Ja ik snap ook na het terugkijken van DGK's filmpje niet precies waar dat zand in z'n bilnaad ineens vandaan kwam.quote:Op maandag 14 november 2022 19:27 schreef engine het volgende:
Kim vind het gedrag van Jeff nu niet aantrekkelijk zegt ze.
Zou ook heel raar zijn als ze dat wel zou vinden maar ze zegt het tenminste wel direct tegen hem ook al doet ie er niks meequote:Op maandag 14 november 2022 19:27 schreef engine het volgende:
Kim vind het gedrag van Jeff nu niet aantrekkelijk zegt ze.
Dat hadden ze kunnen weten.quote:Op maandag 14 november 2022 19:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik niet, maar als zij weer in normale
leven zijn kreg je shitstorm
teilweise klopt dat , maar somige weten tot nuquote:Op maandag 14 november 2022 19:29 schreef Verida het volgende:
Dat hadden ze kunne
[..]
Dat hadden ze kunnen weten.
Het zijn vrouwen die opgegroeid zijn met social media, weten wat er op kan komen te staan.
En dat geldt natuurlijk ook voor de mannen die in de loods zitten.
Ze wisten allemaal waar ze aan begonnen
Zullen we het weer over de streams hebben mario.quote:Op maandag 14 november 2022 19:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
teilweise klopt dat , maar somige weten tot nu
nog niet, dat het 24 uren lopt , ik heb dat soms gehoord
Als je lang genoeg met camera's leeft, leer je ze negeren. Dan komen de ongelukjesquote:Op maandag 14 november 2022 19:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
teilweise klopt dat , maar somige weten tot nu
nog niet, dat het 24 uren lopt , ik heb dat soms gehoord
Laat haar ook zelden uit praten, tettert er vaak door heenquote:Op maandag 14 november 2022 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Jeff praat tegen Kim alsof hij haar vader is
Je had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op maandag 14 november 2022 19:33 schreef Deisyy het volgende:
Jeff praat tegen Kim alsof hij haar vader is
ja maar gelijk heb ik, ik zie dingenquote:Op maandag 14 november 2022 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zullen we het weer over de streams hebben mario.
Gelukkig is Kim daar zelf ook een ster inquote:Op maandag 14 november 2022 19:34 schreef Loveable het volgende:
[..]
Laat haar ook zelden uit praten, tettert er vaak door heen
Klopt, meer trouwens.. kan daar slecht tegen..quote:Op maandag 14 november 2022 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig is Kim daar zelf ook een ster in
ik geloof niet dat de 2 buiten en toekomst hebbenquote:Op maandag 14 november 2022 19:36 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey praat minderwaardig over mensen maar zelfs dus ook over en tegen zijn eigen vriendin![]()
Binnen ook nietquote:Op maandag 14 november 2022 19:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik geloof niet dat de 2 buiten en toekomst hebben
Ik word daar helemaal debiel van. Wat is Jeff onredelijk momenteel zeg.quote:Op maandag 14 november 2022 19:39 schreef R0T29 het volgende:
Probeer eens 1x niet je stem te verheffen en niet te schelden...
Ja maar zei mag het niet, hoop dat ie wel veranderd als ie manager af isquote:
Volgens mij heeft ze ooit gezegd dat zij meestal de dominante is in relatiesquote:Op maandag 14 november 2022 19:47 schreef Aggie46 het volgende:
Volgens mij, denk ik dus, is Kim D bazige mannen gewend.
Ze kunnen heel goed switchen tussen heftige emoties. Vaker zulke stellen gezien, kunnen ook nog lang bij elkaar blijven ook. Bizarquote:Op maandag 14 november 2022 19:47 schreef Aggie46 het volgende:
Jouw constatering is helemaal juistquote:Op maandag 14 november 2022 19:47 schreef Aggie46 het volgende:
Waren toen geen camera's bij maar ene God in het Oude Testament, was ook zo, schijntquote:Op maandag 14 november 2022 19:47 schreef Kakadylo het volgende:
Is er weleens zo'n figuur zoals Jeffrey geweest binnen al die reallifeshows?
Jawel, Huub ook voor de duvel niet bang en lekker arrogant ...quote:Op maandag 14 november 2022 19:47 schreef Kakadylo het volgende:
Is er weleens zo'n figuur zoals Jeffrey geweest binnen al die reallifeshows?
Heeft ook relaties gehad met vrouwen en dan was zij het alphamannetjequote:Op maandag 14 november 2022 19:48 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ooit gezegd dat zij meestal de dominante is in relaties
DGK is het enige programma dat ik gezien hebquote:Op maandag 14 november 2022 19:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, Huub ook voor de duvel niet bang en lekker arrogant ...
Huub kon je nog wel eens om lachen. Is met Jeff nog nooit gebeurtquote:Op maandag 14 november 2022 19:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jawel, Huub ook voor de duvel niet bang en lekker arrogant ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |