Ik was altijd verliefd op Phil de gitarist. Ferry vond ik een beetje engquote:Op zondag 13 november 2022 00:49 schreef golfer het volgende:
Roxy Music. Brian Ferry daar was mijn eerste vrouw 45 jaar geleden wel een beetje verliefd op.
Nee het is zondag 13 novemberquote:Op zondag 13 november 2022 00:54 schreef PippenScottie het volgende:
Het is zaterdag 12 november toch? Niets doen aan die OP
Na vijf jaar is de OP weer full circle gewordenquote:Op zondag 13 november 2022 00:54 schreef PippenScottie het volgende:
Het is zaterdag 12 november toch? Niets doen aan die OP
Ik denk dat ik precies weet wie je bedoeltquote:Op zondag 13 november 2022 00:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik was verliefd op de dames op de hoes van Flesh + Blood
Dat ook natuurlijkquote:Op zondag 13 november 2022 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar vooral een schitterende stem.
Dit.quote:Op zondag 13 november 2022 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar vooral een schitterende stem.
Nu nog?quote:Op zondag 13 november 2022 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben dus tussendoor wat werkdingetjes aan het doen. Iedere IT’er van mijn organisatie is bezig met een test en ik krijg elke paar seconden een update op mijn telefoon. Bokiritant
Ok01 is een smaakvolle vrouwquote:Op zondag 13 november 2022 01:00 schreef ok01 het volgende:
Superfly![]()
Heb de lp hiervan in mn kast liggen
Op een zaterdagnacht ja?quote:Op zondag 13 november 2022 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben dus tussendoor wat werkdingetjes aan het doen. Iedere IT’er van mijn organisatie is bezig met een test en ik krijg elke paar seconden een update op mijn telefoon. Bokiritant
quote:Op zondag 13 november 2022 01:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ok01 is een smaakvolle vrouw
Staat nu gelukkig wel in de top 2000.quote:Op zondag 13 november 2022 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
Curtis is ondergewaardeerd
Nederland is een smakeloos land
Tering, sterkte gewenstquote:Op zondag 13 november 2022 01:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Man.. het gaat de hele nacht door
Freaks.quote:Op zondag 13 november 2022 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
+1quote:
3 dansende bananen was leuker geweestquote:
Ja inmiddels is iedereen die daar op zat wel naar Facebookquote:
Inmiddels zelfs al naar Instagramquote:Op zondag 13 november 2022 01:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja inmiddels is iedereen die daar op zat wel naar Facebook
Uit het jaar 1987quote:Op zondag 13 november 2022 01:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ben je zo jong ja?
Ik had hier al vaste baan en alles volgens mij
How to lose 44 billion dollar speedrunquote:Op zondag 13 november 2022 01:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Inmiddels zelfs al naar Instagram
Ik denk ook dat Twitter binnenkort het loodje gaat leggen
Als we allemaal moeten gaan betalen van dhr. Musk, dan zeker.quote:Op zondag 13 november 2022 01:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Inmiddels zelfs al naar Instagram
Ik denk ook dat Twitter binnenkort het loodje gaat leggen
Voor altijd piepjong.quote:
Ik moet wel lachen om alle parodie accounts, maar het is eigenlijk diep triest wat er gebeurt. Vind het vooral sneu voor alle werknemers van Twitter die hun baan hebben verloren/ aan het verliezen zijn.quote:Op zondag 13 november 2022 01:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
How to lose 44 billion dollar speedrun
Ik ben onder de indruk van het gefaal van Musk, al vind ik al die blauwe vinkjes wel hilarisch
Echt een debiel idee inderdaadquote:Op zondag 13 november 2022 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als we allemaal moeten gaan betalen van dhr. Musk, dan zeker.
quote:Op zondag 13 november 2022 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voor altijd piepjong.
Ik heb nu dus een collega die uit 1999 komt. Niet te filmen joh
Oh god jaquote:Op zondag 13 november 2022 01:12 schreef Blues het volgende:
Ik schreef laatst een patiënt in uit 2004ik zei meteen: ik werk toch niet op de kinderpoli
![]()
![]()
Ze was al 18
Ja, dat is wel waar.quote:Op zondag 13 november 2022 01:11 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen om alle parodie accounts, maar het is eigenlijk diep triest wat er gebeurt. Vind het vooral sneu voor alle werknemers van Twitter die hun baan hebben verloren/ aan het verliezen zijn.
Van Dolly Parton kan ik het wel hebben maar dit hoeft niet echtquote:
Ik zou haar gewoon een Nijntjeknuffel en een kleurplaat hebben gegeven hoorquote:Op zondag 13 november 2022 01:12 schreef Blues het volgende:
Ik schreef laatst een patiënt in uit 2004ik zei meteen: ik werk toch niet op de kinderpoli
![]()
![]()
Ze was al 18
Dat laatste idd. Het geld moet uit de lengte of de breedte komen en daarom wil hij waarschijnlijk ook betaalde accounts.quote:Op zondag 13 november 2022 01:11 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen om alle parodie accounts, maar het is eigenlijk diep triest wat er gebeurt. Vind het vooral sneu voor alle werknemers van Twitter die hun baan hebben verloren/ aan het verliezen zijn.
Dat is ook waar. Bovendien hebben al die banen zeer waarschijnlijk betere bazenquote:Op zondag 13 november 2022 01:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar.
Maar ik denk dat deze mensen wel makkelijk aan een nieuwe baan zullen komen. Genoeg tech banen in de VS. Goedbetaald ook.
Had je die tweet over gratis insuline gezien die de producent 15 miljard heeft gekost?quote:Op zondag 13 november 2022 01:11 schreef ok01 het volgende:
[..]
Iets betaald maken wat daarvoor gratis was heeft bijna altijd een averechtse werkingquote:Op zondag 13 november 2022 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat laatste idd. Het geld moet uit de lengte of de breedte komen en daarom wil hij waarschijnlijk ook betaalde accounts.
Daarom. Dat gaat hem nog lelijk opbreken.quote:Op zondag 13 november 2022 01:15 schreef ok01 het volgende:
[..]
Iets betaald maken wat daarvoor gratis was heeft bijna altijd een averechtse werking
Die heb ik gezien inderdaad! Soms voelt het leven echt als een fever dreamquote:Op zondag 13 november 2022 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Had je die tweet over gratis insuline gezien die de producent 15 miljard heeft gekost?
Onze wereld is best ziek
En elke adverteerder kan makkelijk geparodieerd worden en blijft dus ver weg van dat platformquote:Op zondag 13 november 2022 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daarom. Dat gaat hem nog lelijk opbreken.
Zo'n beetje elke beroemdheid binnenkort waarschijnlijk ookquote:Op zondag 13 november 2022 01:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En elke adverteerder kan makkelijk geparodieerd worden en blijft dus ver weg van dat platform
Je bent zelf een kitschelaarquote:Op zondag 13 november 2022 01:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De kitschelaar wordt wel gestimuleerd
Ik kom op een cursus Spaans. Ik denk niet dat ik dat snel genoeg onder de knie hebquote:Op zondag 13 november 2022 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
Lees allemaal mee en huil bij de maan die een wiegje wordt
https://tctt.nl/mobile/sub/vertaling-hijo-de-la-luna/
Kittelaar?quote:
N00bie With Attitude!quote:Op zondag 13 november 2022 01:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze heb ik voor het eerst gehoord op een NWA plaat
Dan luister je vast heel Phil Collinsquote:Op zondag 13 november 2022 01:23 schreef ok01 het volgende:
Ik heb altijd al een zwak gehad voor drummers die zingen
Ik zie hier ook een zanger die drumtquote:Op zondag 13 november 2022 01:23 schreef ok01 het volgende:
Ik heb altijd al een zwak gehad voor drummers die zingen
Deze voelde ik al aankomenquote:Op zondag 13 november 2022 01:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan luister je vast heel Phil Collins
Trustequote:Op zondag 13 november 2022 01:24 schreef golfer het volgende:
Ouwechies halen dit jaar het einde van dit programma niet en gaan ter bedde.
Mooiquote:Op zondag 13 november 2022 01:25 schreef ok01 het volgende:
[..]
Deze voelde ik al aankomen
En ik luister inderdaad verdomd Phill Collins
Heb ik vaak ook welquote:Op zondag 13 november 2022 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dat dus helemaal niet, dat ik een genre niets vindt of zo.
Als mensen plezier hebben in de muziek die ze maken, of er echt iets bij voelen, dan vind ik het al snel goed.
Vind ik echt zo knapquote:Op zondag 13 november 2022 01:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zie hier ook een zanger die drumt
Country is de Amerikaanse variant van schlagermuziek. Nee echt.quote:Op zondag 13 november 2022 01:26 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heb ik vaak ook wel
Ik voel alleen vaak niet veel plezier bij country muziek
Zal ik zo doenquote:Op zondag 13 november 2022 01:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Country is de Amerikaanse variant van schlagermuziek. Nee echt.
Ik heb er ooo niet echt verstand van. Maar He Stopped Loving Her Today moet je eens opzoeken op de uitvaart van George Jones.
Ik zou Roundabout nogal waarderen nuquote:Op zondag 13 november 2022 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
Nieuw dieptepunt. Laat dan de echte Yes zien.
Ik ook, prachtige manquote:Op zondag 13 november 2022 01:30 schreef PippenScottie het volgende:
Hier snap ik trouwens wel wat Heidi Klum in hem zag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2022 01:36 schreef chufi het volgende:
Geef mij maar een Mercedes Benz....Je vrienden rijden allemaal Porsche?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Of Ferrari's en drinken RedBulli vodkasquote:Op zondag 13 november 2022 01:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je vrienden rijden allemaal Porsche?
Jamaar dat zingt ze dan weer nietquote:Op zondag 13 november 2022 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Of Ferrari's en drinken RedBulli vodkas
Ah man, je had hem voor het inkoppen. Ga amends maken jijquote:Op zondag 13 november 2022 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Of Ferrari's en drinken RedBulli vodkas
DAt zeg ik.quote:
Trustequote:Op zondag 13 november 2022 01:44 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga jullie verlaten mensen. Mijn wekker gaat om half zeven. Geen grapje![]()
Was een leuk voorproefje, ik heb zin in de Top 2000!
Ja update .... KPN doet dat blijkbaar in hte weekend ...quote:Op zondag 13 november 2022 01:47 schreef Zorro het volgende:
JA WAT IS DIT!
"Uw TV ontvanger gaat binenn 30 seconden herstarten en dan kubnt u gedurende 10 minuten uw ontvanger niet gebruiken. Uitstel is niet mogelijk:"
Bedankt he KPN
Misschien toch nog eens een poging wagen?quote:Op zondag 13 november 2022 00:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik neem het altijd voor om het te wijzigen, maar gemakzucht wint het altijd van me
Ik op dit moment ook niet, kijk er misschien later naarquote:Op zondag 13 november 2022 09:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien toch nog eens een poging wagen?
Ik ben nu niet in de gelegenheid om er iets aan te doen…
Het werd meestal wel nachtwerk voordat ze stoppen.quote:
Thuisquote:
Niks tegen Benny Benassi.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:01 schreef ok01 het volgende:
Beetje jammer dat er dan weer satisfaction wordt gekozen
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks tegen Benny Benassi.
Ik was het meer eens met Fennoquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Eens met Leo qua nieuwe Stones
Jaa heb daar ook zin inquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hoop dat Al Green genot niet te laat komt
Het is meer dat ik bij nacht van de popmuziek vooral artiesten als De John en Levon Helm gewend ben. Maar Spears is natuurlijk wel erg actueel nuquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vind jeGaat waarschijnlijk over haar boek.
Zou goed kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blanket on the ground is vroeger wellicht wel eens geweest?
Heerlijk ja. De Pippies doen ook lekker mee!quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:31 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja helaas wel
Gelukkig hebben we Gladys knight nu
Ja! Gladys was op haar best met de Pips naast haarquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heerlijk ja. De Pippies doen ook lekker mee!
Het klinkt helemaal nergens naar, nee.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:38 schreef ok01 het volgende:
Je kan alles kiezen en dan kies je voor Adam and the ants
Ik ken haar ook nietquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
Is het heel erg dat ik nooit van dit meiske heb gehoord?
Lijkt net alsof ze in een drukke garage stonden te spelen.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Is inmiddels ook alweer dertig jaar geleden
Ja dat wel inderdaadquote:Op zaterdag 11 november 2023 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt net alsof ze in een drukke garage stonden te spelen.
Ja echt ...quote:Op zondag 12 november 2023 00:05 schreef UitStraling het volgende:
Adele als een pleknek horen praten is wel een beetje een extra afknapper.
Dat zekerquote:Op zondag 12 november 2023 00:07 schreef MadMaster het volgende:
Adele is gewoon een top wijf met een top stem.
Hoef het niet alle dagen te horen, maar haar concerten zijn geweldig…
Dat was meer de tijd van de heroine LSD en dat soort ongein. Maar in die tijd was het volgens mij veel meer gebruikelijk om onder invloed op te treden.quote:
Dat zekerquote:Op zondag 12 november 2023 00:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat was meer de tijd van de heroine LSD en dat soort ongein. Maar in die tijd was het volgens mij veel meer gebruikelijk om onder invloed op te treden.
Ik ookquote:Op zondag 12 november 2023 00:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Had stiekem wel gehoopt op een Philly sound disco banger.
Toen was het nog voor muzikanten en kunstschilders in plaats van Henk-Jan de accountant uit Almere.quote:Op zondag 12 november 2023 00:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat was meer de tijd van de heroine LSD en dat soort ongein. Maar in die tijd was het volgens mij veel meer gebruikelijk om onder invloed op te treden.
Yep, was ook wel wat zwaarder spul dan de cocaine van nu. Daar zouden ze in die tijd mee lachen..quote:Op zondag 12 november 2023 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen was het nog voor muzikanten en kunstschilders in plaats van Henk-Jan de accountant uit Almere.
Ik ook. Maar van een totaal ander kaliber dan Mitchell en Raitt.quote:
Ja wel een beetjequote:Op zondag 12 november 2023 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook, Maar van een totaal ander kaliber dan Mitchell en Raitt.
Vooral een ander genre…quote:Op zondag 12 november 2023 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ook, Maar van een totaal ander kaliber dan Mitchell en Raitt.
Typfoutje inderdaad, excusesquote:Op zondag 12 november 2023 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Summer neem ik aan...
David Summers zingt hier
Idd. Maar misschien is Caroline Polachek de moeite waard om eens na te gaan.quote:
Chairlift - Bruisesquote:Op zondag 12 november 2023 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Idd. Maar misschien is Caroline Polachek de moeite waard om eens na te gaan.
Afgeschoten? De anchorman rolt lachend uit bed daar in Boekelo.quote:
Vond de laatste editie met Vera Siemons en Emmely de Wilt de beste ooit.quote:
Vera leek er wel vooral te zitten om vrouwelijke artiesten onder de aandacht te brengen. Maar haar keuzes waren niet vervelend dus was een prima editie inderdaadquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:41 schreef Burnett het volgende:
[..]
Vond de laatste editie met Vera Siemons en Emmely de Wilt de beste ooit.
Matthijs zat er altijd maar voor de vorm bij te wachten tot ie Aretha of Bob mocht aankondigen.
Beide dames hadden een uitstekende inbreng en kregen alle ruimte van Leo.
Een camera en 4 M/V/X op een zolderkamertje die "YouTube filmpjes" laten zien...quote:
Minder geld vanuit de overheid (van oudsher al, en het wordt er niet beter op), andere cultuur/volksaard. Hier is serieus bezig zijn met muziek al snel een 'linkse hobby'.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:42 schreef Abrikozentaart het volgende:
het is toch ook van de zotte dat er geen 1 fatsoenlijk muziekprogramma te vinden is bij de NPO op TV, als je dat toch ook vergelijkt met wat er iedere zaterdagavond te zien is op BBC 2
Check 'On Stage'.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:42 schreef Abrikozentaart het volgende:
het is toch ook van de zotte dat er geen 1 fatsoenlijk muziekprogramma te vinden is bij de NPO op TV, als je dat toch ook vergelijkt met wat er iedere zaterdagavond te zien is op BBC 2
In een land waar de Toppers en Snollebolkes stadions vol uitverkopen is dit helaas de realiteit.quote:Op zondag 20 oktober 2024 04:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Minder geld vanuit de overheid (van oudsher al, en het wordt er niet beter op), andere cultuur/volksaard. Hier is serieus bezig zijn met muziek al snel een 'linkse hobby'.
Wat dat betreft is het te begrijpen. Maar idd zonde.
Klopt was ik vergeten. Inderdaad prima programma.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:20 schreef Burnett het volgende:
[..]
Check 'On Stage'.
Een prima kopie van 'Later With Jools Holland'.
Volledig mee eens. Zo genoten van vorig jaarquote:Op woensdag 16 oktober 2024 11:41 schreef Burnett het volgende:
[..]
Vond de laatste editie met Vera Siemons en Emmely de Wilt de beste ooit.
Matthijs zat er altijd maar voor de vorm bij te wachten tot ie Aretha of Bob mocht aankondigen.
Beide dames hadden een uitstekende inbreng en kregen alle ruimte van Leo.
Helaas zie ik je berichtje nu pas, maar de links zijn verlopen...quote:Op maandag 21 oktober 2024 17:08 schreef Gretzl het volgende:
MP4's van de laatste 5 edities, mocht iemand ze nog eens terug willen kijken.
2019
2020, 2021 en 2022
2023
Doodzonde wel dat dit programma verdwijnt
Dit draait niet om budget, maar om verkeerde prioriteiten. Als de NPO gewoon eens wat minder aan sportrechten besteedt - geld dat wegvloeit naar voetballers die belachelijk veel geld verdienen - is er alle ruimte voor muziekprogramma's.quote:
De BBC heeft ook gewoon samenvattingsrechtenquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit draait niet om budget, maar om verkeerde prioriteiten. Als de NPO gewoon eens wat minder aan sportrechten besteedt - geld dat wegvloeit naar voetballers die belachelijk veel geld verdienen - is er alle ruimte voor muziekprogramma's.
Nederland is gewoon een land met een zwaar onderontwikkelde muziekcultuur. Zie ook afgelopen week: de totaal onbelangrijke Nations League moest zo nodig live op NPO1 worden uitgezonden, waardoor "Even Tot Hier", toch echt één van de beste NPO-programma's, moest wijken naar de vrijdagavond.
Alles moet in Nederland altijd voor sport wijken, zo ook muziek.
Ik ga ze opnieuw proberen te uploadenquote:Op vrijdag 22 november 2024 00:24 schreef motorcycle het volgende:
[..]
Helaas zie ik je berichtje nu pas, maar de links zijn verlopen...
Kun je ze nog een keer posten?
Prima, maar dan blijft het nog steeds een kwestie van prioriteiten; hoe je je geld besteedt. En bij ons wordt dus een low budget muziekprogramma wegbezuinigd. Gelukkig kan er tijdens de Tour de France wel elke avond een live-programma worden gemaakt vanuit een idyllisch Frans dorpje...quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De BBC heeft ook gewoon samenvattingsrechten
Top! Dank je wel, heb ze meteen binnengehaaldquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ga ze opnieuw proberen te uploaden![]()
Edit:
- 2019
- 2020, 2021 en 2022
- 2023
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |