Ik was altijd verliefd op Phil de gitarist. Ferry vond ik een beetje engquote:Op zondag 13 november 2022 00:49 schreef golfer het volgende:
Roxy Music. Brian Ferry daar was mijn eerste vrouw 45 jaar geleden wel een beetje verliefd op.
Nee het is zondag 13 novemberquote:Op zondag 13 november 2022 00:54 schreef PippenScottie het volgende:
Het is zaterdag 12 november toch? Niets doen aan die OP
Na vijf jaar is de OP weer full circle gewordenquote:Op zondag 13 november 2022 00:54 schreef PippenScottie het volgende:
Het is zaterdag 12 november toch? Niets doen aan die OP
Ik denk dat ik precies weet wie je bedoeltquote:Op zondag 13 november 2022 00:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik was verliefd op de dames op de hoes van Flesh + Blood
Dat ook natuurlijkquote:Op zondag 13 november 2022 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar vooral een schitterende stem.
Dit.quote:Op zondag 13 november 2022 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar vooral een schitterende stem.
Nu nog?quote:Op zondag 13 november 2022 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben dus tussendoor wat werkdingetjes aan het doen. Iedere IT’er van mijn organisatie is bezig met een test en ik krijg elke paar seconden een update op mijn telefoon. Bokiritant
Ok01 is een smaakvolle vrouwquote:Op zondag 13 november 2022 01:00 schreef ok01 het volgende:
Superfly![]()
Heb de lp hiervan in mn kast liggen
Op een zaterdagnacht ja?quote:Op zondag 13 november 2022 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben dus tussendoor wat werkdingetjes aan het doen. Iedere IT’er van mijn organisatie is bezig met een test en ik krijg elke paar seconden een update op mijn telefoon. Bokiritant
quote:Op zondag 13 november 2022 01:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ok01 is een smaakvolle vrouw
Staat nu gelukkig wel in de top 2000.quote:Op zondag 13 november 2022 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
Curtis is ondergewaardeerd
Nederland is een smakeloos land
Tering, sterkte gewenstquote:Op zondag 13 november 2022 01:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Man.. het gaat de hele nacht door
Freaks.quote:Op zondag 13 november 2022 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
+1quote:
3 dansende bananen was leuker geweestquote:
Ja inmiddels is iedereen die daar op zat wel naar Facebookquote:
Inmiddels zelfs al naar Instagramquote:Op zondag 13 november 2022 01:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja inmiddels is iedereen die daar op zat wel naar Facebook
Uit het jaar 1987quote:Op zondag 13 november 2022 01:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ben je zo jong ja?
Ik had hier al vaste baan en alles volgens mij
How to lose 44 billion dollar speedrunquote:Op zondag 13 november 2022 01:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Inmiddels zelfs al naar Instagram
Ik denk ook dat Twitter binnenkort het loodje gaat leggen
Als we allemaal moeten gaan betalen van dhr. Musk, dan zeker.quote:Op zondag 13 november 2022 01:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Inmiddels zelfs al naar Instagram
Ik denk ook dat Twitter binnenkort het loodje gaat leggen
Voor altijd piepjong.quote:
Ik moet wel lachen om alle parodie accounts, maar het is eigenlijk diep triest wat er gebeurt. Vind het vooral sneu voor alle werknemers van Twitter die hun baan hebben verloren/ aan het verliezen zijn.quote:Op zondag 13 november 2022 01:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
How to lose 44 billion dollar speedrun
Ik ben onder de indruk van het gefaal van Musk, al vind ik al die blauwe vinkjes wel hilarisch
Echt een debiel idee inderdaadquote:Op zondag 13 november 2022 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als we allemaal moeten gaan betalen van dhr. Musk, dan zeker.
quote:Op zondag 13 november 2022 01:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voor altijd piepjong.
Ik heb nu dus een collega die uit 1999 komt. Niet te filmen joh
Oh god jaquote:Op zondag 13 november 2022 01:12 schreef Blues het volgende:
Ik schreef laatst een patiënt in uit 2004ik zei meteen: ik werk toch niet op de kinderpoli
![]()
![]()
Ze was al 18
Ja, dat is wel waar.quote:Op zondag 13 november 2022 01:11 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen om alle parodie accounts, maar het is eigenlijk diep triest wat er gebeurt. Vind het vooral sneu voor alle werknemers van Twitter die hun baan hebben verloren/ aan het verliezen zijn.
Van Dolly Parton kan ik het wel hebben maar dit hoeft niet echtquote:
Ik zou haar gewoon een Nijntjeknuffel en een kleurplaat hebben gegeven hoorquote:Op zondag 13 november 2022 01:12 schreef Blues het volgende:
Ik schreef laatst een patiënt in uit 2004ik zei meteen: ik werk toch niet op de kinderpoli
![]()
![]()
Ze was al 18
Dat laatste idd. Het geld moet uit de lengte of de breedte komen en daarom wil hij waarschijnlijk ook betaalde accounts.quote:Op zondag 13 november 2022 01:11 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik moet wel lachen om alle parodie accounts, maar het is eigenlijk diep triest wat er gebeurt. Vind het vooral sneu voor alle werknemers van Twitter die hun baan hebben verloren/ aan het verliezen zijn.
Dat is ook waar. Bovendien hebben al die banen zeer waarschijnlijk betere bazenquote:Op zondag 13 november 2022 01:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar.
Maar ik denk dat deze mensen wel makkelijk aan een nieuwe baan zullen komen. Genoeg tech banen in de VS. Goedbetaald ook.
Had je die tweet over gratis insuline gezien die de producent 15 miljard heeft gekost?quote:Op zondag 13 november 2022 01:11 schreef ok01 het volgende:
[..]
Iets betaald maken wat daarvoor gratis was heeft bijna altijd een averechtse werkingquote:Op zondag 13 november 2022 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat laatste idd. Het geld moet uit de lengte of de breedte komen en daarom wil hij waarschijnlijk ook betaalde accounts.
Daarom. Dat gaat hem nog lelijk opbreken.quote:Op zondag 13 november 2022 01:15 schreef ok01 het volgende:
[..]
Iets betaald maken wat daarvoor gratis was heeft bijna altijd een averechtse werking
Die heb ik gezien inderdaad! Soms voelt het leven echt als een fever dreamquote:Op zondag 13 november 2022 01:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Had je die tweet over gratis insuline gezien die de producent 15 miljard heeft gekost?
Onze wereld is best ziek
En elke adverteerder kan makkelijk geparodieerd worden en blijft dus ver weg van dat platformquote:Op zondag 13 november 2022 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daarom. Dat gaat hem nog lelijk opbreken.
Zo'n beetje elke beroemdheid binnenkort waarschijnlijk ookquote:Op zondag 13 november 2022 01:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En elke adverteerder kan makkelijk geparodieerd worden en blijft dus ver weg van dat platform
Je bent zelf een kitschelaarquote:Op zondag 13 november 2022 01:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De kitschelaar wordt wel gestimuleerd
Ik kom op een cursus Spaans. Ik denk niet dat ik dat snel genoeg onder de knie hebquote:Op zondag 13 november 2022 01:16 schreef PippenScottie het volgende:
Lees allemaal mee en huil bij de maan die een wiegje wordt
https://tctt.nl/mobile/sub/vertaling-hijo-de-la-luna/
Kittelaar?quote:
N00bie With Attitude!quote:Op zondag 13 november 2022 01:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze heb ik voor het eerst gehoord op een NWA plaat
Dan luister je vast heel Phil Collinsquote:Op zondag 13 november 2022 01:23 schreef ok01 het volgende:
Ik heb altijd al een zwak gehad voor drummers die zingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |