Als je het bakje en de kwast schoonmaakt welquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:27 schreef Flow3r het volgende:
Esther heeft wel gelijk, zij wil haar haren verven, niet blonderen, kan dus niet met hetzelfde bakje en kwast
Die moet gewoon de tondeuse pakken, probleem opgelost. Zeveraar dat het is.quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:27 schreef Flow3r het volgende:
Esther heeft wel gelijk, zij wil haar haren verven, niet blonderen, kan dus niet met hetzelfde bakje en kwast
ja zij is eigenlijk de enige die daar nog steeds aan het werk isquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:28 schreef HappyCharly het volgende:
Wat leuk dat Wendy haar werk als kapster zo leuk vindt
ook van een champignonquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:28 schreef Kakadylo het volgende:
Esther heeft iets weg van een bazin van een kostschool
das niet liefquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:29 schreef lojanda het volgende:
Moraima ligt al weer te blaffen.. het is net Pieterburen, ze is al op haar buik aangespoeld
quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ook van een champignon
nee, das niet lief van mij
Dan is er helemaal niets aan de hand.quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het bakje en de kwast schoonmaakt wel
Maar die winnen wel meestal standvastigquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ook van een champignon
Nee dat is een belediging voor champignonsquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ook van een champignon
Quote ook maar even aangepast, vind de wijziging nog leukerquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
al gewijzigd, was niet lief.
Ze irriteert me gewoon mateloos
Vrouwelijke versie van deze:quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:28 schreef Kakadylo het volgende:
Esther heeft iets weg van een bazin van een kostschool
quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vrouwelijke versie van deze:
Het staat haar wel beter.quote:
Soort van krentenbaard XXLquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:44 schreef Charmian het volgende:
en toen was isaac allergisch en loopt hij morgen met de builenpest op zijn gezicht
Baard laten groeien, zie je er niets meer vanquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:44 schreef Charmian het volgende:
en toen was isaac allergisch en loopt hij morgen met de builenpest op zijn gezicht
OMG.. zou best leuk kunnen staan maar denk dat er ook een grote kans is dat het zo meteen weer wordt afgeschorenquote:
of groenquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het niet geel wordt
Voor hem bedoel je? Voor ons welquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
FTFYquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:46 schreef Loveable het volgende:
[..]
En laat op de avond zijn wine and whine -uurtje?quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:47 schreef JDB94 het volgende:
Jeff weer aan z'n welverdiende bier & bash uurtje
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
En laat op de avond zijn wine and whine -uurtje?
Zou ik ook doenquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Denk dat hij er misschien wel om kan lachen
Soms haat ik hem, maar moet meestal wel om hem lachen, hij zet de boel wel op scherp daar, TOP speler ....quote:
Haten moet je sowieso niet doen, zonde van je tijdquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Soms haat ik hem, maar moet meestal wel om hem lachen, hij zet de boel wel op scherp daar, TOP speler ....
Zij had een verliefde blik gekoppeld aan tegelijk afkeurend vanwege die baardquote:
Je hebt gelijk, het was figuurlijk bedoeld, ik erger me soms aan hem ....quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:53 schreef D. het volgende:
Haten moet je sowieso niet doen, zonde van je tijd
Nee joh gewoon waterquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:56 schreef lojanda het volgende:
Heeft Jasper inmiddels zijn fles al met wodka gevuld?
quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee joh gewoon water
Totdat je gaat ruiken inderdaad
Mirthe komt iedere dag weer uit een ei gekropen dus logisch welquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:57 schreef HappyCharly het volgende:
Mirthe laat een bobbel op haar hoofd zien aan Wendy.
Wendy: aww heb je je hoofd gestoten?
Mirthe: neehoor
10 tellen later
Mirthe: of heb ik wel mijn hoofd gestoten?
Is al gevuld hoorquote:
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:59 schreef chufi het volgende:
Ze willen allemaal Isaac uit elkaar trekken
quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:57 schreef HappyCharly het volgende:
Mirthe laat een bobbel op haar hoofd zien aan Wendy.
Wendy: aww heb je je hoofd gestoten?
Mirthe: neehoor
10 tellen later
Mirthe: of heb ik wel mijn hoofd gestoten?
pure smetvrees idd.quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:59 schreef Charmian het volgende:
mirthe zit meeéters uit te knijpen bij isaac
Dat niemand op haar hand wasquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:01 schreef Sestra666 het volgende:
heb ik nog wat gemist? hebben ze veel geld gewonnen met ballen gooien?
En wat was t oude nieuws van esther?
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen.
Character trumps body.
Met echt hete wax.... paar weken geleden BB Argentiniequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:59 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe is overal vies van, ruikt overal aan, rook net ook aan die waxstrip, maar nu gaat ze een meeeter uitknijpen bij Isaac, daar ben ik dan weer vies van, bah
Ze hoopt wellicht op kaassmaak?quote:
oh geen geld dus, thnxquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:03 schreef Sociologica het volgende:
Hey evening
Saaie opdracht vanmiddag, wel nice dat ze nu niet anders kunnen dan de vitamines kiezen. Dat was natuurlijk nooit gekozen als ze een alternatief hadden.
Vind dit wel een leuke actie van Isaac (mits niet gescript)
Ohquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tegen die lucht . Is nogal een heftig goedje
Nee prijzen opdracht. Gooien met stuit in tonnen voor 0/10/25/50. Totaal dacht ik 260 punten, konden alleen vitamine pakket kiezen met dit resultaat en niet de alternatieven een high tea of sushiquote:
Neequote:Op dinsdag 15 november 2022 18:05 schreef engine het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik keek al niet omdat ik dacht dat ze zijn neus gingen waxen of iets
Ging het net ook over. Dat het stiekeme drinken slim moest gebeuren.quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:05 schreef pingu66 het volgende:
Jappie doet het slim wodka ruik een ander niet als je dat op hebt. Bier en wijn wel
ja het bonte was dat ze vond dat het niet haar probleem wasquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:04 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja weet verder ook wat t fijne was
Dat zou je niet willen zien?quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:05 schreef engine het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik keek al niet omdat ik dacht dat ze zijn neus gingen waxen of iets
Ja, alsof Kim zei :kijk dan naar mijn tietjesquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:04 schreef mnesymne het volgende:
Samen douchen, even over het muurtje kijken
Ach heb al eens gezegd dat ie wel zijn mond moet houden.quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Echt ja? Oke..
Character trumps body for me
UTO vibesquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ging het net ook over. Dat het stiekeme drinken slim moest gebeuren.
Ik geloof dat iedereen haar steeds voor wasquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja het bonte was dat ze vond dat het niet haar probleem was
quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:06 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik geloof dat iedereen haar steeds voor was
Brr nee.. maar dat hele waxen kan ik sowieso niet echt naar kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelopdracht - 15 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
okequote:Op dinsdag 15 november 2022 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
die kleurstof gaat stinken .. zo ruikt ie minder
Nopequote:Op dinsdag 15 november 2022 18:11 schreef pingu66 het volgende:
Hoezo hebben Jappie en Jeff het over 3 verschillende Jumbo's. Wat je online besteld komt toch niet uit de plaatselijke winkel maar uit een Jumbo distributiecentrum?
Ik weet hetquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:13 schreef Adat231 het volgende:
[..]
waarom kijken haar huisdieren alrijd zo down
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Babs haar nieuwe huisdierquote:
Omdat ze er liever een ander baasje hebben.Maar bij gebrek aan beter...quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:13 schreef Adat231 het volgende:
[..]
waarom kijken haar huisdieren alrijd zo down
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:24 schreef Li0nHeart het volgende:
And now for something completely different..De eerste mod is al bekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:24 schreef Li0nHeart het volgende:
And now for something completely different..Nee dankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt wat voor jou
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Kim Dquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:27 schreef engine het volgende:
GJ zoekt weer wat meer verbinding met de rest van de groep. Eindelijk.
Geen idee. Ik zag hem eerder bij Wendy en Babette. Nu met Kim.quote:
Vreemd wezenquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:32 schreef Charmian het volgende:
Wendy reageert geïrriteerd (terecht) naar mirthe dat ze naar jeff moet gaan voor een trui
Ze breit er maar eenquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:32 schreef Charmian het volgende:
Wendy reageert geïrriteerd (terecht) naar mirthe dat ze naar jeff moet gaan voor een trui
Voor de blondeerquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:43 schreef Flow3r het volgende:
Isaac heeft nog steeds die proppen in zijn neus![]()
Dat kán toch geen wax zijn..? ......Toch?
Tegen de geur schijnbaarquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:43 schreef Flow3r het volgende:
Isaac heeft nog steeds die proppen in zijn neus![]()
Dat kán toch geen wax zijn..? ......Toch?
Dat zijn toch bijna de eerste kledingstukken die je meeneemtquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:41 schreef greysbones het volgende:
Mirthe heeft bijna geen truien
Babbel ook niet
Whyyyyy
Enerzijds heeft ie gelijk anderzijds is ie wel degelijk verslaafdquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:40 schreef puzziepie het volgende:
Jeff weer zeiken , hij kan makkelijk zonder drank , zonder roken, kom maar bij Jeff alles kan.
Hij heeft de stabiele basis gelegd en nu willen mensen shoppen , mensen willen meer meer meer
Dat lijkt me sterk want heeft er zelf patent opquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
Jeff weer zijn riedeltje
Misschien is hij ietwat allergisch voor gezeur
Zo echt welquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk want heeft er zelf patent op
Het is echt oranje gewordenquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:48 schreef puzziepie het volgende:
Mag nog wel een keer of twee![]()
[ afbeelding ]
Yeahquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nog twee keer en dan wordt het wat feller oranje
Dat was zijn reactie op de vraag van Mirthe of ze een trui mocht kopenquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:40 schreef puzziepie het volgende:
Jeff weer zeiken , hij kan makkelijk zonder drank , zonder roken, kom maar bij Jeff alles kan.
Hij heeft de stabiele basis gelegd en nu willen mensen shoppen , mensen willen meer meer meer
Dat heb ik niet gezien, jammer genoegquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:51 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat was zijn reactie op de vraag van Mirthe of ze een trui mocht kopen
Was volgens mij ook niet te zien, nadat Jeff was uitgeraasd vroeg Wendy aan Myrthe of zij soms wat aan hem had gevraagd en toen vertelde ze over de truiquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien, jammer genoeg
Nog een paar keer , kan prima bij hem vind ikquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. bij Isaac staat het ook wel verschrikkelijk
Zilvershampoo zodat het geel eruit gaat dan vind ik het toch wel iets hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. bij Isaac staat het ook wel verschrikkelijk
[ afbeelding ]
Hij moet het nog een paar blonderen , en dan een mooie oranje bekquote:
Ziet er smakelijk uitquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:01 schreef engine het volgende:
Ik hoor veel complimentjes over het eten vandaag
Wat hadden ze als lunch dan?quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:04 schreef Deisyy het volgende:
Om 3 uur geluncht en nu alweer zo'n vol bord met eten
Weet ik niet, maar dat moest wachten tot na de opdracht, of is dit nog de lunch?quote:
Ah, nee dit is het avond eten..quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar dat moest wachten tot na de opdracht, of is dit nog de lunch?
Ah ok, beetje gekke lunch wel.. wat is er mis met een boterhamquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:07 schreef Flow3r het volgende:
[..]
3 blaadjes sla met een pitabroodje en een sausje
geen idee wat dat was, maar zo te zien zijn ze uitgehongerdquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:08 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah ok, beetje gekke lunch wel.. wat is er mis met een boterham
quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:06 schreef puzziepie het volgende:
Isaac over Mirthe lullen
[ afbeelding ]
brood en pommes?quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:04 schreef chufi het volgende:
GEen wonder dat het snel met die mayo gaat ....
Ik hoorde net iemand zich hardop afvragen waarom zij altijd buiten eten.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:10 schreef Was-beer het volgende:
Jeffrey en KimD weer apart eten buiten. Toen Martin dat deed als manager had iedereen commentaar
5, waarvan hij er 3 maar 1 keer per jaar ziet.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:11 schreef engine het volgende:
Vraag me af of Jeff zelf wel vrienden heeft. Volgens mij niet of heel weinig.
Ah gemist, dus het valt ze wel opquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde net iemand zich hardop afvragen waarom zij altijd buiten eten.
Is niet aardig om Ima zo te noemen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:10 schreef engine het volgende:
Over wie is dat kutjong nou weer aan het zeiken?
Ah Mirthe dus.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff heeft een van z'n eigen 2 nagelknippers aan (ik denk Mirthe) iemand gegeven. Ze zei niet eens dank je wel.
Jeff : En begint dan al over shoppen.
KimD : Ik weet niet wat ze heeft.
Jeff : Een ziekte in haar hoofd.
..
Jeff : Als die nog eens belt, neem ik niet eens op.
KimD : Haar krijgen we er niet zomaar uit.
Jeff : Daarom stond ze bij mij ook op nummer 2
Verbaasd mij niks. Met wat vrienden had iemand hem allang een keer terug gefloten.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
5, waarvan hij er 3 maar 1 keer per jaar ziet.
Quality over quantity wat mij betreft.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
Verbaasd mij niks. Met wat vrienden had iemand hem allang een keer terug gefloten.
Hij zakt bij mij ook steeds verder naar beneden terwijl het eerst mijn favoriet was. Ik ben benieuwd hoe hij zich straks gaat gedragen als hij geen manager meer is.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ah Mirthe dus.
Ben Jeff inmiddels kotsbeu. Krijgt hier nog complimenten ook dat hij zo'n show maakt....deze show hoef ik niet meer.
Ik ben het in alles wat je zegt eens . Alles van hem wordt goedgepraat , ziekelijk bijnaquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ah Mirthe dus.
Ben Jeff inmiddels kotsbeu. Krijgt hier nog complimenten ook dat hij zo'n show maakt....deze show hoef ik niet meer.
Je hoeft naar gedrag niet goed te praten, want dat is wat men doet .quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Het wordt heel saai zonder types als Jeff ... en we moeten nog 9,5 maand.
Oh .. ik niet .. ik geef de feiten weer. Maar ik wil hem er nog niet uit.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hoeft naar gedrag niet goed te praten, want dat is wat men doet .
Dat is het punt niet, het punt is zijn gedragquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Oh .. ik niet .. ik geef de feiten weer. Maar ik wil hem er nog niet uit.
bovenzlip?quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:15 schreef Charmian het volgende:
Is Babette haar bovenlip nu geslonken, of zie ik het verkeerd?
Ik zie hier bijna nooit iemand zijn gedrag goed praten. Kom hier op hele verschillende tijdstippen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je hoeft naar gedrag niet goed te praten, want dat is wat men doet .
Grappig , ik wel en ik kom ook op verschillende tijdstippenquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:24 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik zie hier bijna nooit iemand zijn gedrag goed praten. Kom hier op hele verschillende tijdstippen.
Lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat smeren ze nu op dat broodje?
Net? Of een uur geleden bedoel je?quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:27 schreef juul. het volgende:
Myrthe vroeg Jeff of ze mocht shoppen voor een trui en een winterjas
Alweer?quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:27 schreef juul. het volgende:
Een uur geleden, Jef vertelde nu het complete verhaalquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net? Of een uur geleden bedoel je?
Gemistquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:30 schreef juul. het volgende:
[..]
Een uur geleden, Jef vertelde nu het complete verhaal
quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Net? Of een uur geleden bedoel je?
Vandaag ergens een keer maar Jeff is er non stop over aan het zeiken die jankbal.quote:
Uit winnaars pot ?quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:27 schreef juul. het volgende:
Dat doet hij vaker, Jeff lijkt Zoe welquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Vandaag ergens een keer maar Jeff is er non stop over aan het zeiken die jankbal.
Ik probeer hem zoveel mogelijk te mijden op de streamsquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Vandaag ergens een keer maar Jeff is er non stop over aan het zeiken die jankbal.
Mirthe op voor manager want dat gaat een feest wordenquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:27 schreef juul. het volgende:
Bijna niet aan te ontkomen. Hij is altijd en overal bijnaquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik probeer hem zoveel mogelijk te mijden op de streams![]()
Nare vent
Mjaquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna niet aan te ontkomen. Hij is altijd en overal bijna
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mirthe moet manager worden want dat gaat een feest worden
Hij komt wel veel in beeld nu, sowieso wel een paar die veel in beeld komen andere maar een paar keerquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna niet aan te ontkomen. Hij is altijd en overal bijna
Ja dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:35 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hij komt wel veel in beeld nu, sowieso wel een paar die veel in beeld komen andere maar een paar keer
Ach dat komt ook wel goed met een beetje hulp. In Maddy's maand is er ook niemand overleden.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan en het dan laten gebeuren
Echt niet. Hij zit in het kantoor op stream 2quote:
Op mijn stream 2 niet, daar is slaapkamer 3, misschien lopen je streams achter.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt niet. Hij zit in het kantoor op stream 2
Zojuist zat ie op het aanrecht op stream 1quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt niet. Hij zit in het kantoor op stream 2
O. Dat. Hoorde ik gisteren ook al dat ze achter lopen mooi kunt dusquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op mijn stream 2 niet, daar is slaapkamer 3, misschien lopen je streams achter.
Rotjong is het ook nu zit die nergens meer. Althans niet op de streams.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zojuist zat ie op het aanrecht op stream 1![]()
Niet helemaal waar want nu liep hij weer langs op stream 2quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rotjong is het ook nu zit die nergens meer. Althans niet op de streams.
Zij lopen sowieso achter, maar soms lopen de streams van de users niet synchroom en moet je even verversenquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O. Dat. Hoorde ik gisteren ook al dat ze achter lopen mooi kunt dus
Volgens mij was er ook marshmallows en gluhwein geregeld voor vanavond.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:43 schreef Loveable het volgende:
Ze gaan volgens mij gezellig buiten zitten, haardje/vuurtje aan
Marshmallowsquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook marshmallows en gluhwein geregeld voor vanavond.
En bier en wodka....het is FEEST voor jeff en zijn tijdelijke vriendenquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook marshmallows en gluhwein geregeld voor vanavond.
V2 gaat op pauze als het niet op de voorgrond is. Heel erg vervelend.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij lopen sowieso achter, maar soms lopen de streams van de users niet synchroom en moet je even verversen
Maar ik heb het ook als ik de stream ga lopen en kom een kwartier later terug en dan loopt het niet gelijk meer meestal.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:45 schreef Hoempah het volgende:
[..]
V2 gaat op pauze als het niet op de voorgrond is. Heel erg vervelend.
Durf jij het te vragen aan de manager?quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:46 schreef Loveable het volgende:
Die afwasborstel mogen ze ook wel eens vervangen
Bedoel je Mattinquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:46 schreef Loveable het volgende:
Die afwasborstel mogen ze ook wel eens vervangen
Klopt, als ik bijv achter de laptop weg ga en ik kom na een uur weer lopen de streams achterquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:45 schreef Hoempah het volgende:
[..]
V2 gaat op pauze als het niet op de voorgrond is. Heel erg vervelend.
Zometeen gooien we Leila zelf in de handelquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:43 schreef puzziepie het volgende:
Leila valt over het woordje 'handel' toen Isaac dat over haar kleding zei (mooie handel)
ik voel dr niks vanquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:47 schreef Kakadylo het volgende:
Ben jullie allemaal aan het fucken joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |