quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:38 schreef Fugazi_ het volgende:
Die roetveegpieten kunnen ook echt niks he.
Laat ze maar een zooitje zwarte pieten invliegen om te roeien.
quote:Op donderdag 10 november 2022 23:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Watjes, de eckte harde G's van vroeger waren gewend aan Karbonkel.
Godsammequote:Het beeld van de zinkende stoomboot hakt er nogal in bij de kleine kijkers, blijkt. ‘Misschien iets te spannend dit jaar?’, vraagt een ouder van twee ‘gestreste meiden’ zich hardop af. Ook andere ouders laten op Twitter weten dat menig kind met de tranen voor de televisie heeft gezeten vanavond.
Die gaan alle dagen een kaartje trekken en hun leven manifesteren.quote:Op vrijdag 11 november 2022 06:39 schreef XSbig het volgende:
Het is ergens ook maar beter ook dat deze kinderen allemaal lifecoach, social worker, hondencoach en spiritueel begeleider worden. Ze houden het nog geen week vol op een bouwplaats of in een fabriek.
Influncers for the winquote:Op vrijdag 11 november 2022 06:39 schreef XSbig het volgende:
Het is ergens ook maar beter ook dat deze kinderen allemaal lifecoach, social worker, hondencoach en spiritueel begeleider worden. Ze houden het nog geen week vol op een bouwplaats of in een fabriek.
Ik geloof voor geen seconde dat jij de bisschop van Genua wel kent.quote:Op vrijdag 11 november 2022 01:41 schreef -Sigaartje het volgende:
Verwende rotkrengen zijn het. Ze janken omdat ze bang zijn geen cadeautjes te krijgen. Voor de rest interesseert het dat grut geen moer. De bisschop van Genua kennen ze ook niet.
Een hoop users zijn zelf nog een kind aka leven bij papa en mama, dus ze hebben niet echt een idee van de echte wereld.quote:Op vrijdag 11 november 2022 07:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat doen users hier raar over dat kindjes huilen erom. De doelgroep ligt rond de 4/5 jaar hè?
In die leeftijdsklasse leven ze zich erg in, is het voor hun echt en is het vrij normaal om van zaken waar je als volwassene niet van op of om kijkt overstuur te raken.
Wennen deed dat nooit.quote:Op donderdag 10 november 2022 23:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
xquote:
Menig slapeloze nachten als kind gehadquote:Op donderdag 10 november 2022 23:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Die kwam ik laatst nog tegen in de krochten van Beeld & Geluid in Hilversum. Hij is niet dood, hij leeft...quote:Op donderdag 10 november 2022 23:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
En maar wegkijken!quote:De burgemeester van Hellevoetsluis heeft overigens nog wel alle vertrouwen in de Sint en moedigt Rachel aan nog steeds op zoek te gaan naar het mooiste plekje van de stad.
Als je het water elektrisch verhit in plaats van met kolen of olie dan is het nog steeds een stoomboot.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:52 schreef raptorix het volgende:
Er zal wel een draai aan worden gegeven dat ze een Elektrische Boot kopen, en die is ook beter, want de oude stoomboot zorgt ervoor dat de oceanen opwarmen. Read my lips.
Welnee, de Hydrograaf ligt al klaar in Hellevoetsluis dus die is er gewoon bij zaterdag.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:52 schreef raptorix het volgende:
Er zal wel een draai aan worden gegeven dat ze een Elektrische Boot kopen, en die is ook beter, want de oude stoomboot zorgt ervoor dat de oceanen opwarmen. Read my lips.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
>>> BNWquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:06 schreef myShizzle het volgende:
Quote uit premium artikel op destentor:
Tessa Venmans-Dorlijn heeft twee kinderen van 5 en 2,5 jaar en is zelf ook opgevoed met de wetenschap dat de Sint niet bestaat. ,,Ik heb mijn sinterklaasperiode heel ontspannen ervaren.’’
-----
Dit land is kapot.
Het punt is niet de huilende kindjes, maar dat kindjes tegenwoordig kennelijk niet meer mogen huilen omdat hen in alle opzichten volgens de in de OP aangehaalde ouders de handen boven het hoofd gehouden moet worden. Huilen hoort er gewoon bij.quote:Op vrijdag 11 november 2022 07:48 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat doen users hier raar over dat kindjes huilen erom. De doelgroep ligt rond de 4/5 jaar hè?
In die leeftijdsklasse leven ze zich erg in, is het voor hun echt en is het vrij normaal om van zaken waar je als volwassene niet van op of om kijkt overstuur te raken.
Ouders die echt gaan klagen is wel dom gedoe. Want je weet dat het allemaal weer goed komt. Of je moet geen geld voor cadeautjes hebben, dan is dit een goed moment om net te doen alsof het Sinterklaas journaal over is bij deze.
ik zie niks de boot zal wel op de bodem liggenquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:06 schreef Burdie het volgende:
Op deze live webcam kan je 'm in de gaten houden:
https://restaurant-aquarius.nl/webcam/
quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:05 schreef thedeedster het volgende:
Met een beetje mazzel zitten er nog een enkele KOZP-ers als verstekeling verstopt.Of ze hebben de boot gesaboteerd, lijkt me aannemelijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“To destroy a people you must first sever their roots.”
De groene pieten zullen er wel achter zittenquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Of ze hebben de boot gesaboteerd, lijkt me aannemelijker.
Waarom zou je water elektrisch verwarmen?quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:59 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Als je het water elektrisch verhit in plaats van met kolen of olie dan is het nog steeds een stoomboot.
Blijven kijken, de webcam draait en heeft de boot soms wel en soms niet in beeldquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:35 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ik zie niks de boot zal wel op de bodem liggen
Wat een prozaquote:Op vrijdag 11 november 2022 00:38 schreef Fugazi_ het volgende:
Om stoom te maken voor de aandrijving van de stoomboot.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:13 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Waarom zou je water elektrisch verwarmen?
Die is toch gezonken?quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:24 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Om stoom te maken voor de aandrijving van de stoomboot.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Of ze hebben de boot gesaboteerd, lijkt me aannemelijker.
De hedendaagse jeugd moet ook opgevoed worden met de traditie van de zwartepietendiscussie.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:46 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Geniaal. Het zou me niks verbazen.
Volgend jaar: Elon Musk koopt het Sint-consortium, ontslaat de helft van alle pieten, wil vinkjes verkopen voor 8 euro per maand per kind.quote:Op vrijdag 11 november 2022 09:12 schreef KingRadler het volgende:
Kan wel eens het einde betekenen van de Stoomboot.
Dan hebben de Klimaat gekkies gewonnen.
Sinterklaas komt met een Tesla
Dat hele Sinterklaasjournaal is een grote Riefenstahl-exercitie. En daarom mogen die mensen van ON geen alternatief bieden; dan groeien de kinderen niet op zoals gewenst.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:51 schreef Montagui het volgende:
[..]
De hedendaagse jeugd moet ook opgevoed worden met de traditie van de zwartepietendiscussie.
Want wat is tegenwoordig Sinterklaas zonder zwartepietendiscussie, he. Het is er een onderdeel van geworden.
Sabotage, vernielingen, bedreigingen. De tere zieltjes van nu moeten weer eelt op de ziel krijgen.
En de Belastingdienst en de FIOD mogen ook wel eens onderzoek doen naar waar al dat geld voor die jaarlijkse cadeau's vandaan komt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:51 schreef damsco het volgende:
Altijd hetzelfde gedonder met Sinterklaas. Tijd voor de arbeidsinspectie om eens een onderzoek te doen naar de veiligheid van dit feest. Zinkende boot, missende pakjes etc, dit gaat nog eens doden opleveren.
FOK!quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kwam ik laatst nog tegen in de krochten van Beeld & Geluid in Hilversum. Hij is niet dood, hij leeft...
[ afbeelding ]
De makers van het Sinterklaasjournaal zijn al een aantal jaren volledig van het padje af.quote:Op donderdag 10 november 2022 23:54 schreef TLC het volgende:
Het beeld van de zinkende stoomboot hakt er nogal in bij de kleine kijkers,
Jij hebt leerlingen van 4 die met de electrische fiets naar school komen?quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:17 schreef Haushofer het volgende:
Snap ik wel. Als het regent laten mijn leerlingen hun elektrische fiets ook staan om die 5 km naar school gebracht te worden door hun ouders
www.nieuwspaal.nlquote:Nederlandse kinderen nu echt klaar met Sinterklaas
*Een aflevering van het Sinterklaasjournaal heeft bij veel kinderen kwaad bloed gezet. Uit een peiling van Bureau QuestionIt blijkt dat ruim 73 procent van de Nederlandse kinderen niet meer van plan is om het Sinterklaasfeest te gaan vieren, omdat ze op de Goedheiligman zijn afgeknapt.* In de bewuste aflevering van het Sinterklaasjournaal was te zien hoe de stoomboot naar de bodem van de zee zonk. Oorzaak was een lekkage aan boord. “Het is ieder jaar hetzelfde gezeik. De ene keer zijn de cadeautjes zoek, nu is de boot lek. Altijd zijn er onderweg problemen. Schei uit man. Ik ben er klaar mee”, zegt de 5-jarige Lieke van der Wouwe uit Aalsmeer. Ook voor Dino Bleijters (6) uit Ridderkerk is de lol eraf. “Sinterklaas komt al honderden jaren naar Nederland. Dan mogen dit soort blunders eigenlijk niet meer voorkomen”, zegt hij. “Kijk, ik heb op zich niets tegen Sinterklaas. Het is nou eenmaal een traditie. Wat mij betreft is iedereen van harte welkom in Nederland. Maar voor je aan de reis begint, moet je gewoon zorgen dat je je shit op orde hebt. Ja toch?”
Om verzopen Zwarte Pieten wordt geen traan gelaten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 00:38 schreef Fugazi_ het volgende:
Dit dus.quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:23 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een zielige reacties hier.
Stel je eens voor dat een kind gaat huilen. Wat raar.
Aan de weg naar Hellevoetsluisquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Om verzopen Zwarte Pieten wordt geen traan gelaten.
En wat dacht je van het beestenbos, dat was gewoon een tekenfilm over dierengenocide.quote:Op donderdag 10 november 2022 23:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
5quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij hebt leerlingen van 4 die met de electrische fiets naar school komen?
Ach, hou toch opquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:23 schreef Harvest89 het volgende:
en die Jeroen is het gezicht van de teloorgang van de NOS en heel journalistiek Nederland.quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:47 schreef Rectum het volgende:
Vanavond was Patty Brard te zien in het Sinterklaasjournaal. Er blijft die arme kinderen ook niets bespaard.
Heb jij kinderen?quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Ach, hou toch op
Het gaat niet eens om kinderen die huilen. Kinderen zitten op huilen, boeiend. Het gaat om de jankende ouders op Twitter die zich dan openbaar afvragen of dit niet te ver gaat..
Echt, hou op, hoor. Stel sneeuwvlokjes. Die kinderen komen er wel overheen, zelfs als Sinterklaas een langzame pijnlijke verdrinkingsdood sterft, die ouders zijn niet meer te redden.
Hoezo? Er zijn er minstens nog 11.quote:Op vrijdag 11 november 2022 15:38 schreef TjjWester het volgende:
Is de pakjesboot 12 kapot en proberen ze de kindjes te begeleiden naar een nieuwe boot???
Zou wel jammer zijn als de 12 niet meer gebruikt word.
Omdat sint een nat pak heeft?? Je ziet toch duidelijk dat hij nog leeft ............quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:07 schreef skrn het volgende:
[..]
Heb jij kinderen?
Mijn kind was behoorlijk overstuur. Durfde niet meer te kijken.
Die van mij is wat weerbaarder opgevoed en vond het spannend, maar overstuurquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:07 schreef skrn het volgende:
[..]
Heb jij kinderen?
Die hebben ze onlangs nog eens opgezocht om te kijken hoe het hem verging en wat terug te blikken op zijn leven.quote:Op donderdag 10 november 2022 23:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat een voorspellende gave heeft die manquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:44 schreef StateOfMind het volgende:
Beter komt ie de volgende keer met een privé vliegtuig.
Bomvol Zwarte Pieten
Vond hem wel leuk. Afdeling CGI is ook flink los gegaanquote:
U kunt alsnog boete doen metquote:Op zaterdag 12 november 2022 12:39 schreef quirina het volgende:
De stoomboot uit Spanje die komt niet meer aan
Hij ligt op de bodem van de oceaan
Hoe druppelt je traantje uit jouw oogje neer
De boot is gezonken en komt nooit meer weer.
K.O.Z.P. staat te lachen en roept ons weer toe.
Dat is jullie karma, dat is jammer for you.
Oh lieve sintniklaas ga ook eens voorbij
Je herinnert ons allen aan de slavernij.
#inkoppertje. #woke #wiemaaktemaf
Kan iemand ze vertellen dat de Sint niet echt is komen vliegen?quote:
Welke reacties?quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:23 schreef Harvest89 het volgende:
Ja. En je kinderen moeten zich niet zo aanstellen. Bakfietsmoedervader zekerquote:Op vrijdag 11 november 2022 22:07 schreef skrn het volgende:
[..]
Heb jij kinderen?
Dat dusquote:Op zaterdag 12 november 2022 11:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die van mij is wat weerbaarder opgevoed en vond het spannend, maar overstuurhoe ga je in hemelsnaam je kind voorbereiden op de grote mensen wereld?
Ja, ik heb kinderen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:07 schreef skrn het volgende:
[..]
Heb jij kinderen?
Sowwwwquote:Op zaterdag 12 november 2022 15:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ik heb kinderen.
Kunnen prima wat hebben. Zullen wel genetisch belast zijn.
Dat kan nog steeds hoor. En wij vieren Sinterklaas niet minder dan vroeger hoor, lekker belangrijk wat anderen er van vindenquote:Op zaterdag 12 november 2022 17:19 schreef Gia het volgende:
Laat maar zinken, het sinterklaasfeest is toch al kapot, wmb. Blij dat het in de tijd dat onze kinderen klein waren, nog lekker ouderwets was. Heerlijk begin november vertellen dat er al zwarte Pieten vooruit gereisd zijn om te kijken welke kindjes lief waren en welke stout. Heerlijk, zo'n anderhalve maand de liefste kindjes die je je maar kunt wensen.
En nee, ze hebben geen trauma. Hoorde er gewoon bij.
Draagzak ouders!quote:Op zaterdag 12 november 2022 15:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja. En je kinderen moeten zich niet zo aanstellen. Bakfietsmoedervader zeker
Stel je aan manquote:Op zaterdag 12 november 2022 17:19 schreef Gia het volgende:
Laat maar zinken, het sinterklaasfeest is toch al kapot, wmb. Blij dat het in de tijd dat onze kinderen klein waren, nog lekker ouderwets was. Heerlijk begin november vertellen dat er al zwarte Pieten vooruit gereisd zijn om te kijken welke kindjes lief waren en welke stout. Heerlijk, zo'n anderhalve maand de liefste kindjes die je je maar kunt wensen.
Met een vliegtuig dus, het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 11 november 2022 04:52 schreef raptorix het volgende:
Zijn bij jou de slapeloze nachten gestopt?quote:Op vrijdag 11 november 2022 08:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Menig slapeloze nachten als kind gehad
Dat bedoel ik, jij bent dus ook zo'n volwassene die wel even wil uitmaken dat het feest afgelopen is. Met of zonder zwarte pieten. Het is jouw feest niet, nooit geweest ook. Het is niet voor de ouders, de jankende ouders, de deugers, de racisten, het is voor kinderen. Het is een kinderfeest. Stop met dat verdomde gejank.quote:Op zaterdag 12 november 2022 17:19 schreef Gia het volgende:
Jammer dat je daar Pieten voor nodig had.quote:Op zaterdag 12 november 2022 17:19 schreef Gia het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2022 14:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, jij bent dus ook zo'n volwassene die wel even wil uitmaken dat het feest afgelopen is. Met of zonder zwarte pieten. Het is jouw feest niet, nooit geweest ook. Het is niet voor de ouders, de jankende ouders, de deugers, de racisten, het is voor kinderen. Het is een kinderfeest. Stop met dat verdomde gejank.
Mafkezen.
Weinig gelezen hier, maar het hier grotendeels wel mee eens.quote:Op zaterdag 12 november 2022 15:45 schreef Noek het volgende:
Maar goed, het gaat dan ook niet om de kinderen want die huilen sowieso. Dat mag, hoort bij de ontwikkeling. Het gaat om de jankende ouders.
Die nu weer wat te janken hebben waarschijnlijk want hoe durft die te vliegen..??
Inmiddels is dat hele Sinterklaasfeest een grote zeikparty geworden voor volwassenen. Hou op.
Volgens jouw logica is degene die je nu uitfoetert nooit kind geweest…quote:Op zondag 13 november 2022 14:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, jij bent dus ook zo'n volwassene die wel even wil uitmaken dat het feest afgelopen is. Met of zonder zwarte pieten. Het is jouw feest niet, nooit geweest ook. Het is niet voor de ouders, de jankende ouders, de deugers, de racisten, het is voor kinderen. Het is een kinderfeest. Stop met dat verdomde gejank.
Mafkezen.
Het mysterieuze is er natuurlijk wel een beetje vanaf als je kinderen Piet meteen herkennenquote:Op zondag 13 november 2022 15:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik had vroeger zwarte Piet en ik hoop dat mijn kinderen vooral genieten van roetveegpiet. Alsof het mij vroeger om de kleur ging. Je bent toch veel meer bezig met het avontuurlijke om de persoon heen.
Met een beetje fantasie is dat toch prima op te lossen?quote:Op zondag 13 november 2022 16:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Het mysterieuze is er natuurlijk wel een beetje vanaf als je kinderen Piet meteen herkennen
![]()
Ok, mijn logica moet je nu vast bedanken voor deze uiteenzetting. Nou, bedankt, maat.quote:Op zondag 13 november 2022 15:52 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Volgens jouw logica is degene die je nu uitfoetert nooit kind geweest…
Ik denk eerder dat de MARSOF pieten wat oefening nodig haddenquote:Op vrijdag 11 november 2022 09:59 schreef KingRadler het volgende:
[..]
De groene pieten zullen er wel achter zitten
Ben ik mee eens!quote:Op zondag 13 november 2022 16:56 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie is dat toch prima op te lossen?
Sowieso is het ontbreken van krampus in Nederland een gemiste kans !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |