Als je het bakje en de kwast schoonmaakt welquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:27 schreef Flow3r het volgende:
Esther heeft wel gelijk, zij wil haar haren verven, niet blonderen, kan dus niet met hetzelfde bakje en kwast
Die moet gewoon de tondeuse pakken, probleem opgelost. Zeveraar dat het is.quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:27 schreef Flow3r het volgende:
Esther heeft wel gelijk, zij wil haar haren verven, niet blonderen, kan dus niet met hetzelfde bakje en kwast
ja zij is eigenlijk de enige die daar nog steeds aan het werk isquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:28 schreef HappyCharly het volgende:
Wat leuk dat Wendy haar werk als kapster zo leuk vindt
ook van een champignonquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:28 schreef Kakadylo het volgende:
Esther heeft iets weg van een bazin van een kostschool
das niet liefquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:29 schreef lojanda het volgende:
Moraima ligt al weer te blaffen.. het is net Pieterburen, ze is al op haar buik aangespoeld
quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ook van een champignon
nee, das niet lief van mij
Dan is er helemaal niets aan de hand.quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het bakje en de kwast schoonmaakt wel
Maar die winnen wel meestal standvastigquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ook van een champignon
Nee dat is een belediging voor champignonsquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ook van een champignon
Quote ook maar even aangepast, vind de wijziging nog leukerquote:Op dinsdag 15 november 2022 17:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
al gewijzigd, was niet lief.
Ze irriteert me gewoon mateloos
Vrouwelijke versie van deze:quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:28 schreef Kakadylo het volgende:
Esther heeft iets weg van een bazin van een kostschool
quote:Op dinsdag 15 november 2022 17:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vrouwelijke versie van deze:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |