, voorgaande edities was ik meer kwijt.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mn.X had speciaal nog gepind voor onnavolgbare ruil aankopen.
Zo van: ik heb dit en ik wil dat wel van je kopen. Voor die prijs. Cash. ¤¤😎
Heb jij nog zaken aangeschaft?
Je kunt je dit ergernis heel makkelijk besparenquote:Op woensdag 16 november 2022 19:06 schreef MadMaster het volgende:
In Duitsland word ik helemaal gek met hun pinapparaten die de NL passen niet ondersteunen
Als ik naar Duitsland ga, dan haal ik vooraf wel wat extra cash uit de muur.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je kunt je dit ergernis heel makkelijk besparen
Je kunt zeggen wat je wil, maar spuiten deed 'ie!quote:Op woensdag 16 november 2022 19:37 schreef sigme het volgende:
De eerste fles cider is geopend.
[ afbeelding ]
Even bewaren voor het nageslacht dit.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil, maar spuiten deed 'ie!
Dat.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar wat is het bezwaar tegen een paar tientjes in je portemonnee hebben?
Heeft jouw gup nog geen seksuele voorlichting gehad dan?quote:Op woensdag 16 november 2022 19:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Even bewaren voor het nageslacht dit.
quote:Op woensdag 16 november 2022 19:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat.
Ik betaal de helft van de tijd met mijn telefoon of horloge en heb dan mijn pasjesding niet mee.
In dat pasjesding past niet zoveel geld, dus als het wel mee is, is dat ook niet altijd een oplossing.
Dat was waarschijnlijk in de vorige eeuw.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:50 schreef fietsie het volgende:
Ik leerde ooit van mijn vader "dat je altijd gekleed van huis gaat".
En daarmee bedoelde ie zaken als rijbewijs, cash en je huissleutel...
Ik leef het toch nog steeds na; bij niet werkende PIN is het toch echt fijn de benzine af te kunnen rekenen bij de pomp.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk in de vorige eeuw.
Tijden veranderen.
Hier nog nooit last van gehad. Rabo werkt altijd bij pinnen. Enkel de visa kaart wordt niet altijd geaccepteerd.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op zich geen, maar soms zijn een paar tientjes niet genoeg.
En het zit niet meer in mijn gewoontes om geld uit de muur te halen. Ik doe soms maanden met 100 euro cash die ik voor iets heb gehaald, waarvoor ik het dan niet hoef te gebruiken, omdat ik er toch kan pinnen…
In Duitsland word ik helemaal gek met hun pinapparaten die de NL passen niet ondersteunen, de onzin verhalen die je dan hoort zoals:
Het ligt aan de Nederlandse bank.
Nee, het ligt aan jouw flutapparaat, want bij de supermarkt even verderop kan ik wel pinnen. Contactloos zelfs…
Ik helaas wel. Maar woon dan ook in de barbarij he?quote:Op woensdag 16 november 2022 19:56 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb echt nog nooi contant geld nodig gehad bij een pomp, en ik tank heeeeul wat af
Verder ook telefoonhoesje, en vaker niet dan wel een tas mee, dus wil niet teveel zooi in mijn jaszakken meeslepen.
Op de fiets hier ook altijd wat muntgeld mee vanwege de overal en nergens verstopte pontjes waarmee je op plekken komt waar je anders niet snel langs zou fietsenquote:Op woensdag 16 november 2022 20:01 schreef sigme het volgende:
Meestal heb ik in m'n pasjesportemonnee wel wat briefgeld, en los in de tas een paar munten, vooral voor de bedelaars (straatkrantverkopers).
Maar vooral heb ik thuis wel ergens een stapeltje cash, voor als er een grote pinstoring is bijvoorbeeld.
Ja goed, ik woon natuurlijk wel op stand.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik helaas wel. Maar woon dan ook in de barbarij he?
Het gebeurt ons bij elke Duitslandbezoek wel een keer. En inderdaad altijd hetzelfde geneuzel:het is een creditcard hè?quote:Op woensdag 16 november 2022 19:56 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier nog nooit last van gehad. Rabo werkt altijd bij pinnen. Enkel de visa kaart wordt niet altijd geaccepteerd.
Dit wel ja.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op de fiets hier ook altijd wat muntgeld mee vanwege de overal en nergens verstopte pontjes waarmee je op plekken komt waar je anders niet snel langs zou fietsen
Met m'n RegioBank kaart ook nog nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:56 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier nog nooit last van gehad. Rabo werkt altijd bij pinnen. Enkel de visa kaart wordt niet altijd geaccepteerd.
Waar kun je (in Nederland) nog niet pinnen dan?quote:Op woensdag 16 november 2022 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het daarentegen heel irritant dat je niet overal kan pinnen.
Ik heb nooit meer cash op zak…
Oow nee hier niet. Denk ook niet dat ze echt een bedrijf hebben met btw en belasting en premies enzo.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar kun je (in Nederland) nog niet pinnen dan?![]()
Zelfs de glazenwasser heeft hier een pinautomaat
De glazenwasser hier heeft geen pinautomaat en komt soms onaangekondigd.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb meerdere ING passen, die werken niet soms (!!) op de mobiele pinapparaten in Duitsland…quote:Op woensdag 16 november 2022 19:56 schreef z80 het volgende:
[..]
De bakkerij in het Veenpark. Ouderwetse bakkerij, ouderwetse prijzen, ouderwets lekker én een ouderwetse kassa. Iedereen weet dat.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ING is dan ook geen bank. Maar een verzameling geldwolven.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb meerdere ING passen, die werken niet soms (!!) op de mobiele pinapparaten in Duitsland…
No shit. Denk dat je vis dan een stuk duurder was geweest.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De glazenwasser hier heeft geen pinautomaat en komt soms onaangekondigd.
Dan heeft hij dus vaak pech…
Juist omdat pinnen in Nederland zo gewoon is, zijn de weinige plekken waar het niet kan (o.a. de visboer waar ik op vrijdag verse vis in de haven haal) irritant.
Volgens mij nog wel de enige van de grote drie met een kas in (waarschijnlijk een beperkt aantal) filialen.quote:Op woensdag 16 november 2022 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
ING is dan ook geen bank. Maar een verzameling geldwolven.
Hebben ze bij jullie ook Turkse dekmantelgarages dan?quote:Op woensdag 16 november 2022 20:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow nee hier niet. Denk ook niet dat ze echt een bedrijf hebben met btw en belasting en premies enzo.
Contant bij een visboer is wel kut. Van dat meurende wisselgeldquote:Op woensdag 16 november 2022 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De glazenwasser hier heeft geen pinautomaat en komt soms onaangekondigd.
Dan heeft hij dus vaak pech…
Juist omdat pinnen in Nederland zo gewoon is, zijn de weinige plekken waar het niet kan (o.a. de visboer waar ik op vrijdag verse vis in de haven haal) irritant.
Pecunia non oletquote:Op woensdag 16 november 2022 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Hebben ze bij jullie ook Turkse dekmantelgarages dan?
[..]
Contant bij een visboer is wel kut. Van dat meurende wisselgeld
Maar die andere helft wil je ook niet missen. Als beide geaccepteerd wordt is het prima tochquote:Op woensdag 16 november 2022 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gisteren mijn nieuwe pinapparaat binnengekregen. Ik wil niet meer dan de helft van mijn omzet missen omdat ik niet mee wil doen met de moderne maatschappij.
@:kaatje1, mijn mond doet het prima gelukkig![]()
@:candaasje, goed dat ze lijken te zien dat ze beter hun best moeten doen voor je. Hopelijk helpt de nieuwe planner.
Zeker. Ik ben alweer een maand of wat geld aan het pinnen en met zo groot mogelijke briefjes her en der aan het betalen zodat ik op de kerstmarkten straks voldoende wisselgeld heb.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar die andere helft wil je ook niet missen. Als beide geaccepteerd wordt is het prima toch
Sure, maar ik geef hem nu eens in de zoveel tijd 100 euro cash en daarna gaat het van de rekening af…quote:Op woensdag 16 november 2022 20:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
No shit. Denk dat je vis dan een stuk duurder was geweest.
Heb zelf nog nooit een pinstoring meegemaakt en indien wel, jammer dan.quote:Paar maand terug was er bij de visboer een best lange rij en ik had het druk. Was er ineens een pinstoring. Ging iedereen weg geld ophalen, ghehehe toen was ik ineens aan de beurt
OK, nu weer ontopic…quote:Op woensdag 16 november 2022 20:48 schreef z80 het volgende:
[..]
ING is dan ook geen bank. Maar een verzameling geldwolven.
Staat er nog een tripje Duitsland op de planning?quote:Op woensdag 16 november 2022 21:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben alweer een maand of wat geld aan het pinnen en met zo groot mogelijke briefjes her en der aan het betalen zodat ik op de kerstmarkten straks voldoende wisselgeld heb.
Werk je er?quote:
Nee, ik ben er slechts 1 van de miljoenen rekeninghouders…quote:
Ik heb niet de illusie dat het elders beter is, zeker niet zonder de voorkennis die jij kennelijk wel hebt.quote:Heb ik wel een korte tijd gedaan. Drie maanden. Was grappig, ik mocht in het archief m'n oude postbankrekening-handtekening bekijken.
Voor de rest vond ik het een abominabele bende, corrupt en gevaarlijk; ik heb er direct al m'n geld weggehaald. Serieus.
Oh, ik heb wel wat meer in de financiële sector gewerkt; ING was wel echt een uitzonderlijke puinhoop hoorquote:Op woensdag 16 november 2022 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ben er slechts 1 van de miljoenen rekeninghouders…
[..]
Ik heb niet de illusie dat het elders beter is, zeker niet zonder de voorkennis die jij kennelijk wel hebt.
Ik ken er wel diverse personen van de centrale IT afdeling en die spreek ik soms ook over hun werk.
Die vertrouw ik wel…
Nee, dat duurt nog wel even. Hier kan dat bij sommige pinautomaten ook, afhankelijk van wat er op voorraad is.quote:Op woensdag 16 november 2022 21:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Staat er nog een tripje Duitsland op de planning?
Bij de Volksbank kun je gewoon aangegeven welke biljetten je wilt. Wil je ¤500 aan ¤5 biljetten kan dat.
Sommige automaten zit alles wat, momenteel in omloop is, in, van ¤5 tot ¤200
Zat je in Amsterdam of Rotterdam?quote:Op woensdag 16 november 2022 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel wat meer in de financiële sector gewerkt; ING was wel echt een uitzonderlijke puinhoop hoor.
En openlijke corruptie ben ik verder nog nooit ergens tegengekomen.
Ik zat er als IT'er, en de puinhoop + corruptie was de IT. We zaten daar wel midden tussen de echte bankwerkers, daar geen kwaad woord over.
Een bankwerker zou ik niet direct bij de ING verwachtenquote:Op woensdag 16 november 2022 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel wat meer in de financiële sector gewerkt; ING was wel echt een uitzonderlijke puinhoop hoor.
En openlijke corruptie ben ik verder nog nooit ergens tegengekomen.
Ik zat er als IT'er, en de puinhoop + corruptie was de IT. We zaten daar wel midden tussen de echte bankwerkers, daar geen kwaad woord over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |