Ze wil gewoon naast JW.quote:Op maandag 14 november 2022 09:55 schreef Dotteke het volgende:
Esther vraagt of ze van iemand een stoel mag. Ze wil een rugleuning. Schijnen maar twee stoelen te zijn met een rugleuning. En de bank maar die is te laag voor haar
Is dat zo zit ze achter hem aan?quote:
Ze heeft nog steeds wel hoop.quote:
dat gezeur elke keer van Esther over haar rugquote:
Hoop doet leven.quote:
Planken.quote:Op maandag 14 november 2022 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop doet leven.
JW heeft het over een 30 dagen challange
AL bekend wanneer dat begint?quote:
Eind van de de maand,ze zijn de eerste begonnen.quote:
Erik niet meer hoorquote:Op maandag 14 november 2022 10:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze hebben het slaap nog in de ogen en dan al weer kaarten
quote:
echt wie gaat het haar nu eens zeggenquote:Op maandag 14 november 2022 10:17 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe net wakker,en gelijk over Jeff en Kim D.
Waarschijnlijk van het miediemiemiediemie doen omdat Alies weg is.quote:Op maandag 14 november 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
zakt die lip van Babbel nu een beetje in???
zitten ook fillers in hequote:Op maandag 14 november 2022 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van het miediemiemiediemie doen omdat Alies weg is.
Zelf kennis heeft Jeff welquote:Op maandag 14 november 2022 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik ben eigenlijk wel een mietje met een veel te grote mond
ik houd van mensen met zelfspotquote:Op maandag 14 november 2022 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Ik ben eigenlijk wel een mietje met een veel te grote mond
echt hequote:Op maandag 14 november 2022 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan die Zoe wel slaan ... echt .. wat een kutkind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitch is het. Jammer dat ze zich zo laat kennen. Ze was al niet de knapste, maar dit maakt haar zó lelijk.quote:Op maandag 14 november 2022 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Jasper vindt dat echt niet chill ... dat geneuk onder hem.
Zoe houdt niet op .. niet vanzelf.
En stokert. Echt mensen tegen elkaar aan het uitspelenquote:Op maandag 14 november 2022 10:40 schreef juul. het volgende:
Wanneer komt het eens uit dat Zoë de grootste roddelkont van de loods is
quote:Op maandag 14 november 2022 10:42 schreef Seattle het volgende:
[..]
Bitch is het. Jammer dat ze zich zo laat kennen. Ze was al niet de knapste, maar dit maakt haar zó lelijk.
Gratis tip voor de Febo: zend eens wat beeld EN geluid uit in de loods van Zoe, wat die allemaal lult!quote:Op maandag 14 november 2022 10:40 schreef juul. het volgende:
Wanneer komt het eens uit dat Zoë de grootste roddelkont van de loods is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |