Ik word daar helemaal debiel van. Wat is Jeff onredelijk momenteel zeg.quote:Op maandag 14 november 2022 19:39 schreef R0T29 het volgende:
Probeer eens 1x niet je stem te verheffen en niet te schelden...
Ja maar zei mag het niet, hoop dat ie wel veranderd als ie manager af isquote:
Volgens mij heeft ze ooit gezegd dat zij meestal de dominante is in relatiesquote:Op maandag 14 november 2022 19:47 schreef Aggie46 het volgende:
Volgens mij, denk ik dus, is Kim D bazige mannen gewend.
Ze kunnen heel goed switchen tussen heftige emoties. Vaker zulke stellen gezien, kunnen ook nog lang bij elkaar blijven ook. Bizarquote:Op maandag 14 november 2022 19:47 schreef Aggie46 het volgende:
Jouw constatering is helemaal juistquote:Op maandag 14 november 2022 19:47 schreef Aggie46 het volgende:
Waren toen geen camera's bij maar ene God in het Oude Testament, was ook zo, schijntquote:Op maandag 14 november 2022 19:47 schreef Kakadylo het volgende:
Is er weleens zo'n figuur zoals Jeffrey geweest binnen al die reallifeshows?
Jawel, Huub ook voor de duvel niet bang en lekker arrogant ...quote:Op maandag 14 november 2022 19:47 schreef Kakadylo het volgende:
Is er weleens zo'n figuur zoals Jeffrey geweest binnen al die reallifeshows?
Heeft ook relaties gehad met vrouwen en dan was zij het alphamannetjequote:Op maandag 14 november 2022 19:48 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ooit gezegd dat zij meestal de dominante is in relaties
DGK is het enige programma dat ik gezien hebquote:Op maandag 14 november 2022 19:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, Huub ook voor de duvel niet bang en lekker arrogant ...
Huub kon je nog wel eens om lachen. Is met Jeff nog nooit gebeurtquote:Op maandag 14 november 2022 19:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, Huub ook voor de duvel niet bang en lekker arrogant ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |