Ze wil gewoon naast JW.quote:Op maandag 14 november 2022 09:55 schreef Dotteke het volgende:
Esther vraagt of ze van iemand een stoel mag. Ze wil een rugleuning. Schijnen maar twee stoelen te zijn met een rugleuning. En de bank maar die is te laag voor haar
Is dat zo zit ze achter hem aan?quote:
Ze heeft nog steeds wel hoop.quote:
dat gezeur elke keer van Esther over haar rugquote:
Hoop doet leven.quote:
Planken.quote:Op maandag 14 november 2022 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop doet leven.
JW heeft het over een 30 dagen challange
AL bekend wanneer dat begint?quote:
Eind van de de maand,ze zijn de eerste begonnen.quote:
Erik niet meer hoorquote:Op maandag 14 november 2022 10:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze hebben het slaap nog in de ogen en dan al weer kaarten
quote:
echt wie gaat het haar nu eens zeggenquote:Op maandag 14 november 2022 10:17 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe net wakker,en gelijk over Jeff en Kim D.
Waarschijnlijk van het miediemiemiediemie doen omdat Alies weg is.quote:Op maandag 14 november 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
zakt die lip van Babbel nu een beetje in???
zitten ook fillers in hequote:Op maandag 14 november 2022 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van het miediemiemiediemie doen omdat Alies weg is.
Zelf kennis heeft Jeff welquote:Op maandag 14 november 2022 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik ben eigenlijk wel een mietje met een veel te grote mond
ik houd van mensen met zelfspotquote:Op maandag 14 november 2022 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik ben eigenlijk wel een mietje met een veel te grote mond
echt hequote:Op maandag 14 november 2022 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan die Zoe wel slaan ... echt .. wat een kutkind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitch is het. Jammer dat ze zich zo laat kennen. Ze was al niet de knapste, maar dit maakt haar zó lelijk.quote:Op maandag 14 november 2022 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Jasper vindt dat echt niet chill ... dat geneuk onder hem.
Zoe houdt niet op .. niet vanzelf.
En stokert. Echt mensen tegen elkaar aan het uitspelenquote:Op maandag 14 november 2022 10:40 schreef juul. het volgende:
Wanneer komt het eens uit dat Zoë de grootste roddelkont van de loods is
quote:Op maandag 14 november 2022 10:42 schreef Seattle het volgende:
[..]
Bitch is het. Jammer dat ze zich zo laat kennen. Ze was al niet de knapste, maar dit maakt haar zó lelijk.
Gratis tip voor de Febo: zend eens wat beeld EN geluid uit in de loods van Zoe, wat die allemaal lult!quote:Op maandag 14 november 2022 10:40 schreef juul. het volgende:
Wanneer komt het eens uit dat Zoë de grootste roddelkont van de loods is
Rupert weer bezig,ze was in staat om te slaan.quote:
Geen gele kaart voor Leila dusquote:Op maandag 14 november 2022 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rupert weer bezig,ze was in staat om te slaan.
Zo, dus weer Rupert die iets gezegd heeft. Fijn dat moriama voor Leila is opgekomen.quote:Op maandag 14 november 2022 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Moraima : Leila, ik snap je wel he.
Leila : Niemand hier snapt me, niemand weet wat me fucking buiten hier te wachten staat. Ga niet zeggen wat ik niet heb gezegd.
Moriama : Ik heb tegen Rupert gezegd dat het niet leuk is wat hij heeft gezegd. Dus je hoeft het mij niet kwalijk te nemen.
Leila : Neenee, ik neem je niet kwalijk.
Moraima : Je moet niet gooien.
Leila : Als het een wijf was geweest, had ik 'm al geslagen.
Laat de FEBO hem maar eens een gele kaart geven met zijn gepestquote:Op maandag 14 november 2022 11:01 schreef Verida het volgende:
Zo,
[..]
Zo, dus weer Rupert die iets gezegd heeft. Fijn dat moriama voor Leila is opgekomen.
Het wordt eens tijd dat die Rupie een beetje op zijn plek wordt gezet met zijn "grappige" opmerkingen,Gisteren al haast Eunice in tranen en nu dus weer Leila.
quote:Op maandag 14 november 2022 11:02 schreef juul. het volgende:
GJ is weer aan het raaskallen maar hij is geen complotdenker
Hij is de hele week al bezig met geile Leila liedjesquote:Op maandag 14 november 2022 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Rupert heeft dus een liedje 'sex doll' gezongen, blijkbaar richting Leila. Leila pissed.
Het zijn wel vaak dezelfde die in beeld komen inderdaadquote:Op maandag 14 november 2022 11:05 schreef puzziepie het volgende:
Deze soap gaat straks alleen nog maar over Jeff en Kim en GJ's wappie ellende![]()
Je hebt daar hoofd-tussen en bijrollen.quote:Op maandag 14 november 2022 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn wel vaak dezelfde die in beeld komen inderdaad
Gelukt.quote:Op maandag 14 november 2022 11:11 schreef Seattle het volgende:
Raar ik had net een reactie geschreven, maar die werd niet geplaatst. Dit is even een test
Tuurlijk, je moet je vijanden dicht bij je houden. Makkelijker om ze in de rug te stekenquote:Op maandag 14 november 2022 11:14 schreef freaky40 het volgende:
Zoe de schijnheil weer trainen met haar aartsrivaal...
ze heeft schijt aan jouquote:Op maandag 14 november 2022 11:19 schreef Dotteke het volgende:
Dat je dik bent kun je niet altijd wat aan doen maar hoe je je kleed wel
Waarom loopt mora er altijd zo gekleed bij. Je ziet iedere bobbeltje kuiltje in die broek geen gezicht
die salto heeft iets met haar gedaan jaquote:Op maandag 14 november 2022 11:23 schreef lojanda het volgende:
Ik heb het idee dat Moraima steeds meer los komt
Ja die roze legging kan echt niet maar ik vind wel dat ze er soms echt mooi uit ziet, maar dat ligt er natuurlijk wel aan met wat ze aan heeft.quote:Op maandag 14 november 2022 11:19 schreef Dotteke het volgende:
Waarom loopt mora er altijd zo gekleed bij. Je ziet iedere bobbeltje kuiltje in die broek geen gezicht
quote:Op maandag 14 november 2022 11:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
die salto heeft iets met haar gedaan ja
Mag, maar het ziet er niet uit.quote:
Eunice.quote:
Hij werd niet echt boos.Ze was nogal vervelend dom aan het vragen over ontbijt.quote:Op maandag 14 november 2022 11:25 schreef Adat231 het volgende:
wat heeft myrte aan jef gevraagd? waar jef boos om werd?
Hij vindt haar steeds erger . lelijker door haar gedrag en gaat dat afkappenquote:Op maandag 14 november 2022 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij werd niet echt boos.Ze was nogal vervelend dom aan het vragen over ontbijt.
Hij krijgt het mooi rustig op deze manierquote:
GJ mag ook weg met zijn complotten gedoequote:Op maandag 14 november 2022 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij krijgt het mooi rustig op deze manier
Laat de eliminaties maar komen, een beetje gedoe in de loods is niet verkeerd
Jeff zat te etenquote:Op maandag 14 november 2022 11:25 schreef Adat231 het volgende:
wat heeft myrte aan jef gevraagd? waar jef boos om werd?
Ze krijgt nog steeds niet genoeg te eten dan?quote:Op maandag 14 november 2022 11:27 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe over eten stelen nu,Die stak vannacht een blok kaas in haar BH.
Dat vind ik onzin, iedereen verdient een kans.quote:Op maandag 14 november 2022 11:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
GJ mag ook weg met zijn complotten gedoe
Dat bleek wel weer.quote:Op maandag 14 november 2022 11:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze krijgt nog steeds niet genoeg te eten dan?
niet gezien ,maar kan mij er iets bij voorstellen....mirthe kan soms wereldvreemde vragen stellen en krijgt dan een direct antwoord en dat kan ze te serieus nemenquote:Op maandag 14 november 2022 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij werd niet echt boos.Ze was nogal vervelend dom aan het vragen over ontbijt.
Wat een kwijl die GJquote:Op maandag 14 november 2022 11:29 schreef puzziepie het volgende:
Alies was een prachtmens zij had moeten blijven![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het ook zo’n vervelend wazig kindquote:
Van mij ook! Wat een vervelende zeurzak en jankbal is datquote:Op maandag 14 november 2022 11:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een kwijl die GJdie mag van mij ook lekker naar huis
Aggie post het mooi.quote:Op maandag 14 november 2022 11:30 schreef Thorelf het volgende:
[..]
niet gezien ,maar kan mij er iets bij voorstellen....mirthe kan soms wereldvreemde vragen stellen en krijgt dan een direct antwoord en dat kan ze te serieus nemen
Nu begrijp ik die klik met Nadir ook.quote:Op maandag 14 november 2022 11:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van mij ook! Wat een vervelende zeurzak en jankbal is dat
quote:Op maandag 14 november 2022 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nu begrijp ik die klik met Nadir ook.
en estherquote:Op maandag 14 november 2022 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nu begrijp ik die klik met Nadir ook.
Heeft hij een goede klik met Esther?quote:
quote:Op maandag 14 november 2022 11:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heeft hij een goede klik met Esther?
hij praate redelijk vaak met haar zeker met nadirquote:Op maandag 14 november 2022 11:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heeft hij een goede klik met Esther?
Bizar ditquote:Op maandag 14 november 2022 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
Hij vergelijkt nu vaccinatie met verkrachting.
nee.quote:Op maandag 14 november 2022 11:35 schreef Deisyy het volgende:
Zouden Mirthe en Jeff broer en zus zijn?
Ze hebben allebei dezelfde onderbeet.
Wat een enge conclusie.quote:Op maandag 14 november 2022 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
Ik dacht versta ik dat nu goed.. wat een sneue kneus is datquote:Op maandag 14 november 2022 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
Walgelijk wat hij zegtquote:Op maandag 14 november 2022 11:35 schreef mootie het volgende:
Als een kerel iets bij je inspuit is het verkrachting… maar als de overheid het inspuit…
Wappie to the max
Dat moet hij maar niet zeggen waar slachtoffers van verkrachting bij zijnquote:Op maandag 14 november 2022 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is gewoon te ziek voor woordenquote:Op maandag 14 november 2022 11:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat moet hij maar niet zeggen waar slachtoffers van verkrachting bij zijn
Die is nie goehoedquote:Op maandag 14 november 2022 11:35 schreef KinKiJan het volgende:
GJ: Als je iets bij je laat inspuiten .. als een kerel dat bij je doet is het verkrachting, maar van de overheid moeten we het maar goedkeuren.
Wat een achterlijke redenatie van een even zo achterlijke vent
Wat een idioot zegquote:Op maandag 14 november 2022 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
Hij kwetst hier mensen mee, dus hij moet zijn waffel houdenquote:Op maandag 14 november 2022 11:41 schreef freaky40 het volgende:
Hij maakt wel een achterlijk vergelijk inderdaad, maar laten we nu niet groepen mensen weg gaan zetten. Hij mag deze mening hebben, hoe achterlijk het ook is.
En Mirthe gaat er 0 op in.quote:
Hij mag gewoon zeggen wat hij vind.quote:Op maandag 14 november 2022 11:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kwetst hier mensen mee, dus hij moet zijn waffel houden
Een Kerstverhaal?quote:Op maandag 14 november 2022 11:44 schreef greysbones het volgende:
Wat is Sasha aan het voorlezen dan??
een slecht verhaal van Djedi??
het klinkt als het slechte kerstverhaal bij kinderen op de basisschoolquote:
quote:Op maandag 14 november 2022 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
het klinkt als het slechte kerstverhaal bij kinderen op de basisschool
Wat moet ze anders, discussie met zulke personen gaat niet en geef je het alleen maar meer aandacht. Op dit moment is het beste wat je kunt doen het negeren, 0 aandacht aan bestedenquote:
Je kan bij mij best ver gaan maar deze vergelijking?quote:Op maandag 14 november 2022 11:46 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Wat moet ze anders, discussie met zulke personen gaat niet en geef je het alleen maar meer aandacht. Op dit moment is het beste wat je kunt doen het negeren, 0 aandacht aan besteden
quote:
En wij mogen daar commentaar op hebben... Cos weet je wel..quote:Op maandag 14 november 2022 11:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij mag gewoon zeggen wat hij vind.
Ik zie het niet op streams.quote:Op maandag 14 november 2022 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En wij mogen daar commentaar op hebben... Cos weet je wel..
quote:Op maandag 14 november 2022 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ben ik de enige die meteen Thriller van Michael Jackson denkt?
kijken of ze hierover ook gaat praten met een ander...inplaats van soms terechte opmerkingen van jeffquote:Op maandag 14 november 2022 11:46 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Wat moet ze anders, discussie met zulke personen gaat niet en geef je het alleen maar meer aandacht. Op dit moment is het beste wat je kunt doen het negeren, 0 aandacht aan besteden
Als zij zich lekker voelt in die kleding dan is het oké toch.quote:Op maandag 14 november 2022 11:19 schreef Dotteke het volgende:
Daarom gaat ze daar ook staan.quote:
Hij zat het toch net te vertellen? Dan is het toch op de streams geweest, vrij recent?quote:
Geïsoleerde loods, met flink wat glas. Verwarming aan + goed weer. Kan daar makkelijk 20+ graden zijn in de ruimtequote:Op maandag 14 november 2022 11:49 schreef freaky40 het volgende:
Het is zeker bloedheet in die loods, Janet loopt zomers bij...
Het is al een kwartier niet meer op streams gast.quote:Op maandag 14 november 2022 11:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij zat het toch net te vertellen? Dan is het toch op de streams geweest, vrij recent?
Het is gewoon een achterlijke wappie.
Je had gemist dat GJ een vaccinatie vergeleek met verkrachting? Dat kan, maar bij deze, dat deed hij dus. Verwerpelijke vergelijking.quote:
Dat heb ik niet gemist, maar het is op dit moment niet meer op streams, het is achterhaald dus move on!quote:Op maandag 14 november 2022 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je had gemist dat GJ een vaccinatie vergeleek met verkrachting? Dat kan, maar bij deze, dat deed hij dus. Verwerpelijke vergelijking.
Natuurlijk, dat moet zij weten, maar hier worden wel graag meningen gegeven over korte jurkjes, strakke leggings e.d.quote:Op maandag 14 november 2022 11:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als zij zich lekker voelt in die kleding dan is het oké toch.
ze hoopt dat jw er op af komt...maar dat interesseert hem toch nietquote:
Ik las: korte kutjes.quote:Op maandag 14 november 2022 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat moet zij weten, maar hier worden wel graag meningen gegeven over korte kurkjes, strakke leggings e.d.
Nou en?quote:Op maandag 14 november 2022 11:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is al een kwartier niet meer op streams gast.
wat is een kort kurkje?quote:Op maandag 14 november 2022 11:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat moet zij weten, maar hier worden wel graag meningen gegeven over korte jurkjes, strakke leggings e.d.
Gast?quote:Op maandag 14 november 2022 11:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is al een kwartier niet meer op streams gast.
dat stond er nietquote:
Maandag wasdag.quote:Op maandag 14 november 2022 11:55 schreef mootie het volgende:
Erik heeft geen beige aan, is het een feestdag?
Hij had voor de verjaardag van Kim D sloffen besteld.quote:Op maandag 14 november 2022 11:55 schreef Chanel5 het volgende:
Iemand wilde een cap van de sloffen van Jeff?
Om te kijken of die van hemzelf waren of later besteld oid
[ afbeelding ]
Tiano zei dat Jeff die had besteldquote:Op maandag 14 november 2022 11:55 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Sjee, wat ben jij altijd vlug met gifjes. Hoe dan? Wel knap.quote:
Ik gebruik net als jij Gyazoquote:Op maandag 14 november 2022 11:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Sjee, wat ben jij altijd vlug met gifjes. Hoe dan? Wel knap.
dingen van 3 euro of zo, daar kun je toch makkelijk een paar van in je koffer stoppen, en ze durven het naturlijk niet te vragen, lekker blijven gissen, is goed voor de ruisquote:Op maandag 14 november 2022 11:55 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 november 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac heb je je VOG gekocht ofzo
Ik verwijs je even naar onderstaande post in Feedback van een anderhalve weeek geleden.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede vraag hoor, in principe zijn posts over de streams ontopic, daaronder vallen ook vragen om caps, filmpjes en gebeurtenissen van eerdere momenten op de streams.
Fine, en nu klaar.quote:Op maandag 14 november 2022 11:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwijs je even naar onderstaande post in Feedback van een anderhalve weeek geleden.
[..]
Game set match.quote:Op maandag 14 november 2022 11:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwijs je even naar onderstaande post in Feedback van een anderhalve weeek geleden.
[..]
Hij lijkt heel enthousiast.quote:Op maandag 14 november 2022 12:04 schreef puzziepie het volgende:
Als JW zin heeft kan hij morgen gezellig meedoen
Hij geeft totaal geen sjoegequote:Op maandag 14 november 2022 12:04 schreef puzziepie het volgende:
Als JW zin heeft kan hij morgen gezellig meedoen
gewoon zoquote:Op maandag 14 november 2022 12:07 schreef pingu66 het volgende:
Je zal maar zo worden aangestaard door Esther
Kim W?quote:Op maandag 14 november 2022 12:10 schreef Charmian het volgende:
wie is jw aan het nadoen? iemand van 25
De leeftijd klopt.quote:
Zal Kenzi wel zijn, had vanochtend ook al problemen met haar mic...quote:Op maandag 14 november 2022 12:12 schreef freaky40 het volgende:
Krakende mics, daar krijg ik ook een slappe van. Jesus christ, Febo, get your shit together.
En dan ook geen zendercheck geven.quote:Op maandag 14 november 2022 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zal Kenzi wel zijn, had vanochtend ook al problemen met haar mic...
Vast Saschaquote:Op maandag 14 november 2022 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand ziek? Wanda heeft het over iemand die met griep op bed ligt .. een zij.
Kan niet zien of ze nieuw gekocht zijn of nieuw uit de koffer komenquote:Op maandag 14 november 2022 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano zei dat Jeff die had besteld
nu geloof ik Tiano niet zo snel aangezien hij Jeff graag in een kwaad daglicht zet
dacht misschien weet iemand of hij die heeft besteld
@:Loveable vroeg hoe ze er uit zagen
Ik gok Djediquote:Op maandag 14 november 2022 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
die zat vanmorgen te zeurenquote:
Arm kind, tijd om naar huis te gaanquote:Op maandag 14 november 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zat vanmorgen te zeuren
ze had geen trek en voelde zich niet lekker
Al knap dat hij niet bij haar ligt.quote:Op maandag 14 november 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
En Ruben loopt rond zonder darmvormig aanhangsel
Hij loopt achter Djedi aan als een darmvormig aanhangselquote:Op maandag 14 november 2022 12:18 schreef greysbones het volgende:
En Ruben loopt rond zonder darmvormig aanhangsel
Onze hypochonder? Denk dat hij vandaag 50 meter uit haar buurt blijft.quote:Op maandag 14 november 2022 12:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al knap dat hij niet bij haar ligt.
andersom net zoquote:Op maandag 14 november 2022 12:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij loopt achter Djedi aan als een darmvormig aanhangsel
Jazeker !quote:Op maandag 14 november 2022 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
Is het niet: Wormvormig aanhangsel?
jaquote:Op maandag 14 november 2022 12:20 schreef FreshFruit het volgende:
Is het niet: Wormvormig aanhangsel?
meer om de conrector vreselijk op zijn flikker te gevenquote:Op maandag 14 november 2022 12:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Het lijkt alsof Esther bij de conrector zit te wachten op het strafbankje.
[ afbeelding ]
Wist dat hij er anders instond maar dit is gewoonweg walgelijk te noemen. Zijn eigen Alies heeft notabene een (recent) verleden met aanranding en verkrachting. Vraag me af wat voor gesprekken die überhaupt hebben gehad. Doei GJ!quote:Op maandag 14 november 2022 11:35 schreef KinKiJan het volgende:
GJ: Als je iets bij je laat inspuiten .. als een kerel dat bij je doet is het verkrachting, maar van de overheid moeten we het maar goedkeuren.
Wat een achterlijke redenatie van een even zo achterlijke vent
Wanneer krijgt die man een toneelhaakquote:Op maandag 14 november 2022 12:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wist dat hij er anders instond maar dit is gewoonweg walgelijk te noemen. Zijn eigen Alies heeft notabene een (recent) verleden met aanranding en verkrachting. Vraag me af wat voor gesprekken die überhaupt hebben gehad. Doei GJ!
volgens mij was prinsesje regelmatig boos dat GJ maar half of niet luisterdequote:Op maandag 14 november 2022 12:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wist dat hij er anders instond maar dit is gewoonweg walgelijk te noemen. Zijn eigen Alies heeft notabene een (recent) verleden met aanranding en verkrachting. Vraag me af wat voor gesprekken die überhaupt hebben gehad. Doei GJ!
Mexx denk ikquote:Op maandag 14 november 2022 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vond die kerel in het begin nog leuk en was het met hem eens. Toen hij tussen Zoë en Nadir in kwam, vond ik echt dat hij het goed deed. Maar de laatste weken verliest hij ook mijn waardering. Jammerquote:Op maandag 14 november 2022 12:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Aambei?quote:Op maandag 14 november 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
Marciano
wil van alles maar wil liever niks doen
Jeff moet een mailtje tikken voor Matins ding??
dat de dokter er ff naar kijkt
Zijn aambei?quote:Op maandag 14 november 2022 12:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff moet even een mailtje voor Martin tikken, voor z'n 'ding', dat de arts toch even kijkt.
ja zou kunnenquote:
Oh ja ook nogquote:Op maandag 14 november 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja zou kunnen
maar hij had laatst ook een bult op zijn buik
Misschien om kijkcijfers te scoren.quote:Op maandag 14 november 2022 12:32 schreef Kakadylo het volgende:
Wel goed dat het op de stream is geweest zonder SL dus want de uitzending zal het inderdaad wel niet halen
quote:
Denk het jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |