Dan moet ie wel een ruime kist hebben.quote:Op maandag 14 november 2022 19:38 schreef TLC het volgende:
Maradona draait zich om in zijn graf als Argentinie niet dik wint
3-0
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
Zin in. Twijfel nog om zak borrelnootjes open te trekken. Kan dat met koffie?
Luguber dik.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:06 schreef de_boswachter het volgende:
Zin in. Twijfel nog om zak borrelnootjes open te trekken. Kan dat met koffie?
GROOT STERK BEJAARD PORTUGESE COMPETITIE genotquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:34 schreef Bugno3 het volgende:
Li. Martinez gepasseerd, haha, Scaloni is een fors drinker.
Oh ik dacht even La. Martinez (lol)quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:34 schreef Bugno3 het volgende:
Li. Martinez gepasseerd, haha, Scaloni is een fors drinker.
Maradona is er niet dus ze hoeven niet te wachten met scoren.quote:Op maandag 14 november 2022 19:38 schreef TLC het volgende:
Maradona draait zich om in zijn graf als Argentinie niet dik wint
3-0
Wel beter dat Qatar? Toch?quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
SA is volgens mij nog slechter dan Iran.
Ook slechter dan Quatar?quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Er staat echt 100 miljoenmiljard keer in beeld 'Qatar'. Dat is in principe niet een heel moeilijke naam.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ook slechter dan Quatar?
Ik heb Iran niet gezien maar Quatar vond ik erg slecht
Ja, als 'ie nu Qat_ar zou schrijven... maar Quatarquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Er staat echt 100 miljoenmiljard keer in beeld 'Qatar'. Dat is in principe niet een heel moeilijke naam.
Daar waar ze handen mee afhakken en clitjes van kleine meisjes mee amputeren?quote:
Bij Quatar moet ik aan Quaker denken, nu heb ik zin in havermout.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, als 'ie nu Qat_ar zou schrijven... maar Quatar
Ja geniaal. Heeft echt iets 80's.quote:
Doen er ook leuke landen mee dit WK?quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Saudi Arabië, nog zo'n enorm kutland.
Walesquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doen er ook leuke landen mee dit WK?
Hoe zou dat komenquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zie vooral heel veel Saudi's.
En dat was al lastig zat.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gisteren won een gaaf land met 0-2.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doen er ook leuke landen mee dit WK?
Zijn er toch maar een paar buiten S-A geboren?quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:57 schreef Bugno3 het volgende:
Alleen maar gekochte Afrikaantjes. Mooi man.
Oké kwatar danquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, als 'ie nu Qat_ar zou schrijven... maar Quatar
Ik mis de tijden dat ze met twee aangeklede travestieten achterin speelden.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:58 schreef Bugno3 het volgende:
Otamendi ipv Martinez, je moet er maar op komen.
Tot slaaf gemaakten.quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:57 schreef Bugno3 het volgende:
Alleen maar gekochte Afrikaantjes. Mooi man.
kattar, is dat wel goed dan?quote:Op dinsdag 22 november 2022 10:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waar haal je die W-klank vandaan? Stop hier mee.
1 uur in Qatar.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:03 schreef Perrin het volgende:
Wel wat vroeg voor mijn eerste tripeltje van de dag.
Je zou er maar de hele tijd met je kop in moeten zitten.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat verwacht je toch ook niet overdag op het Arabisch schiereiland.
Zou er nu een moord voor doen. Lekker man.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou er maar de hele tijd met je kop in moeten zitten.
Daar zou iemand eens een keer iets op moeten uitvinden. Misschien een soort paraplu die je op je hoofd kan zetten en een bril maar dan met donkere glazen.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dit grauwe weer is het ook niet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zou er nu een moord voor doen. Lekker man.
Liever dan in het weer dat het nu in NL is.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Erg mooi.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb genoeg gezien.
Dit wordt 8-0
Deel er penalty's voor uit en het zal minder vaak gebeuren.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:09 schreef Halcon het volgende:
Dit is wel een pingel, maar gebeurt elke wedstrijd een keer of 8.
Bij een gemiddelde wedstrijd van Ajax in de eredivisie zou dit 20-30 penalties opleveren voor Ajax.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:09 schreef Halcon het volgende:
Klopt. Maar dan moet je dat wel consequent doen. Niet nu een keertje wel en de komende wedstrijden weer niet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deel er penalty's voor uit en het zal minder vaak gebeuren.
Dat zal je er nooit echt in krijgen met verschillende scheidsrechters.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan moet je dat wel consequent doen. Niet nu een keertje wel en de komende wedstrijden weer niet.
Ik maak een grapje, niet zo gefrustreerd rakenquote:Op dinsdag 22 november 2022 10:59 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Waar haal je die W-klank vandaan? Stop hier mee.
Natuurlijk wel. Dat heeft alleen tijd nodig.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal je er nooit echt in krijgen met verschillende scheidsrechters.
Eigenlijk hadden ze Arabie een penalty moeten geven idd.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:10 schreef raptorix het volgende:
Ja ik zag iemand van ARG ook een lompe duw in iemands rug geven, VAR is AIDS.
Als je dit consequent doet, krijg je veel pingels, ja. Maar misschien dat het op termijn dan wel minder gaat worden dat vasthouden bij corners.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij een gemiddelde wedstrijd van Ajax in de eredivisie zou dit 20-30 penalties opleveren voor Ajax.
Zie het lot van Jan Roelfs.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom begint de commentator de hele tijd over de vele Argentijnen die er zouden zijn terwijl het stadion overduidelijk vol zit met Saudi's?
Via de VAR.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal je er nooit echt in krijgen met verschillende scheidsrechters.
Gisteren bij Maguire niet, vandaag wel. Blijkbaar.quote:
Ik heb Lautaro omdat ik bang was dat Messi nog een paar potjes geblesseerd zou zijnquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:12 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik Argentinië als wereldkampioen heb, maar die kleine niet als een van de vier topscorers, haha.
itwasmerelyanact.jpgquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik maak een grapje, niet zo gefrustreerd raken
Bij die Iraniër was het dan weer wel een penalty. Erg consequent is het in ieder geval nog niet.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gisteren bij Maguire niet, vandaag wel. Blijkbaar.
Dit, als je fluit kan je niet veel anders tenzij beide spelers het doenquote:Op dinsdag 22 november 2022 11:09 schreef Halcon het volgende:
Nope. En dat is best irritant.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij die Iraniër was het dan weer wel een penalty. Erg consequent is het in ieder geval nog niet.
48 landen is sowieso aids.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, 8 landen uit Azië
Dat wordt helemaal genant, krijgen we Irak of Bahrein erbij ofzo
Oogaids.quote:Op dinsdag 22 november 2022 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, 8 landen uit Azië
Syriequote:Op dinsdag 22 november 2022 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, 8 landen uit Azië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |