Rupert schijnt gezegd te hebben dat hij buiten niet eens naar Ima zou omkijken ... dus sja...quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:28 schreef HappyCharly het volgende:
Rupi en Ima zijn aan het knuffelen en kusjes geven in bed. Hebben die nou eigenlijk een relatie of een beetje casual gevoos?
Relaassie relaassie relaassie… wat is dat hèquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:28 schreef HappyCharly het volgende:
Rupi en Ima zijn aan het knuffelen en kusjes geven in bed. Hebben die nou eigenlijk een relatie of een beetje casual gevoos?
Ik had begrepen dat ze om 14:30u zou gaan. Nu kan ik alle hapjes en drankjes die ik had klaargezet weer opruimenquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze is vertrokken en GJ en Babette zijn in en in verdrietig..
Hier wordt door de meeste het gevierd met![]()
![]()
Jeuk hé...quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Rupert schijnt gezegd te hebben dat hij buiten niet eens naar Ima zou omkijken ... dus sja...
ohquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Rupert schijnt gezegd te hebben dat hij buiten niet eens naar Ima zou omkijken ... dus sja...
Keiharde heaumeau neuqseks.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:28 schreef HappyCharly het volgende:
Nu gaan ze volop zoenen onder de dekens..
Haha ja, ik bedoelde ook meer dat ze over haar praten alsof ze overleden is!quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zat ook niet veel kwaad in haar, en niet te vergeten ze was daar de jongste deelneemster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |