Kap eens met kapen! @D. had de laatste.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:21 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
Zo kun je die regel feitelijk makkelijk omzeilen jaquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:20 schreef Seattle het volgende: Je kunt sowieso niet praten als je rookt
Jij had de laatste,D. ging door het slotje.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kap eens met kapen! @:D. had de laatste.
Zojuist pas gelezen maar volledig mee eens jaquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach .. KimD toch een beetje onzeker en praten met Esther over Jeff.
Esther : Je hoeft niet bezitterig te zijn, noch jaloers, want hij vindt je erg leuk, en dat kan ik gewoon zien'
Esther : En ik vind dat jullie ook leuk passen bij elkaar. Jullie zijn een match met elkaar en jullie zijn maatjes van elkaar. En ik vind deze partner een geschikte partner voor jou. Jullie dagen elkaar uit.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:19 schreef Ireth het volgende:
Ow God, knutselen met Esther. Ik ga aardappelen schillen!
Neinquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij had de laatste,D. ging door het slotje.
En door.quote:
Kijk maar eens goed, en sowieso niet kapen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij had de laatste,D. ging door het slotje.
Nee je wacht maar.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:27 schreef FreshFruit het volgende:
Heel verwarrend, en dan open ik gewoon.
Niets verwarrend aan als je geen laatste post hebt gewoon niet openen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:27 schreef FreshFruit het volgende:
Heel verwarrend, en dan open ik gewoon.
Of in DM.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |