Die hebben hun Million Voices laten horen om de boel af te keuren.quote:
Ik lees het ook net ja.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Pools kabinet bijeen om crisissituatie, na melding neergekomen Russische raketten in Polen
Oh jee, dat is niet goed
Hoog tijd om nog even wat carrière te maken en aan mijn toekomst te werken?quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:01 schreef Hamlapjes het volgende:
Pools kabinet bijeen om crisissituatie, na melding neergekomen Russische raketten in Polen
Oh jee, dat is niet goed
Alleen als je veilig in het ziekenfonds zit.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoog tijd om nog even wat carrière te maken en aan mijn toekomst te werken?
Laat maar vallen, het komt er toch wel van.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alleen als je veilig in het ziekenfonds zit.
Niet zo snel, ik zou graag nog even een keer door mijn agenda rennen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat maar vallen, het komt er toch wel van.
Ja, Postman en Def Rhymz hebben daar toch wel een klassieker uit hun mouw geschud.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet zo snel, ik zou graag nog even een keer door mijn agenda rennen.
Ach we zijn met 8 miljard ondertussenquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:36 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)-af-dan-gedacht.html
Op naar een Handsmaid Tale wereld
waavan meer dan een 1/4 in 2 landenquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Ach we zijn met 8 miljard ondertussen
nee hoorquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
misschien moet ik hier eerst stilletjes even meelezen. Allemaal vreemde mensen
Vreemd of niet kan je pas echt beoordelen als je ons wat beter kentquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Vreemd, maar wel leukquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
soort Rivellaquote:Op dinsdag 15 november 2022 22:54 schreef MizzezAmy het volgende:
ik bedoelde natuurlijk "voor mij onbekende" mensen! Vreemd is niets mis mee
De verwarring met het Ecuadorese Sinaasappel Fregat ligt op de loerquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:01 schreef Koen66 het volgende:
@:MizzezAmy ontdekte toen we het over slowchats hadden elders dat ESF voor Eurovisie songfestival stond
Daar kom ik ook vandaan oorspronkelijkquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Jaaah en daar kijk ik al vanaf mijn 12e naar!
Ik kom oorspronkelijk uit Enschede, heb zelfs onthouden dat op de dag van de vuurwerkramp het ESF met Linda Wagenmakers werd geannuleerd
Ze begonnen wel met uitzenden maar die werd na ongeveer een uur afgebroken.quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Daar kom ik ook vandaan oorspronkelijk. Het werd inderdaad niet uitgezonden op de Nederlandse tv.
En de rood-wit-blauwe jurk van Linda bleef hoe dan ook in de kast hangen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ze begonnen wel met uitzenden maar die werd na ongeveer een uur afgebroken.
Ah ja, dat bedoelde ik, niet dat het helemaal geannuleerd werd, maar bij ons niet uitgezonden.quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ze begonnen wel met uitzenden maar die werd na ongeveer een uur afgebroken.
Dat weet ik niet eens meerquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En de rood-wit-blauwe jurk van Linda bleef hoe dan ook in de kast hangen.
Was dat de jurk waar de dansers onder verstopt zaten?quote:
Bedankt voor de uitnodiging. En de tip, denk dat ik ook maar eens ga slapen!quote:Op dinsdag 15 november 2022 23:41 schreef Koen66 het volgende:
Slapen
Leuk dat je hier ook langskomt @:MizzezAmy
Deze tentquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was dat de jurk waar de dansers onder verstopt zaten?
Children of Men, geweldige filmquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:36 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)-af-dan-gedacht.html
Op naar een Handsmaid Tale wereld
wow zat ff bij ontbijt wat trailers te bekijken, die wil ik idd zienquote:Op dinsdag 15 november 2022 23:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Children of Men, geweldige film
Prachtig hoe ze dat hebben gemaakt.quote:
Ja, ik twijfel ook of het niet gewoon nu gemaakt is. Maar neem aan dat het sneeuwballengevecht wel voor de camera gedaan wordt, niet omdat ze dat toen echt deden. Anders is het wel gemeen dat ze die fietser zo bekogeldenquote:Op woensdag 16 november 2022 07:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Prachtig hoe ze dat hebben gemaakt.Het ziet er nu allemaal wel meer van deze tijd uit door de kleur en snelheid waardoor ik weer ga twijfelen of het niet nagespeeld is, terwijl ik best weet dat het echt meer dan 100 jaar oud is. Mindfuckery.
quote:Op maandag 14 november 2022 20:18 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Ik denk ook dat ik dat gerechtje even over zou slaan, of anders gewoon als shotje achterover gooien.quote:
Dit is nogal.. apart..quote:
Voordeel tov een tandartsbezoek is dat er niks in jou gestoken wordt.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:41 schreef H_T het volgende:
Vandaag is mijn auto naar de APK. Dat is nooit een favoriete dag van mij. Net als bij een tandartsbezoek hoop ik maar dat het meevalt
Altijd weer een spannende dag inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:41 schreef H_T het volgende:
Vandaag is mijn auto naar de APK. Dat is nooit een favoriete dag van mij. Net als bij een tandartsbezoek hoop ik maar dat het meevalt
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 november 2022 10:41 schreef H_T het volgende:
APK is bij mij dan vaak weer een stuk duurder dan de tandartsquote:Op woensdag 16 november 2022 10:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Voordeel tov een tandartsbezoek is dat er niks in jou gestoken wordt.
Sterktequote:Op woensdag 16 november 2022 11:05 schreef H_T het volgende:
[..]
APK is bij mij dan vaak weer een stuk duurder dan de tandarts
Thanks!quote:
Wat voor auto heeft jouw vader dat hij ermee naar een cardioloog gaat?quote:Op woensdag 16 november 2022 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader had afgelopen maandag APK bij de cardioloog en was weer goedgekeurd voor een jaar.
Hoe anders, met het vliegtuig?quote:Op woensdag 16 november 2022 11:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat voor auto heeft jouw vader dat hij ermee naar een cardioloog gaat?
Die zou ik ook niet naar een cardioloog brengen, eerlijk gezegd.quote:
rip portemonnee.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:34 schreef H_T het volgende:
Helaas valt het tegen met de APKLinkervoorband is beschadigd, rechtervoorband heeft niet overdreven veel profiel meer dus twee nieuwe banden nodig daarvoor. Niet voor de APK maar wel aangeraden is een set nieuwe bougies en nog wat andere dingen, dus dat is weer een paar honderd euro bij elkaar
Bummerquote:Op woensdag 16 november 2022 12:34 schreef H_T het volgende:
Helaas valt het tegen met de APKLinkervoorband is beschadigd, rechtervoorband heeft niet overdreven veel profiel meer dus twee nieuwe banden nodig daarvoor. Niet voor de APK maar wel aangeraden is een set nieuwe bougies en nog wat andere dingen, dus dat is weer een paar honderd euro bij elkaar
quote:
Jaquote:
Teken een schildpadquote:Op woensdag 16 november 2022 12:38 schreef AgnesGru het volgende:
Ik kan er zo slecht tegen als mensen niet luisteren
Heb maanden geleden mijn abonnement bij de sportschool omgezet naar een abonnement via bedrijfsfitness. Nu werd ik gebeld door de sportschool of ik het contract nog wil tekenen. Ik aangeven dat ik dat maanden geleden al heb gedaan en dat de afschrijving ook via mijn salaris gaat. Volgens die gast staat het nog steeds open, dus ik moet tekenen.
Ik had ook een keer zoiets. Ik heb al gelijk via bedrijfsfitness mijn abonnement lopen, maar door corona was die looptijd wat verschoven. En toen kreeg ik een mail van de sportschool dat mijn abonnement was verlopen en dat ze nog geen nieuw contract hadden ontvangen via bedrijfsfitness. Dus ik contact opgenomen met bedrijfsfitness en die zeiden dan dat het abonnement automatisch verlengd zou worden. Ik had dat vervolgens teruggemaild naar mijn sportschool en vervolgens niks meer erover gehoord.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:38 schreef AgnesGru het volgende:
Ik kan er zo slecht tegen als mensen niet luisteren
Heb maanden geleden mijn abonnement bij de sportschool omgezet naar een abonnement via bedrijfsfitness. Nu werd ik gebeld door de sportschool of ik het contract nog wil tekenen. Ik aangeven dat ik dat maanden geleden al heb gedaan en dat de afschrijving ook via mijn salaris gaat. Volgens die gast staat het nog steeds open, dus ik moet tekenen.
Ik zou het allemaal bij dezelfde garage laten doenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:39 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
JaEen deel van dat werk is waarschijnlijk wel goedkoper te doen bij een andere garage, maar dat brengt ook weer gedoe met zich mee en officieel mag ik met die voorband sowieso de weg niet meer op. Dan zou ik een voorband moeten laten vervangen bij de garage waar die nu is, een andere voorband ergens anders en ook weer een afspraak voor de bougies, zonder dat ik weet hoeveel dat precies gaat schelen en of dat de moeite waard gaat zijn. Dan maar even door de zure appel heen bijten.
En de rekening is alsnog lager dan ik bij mijn vorige auto had
Doe ik nu ookquote:Op woensdag 16 november 2022 12:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik zou het allemaal bij dezelfde garage laten doen
Of een paarse krokodil!quote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 13:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
ik ben dit pareltje aan het luisteren
ps: ik lig nog steeds in het ziekenhuis
Jeetje, je ligt er al een tijdje zo. Waarom moet je nog blijven?quote:Op woensdag 16 november 2022 13:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
ja, nog steeds. Voel me beter dan vorige week. Ik heb nog steeds open buikwond enzoquote:
ik lig er al 2 weken.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje, je ligt er al een tijdje zo. Waarom moet je nog blijven?
Wat een tegenvaller! heb je een idee hoe lang je nog moet blijven?quote:Op woensdag 16 november 2022 13:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ik lig er al 2 weken.
Eerst wou mijn dunne darm niet aan het werk en at ik te weinig omdat het eten niet te smaakte
Tekort aan voedingsstoffen en nog last van diarree
Jeetje wat een gedoe, veel sterkte de komende tijd, hopelijk kan je snel naar huis.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ik lig er al 2 weken.
Eerst wou mijn dunne darm niet aan het werk en at ik te weinig omdat het eten niet te smaakte
Tekort aan voedingsstoffen en nog last van diarree
geen idee.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wat een tegenvaller! heb je een idee hoe lang je nog moet blijven?
Mooi lied!quote:Op woensdag 16 november 2022 13:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Topnummerquote:Op woensdag 16 november 2022 13:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Soms is de verpleging me kwijt als ik pijnstilling moet hebben of infuus begint te piepen ofzoquote:Op woensdag 16 november 2022 13:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mooi lied!
Ach, nog steeds. Gelukkig is er wat vooruitgang en loop je af en toe naar de centrale hal.
Ik heb al een puzzelboekje hier liggenquote:Op woensdag 16 november 2022 13:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Topnummer
Wel balen dat je nog steeds in het ziekenhuis ligtKom je de tijd wel een beetje goed door? Zal ik je een (puzzel)boekje toesturen?
Sommige garages regelen gebruikte banden, als je dat wilt. Is dat misschien nog iets?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Doe ik nu ookEn het is de merkdealer, dus dan heb ik er wel vertrouwen in dat ze het ook goed doen. Ik had het alleen fijn gevonden als het 300 euro goedkoper was geweest
Wat zegt de arts over je situatie?quote:Op woensdag 16 november 2022 13:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Soms is de verpleging me kwijt als ik pijnstilling moet hebben of infuus begint te piepen ofzo
Dat het beter gaat. Buik is niet meer hard, maar soepel. Wel dik vergeleken wat ik normaal hebquote:Op woensdag 16 november 2022 13:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat zegt de arts over je situatie?
Ik snap dat je na 2 weken wel eens iets anders wil dan je kamer.
Nee heb nu al akkoord gegeven op nieuwe banden. Bij een vorige auto had ik een keer via autobanden365.nl nieuwe banden besteld, maar toen waren de oude nog goed genoeg om door de APK te komen en dus kon ik makkelijker ergens anders nieuwe sloffen laten monterenquote:Op woensdag 16 november 2022 13:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sommige garages regelen gebruikte banden, als je dat wilt. Is dat misschien nog iets?
Ah neequote:Op woensdag 16 november 2022 13:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Een Nederlandstalige Grease... Kan me niet voorstellen dat dat leuk gaat zijn.quote:Op woensdag 16 november 2022 16:13 schreef H_T het volgende:
Ik heb een mail gehad van onze geliefde Avrotros: we kunnen kaarten kopen voor Op zoek naar Grease
Die heb ik ook gehad, is nou niet een musical die me echt aanspreekt.quote:Op woensdag 16 november 2022 16:13 schreef H_T het volgende:
Ik heb een mail gehad van onze geliefde Avrotros: we kunnen kaarten kopen voor Op zoek naar Grease
ik heb wel fijne kamergenotenquote:Op woensdag 16 november 2022 14:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah nee![]()
Heb je wel fijne kamergenoten of lig je alleen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |