Klopt, maar als de rente niet zou gaan stijgen dan waren ze er nog mee weggekomen ook, zonder schade ondanks het wanbeleid.quote:Op dinsdag 29 november 2022 22:59 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee de echte reden is dat excanges zo dom zijn onderelkaar te lenen zonder een borg .
Waardoor nadat Luna en hun stabelcoin in elkaar is gestort .
Waardoor nu hele cryptomarkt last van heeft .
Omdat velen excanges ook leuk Luna en Luna stabelcoin bezitten wat ook geen fluit meer waard is.
Daarom is alles zo verkocht om te hopen dat de excanges niet om zal vallen.
En geloof er niet in dat dit de einde is namelijk.
Ik zie nog wel paar risico excanges en brokers om vallen .
Kan ook alleen de advies gaan geven dat je nu juist een hardware wallet moet aanschaffen en alles veilig over te gaan zetten.
En na een paar jaar maar eens gaan kijken wat alles nog waard is.
Mensen die nu dik 50/70% verlies hebben gaan echt niet meer verkopen.
Omdat het geen zin meer heeft om te gaan verkopen.
Beter mee gaan met de zinkende schip aangezien later het schip toch weer naar boven word gehaald om het goud op te halen.
quote:Op dinsdag 29 november 2022 23:03 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Er zullen we meer schit coins overleven.
Daar ben ik niet bang om.
Aangezien shit coins worden gebruikt om winst te maken.
En daarna om zetten naar btc of eth .
Dus de shit coins die ik wel weer terug zie komen.
...
Eth classic
...
quote:Op woensdag 30 november 2022 04:26 schreef suijkerbuijk het volgende:
Even een update voor mensen die coinbase gebruiken.
Starting December 5, Coinbase Wallet will oust a number of cryptocurrencies from its supported assets. These include ... ETC ... . However, it plans to retain users’ funds in their subsisting wallets.
Bron
https://crypto.news/coinb(...)-xrp-over-low-usage/
Tja er is iets raars bezig bij coinbase.quote:
Die shitcoins kennen gewoon te weinig activiteit om daar geld in te stoppen om te onderhouden. Verstandige keuze. Dat de prijs zoveel beweegt is juist een teken van weinig activiteit (leeg order boek valt makkelijker te pumpen).quote:Op woensdag 30 november 2022 09:07 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Tja er is iets raars bezig bij coinbase.
Ben nu ook al mijn crypto over aan het zetten naar mijn wallet .
Voor je het weet lig dadelijk coinbase op zijn gat .
De reden dat ze opgeven is dat de coins weinig transacties bezig zijn.
Wat ik vreemd vind aangezien ik de prijs wel omhoog en omlaag zie gaan met soms dik 50% in een keer omdaarna op eens weer te zakken met 50% .
Maar goed crypto ligt toch op zijn gat.
Dus veel beweging is er niet.
Vraag me af welke onderhoud ?quote:Op woensdag 30 november 2022 09:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die shitcoins kennen gewoon te weinig activiteit om daar geld in te stoppen om te onderhouden. Verstandige keuze. Dat de prijs zoveel beweegt is juist een teken van weinig activiteit (leeg order boek valt makkelijker te pumpen).
Op zich wel grappig dat ze ze BCH eruit wiepen. Coinbase stond aan de verkeerde kant tijdens de blocksize war waaruit BCH ontstond.
Wat heeft de blockchain nou te maken met traden? Het is niet dat elke trade als transactie weg worden geschreven in de blockchain. Dat is alleen bij de on- en offramp. Het hele trading mechanisme van Coinbase is software en dat heeft inderdaad onderhoud nodig. Zowel softwarematig als hardwarematig.quote:Op woensdag 30 november 2022 09:22 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Vraag me af welke onderhoud ?
Aangezien alles in de blockchain staat.
Misschien dat ze hun eigen voorraad aan het dumpen zijn , zodat ze geen stakings renten hoeven te betalen.
Of ze gooien de boel er uit zodat ze extra valuta terug gaan krijgen om te zorgen dat ze geen koppie onder gaan.
Hoe dan ook.
Mensen die het hebben kunnen het gaan dumpen of overzetten naar je hardware wallet .
En anders overboeken naar een anderen excanges om daar te gaan handelen.
Zelf ga ik alles er aftrekken die beetje % die je kreeg hoef je ook niet voor te doen.
Test was geslaagd gisteren met ada
Dus dadelijk even 1000 ada op de ledger gaan zetten .
Daarna mijn btc over gaan boeken.
Dat zijn de enigste die ik bij coinbase heb staan.
Ga wel lekker verder met binance en bij Bitvavo.
doen al die youtube scammers toch ookquote:Op woensdag 30 november 2022 11:07 schreef Plots het volgende:
Waar is @:10mil.bitcoin eigenlijk?
Bij bullish nieuws is hij er als eerste, maar als het slecht gaat, is hij (Piva) in geen heide en verte te bekennen.
I AM PIVA WE ARE ALL PIVAquote:Op woensdag 30 november 2022 11:27 schreef corehype het volgende:
[..]
doen al die youtube scammers toch ook
Het kan dood gaan.quote:Op woensdag 30 november 2022 09:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
Wat heeft de blockchain nou te maken met traden? Het is niet dat elke trade als transactie weg worden geschreven in de blockchain. Dat is alleen bij de on- en offramp. Het hele trading mechanisme van Coinbase is software en dat heeft inderdaad onderhoud nodig. Zowel softwarematig als hardwarematig.
Daarnaast kan een blockchain ook dood gaan door te weinig activiteit. Nodes en miners kosten ook geld en wanneer er geen motivatie meer is om dat te doen stopt simpelweg die blockchain.
Mooi deze FUD, dan verwacht ik een algehele moon van de markt de komende maand.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:15 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
De ECB verklaart nu zelfs Bitcoin dood.Is dit de bodem?
Heeft dit niet te maken van de ETH2.0 upgrade, dat miners zijn overgestapt naar ETC?quote:Op woensdag 30 november 2022 12:34 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Het kan dood gaan.
Ondertussen is de hashrate van etherium classic zwaar verhoogt .
Omdat deze namelijk nog steeds via gpu mining gaat
https://2miners.com/etc-network-hashrate
Gaat als een gek op dit moment.
Integen deel ik verwacht dadelijk dat etc in de toekomst aardige wat waard gaat worden.
Anders is niet zo als een gek omhoog gegaan namelijk.
Ja leuk, maar dit heeft dus niks te maken met de trading activiteiten op Coinbase. Dat is de reden geweest om ETC te delisten. Niet de hashrate. Wanneer niemand ETC koopt of gebruikt neemt de prijs af en wordt het ook minder profitable voor miners om te minen. GPU miners hebben momenteel weinig andere keus na de ETH 2.0 upgrade. De transacties zelf zijn te verwaarlozen.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:34 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Het kan dood gaan.
Ondertussen is de hashrate van etherium classic zwaar verhoogt .
Omdat deze namelijk nog steeds via gpu mining gaat
https://2miners.com/etc-network-hashrate
Gaat als een gek op dit moment.
Integen deel ik verwacht dadelijk dat etc in de toekomst aardige wat waard gaat worden.
Anders is niet zo als een gek omhoog gegaan namelijk.
Ik smeek God dan ook op mijn blote knieën dat mijn favoriete CEX Nexo (quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:46 schreef stinkie het volgende:
Zie ik net Bitvavo als sponsor WK programma’s.
Zorgelijk. Elke keer als zo’n partij een evenement sponsort gaan ze failliet :’)
Tja ik denk dat miners gewoon gaan gokken er op.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dit heeft dus niks te maken met de trading activiteiten op Coinbase. Dat is de reden geweest om ETC te delisten. Niet de hashrate. Wanneer niemand ETC koopt of gebruikt neemt de prijs af en wordt het ook minder profitable voor miners om te minen. GPU miners hebben momenteel weinig andere keus na de ETH 2.0 upgrade. De transacties zelf zijn te verwaarlozen.
Ja dat klopt.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heeft dit niet te maken van de ETH2.0 upgrade, dat miners zijn overgestapt naar ETC?
Gewoon doen maat.quote:Op woensdag 30 november 2022 11:30 schreef Elan het volgende:
[..]
I AM PIVA WE ARE ALL PIVA
Bullish op ETH trouwens, denk dat ik van mijn dertiende maand een hele ETH ga halen (heb er nu 2.5)
Ja ik word van deze markt ook hebberig. Maar lastig het dieptepunt te bepalen, ik wacht nog even.quote:Op woensdag 30 november 2022 18:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gewoon doen maat.
Heb van mijn 13de maand een beetje BTC, ETH, ADA en LINK gekocht.Lekker profiteren van de bear market.
Makkelijk praten als je een geldprinter hebt.quote:Op donderdag 1 december 2022 07:22 schreef raptorix het volgende:
Oei!
https://www.ecb.europa.eu(...)0~5301eecd19.en.html
https://www.telegraaf.nl/(...)van-18-miljard-kwijtquote:Op donderdag 1 december 2022 07:22 schreef raptorix het volgende:
Oei!
Alles verkocht.quote:Op donderdag 1 december 2022 07:22 schreef raptorix het volgende:
Oei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |