Haha ja daar moet toch iets ingezeten hebbenquote:Op maandag 28 november 2022 13:10 schreef Limone het volgende:
Vonden jullie dat stukje van Ranomi over de rode wijn uit de kelder ook niet heel erg cryptisch?
Niels? Je bedoeld Niek neem ik aan?quote:Op maandag 28 november 2022 13:10 schreef Limone het volgende:
Gister pas de aflevering gezien en ik ben blij dat die nepo baby eruit is!![]()
Dapper van Niels dat hij ondanks zijn vader toch heeft meegedaan. Hij zou het heus niet pas na een maand te horen hebben gekregen als zijn vader was gestorven, maar ik zou heel onrustig zijn geworden zo zonder communicatiemiddelen als mijn vader op sterven lag.
Heb ik Ranomi gemist op het eiland of komt ze vanavond aan?quote:Vonden jullie dat stukje van Ranomi over de rode wijn uit de kelder ook niet heel erg cryptisch?
De vrouw van Ferry in de videoboodschapquote:Op maandag 28 november 2022 14:18 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Heb ik Ranomi gemist op het eiland of komt ze vanavond aan?
Oh op die manier, dat heb ik niet opgeslagen als boeiend eerlijk gezegd.quote:Op maandag 28 november 2022 14:29 schreef Meke het volgende:
[..]
De vrouw van Ferry in de videoboodschap
quote:Op maandag 28 november 2022 13:10 schreef Limone het volgende:
Vonden jullie dat stukje van Ranomi over de rode wijn uit de kelder ook niet heel erg cryptisch?
Omg, zou ze hebben gehint dat zij de mol is? Of juist niet?quote:Op maandag 28 november 2022 13:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja daar moet toch iets ingezeten hebben![]()
Wel benieuwd welke boodschap je zo cryptisch over wilt brengen
Inderdaad! Lastige keuze wel. Als je al weet dat je toch gene eerste wordt, kan je net zo goed niet spelen en je krachten sparen.quote:Op maandag 28 november 2022 20:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Leuk dilemma eten of meedoen immuniteistproef
Tsja zij was toch echt zelf de tweede man in al die coups en achterbaksheid.quote:Op maandag 28 november 2022 21:21 schreef Eagles89 het volgende:
Die Dzifa heeft het wel echt helemaal weggegeven zeg…door die proef niet te spelen. Echt zooo dom, en nu huilt ze van spijt en terecht. Want die gaat er nu natuurlijk helemaal makkelijk uit. Wel sneu om nu achteraf die spijt zo erg in beeld bij haar te zien. De groep was al veel te hecht en duidelijk op haar te gaan stemmen om daar nog verandering in te brengen door een soort offer te brengen niet te spelen.
Al was het wel eerlijk vanuit de groep geweest om het haar te zeggen voor ze die keuze maakte niet te spelen, dan had ze tenminste nog een eerlijke kans gehad op immuniteit, nu vreten de andere kampleden haar eten op nadat ze haar weggestuurd hebben…pijnlijk om haar langzame ondergang (huilende en al) zo in beeld te zien wel.
Vincent is juist heel tactisch bezig en terecht! Alles hangt hiervan af. Elk voordeeltje telt.quote:Op maandag 28 november 2022 21:25 schreef Eagles89 het volgende:
Haha die kleine kinderen op afvallerseiland samen…Vincent laat zich nu wel erg kennen zeg. Thijs vond ik de hele Expeditie echt een draak maar zowaar wint die weer mijn sympathie na dit enorm kinderachtige geklooi van Vincent.
Mooi dat Thijs eruit isquote:Op maandag 28 november 2022 21:25 schreef Eagles89 het volgende:
Haha die kleine kinderen op afvallerseiland samen…Vincent laat zich nu wel erg kennen zeg. Thijs vond ik de hele Expeditie echt een draak maar zowaar wint die weer mijn sympathie na dit enorm kinderachtige geklooi van Vincent.
Eens, viel mij ook al op. Het is er best warm ongetwijfeld maar die kandidaten hebben allemaal truien en vesten aan savonds dus het zal ook weer niet tropisch warm zijn daar savonds/snachts. Maar hij zit nu ook in een afkickkliniek in Zuid Afrika dus dat verklaart al een hoop…quote:Op dinsdag 29 november 2022 00:16 schreef HyperViper het volgende:
Ik vind dat Rick er erg slecht uitziet elke keer. Alsof hij bezopen is ofzo. Perpetueel bezweet net als zijn vader.
Niet mee eens. Ik kan mij goed vinden in het spel dat hij speelt. Hij zit eindelijk op een eiland waar hij geen rekening hoeft te houden met bondjes, gekonkel en of hij wel of niet goed in de groep ligt. Het doet er niet meer toe en het kan hem ook in de toekomst niet aangerekend worden. Om te winnen moet je soms over lijken gaan (niet letterlijk) en hoe zwakker je tegenstander is, hoe beter.quote:Op dinsdag 29 november 2022 09:07 schreef TheVulture het volgende:
Die act van Vincent op dat afvallerseiland is nu al bloedirritant en gaat volgende week dus vrolijk verder. Ik snap dat je je genaaid voelt maar in mijn ogen zou je er ook overheen kunnen stappen als je eenmaal op dat eiland zit, of iets minder bizar doortrekken zoals je nu doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |