Dat zal je er nooit echt in krijgen met verschillende scheidsrechters.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan moet je dat wel consequent doen. Niet nu een keertje wel en de komende wedstrijden weer niet.
Ik maak een grapje, niet zo gefrustreerd rakenquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waar haal je die W-klank vandaan? Stop hier mee.
Natuurlijk wel. Dat heeft alleen tijd nodig.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal je er nooit echt in krijgen met verschillende scheidsrechters.
Eigenlijk hadden ze Arabie een penalty moeten geven idd.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:10 schreef raptorix het volgende:
Ja ik zag iemand van ARG ook een lompe duw in iemands rug geven, VAR is AIDS.
Als je dit consequent doet, krijg je veel pingels, ja. Maar misschien dat het op termijn dan wel minder gaat worden dat vasthouden bij corners.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij een gemiddelde wedstrijd van Ajax in de eredivisie zou dit 20-30 penalties opleveren voor Ajax.
Zie het lot van Jan Roelfs.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom begint de commentator de hele tijd over de vele Argentijnen die er zouden zijn terwijl het stadion overduidelijk vol zit met Saudi's?
Via de VAR.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal je er nooit echt in krijgen met verschillende scheidsrechters.
Gisteren bij Maguire niet, vandaag wel. Blijkbaar.quote:
Ik heb Lautaro omdat ik bang was dat Messi nog een paar potjes geblesseerd zou zijnquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:12 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik Argentinië als wereldkampioen heb, maar die kleine niet als een van de vier topscorers, haha.
itwasmerelyanact.jpgquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik maak een grapje, niet zo gefrustreerd raken
Bij die Iraniër was het dan weer wel een penalty. Erg consequent is het in ieder geval nog niet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gisteren bij Maguire niet, vandaag wel. Blijkbaar.
Dit, als je fluit kan je niet veel anders tenzij beide spelers het doenquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:09 schreef Halcon het volgende:
Dit is wel een pingel, maar gebeurt elke wedstrijd een keer of 8.
Nope. En dat is best irritant.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij die Iraniër was het dan weer wel een penalty. Erg consequent is het in ieder geval nog niet.
48 landen is sowieso aids.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, 8 landen uit Azië
Dat wordt helemaal genant, krijgen we Irak of Bahrein erbij ofzo
Oogaids.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, 8 landen uit Azië
Syriequote:Op dinsdag 22 november 2022 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, 8 landen uit Azië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |