Misschien hebben ze wel flink geld erop staan.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:30 schreef Oriente het volgende:
Snappen die Argentijnen niet wat buitenspel is of zo?
Ja maar het blijft bijzonder dat het eigenlijk al verwonderlijk is als er een kwartfinalist is die niet uit Europa of Z-Amerika komt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu zijn er maar heel weinig sporten waar het redelijk evenredig verdeeld is waar titelkandidaten vandaan komen. Taekwondo komt het dichtst in de buurt denk ik
Een speler staat in buitenspelpositie als deze zich dichter bij de achterlijn van de tegenstander bevindt dan de bal en de vóórlaatste tegenstander. Dit geldt niet wanneer de speler zich op zijn speelveldhelft bevindt.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Vraag je nou hoe buitenspel in elkaar zit?
blablablaquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Een speler staat in buitenspelpositie als deze zich dichter bij de achterlijn van de tegenstander bevindt dan de bal en de vóórlaatste tegenstander. Dit geldt niet wanneer de speler zich op zijn speelveldhelft bevindt.
Wat dat betreft is het bij de vrouwen eigenlijk zelfs evenrediger verdeeld.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het blijft bijzonder dat het eigenlijk al verwonderlijk is als er een kwartfinalist is die niet uit Europa of Z-Amerika komt.
Gewoon na de WK met een eigen bond beginnen. Het wordt nu echt wel tijd.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We doen er gewoon 16 bij in de USA, groetjes Infantiel.
Op zich vind ik 32 wel ok. Met 24 landen zit je met die beste 3e aids. 16 is wel weinig. Maar meer landen uit Afrika, Noord-Amerika en Azië is echt onzin.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:29 schreef thedeedster het volgende:
We moeten gewoon terug naar een WK met mínder landen...
@ChevyCaprice of @3rr0rquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:32 schreef Caland het volgende:
Op de één of andere manier gaat mijn derde scherm uit als ik de ziggo go app gebruik op mijn laptopscherm.
Is er een nerd aanwezig die snapt waarom?
Zoals het nu is, is het gewoon prima.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op zich vind ik 32 wel ok. Met 24 landen zit je met die beste 3e aids. 16 is wel weinig. Maar meer landen uit Afrika, Noord-Amerika en Azië is echt onzin.
Cultureel vlak ook wel.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Andere prioriteiten dan voetbal. Andere sporten die populair zijn, gebrekkige infrastructuur. Landen die wel knaken erin willen steken, steken het in uitgerangeerde vedettes, etc.
Verdienen het welbekende deksel.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat Argentinië dit op 50% wil doen
Tegen Saoedi-Arabië moet je je kop erbij houdenquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jammer dat Argentinië dit op 50% wil doen
Ideaal. Geen gelul met rare concepten welke 3de er mee mag. Gewoon 1 en 2 uit de groep en kruisen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zoals het nu is, is het gewoon prima.
Dit ben ik helemaal met je eens. Dat was echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op zich vind ik 32 wel ok. Met 24 landen zit je met die beste 3e aids. 16 is wel weinig. Maar meer landen uit Afrika, Noord-Amerika en Azië is echt onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |