abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206693591
Goedemorgen! c_/
pi_206693617
Lieve woorden van jullie allemaal. O+ En @Vanyel ook een grote en kleine oma. Mooi

Ik schrijf heel graag maar ik vind het altijd spannend om dat wat ik geschreven heb anderen te laten lezen, maar ik heb nog steeds de stiekeme droom ooit iets uit te brengen. :@
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 16 november 2022 @ 07:19:40 #3
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206693621
Ik had een blauwe en een groene oma.
De één droeg altijd groene kleding en de ander altijd blauwe…

Oma's aan de top!

[ Bericht 1% gewijzigd door MadMaster op 16-11-2022 07:24:44 ]
pi_206693642
Mogge!

Heb je een beetje kunnen slapen vannacht @Lonaa?

Sterkte vandaag @MadMaster
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 16 november 2022 @ 07:27:33 #5
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206693649
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 07:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Sterkte vandaag @:MadMaster
Dank, in tegenstelling tot eergisteren heb ik vannacht als een blok geslapen, dankzij 2 Valdispert pilletjes.
Nog nooit eerder geslikt en ben ook niet zo van dat soort hulpmiddelen, maar het doel heiligt de middelen.
Over 3 uur is het hopelijk achter de rug…
pi_206693651
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 07:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Heb je een beetje kunnen slapen vannacht @:Lonaa?

Sterkte vandaag @:MadMaster
Als een blok. Wel weer veel gedroomd en weer wakker van de wekker midden in de remslaap. Het enige wat ik me van die droom nog herinner is dat ik aan de telefoon zat met een Zuid Koreaans vrouwtje dat zei "Maar nu doe je het weer, je rouwt niet"

Dus ik geloof dat mijn brein er nog wel mee bezig is, ook onderbewust. :')
pi_206693654
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2022 07:27 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dank, in tegenstelling tot eergisteren heb ik vannacht als een blok geslapen, dankzij 2 Valdispert pilletjes.
Nog nooit eerder geslikt en ben ook niet zo van dat soort hulpmiddelen, maar het doel heiligt de middelen.
Over 3 uur is het hopelijk achter de rug…
Zag ik nou met een schuin oog dat je iets met een tandarts moest? Sterkte. :*
  woensdag 16 november 2022 @ 07:30:06 #8
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206693660
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2022 07:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Als een blok. Wel weer veel gedroomd en weer wakker van de wekker midden in de remslaap. Het enige wat ik me van die droom nog herinner is dat ik aan de telefoon zat met een Zuid Koreaans vrouwtje dat zei "Maar nu doe je het weer, je rouwt niet"

Dus ik geloof dat mijn brein er nog wel mee bezig is, ook onderbewust. :')
Dat is ook niet zo vreemd na iets met zo'n impact én je intense betrokkenheid.
Het zal nog wel vaker oppoppen, het moet slijten…
  woensdag 16 november 2022 @ 07:34:27 #9
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206693679
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2022 07:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Zag ik nou met een schuin oog dat je iets met een tandarts moest? Sterkte. :*
Kaakchirurg, heb een cyste (gat) in mijn kaak van 2 cm onder de plek waar een kroon zit en waarvoor ik destijds een wortelkanaalbehandeling heb gehad. Kennelijk is dat ontstoken geweest, hoewel ik er geen last van heb gehad.
Die cyste gaan ze straks uitboren, dan de resterende wortelpunten van onderen afvlakken, het gat weer vullen en dan alles weer dicht maken.
En er wordt een fibroom verwijderd…
pi_206693692
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2022 07:30 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dat is ook niet zo vreemd na iets met zo'n impact én je intense betrokkenheid.
Het zal nog wel vaker oppoppen, het moet slijten…
Ja en dat mag ook. Er komt straks "de eerste keer" van alles bijvoorbeeld. Gisteren reed ik voor het eerst langs haar huis sinds vorige week.

En mijn vader die zich gisteren voor het eerst echt realiseerde dat hij zijn moeder niet meer de dingen kan vertellen. "Daar had ik mijn moeder voor". Nou dan kun je me ook wegdragen hoor. :'(
pi_206693695
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2022 07:34 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Kaakchirurg, heb een cyste (gat) in mijn kaak van 2 cm onder de plek waar een kroon zit en waarvoor ik destijds een wortelkanaalbehandeling heb gehad. Kennelijk is dat ontstoken geweest, hoewel ik er geen last van heb gehad.
Die cyste gaan ze straks uitboren, dan de resterende wortelpunten van onderen afvlakken, het gat weer vullen en dan alles weer dicht maken.
En er wordt een fibroom verwijderd…
Brrr. Ja, ik snap dat je daar tegenop ziet. :{
Sterkte vandaag.
  woensdag 16 november 2022 @ 07:42:44 #12
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206693733
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2022 07:36 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja en dat mag ook. Er komt straks "de eerste keer" van alles bijvoorbeeld. Gisteren reed ik voor het eerst langs haar huis sinds vorige week.

En mijn vader die zich gisteren voor het eerst echt realiseerde dat hij zijn moeder niet meer de dingen kan vertellen. "Daar had ik mijn moeder voor". Nou dan kun je me ook wegdragen hoor. :'(
Dat laatste is zo herkenbaar.
Mijn moeder is op jonge leeftijd overleden, inmiddels al weer 26 jaar geleden en ik zou nog steeds graag zaken met haar willen bespreken.

Het huis van mijn ouders hebben we na het overlijden van mijn vader aan vrienden verkocht.
Ik kan daar nu niet meer naar binnen gaan, het verstikt me zelfs als ik daar in de buurt ben…
pi_206693737
Goedemorgen.

Goed gezegd @Lonaa :*

@MadMaster sterkte vandaag!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206693814
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2022 07:42 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dat laatste is zo herkenbaar.
Mijn moeder is op jonge leeftijd overleden, inmiddels al weer 26 jaar geleden en ik zou nog steeds graag zaken met haar willen bespreken.

Het huis van mijn ouders hebben we na het overlijden van mijn vader aan vrienden verkocht.
Ik kan daar nu niet meer naar binnen gaan, het verstikt me zelfs als ik daar in de buurt ben…
;(

Ik geloof ook dat je altijd kind blijft van je ouders zeg maar. Over 20 jaar heb je dat nog waarschijnlijk. Wel heftig hoor, op jonge leeftijd je moeder al verliezen. ;( :*
pi_206693817
Oe @MadMaster dat wordt een regelrecht kunststukje! :D Sterkte er mee! Goed verdoven die handel.

Vandaag de allerlaatste werkdag met de leuke lieve collega die weggaat ;(
pi_206693823
Mijn moedertje werd 90, is in 2011 overleden en ik zou haar nog steeds graag af en toe ff willen bellen met dingen.
Ze kon zo goed luisteren O+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 november 2022 @ 08:03:56 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206693850
Mogge :)

Lonaa :* Mooie tekst.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport woensdag 16 november 2022 @ 08:04:16 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206693854
Gisteren interessante docu gezien op het IDFA over Wat als je gewoon Geld geeft als ontwikkelingssamenwerking. Interessant met alle discussies rondom effectief altruïsme, basisinkomen, wie geef je wel geld en wie niet? Wat doet het met het dorp, maar ook het dorp verderop dat geen geld geeft. Allerlei ethische vragen rondom 'dit experiment'. Is Give Directly nu niet voor god aan het spelen?
Tig aspecten kwamen aan de orde.

[ Bericht 10% gewijzigd door borisz op 16-11-2022 08:50:49 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_206694168
Ik realiseer me dankzij jullie dat mijn ouders nu een jaar ouder zijn dan mijn grote oma toen ze overleed. Die was 75 en ik 13. Mijn vader dus ook ongeveer even oud als ik nu. Toen vond ik dat wel best zielig voor hem, maar ach, hij was toch al groot. Nu geloof ik niet dat ik al groot genoeg ben.

Al doe je er niks aan, kan me wel voorstellen dat de impact van jong je ouder(s) verliezen heel groot is.
@MadMaster, zou je eigenlijk wel weer eens bij die vrienden op bezoek willen of is het ergens ook een herinneringsiets, wat je soort van vasthoudt?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206694319
@Lonaa wat een prachtige woorden heb je gesproken. Ik zit ook met tranen in mijn ogen. Fijn dat het een mooi afscheid was :*.

@MadMaster sterkte vandaag, klinkt wel als een heftige ingreep!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister las ik het (kinder)boek 'Films die nergens draaien' uit. Prachtig O+. Ik hield het niet droog :'(. Absoluut een aanrader maar ik zou het niet gaan lezen als je net een dierbare bent verloren.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_206695111
@MadMaster, sterkte vandaag. Hopelijk is het in je hoofd allemaal veel groter dan in de werkelijkheid.

@Candaasje, fijn van de complimenten en mogelijk meer geld. Hoe verliep het gesprek betreft het gekke rooster?
Spoilers!
  woensdag 16 november 2022 @ 11:10:07 #22
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206695270
OK…
Mijn hele mond is verdoofd en daar is het bij gebleven.
Ondanks de verdoving voelde ik alles nog en dus is de behandeling afgebroken.
Over enkele maanden volgt er een nieuwe poging onder gehele narcose… -O-
pi_206695315
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2022 11:10 schreef MadMaster het volgende:
OK…
Oef, dat klinkt niet fijn. En nu weer er tegenop moeten zien
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 16 november 2022 @ 11:14:04 #24
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206695321
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2022 08:56 schreef Vanyel het volgende:

Al doe je er niks aan, kan me wel voorstellen dat de impact van jong je ouder(s) verliezen heel groot is.
@:MadMaster, zou je eigenlijk wel weer eens bij die vrienden op bezoek willen of is het ergens ook een herinneringsiets, wat je soort van vasthoudt?
Mijn vader is een aantal jaren na het overlijden van mijn moeder ook overleden en heeft de laatste weken in dat huis ziek op bed gelegen, waarna hij uiteindelijk thuis is overleden d.m.v. euthanasie.
Daar waren we bij aanwezig en die beelden vergeet ik nooit meer.
Ik ben nog 2 keer bij die vrienden in dat huis geweest, maar dan zie ik denkbeeldig mijn moeder in haar stoel zitten en vader boven stervende op bed.
We spreken voortaan wel bij ons af of ergens in een horeca gelegenheid…
pi_206695326
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2022 11:10 schreef MadMaster het volgende:
OK…
Shit zeg. Heb je er normaalgesproken last van?
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')