Rupert schijnt gezegd te hebben dat hij buiten niet eens naar Ima zou omkijken ... dus sja...quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:28 schreef HappyCharly het volgende:
Rupi en Ima zijn aan het knuffelen en kusjes geven in bed. Hebben die nou eigenlijk een relatie of een beetje casual gevoos?
Relaassie relaassie relaassie… wat is dat hèquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:28 schreef HappyCharly het volgende:
Rupi en Ima zijn aan het knuffelen en kusjes geven in bed. Hebben die nou eigenlijk een relatie of een beetje casual gevoos?
Ik had begrepen dat ze om 14:30u zou gaan. Nu kan ik alle hapjes en drankjes die ik had klaargezet weer opruimenquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze is vertrokken en GJ en Babette zijn in en in verdrietig..
Hier wordt door de meeste het gevierd met![]()
![]()
Jeuk hé...quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Rupert schijnt gezegd te hebben dat hij buiten niet eens naar Ima zou omkijken ... dus sja...
ohquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Rupert schijnt gezegd te hebben dat hij buiten niet eens naar Ima zou omkijken ... dus sja...
Keiharde heaumeau neuqseks.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:28 schreef HappyCharly het volgende:
Nu gaan ze volop zoenen onder de dekens..
Haha ja, ik bedoelde ook meer dat ze over haar praten alsof ze overleden is!quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zat ook niet veel kwaad in haar, en niet te vergeten ze was daar de jongste deelneemster.
Ik had geen slotjequote:Op vrijdag 11 november 2022 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Beetje door het slotje heenposten
Zoequote:Op vrijdag 11 november 2022 11:33 schreef Moeraskat het volgende:
Snel! Sluit mensen buiten de slaapkamer!
Broeders zijn groeien, aldus Rupertquote:
Neen. Er zijn er 2 weg.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:33 schreef Flow3r het volgende:
allemaal naar de slaapkamers
eindelijk een eliminatie ?![]()
[ afbeelding ]
Dat zei ze niet, haar zoon is broeder, maar geen homo. Veel broeders zijn homo zei zequote:
Zou ik wel leuk vinden.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:34 schreef greysbones het volgende:
Als de FEBO ballen heeft
Dikke eliminatie
Moet Alies dit dan ook mededelen aan die kwarrel namens KimD?quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Alicia : Oh, en Pietje en Peachje alles gedaan .. alles .. alles alles..
Babette : S E X? Vannacht?
Alicia : Nee.. ik ging helemaal stuk toen ik het hoorde..
Babette : Van wie heb je dat dan?
Alicia : Van Peach...
(Jeff en KimD)
Ik doe mee met hoopvol zijnquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:32 schreef HappyCharly het volgende:
eliminatie? Of klink ik nu te hoopvol
Ja .. maar ik denk dat ze er rekening mee houden dat er in december ook nog wel een paar gaan lopen. En dan gaat het wel heel hard...quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:34 schreef greysbones het volgende:
Als de FEBO ballen heeft
Dikke eliminatie
Dan maar december zonder eliminatiequote:Op vrijdag 11 november 2022 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[..]
Ja .. maar ik denk dat ze er rekening mee houden dat er in december ook nog wel een paar gaan lopen. En dan gaat het wel heel hard...
Dan is het iets met de slaapkamers. Verdien opdracht hebben ze genoeg gehad deze week.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:35 schreef Kakadylo het volgende:
Eliminatie gaat niet gebeuren aangezien Nadir en Alicia vertrokken zijn
nette plank!quote:
Het gaat er ook hard uit .. en Jeff is het lieverdje van de Feboquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dan is het iets met de slaapkamers. Verdien opdracht hebben ze genoeg gehad deze week.
Ja vind het ook vreemd. Hoop het!!!quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:35 schreef juul. het volgende:
[..]
Daarvoor hoeven ze toch niet naar hun kamer, ik hoop een eliminatie
Heeft als wanhoopsdaad voor het vertrek haar officieel de liefde verklaard waarmee die afwijzing nu de laatste herinnering isquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:35 schreef pingu66 het volgende:
GJ heeft (weer) gegokt en verloren wat Alicia betreft.
Ja is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het gaat er ook hard uit .. en Jeff is het lieverdje van de Febo
GJ ging met Alicia om alsof het een van zijn nichtjes was maar dan XL en zij vond die aandacht maar al te welgevalligquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:51 schreef Li0nHeart het volgende:
GJ heet Alicia vannacht wakker gemaakt om 'iets' te vertellen. Alicia had liever gehad dat hij het 10 minuten voor haar vertrek had gezegd.
Alicia : 'Het is gewoon jammer, probeer me eroverheen te zetten. Het enige is dat het nu is uitgesproken, ook al dacht ik eigenlijk dat het niet zo was, eerst wel, maar daarna niet.'
Babette : 'In deze bubbel voel je je anders. Jij was daar allang uit, maar hij niet'
En Alicia dat het nu akward voelt met GJ, aanrakingen zijn nu ook awkward.
Wendy heeft vaak gelijkquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:41 schreef pingu66 het volgende:
Volgens mij had Wendy dit al voorspeld dat de relatie Alies en GJ op een drama zou uitlopen. En daarom mocht Alies Wendy niet.
Slimme vrouwquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:41 schreef pingu66 het volgende:
Volgens mij had Wendy dit al voorspeld dat de relatie Alies en GJ op een drama zou uitlopen. En daarom mocht Alies Wendy niet.
quote:
Als je Alies al verkeerd aankeek dan had je al stront aan de knikkerquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:41 schreef pingu66 het volgende:
Is er ook al een tafeltennistafel besteld ja?quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:38 schreef Seattle het volgende:
[..]
Of een tafeltennistafel en een dartbord die Jeff net heeft besteld
Dacht het. Nou weet ik ook niet. Waren zoveel ideeen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:43 schreef engine het volgende:
[..]
Is er ook al een tafeltennistafel besteld ja?
Elke relatie zal hier in drama uitlopen, kan niet andersquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Gek genoeg geef ik Kim en Marciano nog een kleine kans van slagenquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:47 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Elke relatie zal hier in drama uitlopen, kan niet anders
En dan mag wat mij betreft Esther er uit...quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:48 schreef Flow3r het volgende:
Verras ons nou eens met een onverwachte eliminatie
Beste grap van Erik tot nu toe.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik gaat australisch planken zegt hij ....(op bed liggen)
quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:48 schreef Kakadylo het volgende:
Alicia was overigens een potentiële winnaar want allround en ontzettend laag op de lijst om weg te stemmen
Beste deelnemers we gaan een spelletje spelen waarmee je Sinterklaas kadootjes kan kopen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:48 schreef Flow3r het volgende:
Verras ons nou eens met een onverwachte eliminatie
Mag je kiezen dan kies je eerder voor Martin, Babet, GJ, Jappie, Isaac, Rupert of Jeff waarna pas Mirthe of Alicia in beeld komtquote:
En een sjaal van Oeteldonk om de nek. O NEE, dat is Esther (sorry).quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beste deelnemers we gaan een spelletje spelen waarmee je Sinterklaas kadootjes kan kopen.
Hoe hoger het bedrag, hoe mooier het kado.
Of zoiets
11-11 vandaagquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:50 schreef Harry het volgende:
[..]
En een sjaal van Oeteldonk om de nek.
Ga breien danquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:50 schreef Ireth het volgende:
Die muts van Wendy!!!![]()
Ik wil er ook 1!!!
Of haal je alle spiegels wegquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:52 schreef spapaars het volgende:
Wil je Martin even goed over de zeik krijgen, haal je hand door z'n haar.
Ben 14 jaar(!!!) geleden begonnen aan een sjaal, ben nog niet eens op de helftquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:55 schreef Moeraskat het volgende:
Imadiddin staat erbij alsof hij het volkslied gaat zingen
Marciano aubquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:55 schreef Harry het volgende:
Indien eliminatie, zou ik de onrustige en beweeglijke Martin kiezen.
Of moraima. Want zij hoest steedsquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:55 schreef Harry het volgende:
Indien eliminatie, zou ik de onrustige en beweeglijke Martin kiezen.
Zij gaan nu natuurlijk nog meer naar elkaar toetrekkenquote:
Je zal het toch zo op je cv hebben staan. Je durft toch nooit meer te solliciteren?quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:55 schreef greysbones het volgende:
Opper oempaloempa is er ook weer bij
Dan heet het loggerquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je zal het toch zo op je cv hebben staan. Je durft toch nooit meer te solliciteren?
Dat doe ik snellerquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ben 14 jaar(!!!) geleden begonnen aan een sjaal, ben nog niet eens op de helft
Of maar eentje,....deze groepquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit gaan 10 mensen halen of zo... dus 250 erbij..
Dan nog is het opvallend hoeveel geld er ineens verdiend kan worden in twee weken tijd.quote:
Vind dat niet erg.. 7 vette weken 7 magere. Of zo.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:57 schreef HappyCharly het volgende:
Blegh, weer een verdienopdracht? Het geld klotst toch tegen de plinten
Ik hoop dat ze het niet halen
quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:45 schreef Cargamelk het volgende:
Over een uurtje een nieuwe verdien opdracht.
Ze worden volgepomd voor de feestdagen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:57 schreef HappyCharly het volgende:
Blegh, weer een verdienopdracht? Het geld klotst toch tegen de plinten
Ik hoop dat ze het niet halen
Valt wel op dat dit sinds Sinterklaas Sjeff Manager isquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dan nog is het opvallend hoeveel geld er ineens verdiend kan worden in twee weken tijd.
Makkelijk praten voor Jeff.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:59 schreef Ireth het volgende:
Jappie had eliminatie verwacht, Jeff had het gehoopt.
Bijna of ze willen dat Jeff een goede maand heeft..quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dan nog is het opvallend hoeveel geld er ineens verdiend kan worden in twee weken tijd.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:00 schreef Ireth het volgende:
Verrassingselement: als je het spiraal raakt krijg je 220volt
Ja óók.quote:
Jeff wilt tijdens zijn manager tijd eliminaties, zodat hij meer tijd heeft na zijn managerstijd om zichzelf te redden. Als hij niet immune was zou het er zo uitvliegen denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:59 schreef Ireth het volgende:
Jappie had eliminatie verwacht, Jeff had het gehoopt.
Gewoon op de stekker gaan staan en eruit wrikkenquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Oempaloempa : Als je de spiraal aanraakt piept ie als het goed is ... soms hoor je alleen een tik van het metaal, dan ben je ook af.
Een gammele spiraal dus.
En die gaat er nog credits voor opeisen ookquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bijna of ze willen dat Jeff een goede maand heeft..
Doe dan maar januari klaar, dan begint BB en WIDMquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja óók.
Niet teveel, want dan zijn we in februari klaar. En ik wil zien hoe gestoord mensen worden bij een lange opsluiting met zoveel mensen
Ze liegen allemaalquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:01 schreef Silves het volgende:
Wordt tijd om een leugendector test te doen, ipv dr bibber.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
En eraan likkenquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:02 schreef Kakadylo het volgende:
Of dat zou juist de bedoeling zijn geweest om te kijken welke lefgozer (of meid) naar voren zou hebben durven stappen
Of je bent nu genomineerdquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:03 schreef Moeraskat het volgende:
Zou wat zijn als er een alarm af ging wanneer er iemand tegen mijn spiraal zit.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:03 schreef patat het volgende:
Ik ga boodschappen doen
En de vaat
En de was
Dan zijn er wel 4 geweest denk ik
Nu ???quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:04 schreef Adat231 het volgende:
waarom zijn isaak en rupert op de buur aan het krijten?
Ach, ik zie ook overal Ajax-sjaaltjes, en die komen echt niet allemaal uit Amsterdamquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:00 schreef pingu66 het volgende:
Wat doet Esther met een Oeteldokse sjaal om, ze komt uit Geldrop!
Oeh als dat zou mogenquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
We kunnen ondertussen de nieuwe kamers gaan indelen
oeps heb streams ververst en zie nu idd een opdrachtquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu ???
Isaak met
Je blijft erbij als er een opdracht is
0 denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:06 schreef Kakadylo het volgende:
Zou weleens 75 kunnen worden ipv 750![]()
Donder op johquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:58 schreef Harry het volgende:
[..]
Goed zeg, dat je alles vantevoren weet.
Ligt Jill nog in het ziekenhuis trouwens.... ?
Ze hebben weer niet getestquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:07 schreef mnesymne het volgende:
Dit gaat niemand lukken, die ring is echt klein
quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:07 schreef mnesymne het volgende:
Dit gaat niemand lukken, die ring is echt klein
Hoe meer het mislukt des te meer vertrouwen de anderen krijgen hoe raar dat ook klinktquote:
Ik gok dat ze allemaal we zo realistisch zijn (behalve zoe ) dat deze opdracht bijna onmogelijk isquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe meer het mislukt des te meer vertrouwen de anderen krijgen hoe raar dat ook klinkt
Precies wat ik zei/bedoeldequote:Op vrijdag 11 november 2022 12:10 schreef Kakadylo het volgende:
Beter testen ze in het vervolgens eerst even dit soort opdrachten
Zou grappig zijnquote:
Precies datquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed, doe dan geen verdienopdracht .. een onmogelijke is ook een beetje zinloos.
Niet altijdquote:
Ja dit is zó stomquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar goed, doe dan geen verdienopdracht .. een onmogelijke is ook een beetje zinloos.
Om de groep weer een beetje te demotiverenquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat heb ik gemist. Wat ik heb gezien faalde ze altijd.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
met de kilo groente was zij de enige die het goed had
Maar Laila die na een paar cm af was ging niet terug, maar helemaal verder door dat ding heenquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze mogen kiezen hoe ze 'm willen doen.
Hij is bijna onmogelijkquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:13 schreef Ireth het volgende:
Ik zou dit overigens ook niet kunnen, met mijn 163 cm zijn de hoogste punten te hoog om goed te kunnen doen zonder rustpunten.
mssn is dat ook gewoon de bedoeling, de kleintje kunnen er denk ik al niet eens bij (de hoogste punten)quote:
Nah het is niet onmogelijk... maar het is onmogelijk om het in 1 keer te doen zonder te oefenenquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Die middelste hoge bocht is ook onmogelijk te halen, zinloze missie dit.
Van de kant van janet misschienquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Die middelste hoge bocht is ook onmogelijk te halen, zinloze missie dit.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De stem straks: Niemand heeft het gehaald, er gaat 10.000 uit de pot
Jaren 80quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:16 schreef Frummelie het volgende:
Dat ding komt ook uit het jaar kruik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |