Deze hadden anderen ook nog gezien:quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Al die kleine grapjes tussendoor zijn misschien wel het leukst
En Liz Truss Loopbaanadviesquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze hadden anderen ook nog gezien:
Thierry’s Terraria
omgekeerdevlaggen.ln
Kinderopvang Douwe
Die ook nog ja.quote:
Nieuwe kijkers morgen op twitter: "De bevers hadden moeten winnen"quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:12 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd of ze er nog kijkers bij hebben gekregen door het winnen van de Televizierring, omdat mensen dan willen zien wat ze nou missen. En of die mensen dan ook blijven kijken.
'Wat een slecht programma, nul keer gelachen. Typisch zo'n links grachtengordel programma' 'Wat een stel deugers' 'Linkse kerk'quote:Op zaterdag 12 november 2022 23:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nieuwe kijkers morgen op twitter: "De bevers hadden moeten winnen"
Okay okay ik ga alquote:Op zondag 13 november 2022 00:53 schreef Momo het volgende:
Al die hele avond/nacht steken ze hier vuurwerk af in de verte, donder eens op joh.
Even de lampionnen opblazenquote:Op zondag 13 november 2022 00:53 schreef Momo het volgende:
Al die hele avond/nacht steken ze hier vuurwerk af in de verte, donder eens op joh.
*weet niet wat er aan de hand is. Speelt maar gewoon meequote:Op zondag 13 november 2022 01:18 schreef BillDauterive het volgende:
@:nailqueen Quand je rêve, je suis un roi
zekerquote:Op zondag 13 november 2022 01:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
*weet niet wat er aan de hand is. Speelt maar gewoon mee
You're not rich but you're shining bright?
Sableheart en ik waren de enigen. De puntentelling hebben we daarom overgeslagen. Alleen sportfreak kwam er op het laatste moment nog bij. De afterparty wordt een week verplaatst.quote:Op zondag 13 november 2022 01:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
zeker
Wat is de terugkijk retro ding snel afgelopen!!
ik moet eerlijk zeggen dat jij de afterparty heel goed verzorgt!! het is altijd een feestje en ik hoopte nog net een staartje van het feestje mee te pakken. Wellicht volgende weekquote:Op zondag 13 november 2022 01:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sableheart en ik waren de enigen. De puntentelling hebben we daarom overgeslagen. Alleen sportfreak kwam er op het laatste moment nog bij. De afterparty wordt een week verplaatst.
ik hoorde wel wat in de verre vertequote:Op zondag 13 november 2022 00:53 schreef Momo het volgende:
ik dacht er pas rond middernacht aanquote:Op zondag 13 november 2022 01:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sableheart en ik waren de enigen. De puntentelling hebben we daarom overgeslagen. Alleen sportfreak kwam er op het laatste moment nog bij. De afterparty wordt een week verplaatst.
Dankjewelquote:Op zondag 13 november 2022 01:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen dat jij de afterparty heel goed verzorgt!! het is altijd een feestje en ik hoopte nog net een staartje van het feestje mee te pakken. Wellicht volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |