abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 13:20:28 #76
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_206854332
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 13:10 schreef Limone het volgende:

Vonden jullie dat stukje van Ranomi over de rode wijn uit de kelder ook niet heel erg cryptisch?
Haha ja daar moet toch iets ingezeten hebben :D _O- Wel benieuwd welke boodschap je zo cryptisch over wilt brengen :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_206854857
quote:
Gister pas de aflevering gezien en ik ben blij dat die nepo baby eruit is! *O*

Dapper van Niels dat hij ondanks zijn vader toch heeft meegedaan. Hij zou het heus niet pas na een maand te horen hebben gekregen als zijn vader was gestorven, maar ik zou heel onrustig zijn geworden zo zonder communicatiemiddelen als mijn vader op sterven lag.
Niels? Je bedoeld Niek neem ik aan?

En inderdaad, als er iets serieus gebeurd bij het thuisfront krijgen de kandidaten dit te horen. Volgens mij is er ook wel eens iemand om die reden naar huis gegaan, maar de naam/seizoen schieten mij zo niet te binnen.

quote:
Vonden jullie dat stukje van Ranomi over de rode wijn uit de kelder ook niet heel erg cryptisch?
Heb ik Ranomi gemist op het eiland of komt ze vanavond aan?
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 14:29:57 #78
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_206855025
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 14:18 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Heb ik Ranomi gemist op het eiland of komt ze vanavond aan?
De vrouw van Ferry in de videoboodschap
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_206855207
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 14:29 schreef Meke het volgende:

[..]
De vrouw van Ferry in de videoboodschap
Oh op die manier, dat heb ik niet opgeslagen als boeiend eerlijk gezegd.

Ranomi doet mee aan WIDM, vandaar mijn verwarring.
pi_206859919
Heerlijk die vete tussen Thijs en Vincent
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_206860087
Leuk dilemma eten of meedoen immuniteistproef
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_206860166
quote:
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 13:20 schreef Meke het volgende:

[..]
Haha ja daar moet toch iets ingezeten hebben :D _O- Wel benieuwd welke boodschap je zo cryptisch over wilt brengen :P
Omg, zou ze hebben gehint dat zij de mol is? Of juist niet? :o Aannemende dat hij al weg was voordat zij terugkwam van WIDM. 😲
Hotapnyc
pi_206860193
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 20:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Leuk dilemma eten of meedoen immuniteistproef
Inderdaad! Lastige keuze wel. Als je al weet dat je toch gene eerste wordt, kan je net zo goed niet spelen en je krachten sparen.

Edit: ik had niet beseft dat je ook de zwarte stem ontloopt door niet te spelen! En wat droog van Ferry om April niet mee te nemen en haar wel eerst nog te benoemen. Ondankbaar is hij.

[ Bericht 14% gewijzigd door Cirilico op 28-11-2022 21:15:14 ]
Hotapnyc
pi_206860732
Die Dzifa heeft het wel echt helemaal weggegeven zeg…door die proef niet te spelen. Echt zooo dom, en nu huilt ze van spijt en terecht. Want die gaat er nu natuurlijk helemaal makkelijk uit. Wel sneu om nu achteraf die spijt zo erg in beeld bij haar te zien. De groep was al veel te hecht en duidelijk op haar te gaan stemmen om daar nog verandering in te brengen door een soort offer te brengen niet te spelen.
Al was het wel eerlijk vanuit de groep geweest om het haar te zeggen voor ze die keuze maakte niet te spelen, dan had ze tenminste nog een eerlijke kans gehad op immuniteit, nu vreten de andere kampleden haar eten op nadat ze haar weggestuurd hebben…pijnlijk om haar langzame ondergang (huilende en al) zo in beeld te zien wel.
pi_206860819
Haha die kleine kinderen op afvallerseiland samen…Vincent laat zich nu wel erg kennen zeg. Thijs vond ik de hele Expeditie echt een draak maar zowaar wint die weer mijn sympathie na dit enorm kinderachtige geklooi van Vincent.
pi_206860947
Tsja, Thijs, je moet toch echt zelf robinsonnen. Je kan niet de Robinson eruit stemmen en dan alsnog verwachten dat hij al 't Robinsonwerk voor je doet. Want kennelijk had je zijn expertise niet nodig.
Hotapnyc
pi_206861032
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 21:21 schreef Eagles89 het volgende:
Die Dzifa heeft het wel echt helemaal weggegeven zeg…door die proef niet te spelen. Echt zooo dom, en nu huilt ze van spijt en terecht. Want die gaat er nu natuurlijk helemaal makkelijk uit. Wel sneu om nu achteraf die spijt zo erg in beeld bij haar te zien. De groep was al veel te hecht en duidelijk op haar te gaan stemmen om daar nog verandering in te brengen door een soort offer te brengen niet te spelen.
Al was het wel eerlijk vanuit de groep geweest om het haar te zeggen voor ze die keuze maakte niet te spelen, dan had ze tenminste nog een eerlijke kans gehad op immuniteit, nu vreten de andere kampleden haar eten op nadat ze haar weggestuurd hebben…pijnlijk om haar langzame ondergang (huilende en al) zo in beeld te zien wel.
Tsja zij was toch echt zelf de tweede man in al die coups en achterbaksheid.
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 21:25 schreef Eagles89 het volgende:
Haha die kleine kinderen op afvallerseiland samen…Vincent laat zich nu wel erg kennen zeg. Thijs vond ik de hele Expeditie echt een draak maar zowaar wint die weer mijn sympathie na dit enorm kinderachtige geklooi van Vincent.
Vincent is juist heel tactisch bezig en terecht! Alles hangt hiervan af. Elk voordeeltje telt.

Edit: yesssss, Thijs eruit, Vincent erin! Spannend zeg.
Hotapnyc
pi_206861104
Doei Thijs :W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_206861539
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 21:25 schreef Eagles89 het volgende:
Mooi dat Thijs eruit is
pi_206862149
Ik vind Vincent juist geweldig. Zo zou ik er ook instaan. Verder maar een tamme aflevering eerlijk gezegd.
pi_206862749
Ik vind dat Rick er erg slecht uitziet elke keer. Alsof hij bezopen is ofzo. Perpetueel bezweet net als zijn vader.
pi_206862779
Waardeloze aflevering wederom met een misselijkmakende Vincent, wat een vreselijke pathetische aansteller is dat, jesus christ! Maar goed, eigen schuld van zijn kamp. Die hadden ze al veel eerder moeten nomineren, al voor de samensmelting al. Je kon van mijlen ver zien aankomen dat die het ver zou gaan schoppen. Hopelijk laat Dzifa hem volgende week om zijn moeder roepen! Die had er vanavond ook niet uit gemogen, wat een stelletje schijnheilige hypocrieten met die zelfbenoemde 'weerman' voorop...en Harry...
Allemaal cabaretteketet!
pi_206863366
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 november 2022 00:16 schreef HyperViper het volgende:
Ik vind dat Rick er erg slecht uitziet elke keer. Alsof hij bezopen is ofzo. Perpetueel bezweet net als zijn vader.
Eens, viel mij ook al op. Het is er best warm ongetwijfeld maar die kandidaten hebben allemaal truien en vesten aan savonds dus het zal ook weer niet tropisch warm zijn daar savonds/snachts. Maar hij zit nu ook in een afkickkliniek in Zuid Afrika dus dat verklaart al een hoop…
pi_206863379
Volgend seizoen dus weer een nieuwe presentator. :')
  dinsdag 29 november 2022 @ 08:48:13 #95
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_206863535
Vincent heeft gelijk die Tijs heeft hem eruit gemieterd laat het hem dan lekker zelf uitzoeken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_206863645
Die act van Vincent op dat afvallerseiland is nu al bloedirritant en gaat volgende week dus vrolijk verder. Ik snap dat je je genaaid voelt maar in mijn ogen zou je er ook overheen kunnen stappen als je eenmaal op dat eiland zit, of iets minder bizar doortrekken zoals je nu doet.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_206863674
Genoten van Vincent, hij heeft Thijs keihard teruggepakt voor zijn rattenstreek. Vond het nog erg netjes dat hij wel advies gaf om de rotte kokosnoot niet te eten, maar het laat zien hoe eigenwijs Thijs is door het toch te doen.

Als straks Dzifa komt leek het er in het voorstukje op dat hij weer zo afstandelijk deed, hoop dat dat slechts een momentopname was. Want tegen haar moet hij gewoon normaal doen wat mij betreft.
pi_206864081
Ze hadden Dennis moeten wegstemmen. Dzifa kan je makkelijk pakken in een finale.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206864162
Brandsteder was zeker aan het genieten van Thijs zijn fysieke problemen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206864750
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 09:07 schreef TheVulture het volgende:
Die act van Vincent op dat afvallerseiland is nu al bloedirritant en gaat volgende week dus vrolijk verder. Ik snap dat je je genaaid voelt maar in mijn ogen zou je er ook overheen kunnen stappen als je eenmaal op dat eiland zit, of iets minder bizar doortrekken zoals je nu doet.
Niet mee eens. Ik kan mij goed vinden in het spel dat hij speelt. Hij zit eindelijk op een eiland waar hij geen rekening hoeft te houden met bondjes, gekonkel en of hij wel of niet goed in de groep ligt. Het doet er niet meer toe en het kan hem ook in de toekomst niet aangerekend worden. Om te winnen moet je soms over lijken gaan (niet letterlijk) en hoe zwakker je tegenstander is, hoe beter.

Nu heb je op afvallerseiland gek genoeg een heel groot voordeel ten opzichte van de rest. Je hebt veel meer rust in zowel het hoofd (want geen gekonkel) als lijf (simpele proeven) en ook nog eens relatief veel te eten omdat je het niet hoeft te delen. Een luxe die ze op het normale eiland niet hebben.
En dan kan je ook nog eens het spel spelen zoals je wil en je tegenstander zowel fysiek en mentaal uitputten zonder enig risico op problemen. Omdat er maar 1 iemand overblijft kan de afvaller nooit aan het andere kamp vertellen wat je gedaan hebt.

Perfecte situatie en ik zou het precies hetzelfde spelen denk ik. Al zou ik wel iets toegefelijker zijn met bijvoorbeeld het bouwen van een extra hutje of delen van vuur. Het gaat er tenslotte ook om dat je iets te doen hebt de hele dag, al lijkt Vincent dat geen donder uit te maken. Hij vermaakt zich met wat dansjes en kleine taakjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')