Zo werkt dat somsquote:Op maandag 14 november 2022 19:51 schreef Deisyy het volgende:
Ze lopen richting binnen en Kim D. geeft Jeff een zoen
Voor sommige stellen is zo een heftige "discussie" voorspelquote:Op maandag 14 november 2022 19:51 schreef Deisyy het volgende:
Voor mij is ze gek, ze laat zich eerst behandelen als een stuk vuilquote:
Ze laat niet over zich heenlopen.quote:Op maandag 14 november 2022 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij is ze gek, ze laat zich eerst behandelen als een stuk vuil
quote:Op maandag 14 november 2022 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij is ze gek, ze laat zich eerst behandelen als een stuk vuil
Wat een issues heeft die gastquote:Op maandag 14 november 2022 19:54 schreef R0T29 het volgende:
Ik zou die psycholoog wel eens willen horen over Jeff...Er is echt wat goed mis met die jongen
de helft in de loods is rijp voor een psychquote:Op maandag 14 november 2022 19:54 schreef R0T29 het volgende:
Ik zou die psycholoog wel eens willen horen over Jeff...Er is echt wat goed mis met die jongen
Nou zitten er meer met issues hoor, want het programma had net zo goed "Kijkje in de kliniek" kunnen heten.quote:
yepquote:Op maandag 14 november 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
de helft in de loods is rijp voor een psych
1 jaar inside JVJLkliniekquote:Op maandag 14 november 2022 19:56 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nou zitten er meer met issues hoor, want het programma had net zo goed "Kijkje in de kliniek" kunnen heten.
Snap ik wel als je daar opgesloten zitquote:Op maandag 14 november 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
de helft in de loods is rijp voor een psych
quote:Op maandag 14 november 2022 19:58 schreef HappyCharly het volgende:
Ja zeg, ben ik even een leven aan het leiden, gebeurt er vanalles in de loods!
"Kijk via livestreams mee, hoe de patiënten middels verdienopdrachten hun behandeldoelen halen"quote:
mooiquote:Op maandag 14 november 2022 19:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Snap ik wel als je daar opgesloten zitover een paar maanden is het nog erger gok ik
quote:Op maandag 14 november 2022 19:58 schreef R0T29 het volgende:
[..]
"Kijk via livestreams mee, hoe de patiënten middels verdienopdrachten hun behandeldoelen halen"
Dit dus:quote:Op maandag 14 november 2022 19:51 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2022 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze kunnen heel goed switchen tussen heftige emoties. Vaker zulke stellen gezien, kunnen ook nog lang bij elkaar blijven ook. Bizar
is een therapie sessiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Loenatik 2.0quote:Op maandag 14 november 2022 19:56 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nou zitten er meer met issues hoor, want het programma had net zo goed "Kijkje in de kliniek" kunnen heten.
quote:Op maandag 14 november 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
is een therapie sessie
voor LeilaNou voor sommige wel een prima idee of even een zen moment..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
hij loopt er wel als the godfather nuquote:
Zou hequote:
ik zou het hem eens vragen zie hem elke ochtend zijn kids na school brengenquote:Op maandag 14 november 2022 19:54 schreef R0T29 het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2022 20:03 schreef Loveable het volgende:
Tijd om de streams maar uit te zetten
In al die wandelingen is het een exacte kopie qua loopgedrag en tekstenquote:Op maandag 14 november 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij loopt er wel als the godfather nu
aan de andere kant
je doet het toch nooit goed
maar dat denigrerende toontje mag wel -100
Precies, gaan we nu de halve avond Jeff krijgen die tegen elke figurant die het wil horen hetzelfde verhaal afsteekt?quote:Op maandag 14 november 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
ik wil niet weerwolven
of een boze jeff
laat hem een half uur tegen een bokszak aanslaan
wat wil je weten dan?quote:Op maandag 14 november 2022 20:03 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Zou he
[..]
ik zou het hem eens vragen zie hem elke ochtend zijn kids na school brengen
past hij toch goed bij zoequote:Op maandag 14 november 2022 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, gaan we nu de halve avond Jeff krijgen die tegen elke figurant die het wil horen hetzelfde verhaal afsteekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |