Klopt.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, moet je gewoon consequent mee omgaan. Kan ook prima met de VAR.
256 landen, KO rondes.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk uit naar wanneer ze het WK definitief uitbreiden naar 64 landen.
Hoelang zal het duren?
Die goal van Maiconquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die wonnen toen toch van Brazilië met 0-1?
Da's echt onwil van de mensen achter dat scherm. Dat zou je toch wel op moeten kunnen lossen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen var 1 geeft hem dus niet, var 2 geeft hem wel. Terwijl het dezelfde situaties zijn.
Blijft bijzonder hoe ze daar geen goede voetbalteams op de been kunnen brengen, terwijl er toch best wat mensen wonen in dat Azië.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Saoedi Arabië in 1994 ook wel. Zuid-Korea kwam toen ook wel ver onder Hiddink, dankzij hulp van de arbitrage. Australië met Hiddink toen ook wel.
Maar over het algemeen is het allemaal drie keer niks.
Ik weet niet wat beweegredenen zijn van die 2 var's om hem wel of niet te geven, maar inderdaad. Knuffelen met 2 armen tegelijk in de 16 zou gewoon een penalty moeten zijn. Dat zou je best kunnen afspreken.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Da's echt onwil van de mensen achter dat scherm. Dat zou je toch wel op moeten kunnen lossen.
Heb jij 1994 bewust meegemaakt ja?quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
1994 was sowieso een leuk WK denk ik, met Bulgarije oa. Laatste jaren toch weinig echter verrassingen. Het grote geld is ook in het landenvoetbal ergens wel zichtbaar.
Nu zijn er maar heel weinig sporten waar het redelijk evenredig verdeeld is waar titelkandidaten vandaan komen. Taekwondo komt het dichtst in de buurt denk ikquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft bijzonder hoe ze daar geen goede voetbalteams op de been kunnen brengen, terwijl er toch best wat mensen wonen in dat Azië.
Wel jammer, had leuker geweest als er titelkandidaten uit elk continent zouden komen.
Helaas niet, daarom 'denk ik'quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij 1994 bewust meegemaakt ja?
branco...quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
2 is eigenlijk al teveelquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:22 schreef Durmada het volgende:
[..]
Vijf is eigenlijk wel genoeg als je dit zo ziet.
Kenneth Anderson 4 goals, ja toch. Ik heb vrijwel alles gezien toen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was een top-WK! Trifon Ivanov-godquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kroatië, België, Denemarken, IJsland, Wales.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
1994 was sowieso een leuk WK denk ik, met Bulgarije oa. Laatste jaren toch weinig echter verrassingen. Het grote geld is ook in het landenvoetbal ergens wel zichtbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |