quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Krijg altijd een beetje plaatsvervangende schaamte als fok een meisje ziet.
quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Nederland naar de halve finale gaat.. met Frank de Boer, speelt de bal, op Dennis Bergkamp...quote:
Incelgenotquote:
*opeensquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat Nederland naar de halve finale gaat.. met Frank de Boer, speelt de bal, op Dennis Bergkamp...
Maar dit keer met Nathan Aké en Vincent Janssenquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat Nederland naar de halve finale gaat.. met Frank de Boer, speelt de bal, op Dennis Bergkamp...
Roemenië en Zweden deden het toen ook best goed. Roemenië daarna ook heel ver teruggevallen. Bulgarije ook al.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
1994 was sowieso een leuk WK denk ik, met Bulgarije oa. Laatste jaren toch weinig echter verrassingen. Het grote geld is ook in het landenvoetbal ergens wel zichtbaar.
Letschkov die er als dikke vijftiger uitzag.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Roemenië en Zweden deden het toen ook best goed. Roemenië daarna ook heel ver teruggevallen. Bulgarije ook al.
Gooi maar bij het grof vuilquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er ligt een Arabier. Gras is groen.
Meeste Aziaten spelen vaak ook echt in Azië voor mn gevoel. De Afrikanen en Zuid-Amerikanen spelen veelal ook in Europaquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
1994 was sowieso een leuk WK denk ik, met Bulgarije oa. Laatste jaren toch weinig echter verrassingen. Het grote geld is ook in het landenvoetbal ergens wel zichtbaar.
Waar we dan in de blessuretijd van 30 minuten in de 29ste minuut Iniesta de 0-1 scoortquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nederland kan Spanje alleen in de finale treffen toch?quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:49 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waar we dan in de blessuretijd van 30 minuten in de 29ste minuut Iniesta de 0-1 scoort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |