Ik denk ook dat ik dat gerechtje even over zou slaan, of anders gewoon als shotje achterover gooien.quote:
Dit is nogal.. apart..quote:
Voordeel tov een tandartsbezoek is dat er niks in jou gestoken wordt.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:41 schreef H_T het volgende:
Vandaag is mijn auto naar de APK. Dat is nooit een favoriete dag van mij. Net als bij een tandartsbezoek hoop ik maar dat het meevalt
Altijd weer een spannende dag inderdaad.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:41 schreef H_T het volgende:
Vandaag is mijn auto naar de APK. Dat is nooit een favoriete dag van mij. Net als bij een tandartsbezoek hoop ik maar dat het meevalt
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 november 2022 10:41 schreef H_T het volgende:
APK is bij mij dan vaak weer een stuk duurder dan de tandartsquote:Op woensdag 16 november 2022 10:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Voordeel tov een tandartsbezoek is dat er niks in jou gestoken wordt.
Sterktequote:Op woensdag 16 november 2022 11:05 schreef H_T het volgende:
[..]
APK is bij mij dan vaak weer een stuk duurder dan de tandarts
Thanks!quote:
Wat voor auto heeft jouw vader dat hij ermee naar een cardioloog gaat?quote:Op woensdag 16 november 2022 11:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn vader had afgelopen maandag APK bij de cardioloog en was weer goedgekeurd voor een jaar.
Hoe anders, met het vliegtuig?quote:Op woensdag 16 november 2022 11:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat voor auto heeft jouw vader dat hij ermee naar een cardioloog gaat?
Die zou ik ook niet naar een cardioloog brengen, eerlijk gezegd.quote:
rip portemonnee.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:34 schreef H_T het volgende:
Helaas valt het tegen met de APKLinkervoorband is beschadigd, rechtervoorband heeft niet overdreven veel profiel meer dus twee nieuwe banden nodig daarvoor. Niet voor de APK maar wel aangeraden is een set nieuwe bougies en nog wat andere dingen, dus dat is weer een paar honderd euro bij elkaar
Bummerquote:Op woensdag 16 november 2022 12:34 schreef H_T het volgende:
Helaas valt het tegen met de APKLinkervoorband is beschadigd, rechtervoorband heeft niet overdreven veel profiel meer dus twee nieuwe banden nodig daarvoor. Niet voor de APK maar wel aangeraden is een set nieuwe bougies en nog wat andere dingen, dus dat is weer een paar honderd euro bij elkaar
quote:
Jaquote:
Teken een schildpadquote:Op woensdag 16 november 2022 12:38 schreef AgnesGru het volgende:
Ik kan er zo slecht tegen als mensen niet luisteren
Heb maanden geleden mijn abonnement bij de sportschool omgezet naar een abonnement via bedrijfsfitness. Nu werd ik gebeld door de sportschool of ik het contract nog wil tekenen. Ik aangeven dat ik dat maanden geleden al heb gedaan en dat de afschrijving ook via mijn salaris gaat. Volgens die gast staat het nog steeds open, dus ik moet tekenen.
Ik had ook een keer zoiets. Ik heb al gelijk via bedrijfsfitness mijn abonnement lopen, maar door corona was die looptijd wat verschoven. En toen kreeg ik een mail van de sportschool dat mijn abonnement was verlopen en dat ze nog geen nieuw contract hadden ontvangen via bedrijfsfitness. Dus ik contact opgenomen met bedrijfsfitness en die zeiden dan dat het abonnement automatisch verlengd zou worden. Ik had dat vervolgens teruggemaild naar mijn sportschool en vervolgens niks meer erover gehoord.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:38 schreef AgnesGru het volgende:
Ik kan er zo slecht tegen als mensen niet luisteren
Heb maanden geleden mijn abonnement bij de sportschool omgezet naar een abonnement via bedrijfsfitness. Nu werd ik gebeld door de sportschool of ik het contract nog wil tekenen. Ik aangeven dat ik dat maanden geleden al heb gedaan en dat de afschrijving ook via mijn salaris gaat. Volgens die gast staat het nog steeds open, dus ik moet tekenen.
Ik zou het allemaal bij dezelfde garage laten doenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:39 schreef H_T het volgende:
[..]
[..]
JaEen deel van dat werk is waarschijnlijk wel goedkoper te doen bij een andere garage, maar dat brengt ook weer gedoe met zich mee en officieel mag ik met die voorband sowieso de weg niet meer op. Dan zou ik een voorband moeten laten vervangen bij de garage waar die nu is, een andere voorband ergens anders en ook weer een afspraak voor de bougies, zonder dat ik weet hoeveel dat precies gaat schelen en of dat de moeite waard gaat zijn. Dan maar even door de zure appel heen bijten.
En de rekening is alsnog lager dan ik bij mijn vorige auto had
Doe ik nu ookquote:Op woensdag 16 november 2022 12:49 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik zou het allemaal bij dezelfde garage laten doen
Of een paarse krokodil!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |