Dat wordt weer genieten dusquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Net als haar managerschap;
Volgende week weer huilen dus
@Deisyy mag ik een andere TT?quote:
Ze kan beter het kwetsbare oudje blijven, en hopen dat ze zo niet als bedreiging wordt gezien, want iedere keer als ze ook maar een beetje zelfvertrouwen krijgt gaat het misquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Viel me ook op. Maar ze probeert Wanda voor zich te winnen om Wendy er uit te stemmen.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:Deisyy mag ik een andere TT?
Dan kan ik je de moeite besparen want het is helemaal niet gebeurdquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien zijn er filmpjes, kun je Berend alsnog zien
heb jij weer een lul verhaal in de COS gezet soms?quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan kan ik je de moeite besparen want het is helemaal niet gebeurd
Ik moet wel om haar lachen.quote:
Bang voor de bakroe?quote:
bad joejoequote:Op vrijdag 11 november 2022 23:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik moet wel om haar lachen.
Eerst express hard schudden in dat bed.
Dan lampie aan en lampie uit en tis zo donker.
Gaat de deur open en ze schrok zich kapot.
Als je wilt dat ik serieus reageer dan moet je eerst eens stoppen met deze BS want ik doe daar niet aan al denk jij van welquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb jij weer een lul verhaal in de COS gezet soms?
agressieffffffquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik serieus reageer dan moet je eerst eens stoppen met deze BS want ik doe daar niet aan al denk jij van wel
Gaan we kattenquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik serieus reageer dan moet je eerst eens stoppen met deze BS want ik doe daar niet aan al denk jij van wel
Ga je mee de nacht in?quote:
Ik slaap nooit volgens iemand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kan je anders met feiten om de oren slaan maar dat snap jij toch niet dus zeg het maarquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik weet het zeker, deze twee hebben over 10 jaar twee kinderen en leven nog lang en gelukkig ...![]()
[ afbeelding ]
Kim heeft een kadootje voor Jeffrey gemaakt - 11 november 2022.ik geef ze 2 weken na JVJLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
oehhh kinkyquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan je anders met feiten om de oren slaan maar dat snap jij toch niet dus zeg het maar
quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik weet het zeker, deze twee hebben over 10 jaar twee kinderen en leven nog lang en gelukkig ...![]()
[ afbeelding ]
Kim heeft een kadootje voor Jeffrey gemaakt - 11 november 2022.Cemal en Romy style.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
alles kanquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:29 schreef D. het volgende:
[..]
Da;s wat kort voor 2 kinderen
Tenzij ze vanavond nog aan de eerste beginnen
Van mij zal je zelden BS horen maar jij die denkt de wijsheid in pacht te hebben wel dus het is nu aan jouquote:
Ik denk dat ze weer terug gaan naar maatjes zijn binnen dit programma.quote:
Hoeveel weken dan?quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een romanticus ....
ik ookquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een romanticus ....
Nee hoor want dan zou ik jullie serieus nemen maar wel graag even bij de feiten blijvenquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
issie ook
maar ook snel op de kast![]()
Tegen jullie vrouwen snap ik dat ook wel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
issie ook
maar ook snel op de kast![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tegen jullie vrouwen snap ik dat ook wel.
DGK_Tegengas in JAA / [JAA COS #574] Of je seks lekker vindt?quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:31 schreef Aggie46 het volgende:
@:DGK_Tegengas: Voor de eerste keer van mij een vraagje:
Vanavond was er ruzie tussen Sasha en Esther.
Ik heb de kwalificatie van de F1 gekeken dus het was na 20.00 uur.
Bestaat er een mogelijkheid dat ehhh.....dat opgenomen is.
Nu ga je me vragen welke stream en dat weet ik dus niet
Was op de andere stream, die had ik helaas niet, zag het te laat en kon niet meer switchen ...quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:31 schreef Aggie46 het volgende:
4 x raden. Yesss....klopt , kamer 4.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Welke kamer ging er vandaag dicht?
Superlief.quote:
Ik heb precies hetzelfde scenario. Een flinke fitty tijdens de kwali nondeju. Ik wil daar ook heeeeel graag een filmpje van.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:31 schreef Aggie46 het volgende:
Vroeg het niet aan jouquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:34 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
4 x raden. Yesss....klopt , kamer 4.
4quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee, dat was eerder.Dat heb ik gezien.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
DGK_Tegengas in JAA / [JAA COS #574] Of je seks lekker vindt?
Ow, dat heb ik dan ook gemistquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:35 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, dat was eerder.Dat heb ik gezien.
Later zijn ze nog tegen elkaar tekeer gegaan, volgens de rapporteurs/cossers
Ok, jammer, was te proberen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was op de andere stream, die had ik helaas niet, zag het te laat en kon niet meer switchen ...
Dan neem ik mijn woorden terug en je mag niet spiekenquote:
Er is 1 hele COS gedetailleerd over die ruzie gegaam.. die zou je kunnen lezen..quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde scenario. Een flinke fitty tijdens de kwali nondeju. Ik wil daar ook heeeeel graag een filmpje van.
Geeft niet hoor. Je doet al genoeg voor ons allemaal.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was op de andere stream, die had ik helaas niet, zag het te laat en kon niet meer switchen ...
Zometeen weet je wat ik bedoel maar m'n gesprekspartner voelt al nattigheid denk ik want ze is opeens pleitequote:Op vrijdag 11 november 2022 23:36 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn woorden terug en je mag niet spieken
Tis mijn dag nietquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb het vervolg na een minuut of tien, maar toen was de fittie al over ....
@pullup houdt dat soort dingen een soort van bij.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Echt, niet mee gekregen, leuk voor ze ....
Thanks, nooit eerder in gekeken ...quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:39 schreef FreshFruit het volgende:
@:Pullup houdt dat soort dingen een soort van bij.
RLS / Het RLS Social Media-topic #133 Liefde en kinderen
Ga gewoon maar zoeken.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:41 schreef HappyCharly het volgende:
Weet iemand hoe laat die woordenwisseling tussen Jeff n Zoë op de slaapkamer tijdens de mm challenge was? Dan zoek ik het terug..
Echt wel.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Afgelopen nacht staat online, er waren een aantal mensen nog wakker, maar niets spannends denk ik ...
Ik dacht dat je plat ging.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet je wat m'n bedoeling is dan?
Berend heeft in ieder geval niet gedoucht ook al beweerde iemand dat hier zoals wel vakerquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wel ? dan ga ik terug kijken ...
Zijn echt wel mooie momenten. voor filmpjes.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Wel ? dan ga ik terug kijken ...
Nee heb ook nog een levenquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:41 schreef Kakadylo het volgende:
@:greysbones Waar blijf je? Aardappelen opstaan?
Tussen 0200 en 0500 uur van de afgelopen nacht FF ?quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:49 schreef FreshFruit het volgende:
Zijn echt wel mooie momenten. voor filmpjes.
Was met iemand in gesprek die mij onterecht aanviel en normaal zal het aan m'n reet roesten maar nu gaat ze schaakmat ookquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je plat ging.
Maar als ik het verkeerd begrepen heb: weet je wel hoe laat het is ?
Nou dan, ben ook niet meer de jongste.
Truste, ik ga wel.
Met mijn kat, lekker nog ff tv kijken.
Daarvoor hoeft ze niet aangeschoten te zijnquote:
Ze denkt dat ze iedereen bespeelt , alles weet en alles meekrijgt.quote:
Welke kamer ging er vandaag dicht?quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daarvoor hoeft ze niet aangeschoten te zijn![]()
Heeft ze daarna weer 'n neuscorrectie nodigquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze iedereen bespeelt , alles weet en alles meekrijgt.
Die gaat nog wel keihard op der snuit
Kan ook net voor 2 uur zijn geweest.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Tussen 0200 en 0500 uur van de afgelopen nacht FF ?
4 je had 1 keer gelijkquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe heeft wel meer correcties nodigquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ze daarna weer 'n neuscorrectie nodig
Godver, dat heb ik allemaal niet denk ik ....quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:54 schreef FreshFruit het volgende:
Kan ook net voor 2 uur zijn geweest.
Maar Ruben was strontvervelend.
Djedi op 20 cm kaartenzoeken.
Schroevendraaiers jatten.
Berend ook zoeken.
Wel leuk beeldmateriaal.
Gewoon weer wat fillers er inquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ze daarna weer 'n neuscorrectie nodig
Zoe Coldeweier.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze iedereen bespeelt , alles weet en alles meekrijgt.
Die gaat nog wel keihard op der snuit
Volgens mij is die neus van haar al 'n keer gehalveerd qua omvangquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoe heeft wel meer correcties nodig
Het gaat erom dat je poep praat maar er een ander van betichtquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
4 je had 1 keer gelijk
Wil je nu een sticker ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 10 november 2022 19:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat zal 4 zijn zodat 1, 2 en 3 overblijven waarbij de overgebleven kamer voor de was en het geroddel gebruikt zal wordenquote:Op donderdag 10 november 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
4 heeft een nooddeur
dus die doen ze niet dicht als er 3 slaapkamers nodig zijnquote:
Nee juist opgevuld ze heeft een bult of deukquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Volgens mij is die neus van haar al 'n keer gehalveerd qua omvang
Geeft niet leave.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Godver, dat heb ik allemaal niet denk ik ....
quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je poep praat maar er een ander van beticht
Check je dm maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Haakneus.quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee juist opgevuld ze heeft een bult of deuk
Weet niet meer precies wat
Zoe weet alles ..... tis wel eens grappig zoals ze nu praatquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoe Coldeweier.
Iedereen neemt een loopje met haar.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je poep praat maar er een ander van beticht
Doe je wel even lief tegen mijn meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Heb je gelezen van Vader Abraham?quote:
ja die kids van tegenwoordig gaan het hele land af voor een snoepjequote:Op vrijdag 11 november 2022 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, kijk net mijn RING opnames terug, er belde nog Sint Maarten lopers aan om 2145 uur ...
Heb je enig idee in welk filmpje de ruzie tussen Jeff en Zoë was tijdens of na de mm challenge? Ik wil zelf wel zoeken waar als ik weet hoe laat het was...quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben nu drie dagen vrij, als er verzoeken zijn heb ik genoeg tijd om terug te zoeken, laat maar weten ...
Ja die is nu 'n pintje pakken met Nicoquote:Op zaterdag 12 november 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je gelezen van Vader Abraham?
In het café aan de haven.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die is nu 'n pintje pakken met Nico
Doe tegen iedereen lief óf ik moet je niet lief willen vindenquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe je wel even lief tegen mijn meisje.
Geen enkel idee, ik heb een tijd en stream nodig, dan kan ik gaan zoeken ...quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:04 schreef HappyCharly het volgende:
Heb je enig idee in welk filmpje de ruzie tussen Jeff en Zoë was tijdens of na de mm challenge?
Ik wil zelf wel zoeken waar als ik weet hoe laat het was...
Ik heb een vraag...quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:08 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Hij was maar een clown..... Mooie tekst.
quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die is nu 'n pintje pakken met Nico
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen nog een pilsje van Jeff zie ik ..
Ik heb geen flauw idee... ik ga gewoon alle filmpjes zelf even speedkijkenquote:Op zaterdag 12 november 2022 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen enkel idee, ik heb een tijd en stream nodig, dan kan ik gaan zoeken ...![]()
Maar ik mis een aantal uren van die dag.
Het is meer dan 10GB data opnames per dag.
Jij weet het.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja geschreven door vader Abraham.
Die heeft wel heel veel geschreven ....quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:12 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ja geschreven door vader Abraham.
Klopt. Een genie op dat vlak.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft wel heel veel geschreven ....
Sieneke naar het songfestival sturen was wel een blamage.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:15 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Klopt. Een genie op dat vlak.
Heer B00STERquote:
Nietquote:Op zaterdag 12 november 2022 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik had een verzoek om Marciano met een ODOL, iemand een tijd / stream ?
Maar Manuela op en Herb daarentegenquote:Op zaterdag 12 november 2022 00:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sieneke naar het songfestival sturen was wel een blamage.
Alles wel met u?quote:
Dat zal wel ergens in de ochtend zijn geweest dan ....quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik had een verzoek om Marciano met een ODOL, iemand een tijd / stream ?
Te grappig ditquote:Op zaterdag 12 november 2022 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De aanvrager had het over 18 centimeter .... micropenis
alles kost veelquote:Op zaterdag 12 november 2022 00:22 schreef puzziepie het volgende:
2 euro pp voor roken maar fruit en groenten , das pas een uitgave
Slechte mensen altijd goed. Fijn u weer te treffen in blakende gezondheid.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Herboren als een jonge God mijnheer. En met u?
Insgelijks mijn waardequote:Op zaterdag 12 november 2022 00:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slechte mensen altijd goed. Fiin u weer te treffen in blakende gezondheid.
rook je nog ?quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gezond of ongezond , ik vind dat nogal wat
Die zal tiano vast niet mogen met zijn medicatiequote:
Maar das voor Myrthe nuquote:Op zaterdag 12 november 2022 00:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zal tiano vast niet mogen met zijn medicatie
Ze rookt toch zelf nu ook een peuk ....quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
De prijs van rookwaren vergelijken met fruit en Mirthe trapt erin.
Jeffrey eet ook wel eens fruit.... duhuh.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze rookt toch zelf nu ook een peuk ....
Er is daar wel meer krom ...quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:28 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Jeffrey eet ook wel eens fruit.... duhuh.
De vergelijking is krom.
Breinaalden.quote:
en zo awkward hoe zij rookt..quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze rookt toch zelf nu ook een peuk ....
Die sokken mis ik wel.quote:
We krijgen zeker waar voor ons geld. En hij doet precies wat hij vooraf had gezegd.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:31 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik vind Jeffrey een hele toffe gast maar hij is wel zijn manager periode optimaal aan het gebruiken en zowel in positieve zin als in negatieve zin en hij moet dat lekker doen, is goede streams en goede tv.
Echt wel.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
vreemd wel dat er nog zoveeel mensen zonder sokken lopen daar... hebben ze vloerverwarming
Dit is ook geen SC amice.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:33 schreef B00STER het volgende:
Vraagje. als ik iets heel snel typ (binnen 20 seconden) dan is het technisch gezien geen slowchat toch?
Dat is best opvallend.Kijk me shinen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
of die exibishionisten die er nog steeds rondlopen
Soms ga ik in een SC als een roadrunner on speed tekeer.quote:
Ook raar dat ze met hem op dezelfde kamer slapen en niemand zegt dat hij niet lekker ruikt. Behalve tegen ons.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:36 schreef chufi het volgende:
Wel vreemd dat Myrthe naast Berend blijft ziten ... terwijl ze hem vind stinken
Mirthe Nachtwacht was geniaal.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:38 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mooie discussie tussen Berend en Jeffrey. Mirthe zit erbij en toch wordt er gewoon gezegd dat Mirthe met alles te laat is en zonder ruzie. Mooi.
Absoluut.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mirthe Nachtwacht was geniaal.
Dat is zeer welkom.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:41 schreef chufi het volgende:
sws wat gelul in de nacht is altijd welkom ipv die bedstreams
quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mirthe had toch ook nog eens dat bibberding gehaald?
Show us please?quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeff en Kim die zoenen ook gevonden ....![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
vreemd wel dat er nog zoveeel mensen zonder sokken lopen daar... hebben ze vloerverwarming
in mijn ogen welquote:Op zaterdag 12 november 2022 00:48 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dit is niet ventileren waha.
Zoe heeft volgens mij net als Eric wat autistische eigenschappen .. en soms zien die mensen dingen anders en soms ook heel goed ...quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:50 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik ben dol op Wendy maar ze ziet dat van Zoë niet goed.
Ik heb geen medelijden.quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik had altijd een beetje medelijden met Maddy totdat door iets heel stoms het bij mij helemaal opdraaide. Ik dacht echt dat zij super oprecht was maar Jeffrey moest de 2 missende jumbo kratjes zoeken en ophalen en eentje ervan gewoon in gebruik van Maddy terwijl zij constant zij in haar manager periode dat niemand dat kratje voor eigen gebruik mocht houden.
Maar goed, terug naar lieve Wendy.
Ligt ie niet op 2?quote:Op zaterdag 12 november 2022 00:58 schreef FreshFruit het volgende:
GJ is aardig uit de streams gehouden.
Ga ik nog kijken ook.quote:
Das Bern tochquote:Op zaterdag 12 november 2022 01:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga ik nog kijken ook.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Leren we die ook eens wat beter kennenquote:Op zaterdag 12 november 2022 01:00 schreef Charlotte-007 het volgende:
Rupie en Imadiddin met Berend buiten nog aan het roken.
Moraima.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:03 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb zo'n zin in de kus van Jeff en Kim, dan kan ik lekker slapen op mijn roze wolkje
Op je wenken bediend.quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:03 schreef HappyCharly het volgende:
Ik heb zo'n zin in de kus van Jeff en Kim, dan kan ik lekker slapen op mijn roze wolkje
quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker man ........![]()
[ afbeelding ]
Jeff en Kim zoenen - 11 november 2022.CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody
Mee eens. friends with benefits, en af en toe elkaar lekker verwennen off stream ...quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik blijf erbij, het is geen verliefdheid tussen Jeffrey en Kim D., het is een tv relatie. Maar wel veel affectie tussen die 2. Als vrienden kun je ook veel van elkaar houden. Maatjes to be and for ever. We gaan het zien. Misschien heb ik gewoon ongelijk.
Lekker man ........![]()
[ afbeelding ]
Jeff en Kim zoenen - 11 november 2022.Mijn dank is grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody
DGK.quote:
Lekker man ........![]()
[ afbeelding ]
Jeff en Kim zoenen - 11 november 2022.Het moment waar ik eerder op doelde inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Een heel andere sfeer.en dat werkt zelfs door in de COS.quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:13 schreef chufi het volgende:
toch wel leuk die avondstreams ... Je hoort de mensen gewoon persoonlijker met elkaar praten
eensquote:Op zaterdag 12 november 2022 01:13 schreef chufi het volgende:
toch wel leuk die avondstreams ... Je hoort de mensen gewoon persoonlijker met elkaar praten
eensquote:Op zaterdag 12 november 2022 01:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een heel andere sfeer.en dat werkt zelfs door in de COS.
Sommige mensen zijn altijd gezelligquote:Op zaterdag 12 november 2022 01:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een heel andere sfeer.en dat werkt zelfs door in de COS.
eensquote:Op zaterdag 12 november 2022 01:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn altijd gezellig
Geeft niet dat je dik bent.quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn altijd gezellig
Lekker slipe.quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, tot 1400 uur staat online, de rest ga ik skippen ...
Lekker slapen!!!quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, tot 1400 uur staat online, de rest ga ik skippen ...
Oh jee de muts is er weer.quote:
KimD wil met Jeff praten.quote:
Ik snap haar wel , wat een vermoeiende egotripper , het zal je vriendje maar zijnquote:Op zaterdag 12 november 2022 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker gesteggel die 2 ... ondertussen pakt Jef nog 3 biertjes
Ja maar tis wel een tv-show ookquote:Op zaterdag 12 november 2022 01:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap haar wel , wat een vermoeiende egotripper , het zal je vriendje maar zijn
ja ...quote:Op zaterdag 12 november 2022 01:42 schreef puzziepie het volgende:
Toch iemand met normen en waarden, respect voor Kimmie D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |