quote:Op zaterdag 19 november 2022 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze zullen wel iemand vinden voor A Gogo, de Quiz zal wel afgeblazen worden
Moet je dan ook eerst 50 in de pot doen ?quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Herman van der Zandt vervangt Matthijs van Nieuwkerk in Top 2000 a gogo
LET'S GOOOOOOOOOOOOOO HERMAN
Yeah boy!
Naja, misschien wordt de quiz in de a Go Go's er nu wel beter van.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:29 schreef ok01 het volgende:
Geen top 2000 quiz![]()
Ik ben even vijf dagen in rouw
Dit.... Damn.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:29 schreef ok01 het volgende:
Geen top 2000 quiz![]()
Je kan hier hooguit Jerry Lee nog bij zetten, maar dat is al twijfelachtig, lijsttechnisch. Daarna kom je al snel in de categorie Naomi Judd, dus dat soort overlijdens hoef je voor deze week geen rekening mee te houden.quote:Op woensdag 30 november 2022 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie waren er ook alweer allemaal overleden sinds de laatste Top 2000? (Met impact op de lijst)
John Miles
"Meat Loaf"
Gary Brooker
Taylor Hawkins
Henny Vrienten
Vangelis
Olivia Newton-John
Coolio
Pierre Kartner
Irene Cara
Verder nog namen als Alan White, Julee Cruise, Jan Rot en oud-presentator Jeffrey Willems maar dat zal geen impact hebben op de lijst. Pittig lijstje welMisschien net iets minder 'grote namen' dan in 2016, maar het was toch geen best jaar en dit gaat wel de nodige verschuivingen opleveren.
Ik mis vast nog iemand.
Dat ja, aan de andere kant blij dat de GoGo doorgaat. Hebben we nog iets.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:29 schreef ok01 het volgende:
Geen top 2000 quiz![]()
We hebben ook gewoon DE LIJST.quote:Op woensdag 30 november 2022 09:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat ja, aan de andere kant blij dat de GoGo doorgaat. Hebben we nog iets.
Oh ja!quote:Op woensdag 30 november 2022 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben ook gewoon DE LIJST.
quote:Op maandag 3 januari 2022 10:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga gewoon door.
Lijstje voor volgend jaar.
Cream
Long Train Runnin’
Curtis Mayfield
The Smiths
inagaddadavida
Diana Ross
Cold As Ice
Summertime (L. Armstrong)
Rapper's Deligh
Nur geträumt
Air All I Need
Jethro Tull
Life's what you make it
25 or 6 to 4
Kristallnaach
Shout
All Apologies
Sebastian
Tinseltown
I Will Survive
Easy Livin'
Boogie wonderland
Lose Yourself
Say a little prayer
TROY
99 Luftballons
Hurricane Dylan
Shadows
Psychokiller
House of the rising sun
Supertramp
Telegraph Road
Muddy Waters
Tsja, de Gers of the timesquote:Op woensdag 30 november 2022 10:05 schreef Tussle266 het volgende:
Die Lemming met 2 plaatjes in de bovenste helft bij Mol. Dus die zal het hier ook wel halen dan.
Ik dacht eigenlijk aan een soort Diet Nielson, maar Gers kan ook inderdaad. Hopelijk gaat het ten koste van een vorige hype, maar het zal wel anders lopen.quote:Op woensdag 30 november 2022 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, de Gers of the times
Het is maar de slippendrager van de Grande Dame, de Grootvorst, de trein die doordendert op radio 2 tussen kerst en oud en nieuwquote:Op woensdag 30 november 2022 09:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja!
Daar gaat het natuurlijk om, vergeet ik wel eens
Ben jij het, Bert H.?quote:Op woensdag 30 november 2022 10:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is maar de slippendrager van de Grande Dame, de Grootvorst, de trein die doordendert op radio 2 tussen kerst en oud en nieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |