Oja, kakquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die eerste pijl staat niet goed. Maar Hamilton lijkt te ver naar links te staan en Ricciardo en Zhou te ver naar rechts.
[ twitter ]
Zou wel heel toevallig zijn als iedereen die scheef staat dat ook nog verkeerd deedquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Staat niet goed in het vak. Je moet op de gele streep (of er net over) staan, maar hij staat er achter
Ik zou niet zeggen dat ie er geen voordeel van heeft. Is het niet zo dat ze op een bepaalde sensor moeten staan om FIA te kunnen laten monitoren dat men niet te vroeg start?quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:37 schreef Sodemieters het volgende:
Ja, te ver naar achteren. Hij heeft er dus geen voordeel van, eerder nadeel. Geen straf.
Kan degene achter hem ook hinderen. Je moet gewoon binnen een vooraf bepaald vak bevinden.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:37 schreef Sodemieters het volgende:
Ja, te ver naar achteren. Hij heeft er dus geen voordeel van, eerder nadeel. Geen straf.
Ja, precies. Het bezwaar is die sensor, maar valse start kun je ook op andere manieren constateren.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat ie er geen voordeel van heeft. Is het niet zo dat ze op een bepaalde sensor moeten staan om FIA te kunnen laten monitoren dat men niet te vroeg start?
buiten het vak -> strafquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat ie er geen voordeel van heeft. Is het niet zo dat ze op een bepaalde sensor moeten staan om FIA te kunnen laten monitoren dat men niet te vroeg start?
Dat is dus buiten het vak. Die sensor is heilig, dat hebben we in het verleden al gezien.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:44 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hij stond niet buiten het vak, alleen buiten bereik van de sensor.
Het lijkt me het handigst als een coureur gewoon gaat staan waar ie moet staan. Lijkt me ook de regel.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:43 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, precies. Het bezwaar is die sensor, maar valse start kun je ook op andere manieren constateren.
Nee, dat is niet buiten het vak. Kijk de onboard-beelden maar terug.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is dus buiten het vak. Die sensor is heilig, dat hebben we in het verleden al gezien.
Zijn de 4 screenshots die ik net stuurde niet duidelijk genoeg?quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee, dat is niet buiten het vak. Kijk de onboard-beelden maar terug.
Het is wel heel toevallig dat het opeens met drie auto's gebeurt. Er wordt gesuggereerd dat men het hier anders heeft opgezet, dan normaal gesproken op andere circuits.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het lijkt me het handigst als een coureur gewoon gaat staan waar ie moet staan. Lijkt me ook de regel.
Stomme fout ook. Ik lees dat Hamilton inmiddels 308 keer aan de start van een Formule 1 race is verschenen. Geen idee waarom ie dit dan nog fout kan doen.
Leuk geprobeerd.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het lijkt me het handigst als een coureur gewoon gaat staan waar ie moet staan. Lijkt me ook de regel.
Stomme fout ook. Ik lees dat Hamilton inmiddels 308 keer aan de start van een Formule 1 race is verschenen. Geen idee waarom ie dit dan nog fout kan doen.
Je bedoelt die screenshots waar bij je 'ik zie het niet' schreef?quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn de 4 screenshots die ik net stuurde niet duidelijk genoeg?
Ja, precies, het is onmogelijk te zien.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:48 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je bedoelt die screenshots waar bij je 'ik zie het niet' schreef?
Als de sensor hem niet gedetecteerd heeft dan zou het haast een automatische straf moeten zijn zou je zeggen.quote:48) INCORRECT STARTING LOCATION
48.1 Any of the penalties under Articles 47.3a), b), or c) will be imposed on any driver who is
judged to have:
a) Moved before the start signal is given, such judgement being made by an FIA
approved and supplied transponder fitted to each car, or;
b) Positioned his car on the starting grid in such a way that the transponder is unable
to detect the moment at which the car first moved from its grid position after the
start signal is given, or;
c) the contact patch of the front tyres in front of its grid position before the start signal
is given.
Je mag schade herstellen met identieke onderdelen. Je mag een beschadigde vleugel dus bijv. vervangen door een identieke vleugel, niet door een ander model.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:48 schreef Faraday01 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met parc ferme regels? Mag je alle schade herstellen na de sprint race of zijn daar beperkingen aan? Best wat schades deze race namelijk.
En dan bedoel ik natuurlijk niet de motor, versnellingsbak enz waar gridstraffen voor staan.
Wat ben je toch allemaal aan het kletsen? Je vraagt me of die screenshots niet duidelijk genoeg waren en nu vertel je me dat die screenshots niks aantonen?quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, precies, het is onmogelijk te zien.
Tenzij het aan de sensoren lag. Ik vind drie auto's ineens wel erg toevallig.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:50 schreef beantherio het volgende:
In de sporting regulations staat trouwens het volgende:
[..]
Als de sensor hem niet gedetecteerd heeft dan zou het haast een automatische straf moeten zijn zou je zeggen.
De drie auto's die wel heel erg aan de buitenkant van het vak staan.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:54 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Tenzij het aan de sensoren lag. Ik vind drie auto's ineens wel erg toevallig.
Ze staan alle drie scheef in hun vak. Is het dan ook toevallig dat uitgerekend de drie die scheef staan eruit worden geplukt?quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:54 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
De beelden maken duidelijk dat ze alle drie wel heel raar gepositioneerd waren. Als er een gezamenlijke reden voor is dan denk ik niet direct aan de sensoren: die zijn namelijk niet zichtbaar voor de coureurs. Misschien dat er een andere reden voor is.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:54 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan nog steeds verklaren dat het aan de sensors lag: als ze normaal gesproken een grote bereik detecteren dan hier.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De drie auto's die wel heel erg aan de buitenkant van het vak staan.
Moet je als alpine wel voldoende onderdelen van dezelfde spec bij hebben. Een vleugel houden ze wel rekening mee maar nieuwe sidepods van dezelfde spec?quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:51 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je mag schade herstellen met identieke onderdelen. Je mag een beschadigde vleugel dus bijv. vervangen door een identieke vleugel, niet door een ander model.
Arme drommel. Ik ben benieuwd wat hij morgen gaat doenquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:54 schreef Starflyer het volgende:
Gasly heeft een waarschuwing gekregen voor het onnodig langzaam rijden.
Nog langzamer rijden?quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Arme drommel. Ik ben benieuwd wat hij morgen gaat doen
Als ie slim is dan zorgt ie dat ie strafpunten krijgt, dan kan ie met een verse lei bij Alpine beginnen, hoeft ie niet tot eind mei voorzichtig te doen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Arme drommel. Ik ben benieuwd wat hij morgen gaat doen
Nou, ben benieuwd hoe ze ditmaal een frontrow lockout gaan verneuken.quote:
Lijkt me wel hoor. Al kan het zijn dat ze minder onderdelen op voorraad hebben, nu we bijna bij de laatste race zijn. Alles wat je nu nog maakt, maak je waarschijnlijk voor niks.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:59 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Moet je als alpine wel voldoende onderdelen van dezelfde spec bij hebben. Een vleugel houden ze wel rekening mee maar nieuwe sidepods van dezelfde spec?
Wel een trap na zeg maar, maar volgens mij wil ie toch niet meer terug naar Red Bull/AT.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als ie slim is dan zorgt ie dat ie strafpunten krijgt, dan kan ie met een verse lei bij Alpine beginnen, hoeft ie niet tot eind mei voorzichtig te doen.
Mag ie alleen in Abu Dhabi niet starten.
Ze kunnen het gebied van de oude kombocht nog opquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd hoe ze ditmaal een frontrow lockout gaan verneuken.
Wacht, ander team
Als je 'm hoort klagen het laatste half jaar dan wil ie al langer weg.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel een trap na zeg maar, maar volgens mij wil ie toch niet meer terug naar Red Bull/AT.
Dat lijkt mij niet als alle drie de auto's verder van het midden van het vak af staan dan de rest.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:58 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan nog steeds verklaren dat het aan de sensors lag: als ze normaal gesproken een grote bereik detecteren dan hier.
Dit gebeurt zelden en als het gebeurt, dan met n auto. Niet tegelijkertijd met drie. Dat lijkt me wat te toevallig.
Iedereen voorspelde dat al, dat er geen straf zou volgen omdat Hamilmans er ook bij zat.quote:
Als ze geen reserverijder hebben, dan is die kans best aanwezig denk ik.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als je 'm hoort klagen het laatste half jaar dan wil ie al langer weg.
En ik weet niet of het mag maar misschien dat Nyck z'n plek dan kan overnemen, kan ie alvast in de AT rijden (was sowieso al de bedoeling bij de test na de race)
Als je bewust strafpunten pakt, komt daar vast nog wel een extra straf bovenopquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als ie slim is dan zorgt ie dat ie strafpunten krijgt, dan kan ie met een verse lei bij Alpine beginnen, hoeft ie niet tot eind mei voorzichtig te doen.
Mag ie alleen in Abu Dhabi niet starten.
of ze geven je juist geen strafpunten als je er te opzichtig naar op zoek bent en niet te ver over de schreef gaatquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je bewust strafpunten pakt, komt daar vast nog wel een extra straf bovenop
Kennelijk snap je mijn punt niet, ik zal proberen het beter uit te leggen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet als alle drie de auto's verder van het midden van het vak af staan dan de rest.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of ze geven je juist geen strafpunten als je er te opzichtig naar op zoek bent en niet te ver over de schreef gaat
Ik geloof niet zo erg in dat soort complottheorien.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iedereen voorspelde dat al, dat er geen straf zou volgen omdat Hamilmans er ook bij zat.
Mwah, de race morgen zal uitwijzen welk team het het beste voor elkaar heeft. Als Red Bull het niet kan doen qua snelheid of bandendegradatie, zullen ze wel een andere strategie proberen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iedereen voorspelde dat al, dat er geen straf zou volgen omdat Hamilmans er ook bij zat.
Net zoals die meatball flag voor verstappen daarstraks?quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snapte wel wat je bedoelde,maar ik denk niet dat dat het probleem was. Maar dat zullen we wel zien als de decision gepubliceerd wordt.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:09 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Kennelijk snap je mijn punt niet, ik zal proberen het beter uit te leggen.
Ja, de drie auto's waar het om ging, waren de drie auto's die het meest extreem opgesteld stonden. Stel dat je bij alle andere races een sensor inzet met een bereik van x meter. Bij deze race is een sensor ingezet met bereik van x-0,1 meter. Dan kan het dus zijn dat er - vanwege de sensor - een probleem ontstaat bij de meest extreem opgestelde auto's. Dat ligt dus niet aan de coureur (op elk ander circuit zou de sensor je wel gedetecteerd hebben), maar aan de sensor.
Kennelijk ook zelf toegegeven dat het zijn schuld was.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
Alonso 5 seconden straf + 2 strafpunten
https://www.fia.com/sites(...)0with%20car%2031.pdf
Denk het toch wel. Na de kapotte voorvleugel viel hij ook niet heel veel verder meer terug.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:25 schreef Tijn het volgende:
Waarom was Max nou zo traag? Dat waren toch niet alleen die mediums of wel?
Nee. Dat hij ten prooi viel aan Russell zal aan de banden hebben gelegen, maar dat hij daarna zo kansloos terug viel had een andere oorzaak. Perez won uiteindelijk een seconde per ronde op banden die minder lang mee zouden moeten gaan.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:36 schreef PS. het volgende:
[..]
Denk het toch wel. Na de kapotte voorvleugel viel hij ook niet heel veel verder meer terug.
Nou dan weet Gasly wat hem te doen staat.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:24 schreef Starflyer het volgende:
Stroll krijgt 3 penalty points en staat nu op 8.
Die had dan ook geen kapotte voorvleugelquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Dat hij ten prooi viel aan Russell zal aan de banden hebben gelegen, maar dat hij daarna zo kansloos terug viel had een andere oorzaak. Perez won uiteindelijk een seconde per ronde op banden die minder lang mee zouden moeten gaan.
Dat zou te veel plekken gekost hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:45 schreef PS. het volgende:
Als er technisch echt wat mis was hadden ze hem wel naar binnen gehaald in een weinig zeggende sprint.
Dit kan nooit een serieuze opmerking geweest zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:45 schreef PS. het volgende:
Als er technisch echt wat mis was hadden ze hem wel naar binnen gehaald in een weinig zeggende sprint.
De race zelf is meer waard, en Verstappen kan prima van het achterveld naar voren toe rijden.
Oh okquote:Op zaterdag 12 november 2022 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit kan nooit een serieuze opmerking geweest zijn.
Het boeit eigenlijk weinig als hij een keer niet wint. Als we gewoon een leuke strijd krijgen tussen twee of drie anderen om de overwinning is dat dikke prima.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:41 schreef tralalala het volgende:
Verstappen wint gewoon morgen. GREAT CROWD
Precies. En stel je voor dat Hamilton 'm wint. Dat zou toch heerlijk zijn?quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het boeit eigenlijk weinig als hij een keer niet wint. Als we gewoon een leuke strijd krijgen tussen twee of drie anderen om de overwinning is dat dikke prima.
Wel eens maar vond het wel een vreemde gewaarwording, ik had Mercedes niet zo snel verwacht nou ja eerder RBR niet zo langzaam, al zijn die sprintrace weekends altijd wat moeilijker qua afstelling.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het boeit eigenlijk weinig als hij een keer niet wint. Als we gewoon een leuke strijd krijgen tussen twee of drie anderen om de overwinning is dat dikke prima.
Wat is great crowd in het Portugees?quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:54 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Precies. En stel je voor dat Hamilton 'm wint. Dat zou toch heerlijk zijn?
tima multido.quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is great crowd in het Portugees?
mwa, stuur dat maar niet naar Lewisquote:
Waarbij het losse onderdeel er na 500 meter al af viel?quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Net zoals die meatball flag voor verstappen daarstraks?
Ik reageer op een debiele claim hoe Hamilton zoals voorspeld weer ontzien wordt met een minder debiele claim over onze held. Excuses dat dit jullie triggertquote:Op zondag 13 november 2022 00:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Waarbij het losse onderdeel er na 500 meter al af viel?
Inderdaad Red Bull draait echt een kutseizoen. In het bijzonder na de zomerstopquote:Op zondag 13 november 2022 00:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Op Imola na heeft RBR elk sprintweekend een probleem gewoon. Ze krijgen die auto niet fatsoenlijk afgestemd met alleen VT1. Oostenrijk all over again en ook vorig jaar waren ze telkens teleurstellend.
Ik had het over de sprintwedstrijden dit en vorig seizoen.quote:Op zondag 13 november 2022 08:00 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Inderdaad Red Bull draait echt een kutseizoen. In het bijzonder na de zomerstop
Als dat dan moet, dan toch maar Russell. Liever een jankende Sjors, dan een overdreven podiumviering van Lewis die doet of hij is herrezen uit de dood.quote:Op zondag 13 november 2022 08:43 schreef DeeBee het volgende:
Gefeliciteerd met de Merc zege vandaag, allen!
Je bent niet verplicht om te kijken hequote:Op zondag 13 november 2022 09:40 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Als dat dan moet, dan toch maar Russell. Liever een jankende Sjors, dan een overdreven podiumviering van Lewis die doet of hij is herrezen uit de dood.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zondag 13 november 2022 10:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om te kijken he
Let op RB op soft, MB op mediumquote:Op zondag 13 november 2022 09:29 schreef El_Thijs het volgende:
Weet iemand hoe de long runs waren van Verstappen en Perez?
Verschillen zijn wel erg groot dus er zal ook een verschil in brandstof hoeveelheid zijn lijkt me.quote:Op zondag 13 november 2022 10:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
En van FP2 waar RB minder vleugel = meer topsnelheid heeft gezet maar het verschil met MB gemiddeld nog iets groter is.
Waarschijnlijk dat ze hierom gegokt hebben om de sprintrce op mediums te doen omdat de soft in beide FP's niet snel genoeg was.
[ afbeelding ]
Kan ook nog. Dan zou dat vanavond moeten blijken als beiden teams met volle tank startenquote:Op zondag 13 november 2022 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verschillen zijn wel erg groot dus er zal ook een verschil in brandstof hoeveelheid zijn lijkt me.
Als ik dit zo zie lijkt het eerder dat Red Bull een zondag race simulatie heeft gedaan en Merc een sprintrace simulatie maar ze waren snel gisteren, dus als ze halverwege nog vooraan rijden dan zou het zomaar kunnen die 1e overwinning van het seizoen en wat jij zegt, misschien zijn ze met volle tanks ook snel(ler).quote:Op zondag 13 november 2022 10:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Kan ook nog. Dan zou dat vanavond moeten blijken als beiden teams met volle tank starten
Dan hadden ze dat wel vaker gedaan, niets te verliezen, het is wel meer dan dat, kan ook een beetje met de groene baan te maken, blijkbaar bleven hun banden het wel goed doen en die van Red Bull niet, van Ferrari weten we dat ze sinds verbod flexifloors een bandenprobleem hebben.quote:Op zondag 13 november 2022 11:07 schreef Perox het volgende:
Het kan ook zijn dat de Mercedes motor op het standje "mag uit elkaar vallen na de race" staat.
Een beetje zoals vorig jaar.
quote:Op zondag 13 november 2022 08:00 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Inderdaad Red Bull draait echt een kutseizoen. In het bijzonder na de zomerstop
Dit ja, dan wint Max maar niet.quote:Op zondag 13 november 2022 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is toch al goed gekomen, als we maar een leuke race te zien krijgen.
Ligt er maar aan wat je onder 'goed' verstaat.quote:
Winst Maxquote:Op zondag 13 november 2022 11:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je onder 'goed' verstaat.
Dat is voor iedereen anders
Liever Hamilton dan Russell, wat loopt die naast zijn schoen zeg. Voor een stapel fouten en niks bijzonders in een top autoquote:
Russell gedraagt zich gewoon als Hamilton, maar een slechte kopie die zijn eerste race wint is dan nog beter dan het origineel.quote:Op zondag 13 november 2022 11:58 schreef XL het volgende:
[..]
Liever Hamilton dan Russell, wat loopt die naast zijn schoen zeg. Voor een stapel fouten en niks bijzonders in een top auto
Dikke kans dat ie die P3 nog steeds had gehad zonder crash.quote:Op zondag 13 november 2022 12:05 schreef Perox het volgende:
Ik gun het Hamilton wel eigenlijk. Ook al weet ik dat er dan weer behoorlijk wat *cringe* momentjes zullen zijn, maar dat nemen we dan maar voor lief. Ik vind eigenlijk niet dat Russell het verdient gezien de manier waarop hij aan zijn P3 kwam in de kwalificatie. Ik ben wel benieuwd of er vuurwerk zal zijn tussen die 2.
Als die elkaar eraf rijden en Red Bull dan wint terwijl ze een off-weekend hebben neem ik een twitter account!quote:Op zondag 13 november 2022 12:05 schreef Perox het volgende:
Ik gun het Hamilton wel eigenlijk. Ook al weet ik dat er dan weer behoorlijk wat *cringe* momentjes zullen zijn, maar dat nemen we dan maar voor lief. Ik vind eigenlijk niet dat Russell het verdient gezien de manier waarop hij aan zijn P3 kwam in de kwalificatie. Ik ben wel benieuwd of er vuurwerk zal zijn tussen die 2.
Je kan Twitter ook zonder account lezenquote:Op zondag 13 november 2022 12:10 schreef XL het volgende:
[..]
Als die elkaar eraf rijden en Red Bull dan wint terwijl ze een off-weekend hebben neem ik een twitter account!
Gelukkig heeft mijn tv een knopquote:Op zondag 13 november 2022 12:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als Lewis wint na alles wat er gebeurd is, en uitgerekend in Brazili waar hij ongekend populair is, dan zullen er na afloop scenes zijn waarbij het 2e WK van Max in het niet valt.
Ik waarschuw maar vast
Nee nee, dan lach ik de ballen uit mijn broek en ga in die giftige bubbel van Britse f1 fans korte lontjes aanstekenquote:Op zondag 13 november 2022 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan Twitter ook zonder account lezen
Dat geloof ik best en die reuring is een goede opmaat naar een nieuw seizoen!quote:Op zondag 13 november 2022 12:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als Lewis wint na alles wat er gebeurd is, en uitgerekend in Brazili waar hij ongekend populair is, dan zullen er na afloop scenes zijn waarbij het 2e WK van Max in het niet valt.
Ik waarschuw maar vast
Het kan spetteren is het laatste nieuws, geen zware buien of zoiets.quote:Op zondag 13 november 2022 12:25 schreef Evenstar het volgende:
Is er nog kans op regen of is dat echt helemaal weg?
De terugkeer van de GOAT, ik zie er steeds meer tegenop. Zijn collega wordt ook steeds vervelenderquote:Op zondag 13 november 2022 12:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik waarschuw maar vast
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 13 november 2022 12:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik waarschuw maar vast
Wat ik begreep had Red Bull gisteren last van het koudere asfalt en kwam dit Mercedes ten goede, is een beetje afwachten hoe dat er vandaag voorstaat maar we gaan echt wel een race krijgen.quote:Op zondag 13 november 2022 12:30 schreef Rianne84 het volgende:
Misschien gebeurt er op het eind nog iets spannends met Latifi, safety car en bepaalde auto's die wel/niet pitten
Wanneer denkt/zegt ie dan een GP makkelijk te winnen? En won hij die niet? Ik vind Verstappen eerlijk gezegd altijd vrij realistisch en ik heb dan ook geen enkele reden om aan te nemen dat hij nu niet de waarheid sprak. Ze hebben gewoon wederom naar 1 VT de afstelling niet voor elkaar. Zoals gezegd zoals bij vrijwel elk sprintweekend. Helaas gaat dat walgelijke MERC daarvan profiteren.quote:Op zondag 13 november 2022 11:42 schreef KillerBee4ever het volgende:
Dus onthouden voor de volgende keer:
-Als Max zegt/denkt een GP makkelijk te winnen: wint niet
-Als Max zegt/denkt een GP niet of moeilijk te winnen: GOAL!
Op de een of andere manier lijkt het altijd wel zo te gaan
We moeten dat toch even afwachten, gisteren was die sprintrace op een koeler moment van de dag, het luistert echt wel nauw hier dus dat je het gisteren allemaal voor elkaar hebt betekent nog niet dat dit vandaag ook zo is. Ik verwacht dat het echt wel dichter bij elkaar zit vandaag.quote:Op zondag 13 november 2022 12:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wanneer denkt/zegt ie dan een GP makkelijk te winnen? En won hij die niet? Ik vind Verstappen eerlijk gezegd altijd vrij realistisch en ik heb dan ook geen enkele reden om aan te nemen dat hij nu niet de waarheid sprak. Ze hebben gewoon wederom naar 1 VT de afstelling niet voor elkaar. Zoals gezegd zoals bij vrijwel elk sprintweekend. Helaas gaat dat walgelijke MERC daarvan profiteren.
Die kans is enorm inderdaad, want winnen in Brazili is meer waard dan een kampioenschap winnen.quote:Op zondag 13 november 2022 13:09 schreef DeeBee het volgende:
Wordt Lewis vanavond gekroond als achtvoudig kampioen na z'n zege?
Ik heb er wel zin in.quote:Op zondag 13 november 2022 13:15 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie die zilveren auto's er ook nog wel samen afvliegen. De ene wil per se een eerste zege en de andere wil dit jaar per se zijn zegereeks in stand houden
Dan kan Mercedes weer wat nieuwe tafels en koptelefoons voor Toto bestellen, als het nog in de budgetcap past.quote:Op zondag 13 november 2022 13:15 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie die zilveren auto's er ook nog wel samen afvliegen. De ene wil per se een eerste zege en de andere wil dit jaar per se zijn zegereeks in stand houden
Dat is dan 9quote:Op zondag 13 november 2022 13:09 schreef DeeBee het volgende:
Nee en nee.quote:Op zondag 13 november 2022 13:09 schreef DeeBee het volgende:
Dan komt er over een jaar iets naar buiten van een anonieme journalist onder het pseudoniem H. Orner dat Mercedes over de budgetcap is gegaanquote:Op zondag 13 november 2022 13:22 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dan kan Mercedes weer wat nieuwe tafels en koptelefoons voor Toto bestellen, als het nog in de budgetcap past.
Meeste upgrades van het jaar Mercedes maar die geven geen gratis lunches.quote:Op zondag 13 november 2022 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan komt er over een jaar iets naar buiten van een anonieme journalist onder het pseudoniem H. Orner dat Mercedes over de budgetcap is gegaan
Als je het mij vraagt zijn ze er dit jaar bewust overheen gegaan om de achterstand in te lopenquote:Op zondag 13 november 2022 13:22 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dan kan Mercedes weer wat nieuwe tafels en koptelefoons voor Toto bestellen, als het nog in de budgetcap past.
Als je ziet wat er onder de cap valt dan zijn die upgrades in verhouding peanuts.quote:Op zondag 13 november 2022 13:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt zijn ze er dit jaar bewust overheen gegaan om de achterstand in te lopen
klopt, maar je moet in de ontwikkeling wel op de juiste knoppen drukken. Daar gaat wel het nodige geld in zittenquote:Op zondag 13 november 2022 13:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je ziet wat er onder de cap valt dan zijn die upgrades in verhouding peanuts.
Dit soort statements vind ik prima inderdaad. Gewoon continue erop aanspreken, veroordelen en desnoods actief verwijderen. Heeft niks met censuur ofzo te maken, gewoon optreden tegen domheid.quote:
Lunch op de fabriek valt onder de budget cap, maar in een restaurant (wat duurder is) blijkbaar niet. Aldus Capito.quote:Op zondag 13 november 2022 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Meeste upgrades van het jaar Mercedes maar die geven geen gratis lunches.
quote:Op zondag 13 november 2022 14:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
PER en VER ook achter elkaar aan
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet het niet, kan zomaar RUS-VER-HAM-PER zijn na de 1e Senna Squote:Op zondag 13 november 2022 14:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
Perez is iemand anders dan Ricciardo.quote:Op zondag 13 november 2022 14:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
Oke, hij zei het niet exact zo, maar hij zei in een van de interviews dit weekend, dat deze baan RB altijd goed ligt, en dat ze hier een goede kans maken voor de winst. Toen dacht ik nog: oh jee...quote:Op zondag 13 november 2022 12:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wanneer denkt/zegt ie dan een GP makkelijk te winnen? En won hij die niet? Ik vind Verstappen eerlijk gezegd altijd vrij realistisch en ik heb dan ook geen enkele reden om aan te nemen dat hij nu niet de waarheid sprak. Ze hebben gewoon wederom naar 1 VT de afstelling niet voor elkaar. Zoals gezegd zoals bij vrijwel elk sprintweekend. Helaas gaat dat walgelijke MERC daarvan profiteren.
Met deze odds zet je toch niet op Max in manquote:Op zondag 13 november 2022 17:09 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb al mijn geld die ik heb gewonnen dit jaar met gokken ingezet op Max
Russell levert meer op, maar dat wil ik gewoon nietquote:Op zondag 13 november 2022 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met deze odds zet je toch niet op Max in man
Succes met tellen van de geld!quote:Op zondag 13 november 2022 17:09 schreef R-woud93 het volgende:
Toch echt nooit de voorspellingen geloven een week voor de race dusquote:Op zondag 13 november 2022 17:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
30 graden en zonnig, lijkt er niet op..
Laten we hopen dat dit n van de twee momenten van die kapotte klok isquote:Op zondag 13 november 2022 17:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Russell levert meer op, maar dat wil ik gewoon niet
Ik alles wat ik gewonnen heb op Latifi.quote:Op zondag 13 november 2022 17:09 schreef R-woud93 het volgende:
Ik dan op Latifiquote:Op zondag 13 november 2022 17:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Russell levert meer op, maar dat wil ik gewoon niet
Russell is iemand anders dan Rosbergquote:Op zondag 13 november 2022 16:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Perez is iemand anders dan Ricciardo.
Ze geven Russell gewoon de engine mapping van Bottas, Toto heeft geen zin in weer eens publiekelijk excuus moeten maken HAM, en pitcrew vind de rust in de tent ook wel fijn.quote:Op zondag 13 november 2022 17:33 schreef Evenstar het volgende:
Denk dat als er het op aankomt Lewis toch sneller is dan Russell en dat Russell nu nog cuck genoeg is om hem relatief makkelijk te laten inhalen. Hij is echter ook kluns genoeg om een foutje te maken, zodat ze er alsnog samen afvliegen.
Blijft echt lastig inschatten wat nou oorzaak van slechte race van Max was gisteren. Heb verder niks gehoord over schade aan vloer etc. Als er schade was weten wij eigenlijk nog steeds niet hoe goed of slecht RB is met de gele banden.
Als gisteren aan schade lag dan denk ik toch Max met een win. Vooral als Perez bij kan blijven. Als ze de mediums echt niet aan het werk krijgen dan wint Lewis. Als er een SC komt dan wint Maxwant Mercedes is te conservatief, Ferrari is Ferrari en Perez is niet snel genoeg.
Dat kan nogal messi wordenquote:
hopen dat HAM crashed........quote:Op zondag 13 november 2022 18:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Max uitgefloten. De ACT van de Brazilianen gaat verder.
met vlag....quote:
En daarom heb ik zo'n hekel aan die gozer.quote:Op zondag 13 november 2022 18:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ah, Lewis weer wat olie op het vuur aan het gooien bij Sky UK. "2021 was manipulated!"
Ja, zo komt het wel goed met de online-terreur.
gister was het commentaar ook weeer drama tisch.....die melroy jezusquote:Op zondag 13 november 2022 18:17 schreef Nattekat het volgende:
Echt, ik geef Viaplay n keer weer eens een kans en ik krijg Coronel die Alonso de schuld geeft voor zijn crash in Austin en Vettel die de schuld krijgt voor gisteren.
Kwalitatief geen centimeter vooruit gegaan.
het was idd manipulated....:quote:Op zondag 13 november 2022 18:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ah, Lewis weer wat olie op het vuur aan het gooien bij Sky UK. "2021 was manipulated!"
Als je daar nog naar luistert, dan vraag je er gewoon om.quote:Op zondag 13 november 2022 18:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gister was het commentaar ook weeer drama tisch.....die melroy jezus
track limits turn 4,5,6,7,8quote:Op zondag 13 november 2022 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En daarom heb ik zo'n hekel aan die gozer.
snel overgezet....na wat kotsenquote:Op zondag 13 november 2022 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je daar nog naar luistert, dan vraag je er gewoon om.
Terwijl hij best een punt had kunnen maken dat Brazili 2008 niet hetzelfde was als Abu 2021. Maar dan gebruikt ie weet het woord gemanipuleerd..quote:Op zondag 13 november 2022 18:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Tsja, zowel hij als MB beseffen inmiddels dat die 8ste er op een normale manier niet meer gaat komen, daarom zat Toto ook zo te hopen op het terug draaien van kampioenschap, dat was de enigste manier waarop wel, en dan had MB afscheid kunnen nemen van HAM, en zich weer richten op de toekomst.quote:Op zondag 13 november 2022 18:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
natuurlijk.....quote:Op zondag 13 november 2022 18:24 schreef THEFXR het volgende:
Ted die ziet Lewis wel zitten als winnaar
Preshow op f1tv, maar als je nu intuned zie je het hoofd van Hornerquote:Op zondag 13 november 2022 18:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is dat die parade? heb nu sky op staan.
Dat is een copyright, een patent is voor een uitvinding of concept.quote:Op zondag 13 november 2022 18:28 schreef Rianne84 het volgende:
Misschien moet Max patent aanvragen op het woord 'manipulated'
Ja, dat bedoel ikquote:Op zondag 13 november 2022 18:30 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dat is een copyright, een patent is voor een uitvinding of concept.
Het is leuker als hij de magic button weer per ongeluk aanraakt of zoquote:Op zondag 13 november 2022 18:32 schreef Predator40 het volgende:
ik hoop echt dat lewis gewoon stuk gaat nu.......
Voor mijn gemoedsrust in de eerste bocht.quote:Op zondag 13 november 2022 18:32 schreef Predator40 het volgende:
ik hoop echt dat lewis gewoon stuk gaat nu.......
Hij gaat een ronde te vroeg donuts draaien.quote:Op zondag 13 november 2022 18:32 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Het is leuker als hij de magic button weer per ongeluk aanraakt of zo
Russell krijgt een auto die spontaan langzamer loopt dan gisteren, en als dat niet werkt een pitstop van 2 dagen zoals Bottas had toen hij voor HAM reed in Monacoquote:
Ruslul gaat weer botsen, wat dat betreft is hij een crashtest dummy.quote:Op zondag 13 november 2022 18:34 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Russell krijgt een auto die spontaan langzamer loopt dan gisteren, en als dat niet werkt een pitstop van 2 dagen zoals Bottas had toen hij voor HAM reed in Monaco
Die rolt gewoon de rode loper uit voor Hamilton.quote:Op zondag 13 november 2022 18:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ruslul gaat weer botsen, wat dat betreft is hij een crashtest dummy.
jij bent de enige hier, die dat nog kijktquote:Op zondag 13 november 2022 18:35 schreef Nattekat het volgende:
Wie zijn al die nobodies op Viaplay in godsnaam.
Zou heel goed kunnen.quote:Op zondag 13 november 2022 18:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij bent de enige hier, die dat nog kijkt
Ik ook nog, zodra het seizoen klaar is zeg ik die zooi opquote:Op zondag 13 november 2022 18:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jij bent de enige hier, die dat nog kijkt
Als hij Max niet uitschakelt op Silverstone scheelt dat alweer 18 punten. Was Max dus kampioen met een zesde plek in Abu Dhabi.quote:Op zondag 13 november 2022 18:17 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
veel succes, als dat kanquote:Op zondag 13 november 2022 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook nog, zodra het seizoen klaar is zeg ik die zooi op
Wat voor storing?quote:Op zondag 13 november 2022 18:38 schreef Sabata het volgende:
Nooit gedacht dat ik blij was met RTL Duitsland. Viaplay had gisteren een storing, dus ik kon m pas na 22u terugkijkenVandaag doet ie weer moeilijk, RTL it is, mit Krombacher!
Allemaal van die instagramtypes die op de foto willen op de gridquote:Op zondag 13 november 2022 18:35 schreef Nattekat het volgende:
Wie zijn al die nobodies op Viaplay in godsnaam.
Dat is wel een hele grote middelvingerquote:Op zondag 13 november 2022 18:38 schreef Sabata het volgende:
Nooit gedacht dat ik blij was met RTL Duitsland. Viaplay had gisteren een storing, dus ik kon m pas na 22u terugkijkenVandaag doet ie weer moeilijk, RTL it is, mit Krombacher!
De uitzending begonquote:
Bierreclames met racen tussendoor of zwart beeld en de woorden "inlogfout". Weinig keus lijkt mequote:Op zondag 13 november 2022 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wel een hele grote middelvinger
Krombacher verkiezen boven Viaplay.
Alleen GPRadio.quote:Op zondag 13 november 2022 18:41 schreef Sabata het volgende:
[..]
Bierreclames met racen tussendoor of zwart beeld en de woorden "inlogfout". Weinig keus lijkt me
Racekakquote:
1 te weinig.quote:Op zondag 13 november 2022 18:43 schreef Evenstar het volgende:
Hoeveel setjes soft hebben de Mercs nog?
1,5quote:Op zondag 13 november 2022 18:43 schreef Evenstar het volgende:
Volgens mij eentje, omdat Horner net zei dat Max er eentje meer heeftquote:Op zondag 13 november 2022 18:43 schreef Evenstar het volgende:
1 nieuw setje en 1 gebruikt van 4 rondesquote:Op zondag 13 november 2022 18:43 schreef Evenstar het volgende:
Kopje goudbandquote:Op zondag 13 november 2022 18:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij zal nu wel immodium hebben geslikt.
Zit in Duitsland met RTL.quote:Op zondag 13 november 2022 18:38 schreef Sabata het volgende:
Bra? Ik zie geen bra.quote:
Koop dan ook gewoon de nieuwe chromecast, met Google TV.quote:Op zondag 13 november 2022 18:46 schreef Wertha het volgende:
Via PC -> Chromecast naar Viaplay kijken werkt weer eens niet. Met wat pijn en moeite via mijn telefoon -> Chromecast Viaplay weten te streamen.
Dat gezongen volksliedquote:
Beste uitgave ooit.quote:Op zondag 13 november 2022 18:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Koop dan ook gewoon de nieuwe chromecast, met Google TV.
Omdat die andere grootheid ontbreekt.quote:Op zondag 13 november 2022 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Barrichello is een Braziliaanse grootheid.
Massa is er gewoon hoor.quote:Op zondag 13 november 2022 18:48 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Omdat die andere grootheid ontbreekt.
Ik ben er gewoon hoorquote:Op zondag 13 november 2022 18:48 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Fittipaldi of Piquet?quote:Op zondag 13 november 2022 18:48 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Yup, heb ook alleen maar dat ding aan TV hangen nu. Spotify, Netflix, Videoland, SRT (Zweedse NPO) alles gaat via Chromecast. F1TV, NFL Gamepass, ESPN Player.. heerlijk.quote:Op zondag 13 november 2022 18:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Echt h. Geweldig apparaat. Kijk alles via dat ding.
Dat zegt weinig, behalve dat iedere maloot op Max heeft ingezet.quote:
quote:Op zondag 13 november 2022 18:51 schreef Perox het volgende:
Er is een hoop gedweep weer bij F1TV. Dat is goed want dan wint Max meestal.
Moet hij het wel waarmakenquote:
Klopt. Als ik geld had, was het naar Mercedes gegaanquote:Op zondag 13 november 2022 18:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat zegt weinig, behalve dat iedere maloot op Max heeft ingezet.
even zoeken op ytquote:Op zondag 13 november 2022 18:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup, heb ook alleen maar dat ding aan TV hangen nu. Spotify, Netflix, Videoland, SRT (Zweedse NPO) alles gaat via Chromecast. F1TV, NFL Gamepass, ESPN Player.. heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |