Was het gisteren niet dat beiden het deden?quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel raar dat Engeland die pingel niet kreeg dan
Aziatische kwalificatie voor dit WK:quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, 8 landen uit Azië
Dat wordt helemaal genant, krijgen we Irak of Bahrein erbij ofzo
6 is al veel te veel als je het niveau ziet. Zou inderdaad helpen als Rusland en de diaspora zich zouden aansluiten daarbij.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:14 schreef Halcon het volgende:
8 landen uit Azië, wat een aids.
Misschien moeten Armenië, Kazachstan en zo dan maar in Azië gaan ballen.
Ik vind het ook competitie vervalsing.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, wordt een beetje een jurysport zo.
Gaat vooral over de verdeling, meer landen uit Azië en M-O moet je echt niet willen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Alsof we iets beters te doen hebben.
En Nederland verloor dan weer van België, hahaha!quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Wisten jullie dat België in de groep verloor van Saoedi-Arabië op het WK 1994?
Da's ook allemaal veel van hetzelfde. Vallen niet zo door de mand als die Aziatische teams of bv. in het verleden Panama of zo, maar ver komen ze ook nooit. Meestal allemaal in de poule eraf af.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat meer landen uit CAF kan ik wel mee leven, daar is het niveau toch een stuk hoger.
Al Oweiran god.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Wisten jullie dat België in de groep verloor van Saoedi-Arabië op het WK 1994?
Het plan erachter is eigenlijk beter dan wat we nu hebben, minder poulewedstrijden (want poules van 3) en meer knock-out wedstrijden. Poule is niet leuk, knock-out wel.quote:
Ja, moet je gewoon consequent mee omgaan. Kan ook prima met de VAR.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik vind het ook competitie vervalsing.
1 krijgt er wel een penalty voor en de ander niet. Straks gaat het om doelsaldo of een land door gaat of niet. De ene heeft hem wel gekregen en de ander niet.. en dan?
Weer een land in trauma.
Afrika mag al blij zijn met een team bij de laatste 16 op dit toernooi.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's ook allemaal veel van hetzelfde. Vallen niet zo door de mand als die Aziatische teams of bv. in het verleden Panama of zo, maar ver komen ze ook nooit. Meestal allemaal in de poule eraf af.
Net als het vorige EK.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, 8 landen uit Azië
Dat wordt helemaal genant, krijgen we Irak of Bahrein erbij ofzo
De beste speler in Fifa.quote:
Daarom. Meer Afrikaanse teams is ook onzin. Wel zijn daar wat meer teams aan elkaar gewaagd, Vrij brede top, terwijl je in Azië altijd een beetje dezelfde landen hebt, waarvan de meesten er echt niks van kunnen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Afrika mag al blij zijn met een team bij de laatste 16 op dit toernooi.
Vijf is eigenlijk wel genoeg als je dit zo ziet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aziatische kwalificatie voor dit WK:
Qatar (host)
Groep A
1: Iran
2: Zuid-Korea
3: VAE
4: Irak
Groep B:
1: Saoedi-Arabie
2: Japan
3: Australie
4: Oman
Zegt u het maar
Zijn ze wel gewend in Saudi Arabie.quote:
Die wonnen toen toch van Brazilië met 0-1?quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Noord-Korea op het WK2010 was wel leuk
Dat denken ze in Noord-Korea nog steeds ja.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wonnen toen toch van Brazilië met 0-1?
Saoedi Arabië in 1994 ook wel. Zuid-Korea kwam toen ook wel ver onder Hiddink, dankzij hulp van de arbitrage. Australië met Hiddink toen ook wel.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Noord-Korea op het WK2010 was wel leuk
Klopt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, moet je gewoon consequent mee omgaan. Kan ook prima met de VAR.
256 landen, KO rondes.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk uit naar wanneer ze het WK definitief uitbreiden naar 64 landen.
Hoelang zal het duren?
Die goal van Maiconquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wonnen toen toch van Brazilië met 0-1?
Da's echt onwil van de mensen achter dat scherm. Dat zou je toch wel op moeten kunnen lossen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen var 1 geeft hem dus niet, var 2 geeft hem wel. Terwijl het dezelfde situaties zijn.
Blijft bijzonder hoe ze daar geen goede voetbalteams op de been kunnen brengen, terwijl er toch best wat mensen wonen in dat Azië.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Saoedi Arabië in 1994 ook wel. Zuid-Korea kwam toen ook wel ver onder Hiddink, dankzij hulp van de arbitrage. Australië met Hiddink toen ook wel.
Maar over het algemeen is het allemaal drie keer niks.
Ik weet niet wat beweegredenen zijn van die 2 var's om hem wel of niet te geven, maar inderdaad. Knuffelen met 2 armen tegelijk in de 16 zou gewoon een penalty moeten zijn. Dat zou je best kunnen afspreken.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's echt onwil van de mensen achter dat scherm. Dat zou je toch wel op moeten kunnen lossen.
Heb jij 1994 bewust meegemaakt ja?quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
1994 was sowieso een leuk WK denk ik, met Bulgarije oa. Laatste jaren toch weinig echter verrassingen. Het grote geld is ook in het landenvoetbal ergens wel zichtbaar.
Nu zijn er maar heel weinig sporten waar het redelijk evenredig verdeeld is waar titelkandidaten vandaan komen. Taekwondo komt het dichtst in de buurt denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft bijzonder hoe ze daar geen goede voetbalteams op de been kunnen brengen, terwijl er toch best wat mensen wonen in dat Azië.
Wel jammer, had leuker geweest als er titelkandidaten uit elk continent zouden komen.
Helaas niet, daarom 'denk ik'quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij 1994 bewust meegemaakt ja?
branco...quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2 is eigenlijk al teveelquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:22 schreef Durmada het volgende:
[..]
Vijf is eigenlijk wel genoeg als je dit zo ziet.
Kenneth Anderson 4 goals, ja toch. Ik heb vrijwel alles gezien toen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was een top-WK! Trifon Ivanov-godquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kroatië, België, Denemarken, IJsland, Wales.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
1994 was sowieso een leuk WK denk ik, met Bulgarije oa. Laatste jaren toch weinig echter verrassingen. Het grote geld is ook in het landenvoetbal ergens wel zichtbaar.
We doen er gewoon 16 bij in de USA, groetjes Infantiel.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:29 schreef thedeedster het volgende:
We moeten gewoon terug naar een WK met mínder landen...
Andere prioriteiten dan voetbal. Andere sporten die populair zijn, gebrekkige infrastructuur. Landen die wel knaken erin willen steken, steken het in uitgerangeerde vedettes, etc.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft bijzonder hoe ze daar geen goede voetbalteams op de been kunnen brengen, terwijl er toch best wat mensen wonen in dat Azië.
Wel jammer, had leuker geweest als er titelkandidaten uit elk continent zouden komen.
Hagigodquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:29 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Was een top-WK! Trifon Ivanov-god
Misschien hebben ze wel flink geld erop staan.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:30 schreef Oriente het volgende:
Snappen die Argentijnen niet wat buitenspel is of zo?
Ja maar het blijft bijzonder dat het eigenlijk al verwonderlijk is als er een kwartfinalist is die niet uit Europa of Z-Amerika komt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu zijn er maar heel weinig sporten waar het redelijk evenredig verdeeld is waar titelkandidaten vandaan komen. Taekwondo komt het dichtst in de buurt denk ik
Een speler staat in buitenspelpositie als deze zich dichter bij de achterlijn van de tegenstander bevindt dan de bal en de vóórlaatste tegenstander. Dit geldt niet wanneer de speler zich op zijn speelveldhelft bevindt.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vraag je nou hoe buitenspel in elkaar zit?
blablablaquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Een speler staat in buitenspelpositie als deze zich dichter bij de achterlijn van de tegenstander bevindt dan de bal en de vóórlaatste tegenstander. Dit geldt niet wanneer de speler zich op zijn speelveldhelft bevindt.
Wat dat betreft is het bij de vrouwen eigenlijk zelfs evenrediger verdeeld.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het blijft bijzonder dat het eigenlijk al verwonderlijk is als er een kwartfinalist is die niet uit Europa of Z-Amerika komt.
Gewoon na de WK met een eigen bond beginnen. Het wordt nu echt wel tijd.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We doen er gewoon 16 bij in de USA, groetjes Infantiel.
Op zich vind ik 32 wel ok. Met 24 landen zit je met die beste 3e aids. 16 is wel weinig. Maar meer landen uit Afrika, Noord-Amerika en Azië is echt onzin.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:29 schreef thedeedster het volgende:
We moeten gewoon terug naar een WK met mínder landen...
@ChevyCaprice of @3rr0rquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:32 schreef Caland het volgende:
Op de één of andere manier gaat mijn derde scherm uit als ik de ziggo go app gebruik op mijn laptopscherm.
Is er een nerd aanwezig die snapt waarom?
Zoals het nu is, is het gewoon prima.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op zich vind ik 32 wel ok. Met 24 landen zit je met die beste 3e aids. 16 is wel weinig. Maar meer landen uit Afrika, Noord-Amerika en Azië is echt onzin.
Cultureel vlak ook wel.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Andere prioriteiten dan voetbal. Andere sporten die populair zijn, gebrekkige infrastructuur. Landen die wel knaken erin willen steken, steken het in uitgerangeerde vedettes, etc.
Verdienen het welbekende deksel.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat Argentinië dit op 50% wil doen
Tegen Saoedi-Arabië moet je je kop erbij houdenquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat Argentinië dit op 50% wil doen
Ideaal. Geen gelul met rare concepten welke 3de er mee mag. Gewoon 1 en 2 uit de groep en kruisen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zoals het nu is, is het gewoon prima.
Dit ben ik helemaal met je eens. Dat was echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op zich vind ik 32 wel ok. Met 24 landen zit je met die beste 3e aids. 16 is wel weinig. Maar meer landen uit Afrika, Noord-Amerika en Azië is echt onzin.
Schouder is op een lijn wat mij betreft.quote:
Schouder.quote:
Kelly uiterst rechts.quote:
Gelijk telt niet meer blijkbaar. De aanvaller moet met dit systeem volledig achter de 1 na laatste man staan.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schouder is op een lijn wat mij betreft.
We doen nog maar een buitenspelgoal
Ik ook nietquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:43 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zal nooit begrijpen hoe een profvoetballer zo'n bal niet op doel krijgt.
eensquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:43 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zal nooit begrijpen hoe een profvoetballer zo'n bal niet op doel krijgt.
@3rr0r, gifje pls.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat ballenmeisje bij de coach is niet lelijk.
Da's alleen leuk als gelijk de KO-fase begint.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk uit naar wanneer ze het WK definitief uitbreiden naar 64 landen.
Hoelang zal het duren?
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Krijg altijd een beetje plaatsvervangende schaamte als fok een meisje ziet.
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Nederland naar de halve finale gaat.. met Frank de Boer, speelt de bal, op Dennis Bergkamp...quote:
Incelgenotquote:
*opeensquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat Nederland naar de halve finale gaat.. met Frank de Boer, speelt de bal, op Dennis Bergkamp...
Maar dit keer met Nathan Aké en Vincent Janssenquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat Nederland naar de halve finale gaat.. met Frank de Boer, speelt de bal, op Dennis Bergkamp...
Roemenië en Zweden deden het toen ook best goed. Roemenië daarna ook heel ver teruggevallen. Bulgarije ook al.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Letschkov die er als dikke vijftiger uitzag.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Roemenië en Zweden deden het toen ook best goed. Roemenië daarna ook heel ver teruggevallen. Bulgarije ook al.
Gooi maar bij het grof vuilquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er ligt een Arabier. Gras is groen.
Meeste Aziaten spelen vaak ook echt in Azië voor mn gevoel. De Afrikanen en Zuid-Amerikanen spelen veelal ook in Europaquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar we dan in de blessuretijd van 30 minuten in de 29ste minuut Iniesta de 0-1 scoortquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nederland kan Spanje alleen in de finale treffen toch?quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waar we dan in de blessuretijd van 30 minuten in de 29ste minuut Iniesta de 0-1 scoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |